Velitel klanu

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

tarrant wrote:mě by se líbila další větev..
To co je nyní je cca 1/6 toho, co jsem já původně navrhoval... :D

Pokud by sis prošel tohle vlákno od začátku, tak tam budou moje dlouhé příspěvky s návrhy...
tarrant wrote:teď mám na dralgraovi po 1761 odehraných tazích lvl 12 (bez použití posílání samotbého hrdiny a získávání expů)
Tak to klobouk dolů, to máš vyšší lvl, než můj klan, který využíval chození Plenění samotným velitelem. (jen Plenění a to jen dokud nebyl v tom plenění schopen dobýt Svobodné město)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Velitel klanu

Post by tarrant »

tak by si ty návrhy možná měl vytáhnout, dokud má nezmar náladu na hře pracovat :)

ono to vážně na bozích se štíty není nijak těžké sbírat expy..
Dralgar je na tom lépe protože mohl narozdíl od aethara chodit i eventy kde bych u aethara potřeboval imky na ohen, protože wurma jen tak něco neusmaží :D
třeba z chrámu života mám ted 6k expů (před tím samozřejmě méně, ale ted už mám bonusy) jen hrdina a wurmové (před tím hrdina a obří pavouci s nějakými ztrátami).. na aetharovi totéž jen hrdina a šamani..
svatyně podobně jen tam už je potřeba víc jednotek, protože u chrámu života/ledu ti na výhru stačí zabít 70% jednotek..
a s dómy teprve začínám, ale na dralgarovi jsem se na dómu života i díky správnému pokládání jednotek, abych nebyl moc silný dostal nad 10k expů..
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Velitel klanu

Post by tarrant »

nezmar wrote:ono vlastne teraz máme iba 1 vetvu, ktorá sa rozdeľuje na 3 kategórie
Plán je (stále) taký, že sa pridá ďalšia magická vetva:
* základ - ovládanie mágie + posilovanie mágie
* mágia ohňa - začne sa guľami potom meteority a nakoniec sopka
* mágia Ladu - postupne spomalovanie
* mágia života - enty, kentaurovia, wurmovia

A teoreticky aj 3 vetva a to "Vudce" (poznáme s HoMaM)
* zvyšovanie príjmu zlata
* zvyšovanie rekrutu
* znižovanie ceny za jednotky
* posilovanie statov priatelských jednotiek (nie nejaké extrémne, tak 1-max5%)

PS: nie je dané,že musí byť vetva na 4 stupne. Nie je dané, že sa musia deliť na 3 menšie kategórie a nikde nie je dané že to musí zostať s tými schopnosťami, ktoré už máme. Nie som proti zmenám a balancovaniu :)
to zní zajímavě bohužel, ale dosáhnout jiné větve na max by bylo se současným získáváním expů dost složité.. takže by tyto větve museli být buď výrazně levnější a nebo by se musel přepracovat zisk expů..
v tom zisku expů by hrdina každý level získávat instatně druhý bod do bonusu na expy..
Nebo by mohl za každý 5lvl třeba získat 2 body místo jednoho..
a nebo snížit potřebu zkušeností, ale v tom případě zafixovat maximální level, aby ti nejlepší nemohli mít více kompletních větví..
a rozhodně bych zavedl možnost přerozdělit body, buď za zvzvyšující se poplatek a nebo fixně za NK..
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Nechce se mi hledat přesné číslo, ale myslím, že jsem původně Skill tree ladil na to, že bude za věk 80-100 levelů a omezení na 20 levelů za věk padlo až jako důsledek toho, že tu většina stromu není a tak aby hráč neměl vše, tak se to muselo omezit...

Návrhy tu jsou v tomto vlákně a teoreticky je mohu repostnout, ale popravdě já bych byl radši, kdyby Nezmar udělal úpravy bohů (viz ostatní vlákna) a pak ten tvůj Ostrov a až pak když tak by byl na řadě velitel. Toho totiž beru spíše jako bonus ke hře a radši bych vyladil a vylepšil základ hry (tedy bohy) a až pak se věnoval věcem okolo.

