eventy

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

Prokletý chrám ohně
Jak jsem psal už dříve, máme tu už posilující event na zlato, lidi, runy a artefakty, tak tenhle bych předělal na event na jednotky.
(tedy on už na jednotky je, ale tuto vlastnost bych více rozšířil)

Aktuálně je na zlatě odměna 100-500*tahy, kdy protože síla je odvozená od armády, tak bych předělal i tohle na armádu. Ale nezvyšoval bych nějak moc množství toho zlata, protože to je zde sekundární.
Zase bych snížil rozptyl z 1-5 na 1-3, takže ze 100-500 bych udělal 150-450. Pak bych zkusil poměr 1k tahů = 7,5M army (nemohl jsem se rozhodnout mezi 5M a 10M a tak jsem to nakonec zprůměroval).
(takže ze začátku tam bude méně zlata a ke konci věku více)

A na závěr bych samozřejmě zapojil velikost army do odměn obecně a ne aby tam byl konstantní rozptyl, když roste nebezpečnost...

Code: Select all

	$event_odmena_slava_n = 1/60;  // koeficient kterym se nasoby hodnota zabite army 0.16 atd

	$nas = floor($hodnota_army / 1000000);
	if($nas > 200) $nas = 200;

	$event_odmena_zlato = rand(20000*$nas,60000*$nas);

	$levent4_nahoda = rand(1,7);
	if ($levent4_nahoda == 1){
		$event_odmena_jednotky = 294;
		$event_odmena_jednotky_pocet = ceil(rand(1*$nas,3*$nas)/2);    // puvodne konstantni 1-10
		$event_odmena_jednotky_text = "V útrobách jsme nalezli a osvobodili $event_odmena_jednotky_pocet x Sněžný obr";    // puvodne ledovy obr
	}
	elseif ($levent4_nahoda == 2){
		$event_odmena_jednotky = 290;
		$event_odmena_jednotky_pocet = rand(25*$nas,75*$nas);    // puvodne konstantni 50-250
		$event_odmena_jednotky_text = "V útrobách jsme nalezli a osvobodili $event_odmena_jednotky_pocet x Æthrův ledový válečník";
	}
	elseif ($levent4_nahoda == 3){
		$event_odmena_jednotky = 123;
		$event_odmena_jednotky_pocet = ceil(rand(1*$nas,3*$nas)/3);
		$event_odmena_jednotky_text = "V útrobách jsme nalezli a osvobodili $event_odmena_jednotky_pocet x Horský obr";
	}
	elseif ($levent4_nahoda == 4){
		$event_odmena_sance_na_predmet = 1;
		$event_odmena_predmety = array(3, 3, 10, 10, 102);
	}
	elseif ($levent4_nahoda == 5){
		$event_odmena_jednotky = 1121;
		$event_odmena_jednotky_pocet = ceil(rand(1*$nas,3*$nas)/2);
		$event_odmena_jednotky_text = "V útrobách jsme nalezli a osvobodili $event_odmena_jednotky_pocet x Ledový fénix";
	}
	elseif ($levent4_nahoda == 6){
		$event_odmena_jednotky = ???;   // neznam ID Odpadlíka
		$event_odmena_jednotky_pocet = rand(100*$nas,300*$nas);
		$event_odmena_jednotky_text = "V útrobách jsme nalezli mnoho vězňů, kteří se po osvobození přidali k naší armádě. K armádě se přidalo $event_odmena_jednotky_pocet x Odpadlík";
	}
	elseif ($levent4_nahoda == 7){
		$event_odmena_jednotky = 213;
		$event_odmena_jednotky_pocet = rand(1*$nas,3*$nas);
		$event_odmena_jednotky_text = "V útrobách jsme nalezli a osvobodili $event_odmena_jednotky_pocet x Starodávný ledový elementál";
	}

	$event_minimalni_vyhra = 100; // v procentech
Přemýšlel jsem, zda tam mají být spíše silnější/zajímavější jednotky, nebo jednotky z chrámu.
Výhoda první možnosti je že odměna z eventu bude zajímavá a pro hráče lákavá. Nevýhoda ale je, že to přidává armádě další stack jednotek navíc, který má šanci štítovat důležité cíle, což moc nechci (viz třeba iluzionární ostrov).
Výhoda druhé možnosti je, že to nepřidává stacky, které by si člověk nemohl udělat v chrámu (až na unikátku válečníků, která je tam už originálně), takže event nemění množství stacků u boha a to je dobře. Nevýhodou je, že je pak odměna nezajímavá a smysl tak má jen pro bezztrátové boje, což je špatně.
Proto jsem se rozhodl, že zkusím první variantu a snad toho nebudu litovat...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: eventy

Post by tarrant »

ty chrámy ledu resp konkrétně ten arcimág mi přijde moc..

už dohrávám jen Dhara a Dralgara..
S Dharem jsem je nechodill ani před arcimágem..
S dralgarem jsem si to ted vyzkoušel 3k bizonů pryč, protože mi vypne léčení..

