Velitel klanu

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Re: Velitel klanu

Příspěvekod Hron » sob 01. pro 2018 19:02:35

Uběhlo zase trochu času a já se vracím zpět s navrhováním změn:

1) zamezit farmení expů tím, že útočí samotný hrdina
napadají mě dvě možnosti jak to jednoduše udělat:
a) dávat expy jen za výhru (nepreferuji)
b) dávat expy jen za hodnotu zabité armády -> tzn.: když nepříteli zabiji 3M army z 4M, tak nezávisle na tom, jestli jsem vyhrál, nebo prohrál, tak dostanu zkušenosti za zabití 3M (preferuji)
(důvod proč je třeba to zavést, tak například proto, že teď uběhlo 1200 tahů a Ghoro, který dobývá Svobodná města má velitele lvl 3; Vulkán, který 17x dobyl Spolek mocných má lvl 7; Dreadd, který farmí Posvátný chrám jen velitelem a jinak nic nedělá má lvl 11 -> první dva velitelé jsou v pořádku a jak bych to čekal dle jejich zásluh, ale ten u Dreadda nic nedokázal a tak by neměl mít několika násobně více expů, než oni...)


2) upravit vyvolávací magii
aby mohl velitel s druhem útoku 4 v prvním kole jak útočit, tak seslat meteorit (pokud má ohnivou róbu) a podobně
Ideálně rozvést tak, aby byla vyvolávací magie plně nezávislá na ostatních akcích (ale stále platí, že jedna jednotka může mít jen jednu magii daného elementu).
Příklad: Tedy aby platilo, že není možné vyvolat Meteorit a Ohnivý přízrak v jednom kole, ale je možnost v jednom kole vyvolat Meteorit a zaútočit (velitel), stejně jako vyvolat Meteorit a použít Magii světla (světlonoš).



3) upravit zkušenostní limity velitele
aktuálně je to tak, že maximální množství zkušeností co může u sebe velitel mít je 2 147 483 647, což nestačí na přestup z lvl 35 na lvl 36.
Tato hodnota je pro běžného hráče nedosažitelná (pokud vím, tak jí dosáhl jen velitel Wurm, který farmil pomocí střípku naděje, což doufám bude také zrušeno a tak se opět k tomuto nepůjde dostat) a i tak nedokázal mít ani útočnou ani obrannou větev plně naučenou. Což je dle mě škoda.
Zde je to už možná na větší diskuzi, co udělat a jak, protože předpokládám, že oproti předchozím dvěma návrhům, zde se budou názory lišit. Já osobně bych nejraději snížil potřebné zkušenosti o hodně, ale to by neprošlo a tak navrhuji kompromis a to úpravu, která zvýší maximální lvl na 46 a to tu, že by se změnil základ z 2k expů na 500 a koeficient z 1,5 na 1,4. Tato změna jedna povede také k tomu, že první úrovně hráč získá dříve, což může být pro nováčky zajímavé.
(a možná by mohlo být fajn i zvětšit velikost proměnných ke zkušenostem, aby nebyl limit 2 147 483 647, pro ty šikovné, co se tam dostanou - jestli to po změně střípku vůbec půjde)


4) grafické úpravy
a) ideálně už v základním přehledu, ale pokud ne tam, tak alespoň po rozkliknutí velitele napsat k jednotlivým statistikám také o kolik mají zvýšení ze schopností
b) dopředu zviditelnit kolik talentů je potřeba pro jednu úroveň dané schopnosti (viditelné od začátku pro všechny a ne jen pro aktuálně přístupné)


5) bonusy při obraně IP
Aktuálně velitel nemá bonusy z talentů když brání IP. Dle mě je to tak špatně (proč by měl zapomenout co umí, když brání IP) a bylo by dobré, kdyby mu schopnosti zůstávali...


PS: Úprava střípku je jiné vlákno, ale protože o něm tady mluvím a počítám s tím při návrzích, tak to zopakuji i tady:
Aktuálně střípek naděje umožňuje například nekonečné farmení tažení, což naprosto rozbíjí hru /pokud to někdo dělá/ a mělo by se s tím něco udělat. Návrh, na kterém jsme se ti, kdo se k tomu vyjádřili shodli je ten, aby bylo omezeno použití střípku na jednou za (24 hodin / rychlost hry).


PPS: Když píši "aktuálně", tak vycházím z nastavení co bylo koncem června, ale protože od té doby jsem nenašel zprávu, že by to bylo změněno, tak předpokládám, že to stále platí...
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 194
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Předchozí

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron