Page 12 of 13

Re: Buh - Crinis

Posted: Fri 08. Jul 2022 9:26:50
by nezmar
tam bol troška iný problém a to ten, že som bonus za vylepšenie (+50% do účinnosti mágie) nedával do účinnosti, ale priamo do zvyšovanie statov. Čiže kto mal vylepšené jednotky tak sa im dostával bonus nie +20% do obrany ale rovno + cca 73%, v určitých prípadoch rovno 130% každé kolo. Preto boli válečníci neporaziteľný obrami ...
už je to opravené a bonus (počiatočný) som znížil na 10% pri obrana. Čiže elitný válečníci už majú 20% (tak ako bolo pôvodne pre mnichov)

Re: Buh - Crinis

Posted: Fri 08. Jul 2022 16:38:20
by Hron
Ou, tak ono ne jen že to bylo silné, ono to k tomu bylo ještě buglé... se divím že nebylo dobytých několik ÚS...

Super, že jsi to opravil a i snížil onu obranu válečníků.

PS: Jak to vidíš s úpravou toho, aby se ukazovali správná procenta u magie?

Re: Buh - Crinis

Posted: Fri 08. Jul 2022 18:13:19
by nezmar
ešte som sa tomu nevenoval a v "prehľade" armády to chce viac zmien.
* veliteľ a zobrazenie talentov
* zmena popisov
* niektoré predmety sa nepočítajú korektne
* atď

Re: Buh - Crinis

Posted: Sat 09. Jul 2022 18:16:34
by Hron
nezmar wrote: Fri 08. Jul 2022 18:13:19 ešte som sa tomu nevenoval a v "prehľade" armády to chce viac zmien.
* veliteľ a zobrazenie talentov
* zmena popisov
* niektoré predmety sa nepočítajú korektne
* atď
Takže nemám čekat, že to bude v nejbližší době a mám tedy rovnou poslat přehled jednotek pro simulátor?

Re: Buh - Crinis

Posted: Sat 09. Jul 2022 20:28:17
by nezmar
ano. Je zbytocne nato cakat :D

Re: Buh - Crinis

Posted: Tue 12. Jul 2022 20:50:40
by Hron
Myslel jsem, že "lidská Crinis" bude mít Chrám Světla a "andělská Crinis" bude mít Nebeskou bránu. A teď vidím v přehledu vylepšení "Předělat Domobranu na Nebeskou Bránu".

Jak to tedy je?

Re: Buh - Crinis

Posted: Tue 12. Jul 2022 21:27:49
by nezmar
Asi som sa pomylil a uviedol zly nazov. To sa zmeni a ludska verzia bude mat Chram Svetla

Re: Buh - Crinis

Posted: Sat 16. Jul 2022 10:15:41
by Hron
Napiš mi prosím vzorce pro příchod kapitánů (všech tří) a vzorec pro posilování.
Dnes bych chtěl aktualizovat WIKI, tak ať to tam mám komplet.

Re: Buh - Crinis

Posted: Sat 16. Jul 2022 12:19:00
by Hron
A narazil jsem na dvě věcí:

1) nechodí Zasvěcenci světla
- a možná bych jim dal i 10% svatý útok, aby nebyli taková nezajímavá jednotka (a když jsou zasvěcenci, tak by nějakou moc mít mohli)

2) je příliš velký rekrut Paladinů -> myslím, že by počet životů za kolo u Paladinů neměl být vyšší, než u Válečníků
- snížil bych rekrut paladinů na polovinu (i tak je slušný)
- nezvyšoval bych rekrut válečníků, protože oproti střelcům a mnichům mají rozumný rekrut

Re: Buh - Crinis

Posted: Sun 31. Jul 2022 22:00:17
by Hron
Balanc reworku Crinis
(budu postupně sepisovat)

1) Zasvěcenec
Příchod je myslím moc vysoký. I když rekrutuji válečníky maximální rychlostí, tak zasvěcenci štítují v každém druhém boji a se životy se drží těsně za válečníky, což je u jednotky zadarmo, opravdu hodně. A myslím, že kdybych nestavěl válečníky (stavím je jen kvůli farmě kapitánů), tak by Zasvěcenci zvládali uštítovat většinu odtahu.
Navrhuji snížit příchod Zasvěcenců o 20%. (tedy osobně si myslím, že by to chtělo snížit ještě více, ale radši postupovat opatrně)

2) Paladin
Opět příliš velký rekrut. Viz jak jsem psal minule.
Navrhuji snížit na polovinu.

3) (Svatý) Elitní střelec
Tak stále si myslím, že by měl přijít o multiútok, ale pokud o něj nepřijde, tak navrhuji snížit sílu magie na polovinu (podobně jako u válečníků) a to z důvodu, že díky multiútoku se posilují 2x za kolo a tak není potřeba moc kapitánů k tomu, aby měli střelci větší iniciativu než meteority a to je dle mě hodně velký boost.
Navrhuji odebrat multiútok, nebo alespoň snížit účinnost magie na polovinu.

4) Opat
Rekrut opatů je vyšší než ostatních kapitánů a to je dle mě špatně. Za kolo by jich mělo chodit méně, než kolik chodí kapitánů.
Navrhuji snížit příchod o 20-30%.