Naopak s oběma bohy dám chrámy života, země, aethera prakticky bez ztrát u dhara a se ztrátami 0 u dralgara..
Vím, že chrámy života jsou slabší, než ledu, ale mě teď vychází že vše snad krom ohně (které taky nějak moc nechodím) je slabší, než led..
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

Arcimág vadí druidům, Dreaddovi a Vulkánovi. Zbytku by to mělo být jedno.
Takže použiji oblíbenou větu, kterou jsem už několikrát četl: Nedá se říci, že by byl obecně silnější, jen prostě některým bohům vadí více...

PS: Nebráním se tomu, aby byl Arcimág změněn, jen využívám příležitosti použít argument, kterým obvykle odbýváte mě...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

Nezmare, mohl bys prosím napsat jaké jsi udělal změny oproti mým návrhům?


Třeba u trosek ty jsi nastavil 30 + 3* nas, což je neskutečně moc. Se podívej, co to nyní dělá.
Ten můj návrh, který dával 30 + nas měl svůj důvod. Mým cílem bylo zavést změnu, která splní body:
1) oslabí začátek, kdy člověk má nedostatek tahů a tohle mu hodně pomáhá
2) zavede se návaznost na armádu, kterou bych u posilujících eventů chtěl
3) nebugne to konec

Takže můj návrh byl 30 + nas, kdy "nas" je omezeno na max 200. Takže:
1) v early je snížení, kdy ale 30 tahů je stále dobré
2) je tam návaznost na armádu
3) maximální zisk je 230 tahů, což je stále snesitelné

Takže prosím, vrať to na moji hodnotu.

A pokud jsi ještě někdy jinde měnil hodnoty, tak i ty prosím nastav na moje.
Jak jsem psal, ono to mělo nějaký důvod. A pokud testování ukáže, že je to špatné, tak se omluvím, ale nyní prosím zkusme ty moje hodnoty...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: eventy

Post by nezmar »

to bolo jediné čo som menil a už sa nečerti ...
máš to späť.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

nezmar wrote:to bolo jediné čo som menil a už sa nečerti ...
máš to späť.
Omlouvám se, ulítl jsem. Jsem nad těmi návrhy strávil několik hodin, kdy jsem si propočítával různé věci a prohlížel svoje zápisy a snažil se to ladit a pak najednou vidím, že je vše jinak a působí to problémy a tak jsem se neudržel...

Ještě jednou se omlouvám a děkuji, že jsi to změnil na moje návrhy.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

Zatím jsem měl několik obětišť a tam byly odměny v pohodě a několik démoních karavan a tam vidím, že zlato je na rozumné hodnotě, ale lidi bohužel ne.

Takže opravný návrh je snížení počtu lidí na 1/3 u Démoní karavany:

Code: Select all

$event_odmena_lidi = mt_rand(1000*$nas,3000*$nas); //zaklad
$event_odmena_lidi = mt_rand(200*$nas,600*$nas); // 1/5 ze zakladu
Jde o to, že sice pro 10M army je to v pohodě, ale pro 100M army to už začíná být špatné a pro 200M+ je to velmi špatné...
Last edited by Hron on Sun 13. Mar 2022 22:35:20, edited 1 time in total.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

Nezmare, když jsem navrhoval úpravu jednotky Æthrův ledový válečník, tak jsem navrhoval steč 200 a těch 200 jsi i zapsal do tabulky. Ale ve hře má nyní 450.

Už několikrát jsem psal, zda by jsi to mohl opravit na těch 200 a protože jsi na to nikdy neregoval (ani změna, ani zpráva, že to měnit nebudeš), tak se tě teď místo toho ptám, zda se nepletu a není těch 450 záměr.

PS: Pokud to záměr je, tak tě žádám o zvážení, protože takhle dávají obří zranění a i s počty, které byli v prokletém chrámu původně jsem jich získal dost na to, abych s nimi dával 1M zranění se slayerem a nyní jich bude z chrámu více...
PPS: Pokud chceš zachovat vyšší steč, tak v chrámu sniž jejich počet na polovinu, prosím.
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: eventy

Post by ySpirit »

Ten arcimag ledu mi taky vadi. Ta iniciativa (myslim, ze 9, jako posvatny jednorozec), je rychlejsi nez veledruid, tak je dokaze zablokovat hned v prvnim kole. Aether tenhle problem nema, protoze Samani maji inic 11.
Ta iniciativa by se asi nemusela menit, ale arcimagum bych urcite zmenil typ utoku na strelny (2), protoze v prvnim kole mi to prijde az moc pro nektere bohy, co pouzivaji magii.
Da se to resit jedine tim, ze se na jednotky s vysokymi celkovymi HP (elfi lucisnici / ozbrojeni vesnicani) hodi hulka ledu / aetherovo ledovy prapor, aby jednotka mela magii a "zastitovalo" to odstraneni magie v prvnim kole, ale je to proste otravny to menit kvuli jednomu eventu.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: eventy

Post by Hron »

Arcimág by měl mít inic 7. (pokud ho Nezmar udělal takového, jakého ho psal při tvorbě chrámů)

A pro zajímavost: když se Arcimág tvořil, tak tehdy Nezmar psal, že by chtěl aby mrazil druidy a já osobně v tom problém nevidím. Já vidím problém až v tom, že zmrazí i jednorožce a tak to zlikviduje kompletní obranu dralgara a ne její část...
Post Reply