Page 1 of 1

general

Posted: Thu 16. Nov 2017 14:46:10
by nezmar
Tvrdavojna wrote:Ahoj, co vrátit zpátky velitelům klanu jejich schopnosti levlů dříve to bylo že se levlovali a mohl jsi jim přiřadit že mohli vyvolat meteor , wurma .... atd.... nebylo by špatný se v dalším update zaměřit na ty velitele klanu třeba je moc upgradovat nějak nebo jim házet nějaký oblečení boty, helmu, štít, zbraň pokud velitel nemá nějaký art tak je k ničemu tohle by toho velitele mohlo zvednou a dobře využít :) , Jinak je velitel to samí jako general imperia :) takhle by se velitel klanu více využil v boji :) díky za odpověd´
netreba to riesit sukromne, lepsie hodit sem na forum

Takze, to boli generali a nie velitelia klanu, ktory sa levelovali a bolo mozne si vybrat z roznych typov.

Ja som zato aby sa vratili, ale musim to najskor nakodit a rozumne vybalancovat, ak to neikto chce balancovat tak mi tym usetri kopu casu :)

Re: general

Posted: Wed 22. Nov 2017 14:50:14
by Ripperman
To nezmar: Já bych to klidně zpracoval. Ale potřebuji, zda bys mi mohl poslat alespoň tvoji hrubou představu nebo jak to bylo dřív. Aby věděl vůbec co balancovat, jaké jsou povolené schopnosti generálů, apod.

Re: general

Posted: Thu 23. Nov 2017 9:26:21
by nezmar
pokusim sa to niekde vyhrabat a hodit to sem :)

aj ked to moze byt uplne inak spravene ako predtym.

V kratkosti:

General by sa dal najat v krcme (alebo niekde inde) a jeden klan by mohol mat viacerych generalov. Pricom kazdy general by mal svoju schopnost (nejaku). Kto hral Heroes of Might and Magic tak nieco na ten sposob.
Ale s tym, ze general by bol zamerany iba na jednu vetvu (rozmyslal som aj nad tym, ze ked dosiahne plnej urovne, tak by sa mohla povolit dalsia schopnost/magia)

Tiez padol cez mail jeden zaujimavy navrh, ze by tyto generali zostavali v klane v priebehu vekov -> nezmazali by sa. Mozno by sa nejak oslabili pri resete aby sme nezacali hned s plnymi generalmi :D ale aj tak by to bolo fajn bonus pre aktivnych hracov.

--------------------------------------
co som zatial vyskrabal:

3. vojevůdce
kazdej jednotke zvyhol:
- iniciativu vynasobil (level_generala / 30 + 1)
- utok vynasobil (level_generala / 25 + 1)
- obranu vynasobil (level_generala / 40 + 1)

5. valečník
za kazdych 5 level zvysil pocet kol o 1

11. druid
level < 15 -> privolaval level_generala * Starodavny ent
level > 15 -> privolaval rand(1, (level_generala-14)/3) * wurmov

7. kouzelnik ohniveho radu
level < 15 -> privolaval level_generala +/-2 * fireball
level > 15 -> privolaval rand(1, (level_generala-14)/2) * meteorit

Re: general

Posted: Thu 23. Nov 2017 16:25:29
by Acaruss
Není spíš možnost nějak upravit velitele klanu? Aby to prostě byla speciální a opravdu vzácná postava, které by si hráč vážil..?
Třeba čím déle hráč hraje (věk od věku, nebo tak nějak) by jeho velitel sílil a hráč by tedy měl k dispozici opravdu unikátní jednotku, které by on sám určoval, co se má naučit atd .. :idea: :?: