LoI simulátor
Re: LoI simulátor
Dr' Ghor Re Thor: Taky těžké katapulty.
Teď jsem ho měl:
100 x Těžký katapult
100 x Těžká balista
20,000 x Následovník démonů - Lidský Odpadlík
10,000 x Následovník démonů - Zasvěcenec
5,000 x Následovník démonů - Kacíř
Teď jsem ho měl:
100 x Těžký katapult
100 x Těžká balista
20,000 x Následovník démonů - Lidský Odpadlík
10,000 x Následovník démonů - Zasvěcenec
5,000 x Následovník démonů - Kacíř
Re: LoI simulátor
Zlobří šamani přidání do simulátoru a updatnuty jednotky paladin a křížák, kteří dostali dav.
Re: LoI simulátor
Vše má stejnou barvu.20 x Zlobří Šaman útočí na 552 x Starodávný Ent
20 x Zlobří Šaman zmasakroval (8,150) 20 x Starodávný Ent(212,650)
20 x Zlobří Šaman provedl rituál smrti. Celkem se jim povedlo vytrhnout ze spáru smrti 235 x Duše goblina a poštvat je spátky proti nepříteli.
PS: Pokud tohle čte i nezmar, tak by tam mělo být "zpátky".
Re: LoI simulátor
nezmar cte, nezmar zmenil
Re: LoI simulátor
Celkem poznatelný rozdíl:
Skutečnost:
Jednotka Paladin (Prapor světla) se v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +143,000 do poškození)
Jednotka Paladin (Prapor světla) použíla posvěcené zbraně a získala +100% do poškození
500 x Paladin (Prapor světla) útočí na 14,750 x Stín
500 x Paladin (Prapor světla) zmasakroval (1,051,674) 6,114 x Stín(1,485,326)
Oslnívý paprsek, který vyslal 500x Paladin (Prapor světla) proměnil 500 nemrtvých Stín v prach! Zůstává 8,136 x Stín
Simulátor:
Jednotka Paladin (Prapor světla) použíla svatý útok a získala +60% do poškození
Jednotka Paladin v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +268,000 do poškození)
500 x Paladin (Prapor světla) útočí na 14,750 x Stín
500 x Paladin (Prapor světla) zmasakroval (2,074,320) 12,060 x Stín (462,680)
Oslníví paprsek, který vyslal 500 x Paladin (Prapor světla) proměnil 500 nemrtvých Stín v prách! Zůstává 2,190 x Stín
PS: A prohrál jsem na tom, což mě mrzí...
Skutečnost:
Jednotka Paladin (Prapor světla) se v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +143,000 do poškození)
Jednotka Paladin (Prapor světla) použíla posvěcené zbraně a získala +100% do poškození
500 x Paladin (Prapor světla) útočí na 14,750 x Stín
500 x Paladin (Prapor světla) zmasakroval (1,051,674) 6,114 x Stín(1,485,326)
Oslnívý paprsek, který vyslal 500x Paladin (Prapor světla) proměnil 500 nemrtvých Stín v prach! Zůstává 8,136 x Stín
Simulátor:
Jednotka Paladin (Prapor světla) použíla svatý útok a získala +60% do poškození
Jednotka Paladin v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +268,000 do poškození)
500 x Paladin (Prapor světla) útočí na 14,750 x Stín
500 x Paladin (Prapor světla) zmasakroval (2,074,320) 12,060 x Stín (462,680)
Oslníví paprsek, který vyslal 500 x Paladin (Prapor světla) proměnil 500 nemrtvých Stín v prách! Zůstává 2,190 x Stín
PS: A prohrál jsem na tom, což mě mrzí...
Re: LoI simulátor
Musím zvednou paladinovi ten svatý útok na 100%, ale v tom podle mě nebyl rozdíl. Není už upraven zase ten prapor světla ? Můžeš mi pls poslat případně staty toho praporu ? A paladin má staty stejné (vyapdá to, že se mu minimálně steč zmenšila a zřejmě i ten dmg a útok..)?
Ještě může být rozdíl v tom, jestli Nezmar nejdříve přičte staty artefaktů a POTOM se uplatní dav nebo obráceně. Chjo.
Zkus se pls mrknout na detailní staty paladina, zda jsou stejné jako v simu a na ten prapor světla. Pak odladím tak, aby sedělo.
Ještě může být rozdíl v tom, jestli Nezmar nejdříve přičte staty artefaktů a POTOM se uplatní dav nebo obráceně. Chjo.
Zkus se pls mrknout na detailní staty paladina, zda jsou stejné jako v simu a na ten prapor světla. Pak odladím tak, aby sedělo.
Re: LoI simulátor
samozrejme ze sa najskor pocitaju predmety a az potom magia/schopnosti
artefakty sa uplatnuju pred bojom
magia/schopnosti pocas boja
niekde som to tu uz na fore pisal co sa kedy uplatnuje a aka je postupnost
PS: s praporom svetla som nic nerobil. Iba som menil paladina a to na nasledujuce hodnoty:
$nazev = "Paladin";
$utok = 19;
$obrana = 17;
$damage = 52;
$zivoty = 360;
$inic = 9;
$typutoku = 1;
$hodnota = 500;
$magie_svetla = 1;
$schopnosti['stec'] = 250;
$schopnosti['svate_sipy'] = 100;
$schopnosti['trample'] = 1;
PS:
aha, ako vidim hlavny problem je v tom, ze simulator najskor aplikuje magiu svetla (posilenie o 60%) a az potom STEC. Naproti tomu v hre je to opacne. Najskor je vypocitany STEC a az potom posilenie o 100%
artefakty sa uplatnuju pred bojom
magia/schopnosti pocas boja
niekde som to tu uz na fore pisal co sa kedy uplatnuje a aka je postupnost
PS: s praporom svetla som nic nerobil. Iba som menil paladina a to na nasledujuce hodnoty:
$nazev = "Paladin";
$utok = 19;
$obrana = 17;
$damage = 52;
$zivoty = 360;
$inic = 9;
$typutoku = 1;
$hodnota = 500;
$magie_svetla = 1;
$schopnosti['stec'] = 250;
$schopnosti['svate_sipy'] = 100;
$schopnosti['trample'] = 1;
PS:
aha, ako vidim hlavny problem je v tom, ze simulator najskor aplikuje magiu svetla (posilenie o 60%) a az potom STEC. Naproti tomu v hre je to opacne. Najskor je vypocitany STEC a az potom posilenie o 100%
Re: LoI simulátor
Edited:
Hele, teď mě napadlo. Nestal si se obětí toho, že světlonošovi nefuungovala nějakou dobu magie světla 5, ale ať měl nastavené cokoli, tak sesílal magii světla 6 ?
Myslím si, že to mám totiž dobře. Ty výsledky, které si reálně dostal odpovídají tomu, když bys zaútočil bez světlonošovi magie světla 5....
Se světlonošovou magií světla 5
Jednotka Paladin (Prapor světla) použíla svatý útok a získala +100% do poškození
Jednotka Paladin v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +268,000 do poškození)
500 x Paladin (Prapor světla) útočí na 14,750 x Stín
500 x Paladin (Prapor světla) zmasakroval (2,144,000) 12,465 x Stín (392,999)
Oslníví paprsek, který vyslal 500 x Paladin (Prapor světla) proměnil 500 nemrtvých Stín v prách! Zůstává 1,785 x Stín
Bez světlonošovi magie světla 5
Jednotka Paladin (Prapor světla) použíla svatý útok a získala +100% do poškození
Jednotka Paladin v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +138,000 do poškození)
500 x Paladin (Prapor světla) útočí na 14,750 x Stín
500 x Paladin (Prapor světla) zmasakroval (1,273,000) 7,401 x Stín (1,264,000)
Oslníví paprsek, který vyslal 500 x Paladin (Prapor světla) proměnil 500 nemrtvých Stín v prách! Zůstává 6,849 x Stín
Zkusím přojít na to, proč je ve hře 1 050 000 dmg a já ukazuju 1 200 000 dmg. Někde tam mám něco špatně.
EDITED:
Přišel jsem na to. Počítám to blbě, ale Nezmar to počítá ještě blběji....
Já ve svém výpočtu ten bonus 100% proti nemrtvým (svatý útok) nezapočítávám do steče (sprváně bych měl), ale jen do základního dmg.
Nezmar to pro změnu nezapočítává ani do základního dmg, když dojde ke steči...
Dmg jednotky, která má větší útok než obranu cíle počítám dle tohoto vzorce:
$dmg = $this->pocet * $damage *(1+($this->utk - $jednotka[$id_obrance]->obr)/20);
Tedy bez zteče základní dmg pro paladina s praporem světla vychází (dav mu zvedne útok na 174):
(počet jednotek) * (dmg) * (koeificent daný rozdílem výše útoku útočníka a obrany cíle
500 * 52 * (1 + (174 - 60)/20)
500 * 52 * 6,7 = 174,200 (bez svatého útoku)
Se svatým útokem je to tedy:
500 * 104 * 6,7 = 348,400 (se svatým útokem)
348,400 - se svatým útokem a bez steče proti nemrvým. Tedy s davem ve 4. a 5. kole.
Základní steč paladina s praporem světla je 250 + 1/2 jeho dmg, tedy 250 + 52/2 = 276.
