eventy

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: eventy

Post by nezmar »

Pripadne zmeny hod v tabuľke do chatu nech ich moc nemusím hľadať
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: eventy

Post by ySpirit »

Odmena za demoni karavanu mi nesedi.
Pri porazeni obetiste na 9.3M hodnote armady, dostanu 182k zlata, 124 run snehu, 33 zivota, 19 ohne a 8 nebes - tohle je super, event je trochu narocnejsi kvuli tem meteoritum, ale pro vsechny bohy se to vyplati, dokud neztrati cenne jednotky.
V karavane, kdyz nespadne predmet, s takovou hodnotou dostanu par tisic lidi a nebo mene zlata jak z obetiste bez niceho navic.

Nove stupne chramu vypadaji z tabulky super, ale chybi mi nove stupne pro gobliny (chram, co by mohl byt hlavne o zlate a o ziskavani itemu, mozna i vzacne nejake te runy ohne v mensim poctu, alternativa pro demoni karavany)
Stupne by mohli mit stejne pojmenovani (svatyne / dom) goblini sekty a nebo Ghorova / goblini (svatyne / dom).
Jednotky by pribyvaly v poradi goblin na vlkovi + goblin patriarcha ve svatyni, v domu pak treba nejake zlobry a nebo gobliny na medvedech a nebo i pana selem.
Vyskyt predmetu bych v goblinich chramech navysil (treba na tech 10%), nicmene by tam podle stupne padaly jinak cenne - napr. v chramu totem krve, popel padlych valecniku, kostena fletna, hul ohne, kostena hul, medene / bronzove platy, bronzovy mec; ve svatyni pak treba zelezne platy, druidsky ritual, jedovate strely, lepsi zbran pro jednotky...

+ by mohl byt jeste vzacny event Skladka, ve kterem je vyssi sance ziskat nejaky predmet (popr. casti nejakeho predmetu, co se muzou slozit v kovarne) a nebo velke mnozstvi zlata.
Skladka slozeni: Goblin > hobgoblin > zlobr > goblin s prakem > goblini saboter > goblini patriarcha

Pak dalsi event, co by bylo prevazne na penize, by bylo stupnovani Velkeho hrbitova.
Ted mame Velky hrbitov (na hodnote asi 15-40k), stare stoky (asi 150k+), stary opusteny dul (50k+?), kdy to je vsechno samostatne, ma to uplne jine armady.
Tak by asi slo udelat bud Znesvecene chramy (ziva Dreaddova branch) a nebo to nechat unikatnejsi a udelat to trochu jinak. Nejednalo by se o chramy, ale o nejaka mista, kde se vyskytuji nemrtvi / dreaddovi prislusnici.
Aby to nebylo moc podobne katakombam, jednotky by byly vetsinou jine - napr. Upiri doupe 1M+; Proklety zamek - 5M+, Proklete mesto 10M+ (ve meste se neda zit => mesto se pouze vypleni), Proklety Hrad - 20M+, Doupe praveho upira 50M+.

Upiri doupe: Zombie > ghul > kostlivec > upir > lich > arcilich
Proklety zamek: Dreadduv privrzenec > cerny rytir > temny rytir > soulkeeper > proklety knez
Proklete mesto: Zombie > ghul > kostlivec > upir > nemrtvi rytir > lich > temny prizrak
Proklety hrad: Dreadduv privrzenec > cerny rytir > temny rytir > soulkeeper > temny mag > vyssi temny mag > proklety knez
Sidlo vyssich upiru: Zombie > ghul > stin > upir > arcilich > vyssi upir > temny prizrak

+ vzacny event Stare bojiste - vyssi sance na predmet / nalezeni cenosti (zlato)
Stare bojiste slozeni: Zombie > ghul > kostlivec > lich > nekromant + 1 z techto kombinaci: obri kostlivec + nemrtvy druid / obri kostlivec + nemrty ledovy kouzelnik / nemrtvy ohnivy kouzelnik + zvestovatel soudneho dne / padly valecnik + nemrtvi rytir

Vyssi upir - vysoke staty, hlavne pak HP a inic, schopnosti: kanibalismus; nemrtvy, immuni vuci ohnivemu stitu, vytvari ze zabitych nepratel upiry nebo ghuly, nenasytna zizen - cim vice chybi vyssimu upirovi HP, tim vyssi bonus do utoku a vyssi postih to obrany - na polovine HP maji dvojnasobny utok, ale polovicni obranu.

Vyssi stupne gnomske dilny: Gnomska manufaktura, Gnomska tovarna
Gnomska manufaktura: zelezny golem > gnom s kusi > zeleznej skorpion > katapult, balista > tezky katapult, tezka balista
Gnomska tovarna: Colosus z temne ocele > osedlany mamut s gnomi posadkou > gnom s kusi > katapult, balista > tezky katapult, tezka balista

Jestli by se chteli pridavat silnejsi baziny, mohli by tam byt treba jednotky z Dharovo toxicke vetve (v toxicke podobe) - pokud by odmena stala za to, nemuseli by se nekteri bohove tolik bat rozbijeni se o toxicky stit :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

1) karavana i obětiště mají ohromný rozptyl v odměnách, takže z jedné dvou se nedá usuzovat jaká je tam odměna
2) až Nezmar dodělá chrámy, tak mám v plánu začít na něj tlačit s eventy se zvyšující se silou, aby se trochu vyvážili jejich odměny
3) až se udělá bod dva, tak mám v plánu na Nezmara tlačit s přidáním nových stupňů i dalších věcí v pustině
4) až se udělá bod tři, tak mám v plánu na Nezmara tlačit s úpravou/rozšířením plenění (protože většina plenění se stanou oproti pustině bezvýznamná)

Ale protože vím, že chtít po někom aby dělal 20 věcí zároveň není dobrý nápad, tak na něj netlačím a radši nikam nic nepíši... :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: eventy

Post by nezmar »

aha a ja som myslel ako mi to dobre ide a ze za chvilku mam na rok pokoj :)
Zajac
Posts: 40
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: eventy

Post by Zajac »

Karavana i obetiste mozna maji obri rozptyl, ale teno vek tam systematicky pada mnoztvi zlata a lidi radove mensi nez drive...takze je to event na houno. Zjevne omezenim na 100M army se omezily odmeny pro vsechny velikosti army...predmet prodany za 200k obchodnikovi mi pomalu dava vic zlata nez zlato z karavany pri 10M-15M army. Drive padalo typicky 1M-5M zlata pro tyto hodnoty army, nyni je to tak 100k-500k.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

Nezmare, mohl bys nám napsat, jaké jsou nyní odměny z eventů se zvyšující se silou, abychom mohli rozvinout debatu ze stávajících hodnot, nebo máme napsat úplně nové návrhy?
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: eventy

Post by nezmar »

Trosky neznámého chrámu

Code: Select all

	$event_odmena_slava_n = 1/60;  // koeficient kterym se nasoby hodnota zabite army 0.16 atd

	$nahoda_chram = rand(1,5);
	if ($nahoda_chram == 1){ // zlato
		$event_odmena_zlato = rand(100000,500000);
	} elseif($nahoda_chram == 2){ // predmety
		$event_odmena_sance_na_predmet = 1; // 0 neni sance, 1:sance
		$event_odmena_predmety = array(rand(5,15));
	} elseif($nahoda_chram == 3){ // tahy
		$event_odmena_tahu = 50;
	} elseif($nahoda_chram == 4){ // runy
		$event_odmena_runa_1 = rand(1,50);
		$event_odmena_runa_2 = rand(1,10);
		$event_odmena_runa_3 = rand(1,5);
	} else {
		$event_vyhra_text .= "<br>Nic tu není. Byla to jen ztráta času a životů našich válečníků!";
	}

