eventy

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

eventy

Post by nezmar »

pokial mate navrhy na nove eventy / pleneni / dobyvani

tak kludne napiste ako si to predstavujete, aka by mala byt odmena, vyskyt atd.
Daerwok
Posts: 26
Joined: Tue 08. Apr 2014 14:36:04

Re: eventy

Post by Daerwok »

Jak už jsem psal v jiném příspěvku, dokázal bych si představit Aethrův dóm

50000 x Akolyta boha ledu
40000 - 45000 x Vyznavač boha ledu
10000 - 12000 x Zasvěcenec boha ledu
2500 - 2800 x Ledový Přízrak
1500 - 1700 x Starodávný ledový přízrak
300 - 350 x Starodávný Ledový obr
35 - 40 x Starodávná ledová hydra (Aethrův ledový prapor)
1 x Velemág ledu

síla army cca 11,500,000 - 12,800,000
odměna cca 1,5-5M zlata, 10-30 run nebes + šance na artefakt (cokoliv neutrálního + ledového)
výskyt tak od 10M army

důležité hlavně je, aby i ty hydry byly starodávné, protože se v jiných eventech nevyskytují, aspoň myslím
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: eventy

Post by Ripperman »

Na tohle by nikdo normální neutocil, protoze starodavne ledove hydry mají nepředvídatelnost a udělaly by krátky proces s flamekeeper lordem, posvátným jednororožcem, atd., atd. Úplně asi nemá smysl přidávat event na který nikdo nebude útočit, protože každý bude mít v armádě nějakou tu jednotku, která se blbě rekrutuje, i kdyby to měli být blbí veledruidi nebo bahno ...
Acaruss
Posts: 16
Joined: Fri 29. Sep 2017 15:11:24

Re: eventy

Post by Acaruss »

Daerwok wrote:Jak už jsem psal v jiném příspěvku, dokázal bych si představit Aethrův dóm

50000 x Akolyta boha ledu
40000 - 45000 x Vyznavač boha ledu
10000 - 12000 x Zasvěcenec boha ledu
2500 - 2800 x Ledový Přízrak
1500 - 1700 x Starodávný ledový přízrak
300 - 350 x Starodávný Ledový obr
35 - 40 x Starodávná ledová hydra (Aethrův ledový prapor)
1 x Velemág ledu

síla army cca 11,500,000 - 12,800,000
odměna cca 1,5-5M zlata, 10-30 run nebes + šance na artefakt (cokoliv neutrálního + ledového)
výskyt tak od 10M army

důležité hlavně je, aby i ty hydry byly starodávné, protože se v jiných eventech nevyskytují, aspoň myslím

Já jsem pro, jen pokud mají tyto Hydry schopnost Nepředvídatelnost, asi bych je taky úplně nedával a navýšil jen počet obyč Hyder. Na druhou stranu.. proč ne? Já bych na to zaútočil i tak.. a existují podle mého armády, které by ve třetím kole byli hotové a žádné hydry by ani nepustili ke slovu.. :D já jsem pro :-)
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: eventy

Post by ySpirit »

Vzkrisim tohle stare vlakno, nez abych zakladal nove :mrgreen:

Mel bych nejake napady a upravy.

Upravy:
  • Tabor barbarich najezdniku - pridat odmenu 2-3 vesnice (po barbarech zustaly stany, ktere maji vyuziti pro nase obyvatele)
  • Kmen barbaru po sobe zanecha 2-3 osady (po barbarech zustaly stany s palisadou) - ja je normalne v zacatku vynechavam, vetsinou jsou z nich vetsi ztraty nez vydelky a jen to zpomaluje prvni mesto.
  • Skupinka barbaru by asi taky mohla davat jednu vesnici, po tom kmenu s osadami by tohle pomohlo nejvice (s dobytim prvni osady) - sila skupinky barbaru je vetsi nez vesnice, nekdy se mi stane, ze mi prijde hromada skupinek a zadne vesnice, pak na dalsim klanu treba zadne skupinky a jen vesnice (+ trpaslici / demon) a nekdy se treba stane, ze chodi opakovane tabor barbarich najezdniku, ze se mi nedari poradne ziskat jednotky zpatky pres ne
  • Co se tyce pleneni, nektera pleneni by mohla mit instantni restart (svobodne mesto, otroci) - na zacatku jsou pomalu vzdycky obsazene, co treba chteji nabrat lidi / levny predmet misto extra mesta navic - zmena by znamenala, ze by vsechny klany mohly na zacatku veku dobyt par extra mest
  • Demoni karavana je v zacatku pomalu bez odmeny, casto mi tam zabiji hromadu jednotek a pak mam odmenu treba 2k lidi, i kdyz mam misto treba na 200k :D
  • Gnomska dilna se vyskytuje snad jen na hodnote armady 50 - 100k, prijde mi skoda, ze je to jediny zpusob jak ziskat oblehaci stroje (mimo pleneni gnomske velkodilny, ktera muze byt hodne draha nebo i nemozna pro ruzne vetve + trpaslici pevnost / pokladnici)
    Proto by bylo super pridat nejakou silnejsi variantu, co by mohla prijit v pustine
  • Trpaslici kovarna - odmena 2-3 tezke oblehaci stroje (~1M hodnoty armady, vetsinou z nich stejne pada jenom nejake zlato, predzvest a ingoty, co se poradne nevyuziji) + nejaka dobra sance na ziskani nahodneho planku / receptu do kovarny (aby se preskocilo zkoumani)
  • Trpaslici skladiste by mohlo po sobe zanechat 3-4 tezke oblehaci stroje (~2M hodnota armady a stejne problemy s odmenou jako kovarna, jeste lepsi sance na planky / recepty do kovarny)
  • Kdyz uz zminuju Kovarnu (budovu), i kdyz by to melo byt v jinem vlakne, bylo by super, kdyby tam byl treba recept na bronzovy mec / gladius / rytirsky jednorucni mec / bastard / klidne i tezka bojova sekyra, cena + materialy by na lepsich zbranich byly vysoke, na nektere by byla potreba nejakeho precursoru (jako je magicka formule moci) - co by melo nejaky dobry drop rate v trpaslicich eventech, ale aspon tam mit nejake extra vyuziti ingotu nez jen na platy, co nikdo poradne nedela, kdyz ty tvrzene je jednoduche nafarmit a vetve, co si privolavaji stit takove veci stejne nepotrebuji.
  • Stonehenge / Lesik / Maly hvozd / Goblini opevnena hospoda / Svobodna goblini dilna - jsou hodne vzacne eventy, prvni 3 by klidne i mohly mit vetsi sanci (minimalne na zacatku veku), po nejake dobe zase muzou mit svoji normalni sanci (protoze tam ta odmena uz stejne neni az tak atraktivni). Goblini opevnena hospoda a dilna by taky mohly byt castejsi - ale je tam riziko, ze se nepripraveny klan na tom rozbije (takovy Dhar / obe vetve Dreadda, ten stack fanatiku a pojizdna bomba se musi zabit) - takze tam treba zvysit prichod, kdyz ma klan treba 150k - 600k hodnotu
  • Opevnene mesto - nekdy se mi stane, ze mi prijde 2x za par tahu, a pak na jinych klanech ani jednou za 2k tahu :D
    Bylo by super, kdyby Opevnene mesto chodilo casteji (napr. pri 5M+ armade by to 50% casu nahrazovalo vesnice, nad 20M hodnoty armady by to pak bylo vzdy misto vesnic) a nebo dat opevnenemu mestu pseudo RNG prichod - cim vice nechodi, tim vetsi sance je. Tohle by se zaplo treba po dobyti 10-15 mest a odehranych aspon 1500 kol. Sance na prichod opevneneho mesta by se zvetsovala s kazdym kolem, minimalne by pak prislo 1 za 200 kol.
  • Vesnice / osada - s nimi je v zacatku taky nekdy problem, aby vubec prisly. Mam za to, ze na nich bude nejaka sance na prichod, ktera se odviji od jejich poctu (cim mene, tim chodi casteji) a jestli ne, bylo by to super. Kdyby barbari zacali davat nejake ty vesnice / osady, asi by tohle nebylo potreba, mozna jen ty vesnice, protoze na pustinu je potreba 8 vehlasu.
  • Obri dobra / Obri zla
    - odmenu maji nastavenou jako snazsi eventy (predmety nepadaji vzdy a vyskytuji se tady pouze bronzove a zelezne platy / rytirsky jednorucni mec / valecne bubny) - klidne bych jim dal 100% drop rate na predmet
    - jsou mirne narocne, a neni tezke na nich ztratit cenne jednotky (obri zla maji na druhem stitu 6k toxicky stit, na tretim 40k ohnivy stit, Obri dobra naopak maji 1.14M stit v kamennych obrech, co maji take 52 obranu + 24k ohnivy stit (Dreadd projde pomalu jen s upiry / hodne naboostenou armadou, slayerem nebo kletbami; vulkan jen meteority (zhruba 40), goblin pres slayer nebo exterminaci nebo pojizdne bomby (hodne pojizdnych bomb, jedna dava ~5.6k poskozeni do kamenneho obra)
  • Temny les - je celkem jednoduchy (hlavne pak pro Aethera s hvezdicemi) - mohl by se rozdelit stack 200 obru do 2 po 100 kazdy, z odmen bych odebral druidsky ritual a nahradil necim uzitecnejsim (druidsky ritual se pomalu vubec nepouziva, u Dralgara neni tezke vylepsit chysi druidu. Predmet je pak vetsinu hry bezcenny, maximalne ho zkombinovat s dralgarovo totemem zivota na vytvoreni prstenu zivota)
  • Dralgarova zahrada - po upravach pavouku a trollu bych presunul tuto variantu, nechat tam ciste jen tu druhou (wurmove, obri, druidi, enti, starodavni enti) - druidsky ritual z dropu odebrat nebo taky nahradit (a nebo to treba hodit na ty druidy)
    S pavouky by se pak vytvorilo jine pleneni
  • Udoli stinu - navysit odmenu - uz nekdo nekde navrhoval - bud runy a nebo pri vyssi hodnote nepritele klidne dropne vic predmetu (hlavne 100% sance, cim vyssi hodnota, tim vyssi sance na aspon 1 mapku k archeologickemu nalezisti), nic neni horsi nez si z velke casti vymlatit armadu, ztratit cenne predmety a cela odmena je jen vehlas, za co si muze hrac koupit nebesky krystal nebo nejaky to mesto.

