eventy

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

8) + 15)
Nedělal bych event na sdružené osady a vesnice, ale ve Válce bych pak zavedl ty další stupně Města, kdy:

Hrabství: Dá k městu i nějaké osady a vesnice.
Vévodství: Dá dvě města a větší počet osad a vesnic.
Království: Dá tři města a velký počet osad a vesnic.

Snížení doby opravy na 90 tahů u Vévodství a na 120 tahů u Království se mi líbí, ale je otázka, jak to chceš kombinovat s Trpasličí guildou zedníků. Chceš to kombinovat tak, že by fungovala jako 20% snížení času opravy?

Samozřejmě během opravování města/měst tak nelze dobývat ve Válce další, tak jak je to nyní. (takže nemůžeš zároveň opravovat Království a vévodství, ...)

Nedával bych větší počty měst a to ne přímo kvůli Dreaddovi, ale obecně proto, že bych nerad, aby se průměrná top armáda nezvedla z aktuálních cca 150M na třeba 250M, protože pro armády 100M+ prostě zatím není moc obsah ve hře a tak mi přijde špatný podporovat významný růst armád...
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: eventy

Post by ySpirit »

Presne tak, fungovalo by jako 20% snizeni casu opravy mesta.

No, ja se minuly vek vysplhal nekam na 150M, ale to jsem taky nekolikrat sundal Udoli stinu, vymenil vehlas za mesta, pak mel nejvetsi pocet mest / obyvatel ve hre a i se vsemi budovami jsem nebyl ani zdaleka schopen pokryt z casti vydaje zvysenymi danemi. :mrgreen:
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

ySpirit wrote:No, ja se minuly vek vysplhal nekam na 150M, ale to jsem taky nekolikrat sundal Udoli stinu, vymenil vehlas za mesta, pak mel nejvetsi pocet mest / obyvatel ve hre a i se vsemi budovami jsem nebyl ani zdaleka schopen pokryt z casti vydaje zvysenymi danemi. :mrgreen:
Právě proto bych příliš nepřidával měst a opačně tvořil silnější dobývání. Aktuálně totiž věci konči pro max 20M armády a dál je to jen o posilujících pleněních a PvP. Takže si myslím, že by se prvně měli přidat boje pro armádu 20M-150M a až přidávat věci, které posilují ekonomiku klanů a umožňují jim větší armády. Nějaká drobná posílení aby byla hra zajímavější by asi šli, ale ne plnění, které ti dává místo na 10 měst (6 měst + osady) a podobně...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: eventy

Post by nezmar »

Hron wrote:Právě proto bych příliš nepřidával měst a opačně tvořil silnější dobývání. Aktuálně totiž věci konči pro max 20M armády a dál je to jen o posilujících pleněních a PvP. Takže si myslím, že by se prvně měli přidat boje pro armádu 20M-150M a až přidávat věci, které posilují ekonomiku klanů a umožňují jim větší armády. Nějaká drobná posílení aby byla hra zajímavější by asi šli, ale ne plnění, které ti dává místo na 10 měst (6 měst + osady) a podobně...
veď preto som pridával rozšírenia klasických chrámov a v tomto duchu sa tiež môže pokračovať.

Môžu sa spraviť ďalšie stupne chrámov a iných eventov a pridávať ďalšie a ďalšie eventy so 50-100M armádami. Nech je čo robiť aj neskôr a nech aj neskôr si niektorí premyslia či zaútočia alebo nie :D

LEN tu je jedne problém s ktorým sa stretávam, chcete ťažké eventy ale nikto sa nechce rozbiť alebo mať väčšie straty (viď návrh na Aethrov Dóm Ledu) :roll:

Ideálne: mať brutálne ťažký event, s brutálnymi odmenami, ktoré vieme dať s maximálne 5% stratami :lol:
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

nezmar wrote:LEN tu je jedne problém s ktorým sa stretávam, chcete ťažké eventy ale nikto sa nechce rozbiť alebo mať väčšie straty (viď návrh na Aethrov Dóm Ledu) :roll:

Ideálne: mať brutálne ťažký event, s brutálnymi odmenami, ktoré vieme dať s maximálne 5% stratami :lol:
Těžký event neznamená loterii. Je rozdíl, mezi těžký eventem, na který se dá připravit a zabije hráči třeba prvních 5 stacků jednotek. Hráč s tím může počítat, a připravit se na to a i když má pak ztráty třeba 50%, tak se mu to vyplatí a je spokojen. A mezi eventem s nepředvídatelnou hydrou na kterou se nedá moc připravit a člověku tak může znehodnotit celý klan aniž by s tím mohl něco udělat.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: eventy

Post by nezmar »

Hron wrote:Těžký event neznamená loterii. Je rozdíl, mezi těžký eventem, na který se dá připravit a zabije hráči třeba prvních 5 stacků jednotek. Hráč s tím může počítat, a připravit se na to a i když má pak ztráty třeba 50%, tak se mu to vyplatí a je spokojen. A mezi eventem s nepředvídatelnou hydrou na kterou se nedá moc připravit a člověku tak může znehodnotit celý klan aniž by s tím mohl něco udělat.
hydra je specificka a beriem, ze tam su tie straty nepredvydatelne a preto sa to moc neoplati.
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

Tak posílám nějaké návrhy na další stupně chrámů. Počty každé jednotky byli +- 10%.

Návrhy jsou bez zavádění nových jednotek.
(uznávám, že LED a Nebesa jsou si dost podobné, ale to jsou vlastně relativně i teď...)

LED
Velechrám ledu (4. stupeň chrámu ledu) - cca 15M
1 x Velemág ledu
10 x Mág ledu
10 x Ledová hvězda
100 x Starodávný ledový obr
200 x Sněžný obr
500 x Ledový obr
1,000 x Šaman Ledu
2,000 x Starodávný Ledový Přízrak
5,000 x Ledový Přízrak
10,000 x Zasvěcenec boha ledu
50,000 x Vyznavač boha ledu

Nejsvětější svatyně ledu (5. stupeň chrámu ledu) - cca 46M
1 x Velemág ledu (Boty rychlosti)
10 x Mág ledu
100 x Ledová hvězda
500 x Starodávný ledový obr
1,000 x Sněžný obr
2,000 x Ledový obr
5,000 x Šaman Ledu
10,000 x Starodávný Ledový Přízrak
10,000 x Sestra Ledu
20,000 x Ledový válečník
50,000 x Zasvěcenec boha ledu
100,000 x Vyznavač boha ledu

Nebesa
Aetherův dóm (3. stupeň Aetherova chrámu) - 25M
1 x Velemág ledu
10 x Mág ledu
50 x Ledová hydra
500 x Starodávný ledový obr
1,000 x Ledový obr
2,000 x Starodávný Ledový Přízrak
5,000 x Ledový Přízrak
10,000 x Ledový elementál
20,000 x Zasvěcenec boha ledu
50,000 x Vyznavač boha ledu

Aetherův velechrám (4. stupeň Aetherova chrámu) - 63M
1 x Velemág ledu
10 x Mág ledu
100 x Ledová hydra (Ætherův ledový prapor)
1,000 x Starodávný ledový obr
2,000 x Ledový obr
5,000 x Starodávný Ledový Přízrak
10,000 x Ledový Přízrak
10,000 x Æthrův šaman Ledu
20,000 x Ledový elementál
50,000 x Zasvěcenec boha ledu
100,000 x Æthrův věrný

Aetherova nejsvětější svatyně (5. stupeň Aetherova chrámu) - 98M
1 x Velemág ledu (Boty rychlosti)
10 x Mág ledu
100 x Æthrova ledová hvězda
500 x Ledová hydra (Ætherův ledový prapor)
1,000 x Starodávný ledový obr (Ætherův ledový prapor)
2,000 x Ledový obr (Ætherův ledový prapor)
5,000 x Starodávný Ledový Přízrak
10,000 x Ledový Přízrak
20,000 x Æthrův šaman Ledu
30,000 x Ledový elementál
50,000 x Zasvěcenec boha ledu
100,000 x Æthrův věrný

ŽIVOT
Velechrám života (4. stupeň chrámu života) - cca 34M (hodnota je vysoká, ale stejně jako předchozí chrámy života není příliš nebezpečný)
1 x Posvátný jednorožec
100 x Horský obr
1,000 x Lesní obr
10,000 x Veledruid
20,000 x Starodávný ent
30,000 x Ent
50,000 x Druid

Nejsvětější svatyně života (5. stupeň chrámu života) - cca 100M (hodnota je vysoká, ale reálná nebezpečnost je nižší)
1 x Posvátný jednorožec
1,000 x Jednorožec
1,000 x Horský obr
10,000 x Lesní obr (Dralgarův totem života)
10,000 x Lesní bizon
20,000 x Veledruid (Prapor starého druidského cechu)
30,000 x Starodávný ent
50,000 x Ent
100,000 x Druid (Druidský rituál)

ZEMĚ
aby to nebylo tolik podobné "životu", tak je to mírně předělané, ale zachovávám původní nebezpečnou kombinaci zkamenění a vysokých obran
Posvátný velechrám země (3. stupeň chrámu země) - cca 10M (je nebezpečnější, než čemu odpovídá hodnota)
1 x Lesní obr jezdící na Posvátném Wurmovi
10 x Horský wurm
10 x Velemág země
50 x Wurm
50 x Mág země
100 x Kamenožrout
500 x Obří černý pavouk
1,000 x Elfí kopijník na obřím pavoukovi
5,000 x Lesní troll
10,000 x Oživlé bahno

Nejsvětější svatyně země (4. stupeň chrámu země) - cca 26M (je výrazně nebezpečnější, než čemu odpovídá hodnota)
1 x Lesní obr jezdící na Posvátném Wurmovi
10 x Prastarý horský wurm (Dralgarův totem života)
50 x Horský wurm (Dralgarův totem života)
50 x Velemág země
100 x Mág země
100 x Bahenní had
200 x Topazožrout (Dharova kamenná standarta)
500 x Prastarý horský obr
1,000 x Obří černý pavouk
5,000 x Elfí kopijník na obřím pavoukovi
10,000 x Prastarý lesní troll
50,000 x Oživlé bahno

OHEŇ
Velechrám ohně (4. stupeň chrámu ohně) - cca 10M (stejně jako ostatní chrámy ohně i tento je silnější, než čemu odpovídá hodnota)
1 x Flamekeeper Lord
10 x Magmatický Obr
100 x Flamekeeper
1,000 x Anděl věčného ohně
1,000 x Ohnivý Fénix
2,000 x Magmatický golem
5,000 x Arcimág ohně
10,000 x Mág ohně
20,000 x Akolyta věčného ohně

Nejsvětější svatyně ohně (5. stupeň chrámu ohně) - cca 25M (hodnota je nízká, ale reálná nebezpečnost je vysoká)
1 x Flamekeeper Lord (Amulet beznaděje)
5 x Magmatický Obr (Vulkánův ohnivý prapor)
10 x Magmatický Obr
50 x Flamekeeper (Vulkánův ohnivý prapor)
100 x Flamekeeper
1,000 x Anděl věčného ohně (Vulkánův ohnivý prapor)
2,000 x Anděl věčného ohně
3,000 x Ohnivý Fénix
5,000 x Magmatický golem
10,000 x Arcimág ohně
25,000 x Mág ohně
100,000 x Akolyta věčného ohně

PS: Názvy jednotek jsou dle toho, jak je píše simulátor a stejně tak i hodnoty armád (takže po aktuálních změnách nemusí plně odpovídat).
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: eventy

Post by nezmar »

s pridavanim predmetov opatrne. System je nastaveny tak, ze hrac ma vzdy sancu 10% že mu padne.
Pokiaľ by event mal 10 predmetov na jednotkach tak potom štatisticky padne vždy jeden predmet :D

Ja som si furt lámal hlavu ako nazvať ďalší stupeň chrámov: Velechrám :ugeek:

a odmeny budú aké?
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

nezmar wrote:s pridavanim predmetov opatrne. System je nastaveny tak, ze hrac ma vzdy sancu 10% že mu padne.
Pokiaľ by event mal 10 predmetov na jednotkach tak potom štatisticky padne vždy jeden predmet :D
Proto jsou předměty až u nejsilnějších variant, kdy za poražení toho si hráč zaslouží, aby mu mohl ten artefakt padnout...
nezmar wrote:a odmeny budú aké?
Základ odměny by bylo větší množství zlata a odpovídajících run.
Pak by to se hodila asi nějaká vyšší šance na zajímavější artefakty, či občas něco dalšího, ale po aktuálních úpravách si nejsem úplně jist, jak snadné/těžké to ve skutečnosti bude a tak co si za to dotyčný zaslouží.


Pro začátek bych zkusil nastavit odměny jako násobky odměn původních s tím, že se to pak upraví, až se to více otestuje mezi hráči:
Velechrám ledu - 10x aktuální dóm
Nejsvětější svatyně ledu - 20x aktuální dóm
Aetherův dóm - 5x aktuální svatyně
Aetherův velechrám - 15x aktuální svatyně
Aetherova nejsvětější svatyně - 50x aktuální svatyně (100M army se 100 x Æthrova ledová hvězda je už něco opravdu silného)
Velechrám života - 10x aktuální dóm
Nejsvětější svatyně života - 20x aktuální dóm
Posvátný velechrám země - 10x aktuální posvátný chrám
Nejsvětější svatyně země - 50x aktuální posvátný chrám (sice nízká armáda, ale Prastarý wurm posílen Velemágy země, mágové země a spol je prostě silná kombinace, která nemá moc slabin...)
Velechrám ohně - 10x aktuální dóm
Nejsvětější svatyně ohně - 30x aktuální dóm (zde je velmi hodně stacků meteoritů a podobného a já nemám příliš odhad na to, co to přesně bude pro koho znamenat)

Jen možná jak nad tím tak uvažuji, tak bych u odměn upravil rozsah, kdy střední hodnota by byla stejná, ale rozptyl čtvrtinový (protože při minimální odměně by to mohlo lidi hodně odradit...)