	$event_minimalni_vyhra = 90; // v procentech
Karavana démonů

Code: Select all

	$event_odmena_slava_n = 1/60;  // koeficient kterym se nasoby hodnota zabite army 0.16 atd

	$nas = ceil($hodnota_army / 1000000);
	if($nas > 100) $nas = 100;
	$levent4_nahoda = rand(1,12);
	if ($levent4_nahoda <= 4){
		$event_odmena_zlato = rand(5000*$nas,30000*$nas);
	}
	elseif ($levent4_nahoda <= 8){
		/*$event_odmena_jednotky = mt_rand(10, 12);*/
		$event_odmena_jednotky_pocet = rand(50*$nas,500*$nas);
		$event_odmena_lidi = mt_rand(100*$nas, 2000*$nas);
		$event_odmena_jednotky_text = "Ve vozech jsme nalezli ".number_format($event_odmena_jednotky_pocet)." x otroků. Za slib svobody se s radostí přidali k tvému kmeni.";
	}
	elseif ($levent4_nahoda <= 10){
		$event_odmena_runa_1 = round(rand(250*$nas,1000*$nas)/100); 
		$event_odmena_runa_2 = round(rand(125*$nas,500*$nas)/100);
		$event_odmena_runa_3 = round(rand(50*$nas,200*$nas)/100);
		$event_odmena_runa_4 = round(rand(20*$nas,80*$nas)/100);
		$event_kde_jsme_nalezli = "Ve vozech jsme nalezli:";
	}
	elseif ($levent4_nahoda == 11){
		$event_odmena_sance_na_predmet = 1;
		$event_odmena_predmety = array(4, 5, 8, 68, 69);
	}
	elseif ($levent4_nahoda == 12){
		$event_odmena_budova_power_all = 1*$nas;
		$event_kde_jsme_nalezli = "Ve vozech jsme nalezli nějaké vybavení";
	}

	$event_minimalni_vyhra = 80; // v procentech
Obětiště

Code: Select all

	$event_odmena_slava_n = 1/60;  // koeficient kterym se nasoby hodnota zabite army 0.16 atd

	$nas = ceil($hodnota_army / 1000000);
	if($nas > 100) $nas = 100;
	$levent4_nahoda = rand(1,10);
	if ($levent4_nahoda <= 7){ // povodne 40%
		$event_odmena_zlato = rand(10000*$nas,50000*$nas);
		$event_odmena_runa_1 = round(rand(500*$nas,2000*$nas)/100); 
		$event_odmena_runa_2 = round(rand(200*$nas,800*$nas)/100);
		$event_odmena_runa_3 = round(rand(100*$nas,400*$nas)/100);
		$event_odmena_runa_4 = round(rand(25*$nas,100*$nas)/100);
	}
	elseif ($levent4_nahoda <= 10){ // povodne 30%
		$event_odmena_sance_na_predmet = 1;
		$event_odmena_predmety = array(8, 30, 100);
	}

	$event_minimalni_vyhra = 90; // v procentech
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

Obecně
Psal jsem, že top hodnota by měla být 200M a na 100M a proto součástí mých návrhů bude top hodnota 200M.


Obětiště
Ve hře mi přijde celkem v pohodě a změny moc potřeba nejsou, ale když už je možnost něco dělat, tak drobná úprava neuškodí...

Hlavní smysl obětiště je zisk run a proto bych se u něj zaměřil na ně a ostatní dal jako bonus. Zároveň bych snížil rozptyl z 1-4 na 1-3 (jak používám u chrámů a i tam byla stížnost, že je moc velký... :D )
Takže můj návrh je takový, aby odměna byla taková, že vždy tam budou runy a pak bude náhoda, zda k nim bude zlato, nebo předmět.