Uprostred hry pak poradne neni co plenit. Predmety klan muze mit nafarmene, tak se stale klika to, co se prochazi s minimalnimi ztratami a s nejlepsim ziskem.
Proto je pak vetsi zajem u rostoucich pleneni, kde odmena roste, ale kdyz je to obsazene, neni poradne co delat.
Mozna bych mel zkusit vic aliancni tazeni, ale co jsem jednou zkousel Laborator za 10M + 10 run ohne + 10 run nebes (a taky vehlas pro kazdy klan, co to uspesne sundal), bylo snadne a odmena je lepsi pomalu v kazdem pleneni :D

Nebo by slo udelat, ze by kazde pleneni melo vice stupnu, jako je to u zeleznych hor. Odmena a obtiznost by se stupnovala podle toho, ale kdyz se toho vice prida, aspon je vice moznosti, co plenit :twisted:


Nová plenění
  • Hrabství - 2. stupen svobodneho mesta, vice jednotek (napr. hodnota 1.5M), po vypleneni ziska klan 2-3 mesta +4-6 osad + nejake vesnice (pokud by byl Dreadd problem, muze se zmenit kazde mesto na 10 osad)
  • Vevodstvi - 3. stupen svobodneho mesta, vice jednotek (napr. hodnota 5M), po vypleneni ziska klan 3-4 mest +15-25 osad + vice vesnice
  • Kralovstvi - 4. stupen svobodneho mesta, jeste vice jednotek (napr. hodnota 40M), po vypleneni ziska klan 5-6 mest +40-55 osad + hromadu vesnic
  • Doupe pavouci kralovny
    - Tezsi pleneni (s konstantni silou, 15M hodnota armady)
    - odmena: skore, predzvest, zlato, hromada run zivota (80-120 ?), predmet nebo pavouci kokon (bylo by fajn, kdyby pavouci kokon vylihl vice nez 1 pavouka, celkove mi ten item prijde o nicem) :D
    - slozeni: vsechny stacky obrich a obyc pavouku + zlati pavouci + Pavouci kralovna (unikatni jednotka, podobne silna jako obr na wurmovi, jedovaty utok 200%, bud posili vsechny spojenecke jednotky kazde kolo a nebo vytvari pri kazdem utoku novy stack obrich zeleny pavouku)
  • Nejake pleneni, co by davalo nejake runy ohne - napr sopka, nejaci demoni, tak neco
  • Nejake pleneni, co by davalo lidi + zlato + nejaky predmet (narocnejsi otrokarska kolonie)