Pokud budeme uvažovat steč, tak ten přičítám k dmg nyní takto, tj. NEUPLATNIM na nem svatý utok, což je blbě a uplatnuji svaty utok jen na zakladnim dmg:
500 * (104 + 276) * 6,7
500 * 381 * 6,7 = 1 276 350
Oproti tomu nezmar ho neuplatni v případě steče ani na základním dmg a pak mu to vychází ještě méně:
500 * (52 + 276) * 6,7 = 1 098 080, což je zhruba to, co si udělal, když budeme uvažovat toleranci +- 5%, tedy 1,051,674.
Nezmare, neopravíme to, aby se svatý útok správně uplatňoval i když dojde na steč ? Tedy správně by ti paladini měli udělat nemrtvákům úctyhodných:
1 098 80 * 2 = 2 197 600 dmg.
Celý výpočet je bez uplatnění magie světla 5.
Hele, teď mě napadlo. Nestal si se obětí toho, že světlonošovi nefuungovala nějakou dobu magie světla 5, ale ať měl nastavené cokoli, tak sesílal magii světla 6 ?
Myslím si, že to mám totiž dobře. Ty výsledky, které si reálně dostal odpovídají tomu, když bys zaútočil bez světlonošovi magie světla 5....
Se světlonošovou magií světla 5
Jednotka Paladin (Prapor světla) použíla svatý útok a získala +100% do poškození
Jednotka Paladin v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +268,000 do poškození)
500 x Paladin (Prapor světla) útočí na 14,750 x Stín
500 x Paladin (Prapor světla) zmasakroval (2,144,000) 12,465 x Stín (392,999)
Oslníví paprsek, který vyslal 500 x Paladin (Prapor světla) proměnil 500 nemrtvých Stín v prách! Zůstává 1,785 x Stín
Bez světlonošovi magie světla 5
Jednotka Paladin (Prapor světla) použíla svatý útok a získala +100% do poškození
Jednotka Paladin v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +138,000 do poškození)
500 x Paladin (Prapor světla) útočí na 14,750 x Stín
500 x Paladin (Prapor světla) zmasakroval (1,273,000) 7,401 x Stín (1,264,000)
Oslníví paprsek, který vyslal 500 x Paladin (Prapor světla) proměnil 500 nemrtvých Stín v prách! Zůstává 6,849 x Stín
Zkusím přojít na to, proč je ve hře 1 050 000 dmg a já ukazuju 1 200 000 dmg. Někde tam mám něco špatně.
EDITED:
Přišel jsem na to. Počítám to blbě, ale Nezmar to počítá ještě blběji....
Já ve svém výpočtu ten bonus 100% proti nemrtvým (svatý útok) nezapočítávám do steče (sprváně bych měl), ale jen do základního dmg.
Nezmar to pro změnu nezapočítává ani do základního dmg, když dojde ke steči...
Dmg jednotky, která má větší útok než obranu cíle počítám dle tohoto vzorce:
$dmg = $this->pocet * $damage *(1+($this->utk - $jednotka[$id_obrance]->obr)/20);
Tedy bez zteče základní dmg pro paladina s praporem světla vychází (dav mu zvedne útok na 174):
(počet jednotek) * (dmg) * (koeificent daný rozdílem výše útoku útočníka a obrany cíle
500 * 52 * (1 + (174 - 60)/20)
500 * 52 * 6,7 = 174,200 (bez svatého útoku)
Se svatým útokem je to tedy:
500 * 104 * 6,7 = 348,400 (se svatým útokem)
348,400 - se svatým útokem a bez steče proti nemrvým. Tedy s davem ve 4. a 5. kole.
Základní steč paladina s praporem světla je 250 + 1/2 jeho dmg, tedy 250 + 52/2 = 276.
Pokud budeme uvažovat steč, tak ten přičítám k dmg nyní takto, tj. NEUPLATNIM na nem svatý utok, což je blbě a uplatnuji svaty utok jen na zakladnim dmg:
500 * (104 + 276) * 6,7
500 * 381 * 6,7 = 1 276 350
Oproti tomu nezmar ho neuplatni v případě steče ani na základním dmg a pak mu to vychází ještě méně:
500 * (52 + 276) * 6,7 = 1 098 080, což je zhruba to, co si udělal, když budeme uvažovat toleranci +- 5%, tedy 1,051,674.
Nezmare, neopravíme to, aby se svatý útok správně uplatňoval i když dojde na steč ? Tedy správně by ti paladini měli udělat nemrtvákům úctyhodných:
1 098 80 * 2 = 2 197 600 dmg.
Celý výpočet je bez uplatnění magie světla 5.