Code: Select all

	$event_odmena_slava_n = 1/60;  // koeficient kterym se nasoby hodnota zabite army 0.16 atd

	$nas = ceil($hodnota_army / 1000000);
	if($nas > 200) $nas = 200;

	$event_odmena_runa_1 = round(rand(600*$nas,1800*$nas)/100); //puvodne 500-2000
	$event_odmena_runa_2 = round(rand(250*$nas,750*$nas)/100); //puvodne 200-800
	$event_odmena_runa_3 = round(rand(120*$nas,360*$nas)/100); //puvodne 100-400
	$event_odmena_runa_4 = round(rand(30*$nas,90*$nas)/100); //puvodne 25-100

	$levent4_nahoda = rand(1,10);
	if ($levent4_nahoda <= 7){
		$event_odmena_zlato = rand(20000*$nas,60000*$nas); //puvodne 10k-50k
	}
	elseif ($levent4_nahoda <= 10){
		$event_odmena_sance_na_predmet = 1;
		$event_odmena_predmety = array(8, 30, 100);
	}

	$event_minimalni_vyhra = 90; // v procentech
Karavana
U karavany je super odměna, když dá vybavení do budov (zvláště pak, když je to těsně po tom, co si tam dá člověk vybavení sám), run je tam relativně málo (ale to až tak nevadí, pro ně je obětiště), ale je tam velmi velmi málo zlata a zanedbatelně lidí. Takže ta změnu potřebuje určitě!

Hlavní smysl karavany bych viděl ve zlatě a otrocích (lidech), takže odměny by měli být hlavně o nich s tím, že občas může být něco navíc.

Code: Select all

	$event_odmena_slava_n = 1/60;  // koeficient kterym se nasoby hodnota zabite army 0.16 atd

	$nas = ceil($hodnota_army / 1000000);
	if($nas > 200) $nas = 200;

	$levent4_nahoda = rand(1,12);
	if ($levent4_nahoda <= 4){		// upraveno tak, ze zde bude hodne zlata a trochu lidi -> zaklad pro zlato
		$event_odmena_zlato = rand(100000*$nas,300000*$nas); //puvodne 5k-30k (ano, jde o velke zvyseni, ale ono to opravdu potrebuje o rad zvysit...) -> pro 10M army je tak odměna 1-3M zlata, což je v pohodě
		$event_odmena_lidi = mt_rand(600*$nas,1800*$nas); // 1/5 ze zakladu
		$event_odmena_jednotky_text = "Ve vozech jsme nalezli ".number_format($event_odmena_lidi)." x otroků. Za slib svobody se s radostí přidali k tvému kmeni.";
	}
	elseif ($levent4_nahoda <= 8){		// upraveno tak, ze zde bude hodne lidi a trochu zlata -> zaklad pro lidi
		$event_odmena_zlato = rand(20000*$nas,60000*$nas); // 1/5 ze zakladu
		$event_odmena_lidi = mt_rand(3000*$nas,9000*$nas); //puvodne 50-500 (ano, jde o velke zvyseni, ale ono to opravdu potrebuje o rad zvysit, nebo spise o dva...) -> pro 10M army je tak odměna 30-90k lidí, což je v pohodě (a obvykle méně, než dá třeba kančí mor...)
		$event_odmena_jednotky_text = "Ve vozech jsme nalezli ".number_format($event_odmena_lidi)." x otroků. Za slib svobody se s radostí přidali k tvému kmeni.";
	}
	elseif ($levent4_nahoda <= 10){		// upraveno tak, ze zde bude trochu lidi a trochu zlata a pak cca puvodni pocet run (jen predelanych na rozptyl 1-3)
		$event_odmena_zlato = rand(20000*$nas,60000*$nas); // 1/5 ze zakladu
		$event_odmena_lidi = mt_rand(600*$nas,1800*$nas); // 1/5 ze zakladu
		$event_odmena_jednotky_text = "Ve vozech jsme nalezli ".number_format($event_odmena_lidi)." x otroků. Za slib svobody se s radostí přidali k tvému kmeni.";