Vetsina novych vymyslenych dobyvani je o tom ziskat nejaky permanentni bonus.
Jestli se nechce, aby klany mely az moc mest a nebo prostoru pro lidi, muzou se nektere bonusy zmenit, napr zelena vlna by misto zednaru taky mohla dat trpaslici banku, co by zvysovala prijem o nejake % - bonus by se nasobil se stezkami.
A farma by misto vetsiho prostoru jen zvysilo prichod lidi za kolo, casteji hodilo event zeleneho moru (lidi navic) / dobre urody (lidi navic) a nebo by to po nas proste hodilo par ruzovych prasatek :D

Nova dobyvani
  • Zelena vlna
    - informace o tomhle dobyvani se ziska bud a) pres Trpaslici kovarnu / skladiste alternativne b) v hospode, pri 15M+ hodnote armady - velitel klanu potka trpaslika, ktery mu povi o zelene vlne, co nabrala momentum a uz par mesicu obleha Trpaslici hlavni mesto. Obsahuje jen 2 kroky.
    - krok 1 - Goblini najezdnici - vcelku lehci dobyvani, hodnotu muze mit 2M - slozeni 1x goblini hrdina (rytirsky jednorucni mec), tisice goblinu na vlcich a goblinu na medvedech, desetitisice goblinu a goblinu s prakem, stovky zlobru, desitky panu selem
    Velicimu goblinovi jsme ani nemuseli ublizit, aby nam povedel sam od sebe vse, co jsme potrebovali vedet.
    - krok 2 - Hlavni armada - tezky boj, ~15M hodnota armady, slozeni: Kral goblinu (posiluje gobliny jako pan selem, silou muze byt podobny preascendedovi?), 3 stacky goblinich hrdinu (na ne se muzou hodit nejake artefakty, klidne i mizerne, jako hul ohne), armada by mela slozeni hlavne z goblinu, hobgoblinu, goblinu s prakem, goblinu na medvedech, goblinu na vlcich, zlobru, zlobrich samanu, pyromanu, panu selem, par patriarch, saboteru, asi i fanatici, mozna nejakou tu pojizdnou bombu. Goblini stahnou celou armadu, kdyz maji nad 70% ztraty.
    po uspechu - Trpaslici to meli celou dobu pod kontrolou, ale aby ti i pres to nebyli nic dluzni, darovali ti nekolik trpaslicich zednaru.
    odmena z dobyvani: skore, vehlas + budova - guilda trpaslicich zedniku - snizuje potrebna kola k opraveni mesta z 50 na 40.
    Po dokonceni je mala sance, ze se objevi Kral goblinu s armadou jako event Pomsta gobliniho krale - muze mit armadu zavislou na hodnote klanu. Pokud se s nim nic neudela do 10-20 kol, dobyje mesto a odejde.
    - odmeny z eventu by byly zlato, skore, vehlas nebo predzvest, nejaky predmet (nebo i vic), co se treba pouziva v kovarne - goblini radi sbiraci cetky.
    Pomsta by mohla prijit treba jen jednou, jakmile se nad nim vyhraje, uz vickrat neprijde
  • Zmutovana farma
    - informace o tomhle dobyvani se ziska bud a) pres vypleneni Doupe pavouci kralovny alternativne b) v hospode, pri 15M+ hodnote armady - velitel klanu potka farmare, ktery mu povi, jak se vymknul experiment kontrole a farma byla obsazena obrimi zviraty.
    Nebo by se to mohlo udelat jinak, farmar by pozadal o pomoc s experimenty, prvni krok by byl snadny, druhy krok by byla bud esence zivota nebo runy zivota, treti by pak byl "zmutovana farma"
    - krok 1 - 15M hodnota armady - 1 nebo 2 stacky zmutovanych wurmu, vsechny stacky obrich pavouku, stack zlatych pavouku, toxicti elementalove obrance i utocnik, kysely cervici, ruzova prasatka
    odmena z dobyvany: skore, vehlas + budova farma - navysuje celkovy prostor pro bydleni o 10% (i po skole architektu), nekdy prichazi ruzova prasatka a nekdy i zlata (jen prida zlato, zadna jednotka)
  • Oblehaci dilna
    - informace o tomhle dobyvani se ziska v hospode za 500k zlatych - tip ohledne Dilny oblehacich stroju, co byla nedavno obsazena gobliny
    - krok 1 - 5M hodnota - nejake ty jednotky, co jdou postavit v kovarne (colosus z temne ocele, zeleznej skorpion, pavoucek, byk, orel,...), goblini pyromani, goblin hrdina, par goblinu patriarchu, nejake goblini vzducholod, fanatici
    - krok 2 - 10M zlata + 20 run ohne (nebo tak neco, klidne treba i nejake ingoty) oprava dilny
    odmena za dokonceni: skore, vehlas, budova - Dilna na oblehaci stroje - kazdych 50 tah nam automaticky da 1 tezky oblehaci stroj. Za kazdych 10 bodu skore by se ta doba zkracovala o tah (nejnize by bylo 1 stroj kazdych 35 tahu)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

