Souhlasím, že údolí stínů je teď super akorát na začátek, aby si criniska nafarmila věhlas, pak už se stává problematickou záležitostí, která se velmi málo vyplácí. Proto mě napadla jinačí věc.
Koncept bych nechal stejný (top 6 armád, náhodně trefeno). Do toho rizika, že člověk trefí sám sebe (navíc to právě brání tomu "zneužívání"), prostě musí jít a nebo dropni armádu na 7. místo a je klid. Ale navrhuju úpravu odměny.
1. Zlato
Odměna zlata by se odvíjela od hodnoty ztracené armády. Nevím, jaký je současný výpočet, na začátku je tam relativně slušné množství zlata a teď (top armády okolo 10M hodnoty) a odměna 750 000 zlata je málo. Proto navrhuji nějakou fixní částku, která by se mohla počítat třeba takto:
Hodnota TOP 6 armád : 60 =
fixní částka
+ hodnota ztracené armády : 5 =
"příspěvek na obnovu armády"
příklad: nejlepších 6 armád na serveru má dohromady hodnotu 60 000 000 → fixní odměna za údolí stínů tak bude 1M zlata. Já jako útočník ve stínech vyhraju, ale ztratím hodnotu armády za 2,5M, dostanu tedy k odměně dalších 500 000 jako kompenzaci ztrát. Celkem za 2,5M hodnoty ztráty získám 1,5M zlata. Není to moc, ale je to lepší než současný stav
V důsledku by to přineslo
stoupající odměnu zlata fixně podle hodnoty nejsilnějších armád + podpora na obnovu poničené armády v rozumné míře.
2. Runy
Opět nevím, podle čeho se počítají, ale občas člověk téměř žádné runy nedostane, jindy to docela jde, ale přijde mi, že s postupem věku se ta odměna moc nezvedá. Opět mě napadá myšlenka, že by mohl být nějaký start (rozmezí), které by se s každým dobytím zvedalo o
nějaký koeficient? (úplně minimální, aby z toho nebyl spolek mocných)
3. Artefakty
Myslím, že v údolí stínů si každé dobytí zaslouží artefakt. Problém je, že někdo má kliku a posbírá rychle co chce (potřebuje), někdo má smůlu.
Můj návrh: Upravit lehce pravděpodobnosti (nevím, jak je to teď), přidat více artefaktů a
na konci pokaždé nechat úspěšného dobyvatele rozhodnout, aby si vybral mezi 3 artefakty jeden. Tj. když už mám archeologický tábor (který je uplně k ničemu, chtělo by to taky nějakou úpravu), můžu ho mít znovu v nabídce, ale můžu si vybrat další 2 různé věci. Asi se jedná o složitější programování? Ale myslím, že by to zvýšilo motivaci údolí zkoušet, protože budu mít větší šanci získat to, co chci a zabránit tomu, abych získal, co nechci (nebo už mám).
4. Bonus k údolí stínů
Při úspěšném vyplenění údolí stínů získá útočník "
los ke gamblerovi".
0-9x dobytí = 1 poukázka (500 000)
10-19x dobytí = 2 poukázky (1 000 000)
20 - 29x dobytí = 3 poukázky (1 500 000)
....
Jsem si vědom, že s gamblerem byly dříve (zejména na battlegroundu) potíže, ale když se o hru teď nezmar tak hezky stará, snad by si nikdo nedovolil podvádět. Přesto si dovoluji navrhnout úpravu gamblera (vytáhnout pryč šanci na PKSko - potažmo tábor).
Nevím, co všechno se u gamblera dá najít teď, ale myslím, že kdyby se zvýšila šance na nalezení "nevýznamného" a byla malá možnost nalézt něco "zajímavého", bylo by to oživení a další motivací pro údolí stínů.
Můj návrh na gamblera:
Relativně vysoká šance (nevím, kolik to může být? 10%?
) na nalezení balíčku run (1-10, 1-8,1-5,1-3 dle vzácnosti, malá šance na nalezení runy věčnosti?)
Podobné na méněcenné předměty - měděné pláty, ingoty, bronzové meče, ...
Malá šance na lepší, ale často dostupné předměty - druidské rituály, ohnivé biče, róby, ..
Malá šance na vojáky starého impéria a generála (viz. francoxova sekta)
Malá šance na některé jednotky (obři?, fénixové?, balisty?, ..?)
Minimální šance na
nalezní města k dobytí, střípku časového krystalu (obnova armády), možnost nalézt tahy (1-3?
)
Minimální šance na kvalitní předměty - božské prapory, standarty, ...
5. Záchrana ztraceného předmětu
Kdyby člověk zvítězil, ale přišel by o nějakou jednotku, která měla vzácný předmět, který člověk nechtěl ztratit, možnost implementace hlášky:
Můj pane, skupinka zlodějů je ochotna vrátit se na bojiště a doručit nám ztracený předmět. Za tuto službu si účtují 10M zlatých. Chceme tuto nabídku přijmout?
(pokud by bylo v boji ztraceno více předmětů, náhodná šance na výběr 1, který bude zachráněn).
Pokud člověk prohraje, mohl by předmět také jít zachránit, ale třeba za 20M zlatých. Princip podobný - při více ztracených předmětech náhodně jeden vybrán.
Tento prvek by ale asi nebyl moc využívaný, protože spousta předmětů jde "snadno" znovu získat. Nicméně u několika si dovedu představit, že by o to člověk mohl mít zájem. Bod 5 je ale spíš už nadstavba.
Toť můj návrh.. zkrátka cokoliv, co by někoho mohlo motivovat zkusit vyplenit údolí stínů a nepůsobilo by to ve hře neplechu, ale mohlo to naopak přinést nějakou výhodu a další prvek hry navíc