PS: Co odměn se týče, tak jestli má někdo lepší představu, tak ji uvítám.
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: eventy

Post by ySpirit »

Kdyz ty nove stupne chramu vidim, trochu se bojim nekolika veci

Pocty stacku - napr. velechram ledu ma 9 stacku + magy + velemagy + vyvolane zdi.
To by mohlo byt problemem pro nektere bohy, co nemaji tolik utoku. Takovy cisty Dhar, co ma magy zeme, by toho asi moc neudelal, nebo pokud ma bahenni hady, ale jeste neziskal tajemstvi toxicity, tak bahenni hadi muzou mit problem sundat ve 3. stupni chramu zeme (posvatny velechram) wurmy, protoze s 10% bonusem do obrany maji 46, presne 1 bod nad rozdilem 25 - takze by bahenni had musel mit gladius nebo lepsi item na zvyseni utoku, aby daval damage. To by snad nemel byt problem, obcas padne tezka bojova sekera / bastard na karavane, ale jine strelne jednotky muzou mit vetsi problem a to se snazi sundat 5M stit.

Pak ty unikatni jednotky by mohli byt velmi destruktivni - uz u zminovaneho 3. stupne zeme, kde je mnoho stitu, co toho hodne vydrzi, je Lesni obr na posvatnem wurmovi - ten stack kentauru by byla asi tak 3., mozna 4. jednotka od konce, takze takovy Dhar, co utoci pomalu a nema zrovna moc utoku, by si pak uzil opravovani stitu.

A to me privadi k dalsimu bodu - opravovani jednotek po boji. Uz takhle treba zapasim tenhle vek s rekrutenim jednotek zpatky po svatynim / domech, kdyby se pridavali dalsi stupne, urcite by to chtelo posilit rekrut na (asi) vsech bozich.
Prijde mi to prave jeden z duvodu, proc se hraje nejvic dralgar s druidy a aether se samany - tam po boji nejsou prakticky nikdy zadne ztraty, tak se nemusi nic obnovovat.
Ale kdyz muj Dralgar tamhle ztrati na domu ledu 300 obrich pavouku, tak to rekrutim zpatky klidne 25-30 tahu.
Takze nektere budovy by potrebovali zvysit zakladni rekrut (nebo bonus do rekrutu) a pak by se na vsech budovach zvedat rekrut po nejake dobe (treba po 1000 odehranych tazich)
To by pak vytvorilo problem s jednotkami, co chodi jako bonus - napr. zasvecenec boha ledu (vzdycky jen 1), arcimag ohne (1 nebo 1+tahy/1000 po vylepseni budovy), efreeti (1+tahy/1000), vlci, trollove, elfi hranicari, sestry ledu - zustal by tam ten rekrut stejny a nebo by se taky zvysoval s ostatnimi. Ze by vsechno melo vyssi rekrut o nejake % za kazdych Y odehranych tahu.

Taky jsem navrhoval u nekterych jednotek, aby meli levnejsi cenu - takovy kamenny-topazovy golem stoji 10.000 zlata. Je to super jednotka, ale i s tvrzenymi ocelovymi platy / dharovou kamenou standartou, to stale dostava velke poskozeni treba v domu ledu, kde i s dobrou armadou lze ztratit 70 golemu - pak muze mit klan vyssi naklady na opravu nez ma zisky pres runy + zlato.

Ale jinak mi to prijde ok, jen odebrat nejake jednotky, upravit cisla a mohlo by byt v pohode. :D

Osobne by se mi libilo prave pridat nejake eventy na:
Gnomi dilnu (zakladni treba odebrat ten strop, kdy se objevuje, nebo povolit do vyssi hodnoty armady)
Velky hrbitov nebo bandity (event pro ziskani hodne zlata, vyssi stupne hrbitovu by mohly byt jako katakomby a nebo Vila upiru / hrad nejakeho unikatni silneho upira) - jako alternativa na demoni karavany, co vetsinou stejne davaji zanedbatelne mnozstvi zlata / lidi.
vyssi stupne goblinu (na ziskani nejakych itemu, klidne by slo zmenit chram goblini sekty, aby to davalo jen bronzovy mec / gladius / platy / proste zakladni vybaveni pro jednotky s lepsi sanci, nez je ted) a pak vyssi stupne by mely sanci na lepsi vybaveni.

===========================================

A jeste trochu mimo - mohla by se zmenit odmena za temnou jeskyni?
Prijde mi, ze to poradne nikdo nechodi, taky odmena tech par tahu za vypleneni (jeste kdyz je tam velke riziko ztraty hlavniho stitu, kdyz se to dostatecne rychle nesunda vsechno) celkove nestoji za ten risk.
Post Reply