Je to pěkně barevné, ale dlouhé... :D

1) barbaři: asi jako v důsledku proč ne. někteří sice i kmen barbarů dávají prakticky beze ztrát (nebo přesněji vydělají více), ale vesnice a osady nejsou v late tolik významný faktor jako města, kterých je výrazně více a jsou silnější.
Takže jsem pro.

2) plenění: už teď má Svobodné město nejkratší dobu obnovy, ale vlastně jsem asi pro, aby se tam k otrokářům dalo chodit často. Úplně nulovou obnovu bych jim nedal, ale snížit to třeba na dobu, jako má ÚS by mohlo být.

3) karavana: i v early může dát kalich ohně, těžkou bojovou sekeru a podobně, takže se rozhodně vyplatí to zkoušet pokaždé. Ale zase na druhou stranu, její spodní limit u rozsahu zlata je dost malý a bylo by fajn, kdyby se zvedl a hlavně odměna v lidech je zanedbatelná v jakékoliv fázi hry...

4) gnómská dílna: já mám poznámkách 75k-100k, ale to je jedno, souhlasím s tebou, že nějaká lategame varianta by mohla být fajn (podobně jako je kmen obrů lategame varianta malého kmene obrů)

5) trpaslíci: pokud děláš v kovárně stroje, tak se ti ty ingoty hodí... dostat plánky do kovárny klidně, ale stroje bych nedával. V lategame tohle dávají klany beze ztrát a chodí to myslím docela často a nechtěl bych přeplnit klan obléhacími stroji. Mimo jiné by pak dané plnění ztratilo celkem význam a to by byla taky škoda...

6) kovárna: možnost vytvořit ty nejlepší zbraně se mi nelíbí, takže sekeru bych tam nedával, ale bastard klidně a pak Nezmar už kdysi dávno sliboval velký upgrade kovárny, tak v něj stále doufám. Osobně mi vylepšení kovárny nepřijde tolik důležitý jako ostatní změny tady, tedy minimálně z pohledu: práce vs užitek .

7) lesík a spol: asi klidně co navrhuješ -> nevidím v tom nějaký problém pro vyváženost hry ale ani nějaký zajímavý užitek. Takže za mě klidně.

8) Opevněné město: Ano, tento věk mi přišlo 3x k Dralgarovi a k ostatním třem klanům ani jednou. Pokud se zavede to snížení doby obnovy u Svobodného města, pak s tímhle souhlasím a jsem pro tu stoupající šanci s tím, že by chodilo PRŮMĚRNĚ jedno město za 200 tahů. (Tedy ne minimálně jak navrhuješ ty, přeci jen mi přijde fajn, aby odtud neměl klan více jak 25% svých měst.)

9) vesnice/osady: Na pustinu je potřeba 10 vesnic a ne 8 věhlasu (ono je to v nyní v důsledku jedno, ale pokud se zavedou tví barbaři, tak už bude rozdíl). Jinak s tebou souhlasím.

10) Obři: Jsou kombinace (například DCCD, DCAD, DAAD), které farmí obry zla beze ztrát a je z nich dobrý příjem zlata a lidí. Artefakty jsou zde podružné. Ale klidně ať je na ty artefakty 100% drop rate, stejně se jedná o slabší arty, které se v důsledku nepoužívají.
Osobně bych možná nějak oslabil obry dobra a pokud bychom chtěli zvýšit atraktivitu, tak možná zauvažoval nad mírným zvýšením odměn (třeba o 20%). Ale jinak bych je neměnil.

