predmety - update

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

predmety - update

Příspěvekod nezmar » čtv 06. dub 2017 9:45:23

Mam momentalne taku predstavu, ze by sa kompletne prerobil system predmetov.

Nebolo by rozdelenie -> jeden predmet = jedna jednotka
ale jednotky by sa rozdelili na skupiny a kazda skupina by mala dana, aky typ predmetu/predmetov moze nosit.

Napr.
1. skupina: brnenie, zbran (jednorucna, obojrucna), stit
2. skupina: zbran (jednorucna), brnenie
3. skupina: zbran (jednorucna)
....
n. skupina: vsetko (brnenie, zbran, stit, nahrdelnik, prilba, rukavice, plast, topanky, nohavice

samozrejme s tym, ze niektore predmety by stale mohli nosit len vynimocne jednotky: Mozno striktne rozdelit na predmety pre bohov, podla typu, pre "vynimocne" | "unikatne" | "lekendarne" jednotky atd

A teda by sa dali skladat rozne predmety na rozne jednotky. Cele by sa to samozrejme muselo kompletne prerobit :)

Napr. taky zombik by mohol patrit do 2. skupiny: zbran (jednorucna), brnenie
Nahodilo by sa na neho zelezne brnenie + remdich

co vy nato?
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 990
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: predmety - update

Příspěvekod Ripperman » úte 18. dub 2017 17:39:14

Moc práce a přínos může být kontraproduktivní. Lepší by bylo více vyvážit stávající (aby se všichni nehnali jen za 4-5 arty a ostatní nevyhazovali) či přidat ty se speciálními účinky jen pro některé jednotky (viz např. druidský prapor) a do kovárny přidat větší rozmanitost pro skládání artefaktů: víc kombinací, s tím ale souvisí mít možnost v kovárně vybrat zda chci zkoumat novu jednotku/skládaný artefakt/to ostatní.
Vůbec bych se nebál mít namísto pár desítek artefaktů klidně 100-200, každý s nějakým zajímavým efektem :). Artefakt by pak fakt byl arfefakt, protože by ten jeden konkrétní mělo jen pár lidí. :)
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: predmety - update

Příspěvekod nezmar » pát 21. dub 2017 14:49:39

skus to rozpisat co by si popridaval a pomenil.

Mne sa totiz stavajuce predmety momentalne moc nepacia a pridavat tam dalsie sa mi moc nechce. Ale pokial by sa islo do variability, tak by to mohlo byt zaujimave.

Napr. pridat do kovarne moznost upgradovat stavajuce predmety o "schopnosti, magiu, ..." pripadne dalsie kravinky
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 990
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: predmety - update

Příspěvekod nezmar » úte 05. čer 2018 14:03:34

tak som si presiel par eventov a spisal som vam kde s co da najst

zatial prehladane:
- klasicke eventy z pustiny
- vojna -> mesto + eternani
- dobyvani
Přílohy
predmety-vyskyt.xlsx.zip
vyskyt predmetov a sanca na ich najdenie
(12.77 KiB) 26 krát
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 990
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: predmety - update

Příspěvekod Hron » úte 05. čer 2018 14:16:47

Ripperman píše:Moc práce a přínos může být kontraproduktivní.

Souhlasím.
Ono to zní velmi zajímavě a mohlo by z toho být něco úžasného, ale je velká šance, že to dopadne špatně a práce jk tomu bude opravdu hodně (zvláště k ladění síly).


nezmar píše:pridat do kovarne moznost upgradovat stavajuce predmety o "schopnosti, magiu, ..."

Tohle by mohlo být zajímavé. Rozšířit kovárnu tak, že by tam šlo více kombinovat itemy a spojovat tam jejich schopnosti.

Například:
Hůlka ledu + zbraň + suroviny + zlato -> zbrani se přidá magie ledu 1 a do názvu se přidá "ledová"
Ledová róba + zbroj + suroviny + zlato -> zbroji se přidá ledový štít a do názvu se přidá "ledová"

a pak mimo těchto základních věcí, pak tvořit i něco zajímavějšího
a ideálně to udělat tak, aby se teď málo využívané věci používali jako suroviny a tak o ně byl větší zájem a měli nějaký smysl
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 174
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11


Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron