Edited:
Hele, teď mě napadlo. Nestal si se obětí toho, že světlonošovi nefuungovala nějakou dobu magie světla 5, ale ať měl nastavené cokoli, tak sesílal magii světla 6 ?
Myslím si, že to mám totiž dobře. Ty výsledky, které si reálně dostal odpovídají tomu, když bys zaútočil bez světlonošovi magie světla 5....
Se světlonošovou magií světla 5
Jednotka Paladin (Prapor světla) použíla svatý útok a získala +100% do poškození
Jednotka Paladin v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +268,000 do poškození)
500 x Paladin (Prapor světla) útočí na 14,750 x Stín
500 x Paladin (Prapor světla) zmasakroval (2,144,000) 12,465 x Stín (392,999)
Oslníví paprsek, který vyslal 500 x Paladin (Prapor světla) proměnil 500 nemrtvých Stín v prách! Zůstává 1,785 x Stín
Bez světlonošovi magie světla 5
Jednotka Paladin (Prapor světla) použíla svatý útok a získala +100% do poškození
Jednotka Paladin v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +138,000 do poškození)
500 x Paladin (Prapor světla) útočí na 14,750 x Stín
500 x Paladin (Prapor světla) zmasakroval (1,273,000) 7,401 x Stín (1,264,000)
Oslníví paprsek, který vyslal 500 x Paladin (Prapor světla) proměnil 500 nemrtvých Stín v prách! Zůstává 6,849 x Stín
Zkusím přojít na to, proč je ve hře 1 050 000 dmg a já ukazuju 1 200 000 dmg. Někde tam mám něco špatně.
EDITED:
Přišel jsem na to. Počítám to blbě, ale Nezmar to počítá ještě blběji....
Já ve svém výpočtu ten bonus 100% proti nemrtvým (svatý útok) nezapočítávám do steče (sprváně bych měl), ale jen do základního dmg.
Nezmar to pro změnu nezapočítává ani do základního dmg, když dojde ke steči...
Dmg jednotky, která má větší útok než obranu cíle počítám dle tohoto vzorce:
$dmg = $this->pocet * $damage *(1+($this->utk - $jednotka[$id_obrance]->obr)/20);
Tedy bez zteče základní dmg pro paladina s praporem světla vychází (dav mu zvedne útok na 174):
(počet jednotek) * (dmg) * (koeificent daný rozdílem výše útoku útočníka a obrany cíle
500 * 52 * (1 + (174 - 60)/20)
500 * 52 * 6,7 = 174,200 (bez svatého útoku)
Se svatým útokem je to tedy:
500 * 104 * 6,7 = 348,400 (se svatým útokem)
348,400 - se svatým útokem a bez steče proti nemrvým. Tedy s davem ve 4. a 5. kole.
Základní steč paladina s praporem světla je 250 + 1/2 jeho dmg, tedy 250 + 52/2 = 276.
Pokud budeme uvažovat steč, tak ten přičítám k dmg nyní takto, tj. NEUPLATNIM na nem svatý utok, což je blbě a uplatnuji svaty utok jen na zakladnim dmg:
500 * (104 + 276) * 6,7
500 * 381 * 6,7 = 1 276 350
Oproti tomu nezmar ho neuplatni v případě steče ani na základním dmg a pak mu to vychází ještě méně:
500 * (52 + 276) * 6,7 = 1 098 080, což je zhruba to, co si udělal, když budeme uvažovat toleranci +- 5%, tedy 1,051,674.
Nezmare, neopravíme to, aby se svatý útok správně uplatňoval i když dojde na steč ? Tedy správně by ti paladini měli udělat nemrtvákům úctyhodných:
1 098 80 * 2 = 2 197 600 dmg.
Celý výpočet je bez uplatnění magie světla 5.