LoI simulátor

Môžete kecať o čom len chcete ... :D

LoI simulátor

Příspěvekod Hron » úte 17. dub 2018 23:51:54

Jestli je k němu nějaké vlákno, tak se omlouvám, ale nenašel jsem ho.

Bylo by možné více sjednotit názvy ve hře, v simulátoru a v přednastavených armádách?

Konkrétně:

hra: Železnej orel - prototyp jedna
simulátor: Železný orel - MK1
přednastavené armády (trpaslíci 3,4): Železnej orel - prototyp jedna

hra: nevím
simulátor: Železný Golem
přednastavené armády (trpaslíci 1,2): Železnej golem

hra: Snežný obr
simulátor: Sněžný obr
přednastavené armády (Dóm ledu): Snežný obr


Pak tohle je asi čistě chyba ve hře (nebo v mém prohlížeči), kdy se mi píše &Aelig;throva róba moci a &Aelig;therův ledový prapor a ne v simulátoru, kde je Aether...
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 112
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Ripperman » čtv 19. dub 2018 13:06:03

Ahoj,

v simulátoru sjednocuju názvy pořád. Blbý je, že ve hře se ty názvy taky pořád mění...
Třeba sněžný obr už byl podle mě ve hře kdysi opravený. Nevím, proč se zase rozbil. Nezmarovi jsme kvůli tomu dělal a posílal i překlady všeho (korekturu).

Aethera bych měl mít v simulátoru jak s tím divným éčkem tak jako Aethera. Implementoval jsem tam oba názvy. Pokud ale ten název vidíš ve hře úplně rozpadlý, tak to tam nemám. :-)
Ripperman
 
Příspěvky: 484
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Hron » čtv 19. dub 2018 13:21:38

Omlouvám se, možná to nevyznělo jak mělo. Jsem rád, že jsou názvy sjednocovávány a děkuji za to.
Tohle jsou jen nové postřehy, které jsem tento věk získal a tak nějak neohrabanou cestou jsem prosil o sjednocení (ideálně na verzi "simulátor"), tedy předělat "přednastavené armády" a "hru".
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 112
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Ripperman » čtv 17. kvě 2018 17:38:17

Opravil jsem přednastavené armády, aby odpovídali názvům jednotek v simulátoru.

Btw ve hře jsem pak koukal, že názdy jednotek v přehledu armád neodpovídají názvům jednotek ve výpisu boje.
Pro mě (simlátor) je směrodatný název té jednotky ve výpisu boje, protože odtamtud je nejsnazší zkopírovat je do simulátoru a nechat si vyjet předpokládaný výsledek boje. ;)
Ripperman
 
Příspěvky: 484
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: LoI simulátor

Příspěvekod citronek » čtv 17. kvě 2018 19:15:44

ahoj našel jsem chybu v simulatoru v jednotce Anděl věčného ohně. V loi vyvolá déšť až když útočí kdežto v simulátoru už v 1. kole což má za nasledek že v 2. kole útočí 2x.
citronek
 
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 17. kvě 2018 19:12:27

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Ripperman » pon 21. kvě 2018 14:13:18

citronek píše:ahoj našel jsem chybu v simulatoru v jednotce Anděl věčného ohně. V loi vyvolá déšť až když útočí kdežto v simulátoru už v 1. kole což má za nasledek že v 2. kole útočí 2x.


To ho nezmar asi upravoval. Měl jsem za to, že déšť vyvolává každé kolo. Upravím to teda tak, aby ho vyvolával až od 2. kola.

Edited: OPRAVENO
Naposledy upravil Ripperman dne pon 21. kvě 2018 14:23:45, celkově upraveno 1
Ripperman
 
Příspěvky: 484
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Hron » pon 21. kvě 2018 14:18:51

citronek píše:ahoj našel jsem chybu v simulatoru v jednotce Anděl věčného ohně. V loi vyvolá déšť až když útočí kdežto v simulátoru už v 1. kole což má za nasledek že v 2. kole útočí 2x.


Stejně tak i Železní kněží vyvolávají Recyklované kočkodlaky až při svém útoku a ne každé kolo.
(a tady si pamatuji, že kdysi to opravdu bývalo každé kolo)


A pak ještě jedna drobnost:
Malý kmen obrů lidožroutů má 9-12 obrů, v simulátoru je přednastaveno 9 a osobně si myslím, že nejsem jediný, kdo vždy testuje tu nejhorší variantu a proto se ptám, zda by tam nemohlo být přednastaveno 12, abych to nemusel pokaždé přepisovat. Děkuji. :)
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 112
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Ripperman » pon 21. kvě 2018 14:31:53

Hron píše:
citronek píše:ahoj našel jsem chybu v simulatoru v jednotce Anděl věčného ohně. V loi vyvolá déšť až když útočí kdežto v simulátoru už v 1. kole což má za nasledek že v 2. kole útočí 2x.


Stejně tak i Železní kněží vyvolávají Recyklované kočkodlaky až při svém útoku a ne každé kolo.
(a tady si pamatuji, že kdysi to opravdu bývalo každé kolo)


A pak ještě jedna drobnost:
Malý kmen obrů lidožroutů má 9-12 obrů, v simulátoru je přednastaveno 9 a osobně si myslím, že nejsem jediný, kdo vždy testuje tu nejhorší variantu a proto se ptám, zda by tam nemohlo být přednastaveno 12, abych to nemusel pokaždé přepisovat. Děkuji. :)


Kněží opraveni. Obři nastaveni na 12.

Netušitě nekdo, jestli se měnilo summonování i jiných jednotek až na kolo, kdy ta jednotka útočí ? Například mě napadají energetičtí služebníci od ethernanských vyvolávačů.
Entové od druidů se doufám pořád sumonují první kolo. Tak jestli se oobecně změnilo fungování jednotek, které vyvolávají každé kolo až na kolo ve kterém útočí ?
Ripperman
 
Příspěvky: 484
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Hron » pon 21. kvě 2018 14:35:52

Díky.

Eternani i druidi vyvolávají pořád od prvního kola, ti se neměnili.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 112
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: LoI simulátor

Příspěvekod Hron » pon 21. kvě 2018 17:46:34

Povedlo se ti rozbít si vyvolávání.
Většina věcí, která něco vyvolává v prvním kole (dle skutečnosti - druidi, šamani, ...) nevyvolávají vůbec a podobně...
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 112
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Další

Zpět na Pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron