nezmar wrote:Vypocet sily "velitel klanu"
utok = predzvest ^ 0.3
obrana = vehlas ^ 0.3
damage = (predzvest+vehlas) ^ 0.4
zivoty = (tahu_celkem/20) + 1;
inic = tahu_celkem ^ 0.35
Tak si to spočtěme:
Základní staty pro 6k tahů, 200k věhlasu
(více moc lidi nemívají, pokud nejsou Crinis a když už náhodou mají, tak ho utratí), 10M předzvěsti
(to by mohla být v té době hodnota u armáda s minimálně 100M hodnotou)
utok = predzvest ^ 0.3 =
126
obrana = vehlas ^ 0.3 =
39
damage = (predzvest+vehlas) ^ 0.4 =
636
zivoty = (tahu_celkem/20) + 1 =
300
inic = tahu_celkem ^ 0.35 =
21
Pokud má max lvl ve schopnostech: Mistr boje, Výcvik v síle, Výcvik v útoku, Výcvik v odolnosti
utok = 126*2,25*2,5 =
709
obrana = 39*2,25 =
88
damage = 636*2,25*2,5 =
3578
zivoty = 300*3 =
900
inic = nic ji nemění
Takže uznávám, že útok je celkem, ale zbytek celkem jde...
Pokud by měla mít schopnost "slayer" nějaký smysl, tak by to chtělo, aby se útok snížil pod 50. Obrana teoreticky problém není, ale kdyby klesla pod 30, tak by to asi bylo fajn. Zranění by se myslím měnit nemuselo. Co životů se týče, tak má méně než Generál a to po vylepšení je stále ještě v pohodě... Vysoká iniciativa se mi líbí, protože to odpovídá tomu, že by měl stát v čele armády (viz věta při přivolání:
"Doneste mi zbroj a meč, budu stát v čele mých vojsk!").
Takže můj návrh na změnu, pokud ho nechceš tak silného:
utok = (predzvest ^ 0.2)
obrana = (vehlas ^ 0.2)*2
(a zbytek neměnit)
PS: A stejně jsem proto, aby se změnili ty expy na základ 700 a koef 1,6. Po několika set tazích máš jednotky se slayerem i střelecké, tak proč by to nemohl umět i velitel (a zvláště teď, když nebude silnější, než ostatní jednotky...)