eventy

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

Jak psal Nezmar: "Na jednu stranu píšeme, že chceme silné eventy a na druhou stranu si stěžujeme, když nás nějaký event zraní." Tak z tvého příspěvku mám úplně stejný pocit. :D

Ty mnou navaržené chrámy mají být lategame záležitost, která má být schopna někoho zranit a ty nejsilnější věci by měli být výzvou i pro 100M armády. Kdy ano, stále si myslím, že se najdou armády, které to dají skoro beze ztrát a ano, pro některé bohy je to nezvládnutelné. Ale to je spíše problém vyrovnanosti bohů, než problém eventů a proto by to mělo být v jiném vlákně.

Vem si, že aktuálně je třetina věku a už tu mám já a tarrant 10M Aethery, kteří dají všechny současné chrámy beze ztrát s možná mírnými zanedbatelnými ztrátami v Dómu ohně...
Takže ne. Nemyslím si, že by jsi jmenoval jediný důvod proč ty chrámy oslabit.

PS: "zasvecenec boha ledu" nechodí vždy jen jeden, ale vyšší počet jich chodí jen v druhé větvi Aethera, která se se ale nehraje.
PPS: Ano, odměna za jeskyni je na nic a smysl měla jen když se bugovali nekonečné zdroje a pro hráče pak byla nejcennější surovina tahy. To teď už ale neplatí.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: eventy

Post by nezmar »

pocty stackov vyrazne nenavysovat. Tu je moj navrh na chramy ohna (nakoniec budem pridavat po 3 varianty)
Budem uvadzat maximalne pocty jednotiek - vzdy je tam nejaky random aby to nebolo take identicke

Velechram - 4 stupen - max hodnota armady 7.1M
20k x Mág ohně
8k x Arcimág ohně
1500 x Magmatický golem
2000 x Stínová valkýra
500 x Ohnivý Fénix
60 x Flamekeeper
5 x Magmatický Obr
Odmena:
zlato: 1M az 5M
runa ohna = 50 az 250
nejaky predmet??? -> dom ma sancu na 1:100 na predmet popel padlych valecniku alebo kalich ohne

Nejsvetejsi chram ohne - 5 stupen - max hodnota armady 16.6M
40k x Mág ohně
15k x Arcimág ohně
4000 x Stínová ohnivá valkýra
3000 x Magmatický golem
2000 x Ohnivý Fénix
800 x Stínový mág
120 x Flamekeeper
12 x Magmatický Obr
Odmena:
zlato: 3M az 10M
runa ohna = 100 az 500
nejaky predmet??? -> dom ma sancu na 1:100 na predmet popel padlych valecniku alebo kalich ohne

Nejsvetejsi velechram ohne - 6 stupen - max hodnota armady 53.3M
150k x Mág ohně
80k x Arcimág ohně
10k x Stínová ohnivá valkýra
8k x Magmatický golem
6000 x Ohnivý Fénix
3000 x Stínový arcimág
125 x Flamekeeper
125 x Flamekeeper
120 x Stínový drak
30 x Magmatický Obr
1x Flamekeeper Lord
Odmena:
zlato: 5M az 20M
runa ohna = 300 az 750
nejaky predmet??? -> dom ma sancu na 1:100 na predmet popel padlych valecniku alebo kalich ohne

Objavovanie eventov na zaklade hodnoty armady
> 150k az 1.5M = 1. stupen
> 1.5M az 4M = 1+2
> 4M az 9M = 2+3
> 9M az 25M = 2+3+4
> 25M az 50M = 3+4+5
> 50M az 100M = 4+5
> 100M az 200M = 4+5+6
> 200M = 5+6


Mozno najsvetejsi velechram ohne nikto nestretne, ale paci sa mi myslienka, ze je v hre :) a este tam je rezerva na Nejsvetejsi Dom Ohne (army okolo 300M???)

PS: aj ked vzhladom na pocetjednotiek uvazojem, ze by sa vyhodil zo vsetkych Akolyta vecneho ohna a s posledneho by sa vyhodil aj efreet. Stale niesom stotozneny s 10kami jednotiek v jednom evente :D
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

1) třeba Trpasličí skladiště 10 jednotek má...
2) přijde mi takové nudné, když silnější chrámy jsou prostě jen předchozí chrám se znásobením jednotek. Dle mě by tam vždy mělo být něco nového a to nové by měla být nová výzva (což akolyta ani efreet není...)
3) rozhodně bych radši Anděla, než Ledového fénixe (anděl se hodí k ohni více a navíc má tématickou abilitu -> ohnivý déšť)
4) když už ne hned u 4. stupně, tak minimálně u 6 by měl být i nějaký představený daného chrámu, tedy unikátka (u ohně pak Flamekeeper lord)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

Hron wrote:1) třeba Trpasličí skladiště 10 jednotek má...
2) přijde mi takové nudné, když silnější chrámy jsou prostě jen předchozí chrám se znásobením jednotek. Dle mě by tam vždy mělo být něco nového a to nové by měla být nová výzva (což akolyta ani efreet není...)
3) rozhodně bych radši Anděla, než Ledového fénixe (anděl se hodí k ohni více a navíc má tématickou abilitu -> ohnivý déšť)
4) když už ne hned u 4. stupně, tak minimálně u 6 by měl být i nějaký představený daného chrámu, tedy unikátka (u ohně pak Flamekeeper lord)
5) a možná udělat aby to člověku nebylo tolik líto, tak udělat vyrovnanější odměny tím, že čím více zlat dostane, tím dostane méně run a obráceně... (tohle už není nutný, to je jen takový nápad navíc)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: eventy

Post by nezmar »

Hron wrote:1) třeba Trpasličí skladiště 10 jednotek má...
2) přijde mi takové nudné, když silnější chrámy jsou prostě jen předchozí chrám se znásobením jednotek. Dle mě by tam vždy mělo být něco nového a to nové by měla být nová výzva (což akolyta ani efreet není...)
3) rozhodně bych radši Anděla, než Ledového fénixe (anděl se hodí k ohni více a navíc má tématickou abilitu -> ohnivý déšť)
4) když už ne hned u 4. stupně, tak minimálně u 6 by měl být i nějaký představený daného chrámu, tedy unikátka (u ohně pak Flamekeeper lord)
OK, upravil som predchádzajúci príspevok. Akolytov som vyhodil a šiel teda do stínovej vetvy (chcel som si ju nechať na dáke samostatné eventy, ale môžu byť aj tu). Hodnota armády zostala približne rovnaká. Tak môžeš pozrieť či to je už lepšie

LORDa som nechcel moc dávať, lebo ma byť naboostovaný, tak aby to nebol zabiják ale do 6ky kľudne
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

I když je hodnota +- stejná, tak nyní se těch chrámů už bojím...

Akolyti i Efreeti měli vysokou hodnotu, ale sílu chrámů moc nezvyšovali. Stínová větev je ale silná a hlavně kombinace Meteoritů z klasické větve a střeleckého slayera ze stínové je nebezpečně moc silné.
(jo a jak jsem někde psal, že každý bůh má nějakou přesílenou jednotku, tak u Vulkána je to Valkýra a proto se jí bojím)
Stále si trvám na bodu 2, ale nějak jsem si neuvědomil, že z klasické větve nemá Vulkán moc co přidat. Jinak souhlasím s tím, že by bylo fajn, aby měla stínová větev něco samostatného a ne kombinaci s klasikou, ale asi je lepší to spojení, než aby vyšší chrámy byli jen nudné zvýšení počtu jednotek

Takže tak, jak jsi to navrhl nyní to nejspíše zůstat může, ale ještě pro informaci dodám:
Předtím jsem byl ochoten do těch eventů jít ve chvíli, kdy bych měl 2x větší army než tam je a nyní to vidím spíše na 4x.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: eventy

Post by nezmar »

tak sa to môže percentuálne znížiť. Tých 9M na cca 7M, 21M na 15M a ten posledný na cca 50M aby to teda stále bolo v pohode

Od 4 ky by som pridal medzi predmety Vulkanov prapor a Ohnivá palisáda
4 - sanca 1:70 (1,4%)
5 - sanca 1:40 (2,5%)
6 - sanca 1:10 (10%)

EDIT: tak som to už hore prerobil a znížil som to percentuálne na 7M, 17M a 53M hodnota army - Je to maximálna hodnota. Minimálna môže byť o cca 15-20% nižšia
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

Teď myslím, že to už vypadá dobře a víc se nevymyslí, dokud se to neotestuje hraním...

PS: Jen je trochu škoda, že se začalo zrovna ohněm, kdy runy ohně jsou ze všech run aktuálně nejméně žádané... :D
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: eventy

Post by nezmar »

tie som proste prve otvoril :D, resp. v skripte sú riešené ako prvé tak som začal nimi. Ostatné podľa toho (resp. systému ako som robil tieto ohnivé). Už to mám aj nakódené, ale spustím to naraz budúci týždeň - všetky chrámy a pravdepodobne aj ďalšie eventy
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: eventy

Post by ySpirit »

nezmar wrote:Od 4 ky by som pridal medzi predmety Vulkanov prapor a Ohnivá palisáda
4 - sanca 1:70 (1,4%)
5 - sanca 1:40 (2,5%)
6 - sanca 1:10 (10%)
Co treba dat do 4-5 vyssi sanci (5-10%), nicmene by tam mohl padnout predmet pouze po castech?
V Kovarne by pak slo spojit 4 casti do toho predmetu (Vulkanova praporu / Ohnive palisady) pres recept, ktery by se odemkl po prvnim uspesnem porazeni stupne 4-5?

Ve vysledku by to nebylo temer vzdycky nic, zatimco nekdo posle jeden utok a ma hned item drop za 15-20M :D
+ Ty casti by se normalne daly prodavat, jako jine suroviny (a nebo jako obyc item, ted nevim, jestli jine craftici itemy jsou v predmetech nebo v surovinach)
Post Reply