11) Les: Každý věk ho farmím klany pro Kouzelnickou róbu. Je to po SM a Otrokářích nejslabší plenění, které je pro Aethera a Dreadda procházka růžovou zahradou. Zároveň má dlouhou dobu obnovy (stejně dlouhou, jako je obnova u klanu) a má neskutečně velký rozsah odměn (jak ve zlatě, tak v artech).
Osobně bych ho klidně nechal tak jak je, ale pokud by se měl měnit, tak rozdělení do dvou stacků tak to Aetherovi až tak moc neublíží. Ublíží to Dreaddovi a ostatní tam stejně mohou až výrazně později. Klidně se to provést může, ale nemyslím si, že to bude mít tížený efekt. Efekt by to mělo při rozdělení na 4 a více stacků. Ale zase na druhou stranu se mi líbí ta jednoduchost -> prostě 200x jedna jednotka a konec. Já bych to asi i neměnil.
Já bych udělal změnu, že bych snížil rozsah zlata na polovinu se zachováním stejné střední hodnoty a snížil čas obnovy na třetinu (ať tam může více jak jeden Aether). Snížil bych pak šanci na tvrzenky na třetinu a prohlásil to za low level plenění. Druidský rituál bych tam nechal, každý věk stavím prsten života, abych chránil hvězdy, či podobné jednotky u ostatních bohů. Reálně mám pocit, že rituál má větší, než slonovinový luk, který tam padá taky...

12) Zahrada: klidně souhlas

13) Údolí: Za to, aby se tam runy počítali stejně jak u Obětiště démonů a zlato jak u démoní karavany píši už hodně dlouho... pokud 100% šance na mapku, tak to až od hodnoty armády 100M -> pks děsně buduje hru...

14 Tažení: Laboratoř byla zajímavá, když v alianci bylo více hráčů a ti chtěli udělat něco společně. Laboratoř dala hodně zlata do kasy a dala jedinečné runy nebes. Příchodem nových démonů ztratilo zlato z laboratoře dost na významu a odlivem hráčů ztratilo tažení obecně význam -> aneb, když alianci tvoří obvykle jeden hráč (mám pocit, že já jsem výjimka, když hraji s kamarádem a ne sám), tak už si pak radši dotyčný zajde jedno plenění, než aby použil 4 klany na tažení.
Dlouhou dobu se pak ještě držel Orel, protože se používal na bugování zásob. Když se to zatrhlo, tak se přestal chodit, ale jinak stále je myslím dobrý a kdybych hrával 8+ klanů, tak bych tam 6 chodil, ale tolik klanů nehraji. Výhoda Orla je, že tam padají dvě unikátní zbraně, kdy Drtič lebek je neprosto úžasná zbraň, která mění poměry v síle bohů. Jen není moc známá a ti co to znají nehrají dost klanů...
Vlk mi připadal na nic vždy, protože na rozdíl od Orla mi tam nikdy nepadl zajímavý předmět a jen to bylo těžší.

Myslím si, že oživovat těžení s aktuálním počtem hráčů nemá smysl. Udělat ho totiž tak atraktivní, aby ho chodil jeden hráč se 4-6 klany je dle mě špatně a udělat ho atraktivní pro více hráčů nejde, když v aliancích je jen jeden člověk...
Možná kdyby se zavedlo, že na 100% vypadne katana, nebo drtič, tak by to pár lidí chodilo, ale asi bych to spíše nedělal...

Další kapitoly až se vyspím.

PS: Neříkej mi, že během prvních pěti minut, co jsem ti teď začal odpovídat, tak jsi byl ten spolek mocných na který tu čekám už dvě hodiny... :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

14) Tažení: Jak jsem přes noc přemýšlel, tak možná by mělo smysl, kdyby se tažení upravilo na "lite" verzi:
- přidala by se podmínka, že aliance může jít jen jedno tažení za 24 hodin (neupravovatelné dle rychlosti hry) -> to aby se pomocí lite tažení nepřefarmili aliance
- tažení by se zkrátila tím, že by Laboratoř měla jen 2 části (1. a 4.), Orel tři části (1., 4. a 6.) a Vlk tři části (3., 5. a 6.), kdy odměna za jednotlivé části by zůstala stejná (tedy u Orla a Vlka by mírně kleslo celkové zlato, ale to není podstatné a odměna za Laboratoře by se nezměnila).
- v tomto případě samozřejmě bez změny šance na padání předmětů