		$event_odmena_runa_1 = round(rand(300*$nas,900*$nas)/100); //puvodne 250-1000
		$event_odmena_runa_2 = round(rand(150*$nas,450*$nas)/100); //puvodne 125-500
		$event_odmena_runa_3 = round(rand(60*$nas,180*$nas)/100); //puvodne 50-200
		$event_odmena_runa_4 = round(rand(25*$nas,75*$nas)/100); //puvodne 20-80
		$event_kde_jsme_nalezli = "Ve vozech jsme nalezli:";
	}
	elseif ($levent4_nahoda == 11){		// upraveno tak, ze zde bude trochu lidi a trochu zlata a upraveny seznam artefaktu
		$event_odmena_zlato = rand(20000*$nas,60000*$nas); // 1/5 ze zakladu
		$event_odmena_lidi = mt_rand(600*$nas,1800*$nas); // 1/5 ze zakladu
		$event_odmena_jednotky_text = "Ve vozech jsme nalezli ".number_format($event_odmena_lidi)." x otroků. Za slib svobody se s radostí přidali k tvému kmeni.";

		$event_odmena_sance_na_predmet = 1;
		$event_odmena_predmety = array(8, 12, 68, 69); //12 misto 4 a 5 (12 je prime zlepseni 4 a pak 5 se nepouziva a pokud by ho nekdo nahodou chtel, tak at si zajde treba k otrokarum; zaroven se zvysi sance na ostatni, coz mozna je taky dobre)
	}
	elseif ($levent4_nahoda == 12){		// silne samo o sobe, takze beze zmeny
		$event_odmena_budova_power_all = 1*$nas;
		$event_kde_jsme_nalezli = "Ve vozech jsme nalezli nějaké vybavení";
	}

	$event_minimalni_vyhra = 80; // v procentech
Trosky neznámého chrámu
Odměny jsou zde v podstatě v pohodě. Je škoda, že u run nejsou runy nebes, podobně jako, že Věštec nedává runy nebes (to při vzniku těchto eventů ještě nebyli runy nebes?), ale jinak je v pohodě. Takže vlastně předělávat nepotřebuje. Ale na druhou stranu, když máme démoní eventy na zlato a runy, tak proč nevyužít příležitosti a neudělat z tohohle event na artefakty...

// dost mě překvapilo, že odměna je tu nezávislá na armádě i když síla na armádě závislá je...

Code: Select all

	$event_odmena_slava_n = 1/60;  // koeficient kterym se nasoby hodnota zabite army 0.16 atd

	$nas = floor($hodnota_army / 1000000);
	if($nas > 200) $nas = 200;

	$nahoda_chram = rand(1,5);
	if($nahoda_chram == 1){// predmety slabe
		$event_odmena_sance_na_predmet = 1; // 0 neni sance, 1:sance
		$event_odmena_predmety = array(1, 4, 5, 6, 9, 11, 12, 13, 17);
	} elseif($nahoda_chram == 2){ // predmety prumerne
		$event_odmena_sance_na_predmet = 1; // 0 neni sance, 1:sance
		$event_odmena_predmety = array(2, 7, 8, 14, 15, 18, 25, 26, 27);
	} elseif($nahoda_chram == 3){  // predmety vzacne
		$event_odmena_sance_na_predmet = 1; // 0 neni sance, 1:sance
		$event_odmena_predmety = array(3, 10, 16, 19, 24, 61, 62, 72, 73);
	} elseif($nahoda_chram == 4){ // tahy
		$event_odmena_tahu = 30+$nas; //puvodne 50
	} else {
		$event_vyhra_text .= "<br>Nic tu není. Byla to jen ztráta času a životů našich válečníků!";
	}

	$event_minimalni_vyhra = 90; // v procentech
Uvažuji, zda nepřidat, že s větší armádou je větší šance na lepší předměty a s menší armádou na horší.

