Page 2 of 4

Re: novy vek - september 2015

Posted: Sat 19. Sep 2015 12:18:39
by Kouji
Sunsurge wrote:Jestli chcete testovat dhara a ascenu tak bych urcite nedaval vek co bude trvat 100 dni. to bych spis dal treba rychlost 3 na 40dni nebo neco takovyho
To taky není špatný nápad. 12k, rychlost 3, 40 dnů.

Re: novy vek - september 2015

Posted: Sat 19. Sep 2015 13:03:11
by tcko
Rychlost hry 1,5
80 dnů (12k tahů) IP 8000 tahů +
Povolení bohové: Dralgar, Aethar, Dhar, Dreadd, Vulkan, Crinis, Ghoro
Dobývání 15 hod.
Změna démonů, zapínali by se postupně podle kast, na začátku by chodili DH, od 1000-1500 ( nevidím, zas až tak do hry abych určil optimální příchod ) démoni DR, atd.
Teď dva návrhy, démoni se mě zdají ... absolutně nepodstatní, co jim dát trošku více možností ?
1/ démoni drancovali, tudíž by všichni mohli ukrást nějaké peníze, popřípadně silnější by mohli krást runy, či nepoužívané artefakty.
2/ pokud by démon nebyl poražen, město by dobil, nechal v něm část armády a toto město by bylo potom dostupné pro hráče v dobývání, aby si ho mohl dobýt nazpět, dávalo by to určitě částečné vyčerpání pro dobývání ( 2-4 hod odhad ).

Re: novy vek - september 2015

Posted: Sat 19. Sep 2015 13:18:16
by Kouji
Na začátku chodí všichni kromě dobyvatelů a plenitelů. Plenitelé přijdou v x tahu a dobyvatelé v y tahu. Na heavnu je úplně irelevantní, jak chodí všichni ostatní, jelikož neberou města.
Je to heaven, proč to tak komplikovat? Začátky jsou dle mého názoru nejhorší, proč je dělat ještě těžší, hlavně je tady víc nováčků (nebo hráčů, které neznám a pořád se na něco ptají), než jsem kdy v téhle hře viděl.
I na heavnu je to tuším tak, že když prohraješ, tak o něj přijdeš. Jen ho není možné dobýt zpět a není nevidím důvod. Navíc díky simulátoru je téměř nemožné prohrát.

Re: novy vek - september 2015

Posted: Sat 19. Sep 2015 15:57:27
by Vrty
Nechal bych vše jak bylo tenhle věk akorát Dhar a ascendancy ale IP bych dal 10 dnů před koncem to je času až moc. a démoni je blbost aby dobýjeli města takhle to na heavnu nikdy nebylo to bylo na hellu. Jo a i když proti němu prohraješ tak město neopustí :D už jsem to zkoušel když jsem měl ranec peněz a byl tam tullgeon :D

Re: novy vek - september 2015

Posted: Sat 19. Sep 2015 16:38:31
by Kouji
Takhle to heavnu to bylo http://www.landofice.com/help/manual.html záložka heaven, takže ne blbost, ale neznalost. Na hellu, když prohraješ, tak ztratíš město, které obléhal a jde na další (sice to další obléhá méně než 10 tahů, ale obléhá a dobije ho). Kdežto na heavnu teď nevím, jestli když prohraješ, tak ztratíš město a obléhá další nebo pokračuje v obléhání toho prvního a o žádné nepřijdeš.

Re: novy vek - september 2015

Posted: Sat 19. Sep 2015 17:58:53
by tcko
Návrh, o tom, aby démoni chodili podle kast, byl součástí ostatních návrhů. omlouvám se, že jsi to špatně pochopil. Chtěl jsem pouze dodat návrhy, jak obzvláštnit to ,, klikání ,,. Aby bylo opět něco nového a v případě, že jsou démoni irelevantní, tak proč je nevypnout úplně, prodloužeila by se stavba IP, protože esence se zhánějí špatně bez démonů. Prostě udělat z démonů, lehkou hybnou sílu, aby z nich sršelo alespoň trošku strachu jak na hellu.