Výsledek by byl, že by nebylo potřeba tolik klanů na to, aby se tažení šlo a mohli by je tak chodit i aktuální jednočlenné aliance. Ale zároveň, pokud někdo hraje 10 klanů, tak si tím alianci nepřefarmí.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

15) hrabství a spol: jednak by byl problém dreadd a pak by se plenění stalo hlavním zdrojem měst, větším než "Válka" a to není dobře. Není to dobře jak při variantě, že by to mělo okamžitý refresh, tak v případě, že by tam stíhalo chodit jen pár klanů. Už teď boostuješ města pomocí Opevněných měst a to si myslím stačí. Nelíbí se mi, aby se přidalo tohle. Ono mimo jiné by to dost možná opět zvětšilo cílové armády věku a tím bychom se opět vrátili k tomu, že není v late co dělat, protože by se late opět posunulo... Nápad je to dobrý, ale jsem hodně proti.

16) Pavouci: Rozdělit Dralgarovu zahradu na dvě plení, mi přijde v pohodě a souhlasím s tím co píšeš, jen 80-120 run je děsně moc, v žádném jiném neposilujícím plenění není tolik run. Dal bych tam třeba 50-100 run života a i to je výrazně více, než v Dralgarově zahradě, nebo v ledovém paláci...

17) runy ohně: Ok, to zní dobře.

18) náročnější otrokářská kolonice jsou Obři dobra a zla...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

19) dobývání
Nebude to mít tak velký vliv na místo jako Hrabství a spol a tak by to asi jít mohlo. Dobývání zní zajímavě a tak jsem pro.
Jen bych z nich možná udělal více lategame záležitosti, když chceme vytvářet lategame obsah. A ano v současnosti má nejsilnější dobývání pod 5M armády a tak to co navrhuješ v podstatě lategame je, ale já bych to posunul o krok dál, tedy:
goblini první část: 5M, druhá část 30M (odměnu opravy města nechat z 50 na 40 tahů)
zmutovaná farma: 50M (odměnu zvednout z 10% na 20%)
obléhací dílna: 40M (odměnu upravit na základní čas 40 tahů a pak snižovat o 1 za každých 20 skóre /z démonů se získává snadno/ na hodnotu 30 tahů)

Zároveň tímto zpomalením získání těch odměn se sníží jejich vliv na hru a tím pádem budou "bezpečnější", ale pro hráče budou stále zajímavé, protože odměny budou něco dělat a zároveň dobývání budou výzvou...
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: eventy

Post by ySpirit »

8) Opevnena mesto prumerne 1 za 200 tahu mi prijde OK. Kdyby nemelo nahrazovat vesnice, tak aspon nejake sdruzene osady, co maji hodnotu armady 20-25k, ale odmenou by bylo nekolik osad a hromada vesnic.

11) U Temneho lesa zkraceni cekaci doby se mi libi.

15) To mas pravdu, v pleneni by to muselo mit obnovu asi tak den/dva pro kazdy klan zvlast. Napada me, co treba to pridat do valky, jako dalsi stupen dobyti mesta?
Mesto se opravuje 50 tahu, Hrabstvi by pak dalo 2 mesta, ale kazde by se opravovalo 45 tahu (90 celkem) a k tomu by rovnou dalo klanu nejake osady a vesnice.
Vyssi stupne by tedy meli o trochu rychlejsi opravu mest, vice vehlasu, lidi + nejake osady a vesnice.
Pokud by byl Dreadd stale problem, muze se treba pridat vylepseni skoly architektu - z +10% mista ve mestech, na +50% - cena by mohla byt treba 20-30 mest.
A nebo na prizraky hodit strop, jak moc muzou posilovat jednotky.
Ale jestli se trochu zmeni ta opevnena mesta, tohle by mi poradne nevadilo, kdyby nebylo :D

16) Tech run jsem tam radsi psal vic, by tam nemusely padat predmety a bylo by to ciste jen na farmeni run zivota. Takovy pavouci kokon mi nikdy neprisel moc uzitecny, v nejlepsim je to stit pred unikatni jednotkou. :D

bonus) ne, spolek jsem ti nevyplenil, tenhle vek spamuju zatim jen mesto a otroky, kdyz se mi to podari trefit. :mrgreen:
Post Reply