PS. Kdy ale přepsat u expení 2 čísla (základ + koeficient) není tak pracné jako zavedení dalších větev skill tree a tak k tomu návrh chystám.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Jak jsem psal, že dodám upravený vzorec, tak já bych navrhl pro potřebné talenty udělat změnu:
Základ: 700 místo 2000
Koeficient: 1,6 místo 1,5


PS: Primárně mi jde jen o to, že mi rozjezd připadá děsně pomalý a tak bych hodně uvítal, aby se dělo něco dříve. A zároveň to příliš neovlivní závěr. (lvl 17 potřebuje cca stejně zkušeností)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

ale ono to na začiatku nemôže byť také rýchlo. Si predstav že hráš pár stoviek ťahov a už máš veliteľa ktorý ovláda slayer alebo máš veliteľa, ktorý má posílené staty 2násobne :)

a asi sa bude musieť troška pomeniť základne staty, resp. ich nárast.
Zdá sa mi, že niektoré rastú príliš rýchlo, hlavne útok, obrana a životy.

V polke veku je to podľa statov skoro najsilnejšia jednotka v hre :roll:
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Ale je jen jedna a tak její staty v důsledku nehrají roli...

Ano, mám velitele na Aetherovi, který má staty:
Útok: 50 + 50
Obrana: 19 + 19
Damage: 183 + 732
Životů: 156
Iniciativa: 14
Druh útoku: 2(puvodne 1)

Ale v armádě, kde vyvolané zdi mají 1M životů a mám 70 hvězd je ten velitel nepodstatný a významnější je už ta Ohnivá róba na něm. A hlavní význam pak bude mít na konci věku Aetherova róba, která bude těžit z toho od jakého kola velitel útočí.

Velitel by musel mít staty minimálně 10x vyšší, aby to hru nějak významněji začalo ovlivňovat...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

nejde o to, že ju ovplivní (to spraví veľmi málo jednotiek v počte 1ks) ide mi skôr o to, že v konečnom dôsledku pri 6k ťahoch a neviem akej armáde bude mať staty vyššie ako KRAKEN a príde mi to nelogické

možno to len troška doladiť a prispôsobiť ten rast. Damage mi nevadí že rastie nejako extrémne, ale pri útoku/obrane/inic to je občas do očí bijúce :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

nezmar wrote:Vypocet sily "velitel klanu"
utok = predzvest ^ 0.3
obrana = vehlas ^ 0.3
damage = (predzvest+vehlas) ^ 0.4
zivoty = (tahu_celkem/20) + 1;
inic = tahu_celkem ^ 0.35
Tak si to spočtěme:

Základní staty pro 6k tahů, 200k věhlasu (více moc lidi nemívají, pokud nejsou Crinis a když už náhodou mají, tak ho utratí), 10M předzvěsti (to by mohla být v té době hodnota u armáda s minimálně 100M hodnotou)
utok = predzvest ^ 0.3 = 126
obrana = vehlas ^ 0.3 = 39
damage = (predzvest+vehlas) ^ 0.4 = 636
zivoty = (tahu_celkem/20) + 1 = 300
inic = tahu_celkem ^ 0.35 = 21

Pokud má max lvl ve schopnostech: Mistr boje, Výcvik v síle, Výcvik v útoku, Výcvik v odolnosti
utok = 126*2,25*2,5 = 709
obrana = 39*2,25 = 88
damage = 636*2,25*2,5 = 3578
zivoty = 300*3 = 900
inic = nic ji nemění

Takže uznávám, že útok je celkem, ale zbytek celkem jde... :D


Pokud by měla mít schopnost "slayer" nějaký smysl, tak by to chtělo, aby se útok snížil pod 50. Obrana teoreticky problém není, ale kdyby klesla pod 30, tak by to asi bylo fajn. Zranění by se myslím měnit nemuselo. Co životů se týče, tak má méně než Generál a to po vylepšení je stále ještě v pohodě... Vysoká iniciativa se mi líbí, protože to odpovídá tomu, že by měl stát v čele armády (viz věta při přivolání: "Doneste mi zbroj a meč, budu stát v čele mých vojsk!").

Takže můj návrh na změnu, pokud ho nechceš tak silného:
utok = (predzvest ^ 0.2)
obrana = (vehlas ^ 0.2)*2
(a zbytek neměnit)

PS: A stejně jsem proto, aby se změnili ty expy na základ 700 a koef 1,6. Po několika set tazích máš jednotky se slayerem i střelecké, tak proč by to nemohl umět i velitel (a zvláště teď, když nebude silnější, než ostatní jednotky...)
Post Reply