Prokletý chrám ohně
Když už máme posilující eventy na zlato, runy, artefakty, tak poslední by mohl být na jednotky. Takže bych navrhl ještě změnit tento, aby se zaměřil na dávání jednotek. Nezmare, mohl bys prosím poslat i jeho kód?

PS: Snad jsem neudělal v kódech chybu.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: eventy

Post by nezmar »

na ten som zabudol
Prokletý chrám ohně

Code: Select all

	$event_odmena_zlato = rand($tahu_celkem*100,$tahu_celkem*500);

	$event_odmena_slava_n = 1/60;  // koeficient kterym se nasoby hodnota zabite army 0.16 atd

	$levent4_nahoda = rand(1,4);
	if ($levent4_nahoda == 1){
		$event_odmena_jednotky = 220;
		$event_odmena_jednotky_pocet = rand(1,10);
		$event_odmena_jednotky_text = "V útrobách jsme nalezli $event_odmena_jednotky_pocet x Ledový obr";
	}
	elseif ($levent4_nahoda == 2){
		$event_odmena_jednotky = 290;
		$event_odmena_jednotky_pocet = rand(50,250);
		$event_odmena_jednotky_text = "V útrobách jsme nalezli $event_odmena_jednotky_pocet x &AElig;thrův ledový válečník";
	}
	elseif ($levent4_nahoda == 3){
		$event_odmena_runa_1 = rand(1,10);
		$event_odmena_runa_2 = rand(1,10);
		$event_odmena_runa_3 = rand(1,5);
		$event_odmena_runa_4 = rand(1,3);
		$event_kde_jsme_nalezli = "Na oltáři jsme nalezli:";
	}
	elseif ($levent4_nahoda == 4){
		$event_odmena_sance_na_predmet = 1;
		$event_odmena_predmety = array(mt_rand(1, 10));
	}


	$event_minimalni_vyhra = 100; // v procentech
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

Trosky neznámého chrámu
Upravená verze o zohlednění síly armády při výběru skupiny artefaktů.

Code: Select all

	$event_odmena_slava_n = 1/60;  // koeficient kterym se nasoby hodnota zabite army 0.16 atd

	$nas = floor($hodnota_army / 1000000);
	if($nas > 200) $nas = 200;

	$nahoda_chram = rand(1,5);
	if($nahoda_chram <= 3){
		$trosky_chramu_uroven_artefaktu = (rand(1,100) + $nas/4)     //pro 0M army by to mělo být 1-100, pro 200M+ army by to mělo být 51-150 - snad to mám správně
		if ($trosky_chramu_uroven_artefaktu <= 60){    // predmety slabe
			$event_odmena_sance_na_predmet = 1; // 0 neni sance, 1:sance
			$event_odmena_predmety = array(1, 4, 5, 6, 9, 11, 12, 13, 17);
		} elseif($trosky_chramu_uroven_artefaktu <= 90){    // predmety prumerne
			$event_odmena_sance_na_predmet = 1; // 0 neni sance, 1:sance
			$event_odmena_predmety = array(2, 7, 8, 14, 15, 18, 25, 26, 27);
		} else {    // predmety vzacne
			$event_odmena_sance_na_predmet = 1; // 0 neni sance, 1:sance
			$event_odmena_predmety = array(3, 10, 16, 19, 24, 61, 62, 72, 73);
		}
	} elseif($nahoda_chram == 4){ // tahy
		$event_odmena_tahu = 30+$nas; //puvodne 50
	} else {
		$event_vyhra_text .= "<br>Nic tu není. Byla to jen ztráta času a životů našich válečníků!";
	}

	$event_minimalni_vyhra = 90; // v procentech
Pokud mám kód napsaný správně, tak pro hodnotu army 0 je 60% šance na slabší itemy, 30% šance na průměrné a 10% šance na vzácné a šance se postupně přesouvá až pro 200M+ army je šance 10% na slabší artefakty, 30% na průměrné a 60% na vzácné. (pokud padne možnost na artefakt, která je 60%, pak 20% na tahy a 20% na nic)
Post Reply