A výmluva, že heaven je schůdný pro nováčky ... nováček se hru naučí během jednoho věku, tím že zkouší a hraje, ne tím, že jsou slabí a irelevantní démoni. Tak proč je trošku neposílit ? Hráče by to hnalo více do aliancí a k větší spolupráci a ne, že na tebe přijde démon a řekneš si ,, nu což, on odtáhne ,, .

Re: novy vek - september 2015

Posted: Sat 19. Sep 2015 18:13:26
by Vrty
jak neznalost co já si pamatuju a to že jsem to hrál snad i na základce tak nikdy NIKDY démoni na heavenu města nedobývali nevim o jaký neznalosti mluvíš. a na hellu jak říkáš že jdou na další byli poze vyšší démoni od ghotanna nebo tella jinak když jsi prohrál tak ho jen dobyli

Re: novy vek - september 2015

Posted: Sat 19. Sep 2015 18:28:36
by Kouji
Esence se dají pořád získat lehce, ať s démony nebo bez. Pokud ti nejde o to být nejlepší, ale ukončit věk, stačí týden farmit tažení na věhlas. Na heavnu nejde vůbec o démony, jsou tam spíš jen for fun, když není hell. Jsou 3 možnosti, 1) chceš démony v síle? Zapne se hell, jestli je zájem (hrálo málo lidí na hellu, vypl se). 2) nechají se tak, 3) vypnou se, já jsem za 2, stejně jediné, jak omezit IP na pár dnů před koncem je tam to omezeni nastavit.

To není výmluva, ale prostě tak byl a je heaven konstruován. Pro hráče, kteří si chcou hru užít v klidu a pro hráče, kteří se to chcou naučit. Aliance, pokud nechceš tažení, tak v ní výt nemusíš ani na hellu, pokud hraješ jisté kombinace. Třeba DCCD si sundá všechny, Dhar, Dreadd, Dralgar taky...
Vrty, ten odkaz, co jsem ti poslal, je x let nezměněný a máš to tam černé na bílém. Nikdy nedobývali, ano, ale OBLÉHALI. No, teď to nevím na 100%, jak to přesně fungovalo na hellu, takže teď se hádat nebudu, jestli šli dál nebo rovnou pryč.

Re: novy vek - september 2015

Posted: Sat 19. Sep 2015 19:17:00
by nezmar
demoni chodia na zaklade poctu mest. Pred polrokom som to zvysoval. Povodne mal Pravus 20 a teraz ma tusim cez 35 mest (aby sa objavil)

niektori demoni chodia iba ked si v ali. Ked nebudes v ali tak ich nikdy nestretnes. To iste plati v noci.

Demoni sa budu posilovat iba jedinym sposobom: Pribuden 5 novych demonov a tusim 5 demonich eventov. Hned ako to budem mat dokoncene (v sucasnosti uz iba premyslam nad odmenami)

A toto prosim rieste inde a nie tu!

Co sa tyka tartarusa tak rozmyslam, ze hrat za neho bude moct iba jeden hrac za vek (ak vobec) a bude to len za odmenu (napr. ze sa stane Imperatorom, alebo za nezvykle zasluhy :D)

TUTO diskusiu ale preneste do prislusnej sekcie a nie sem. Pretoze to sa netyka noveho nastavenia sveta HEAVEN

Re: novy vek - september 2015

Posted: Sat 19. Sep 2015 20:04:52
by Rethon
rychlost bych dal 1 a 60 dní a bohové stejní jako byli - nejlépe s drobnými úpravami.
Ascendency mě vůbec neláká, pokud chce někdo udělat duel dhar vs. ascendency, tak bych mu na to nejradši udělal zvláštní svět