Sem prosim piste vsetky navrh na vylepsie boha Crinis
- zmena hodnoty stavajucich jednotiek
- vylepsenia budov
- nove budovy
- nove jednotky
- ...
Prosim uvedte aj preco by sa to malo zmenit
Buh - Crinis
Re: Buh - Crinis
Já tu opět zmíním jednu věc stále dokola pokud se náhodou tento věk nezměnila, Crinis má obyčejné paladiny. a z uprchlického tábor chodí pladinové světla? Za věrnost a nějaký ten obnos, runy věčnosti, runy nebes či ohně či spíše třeba za 5M, předělat paladiny na paladiny světla. Jde mi o to aby prostě měli slayer i steč a hlavně imunitu proti ohnivéhu štítu. Současně s tím bych zednul jejich hodnotu o 100% na 1000.
Re: Buh - Crinis
crinis moc moznosti nema ako zmenit svoj rekrut.
Vlastne spolu s Ascendancy je to bohyna, ktora ma iba 4 budovy a nic viac. Cize rad sa dozviem nove napady pre nove jednotky/budovy
Ale poprosim, stavajuce jednotky nechajte tak (napr. ako je paladin z uprchlickeho tabora) a skuste sa zamerat na nieco nove, netipicke, alebo nieco co by mohlo byt pre Crinis charakteristicke
Vlastne spolu s Ascendancy je to bohyna, ktora ma iba 4 budovy a nic viac. Cize rad sa dozviem nove napady pre nove jednotky/budovy
Ale poprosim, stavajuce jednotky nechajte tak (napr. ako je paladin z uprchlickeho tabora) a skuste sa zamerat na nieco nove, netipicke, alebo nieco co by mohlo byt pre Crinis charakteristicke
Re: Buh - Crinis
Trosku som o Crinis rozmyslal. Celkovo ju chapem ako boha ktory ma byt urcitym counterom voci nemrtvym co avšak bohuzial nesplna (v PvP) preto som rozmyslal o urcitom booste prave voci nemrtvym a preto navrhujem nasledovne:
20x Runa vecnosti -> Premeni domobranu na chram svetla -> Chram svetla produkuje Knazov svetla
Knaz svetla - Dgm:3 U:5 O:8 Z:10 I:2 DU:1 H:11 + Magie Svetla 6 - Nemrtve jednotky posobia tejto jednotke o 70% mensie zranenia - rekrut zavisi od vehlasu
Novy predmet: Crinisin postavny prapor svetla - Ak jednotka s magiou svetla utoci na nemrtvu jednotku tak dostane + 20 do dgm a + 10 do utoku ak utoci na inu jednotku dostane + 8 dgm a + 4 do utoku
20x Runa vecnosti -> Premeni domobranu na chram svetla -> Chram svetla produkuje Knazov svetla
Knaz svetla - Dgm:3 U:5 O:8 Z:10 I:2 DU:1 H:11 + Magie Svetla 6 - Nemrtve jednotky posobia tejto jednotke o 70% mensie zranenia - rekrut zavisi od vehlasu
Novy predmet: Crinisin postavny prapor svetla - Ak jednotka s magiou svetla utoci na nemrtvu jednotku tak dostane + 20 do dgm a + 10 do utoku ak utoci na inu jednotku dostane + 8 dgm a + 4 do utoku
Re: Buh - Crinis
ja skor rozmyslam nad celou vetvou.
Tzv. Anjelska vetva. Co presne by robila a ako by bola postavena to neviem.
A ona nie je proti nemrtvym. Ona prisla (mam pocit) hlavne kvoli Ascendancy ako jej protipol. Nemrtvi su len taky detail, ktory jej stoji v ceste
Tzv. Anjelska vetva. Co presne by robila a ako by bola postavena to neviem.
A ona nie je proti nemrtvym. Ona prisla (mam pocit) hlavne kvoli Ascendancy ako jej protipol. Nemrtvi su len taky detail, ktory jej stoji v ceste
Re: Buh - Crinis
Ta větev by byla super ale věrnostní bonusy také
Re: Buh - Crinis
Mně se teda ty další větve nelíbí a zrovna u Crinis se mi líbí, jak je udělaná - funguje uplně jinak než všechno ostatní a to je dobře, že tu něco takového je. Bohužel všichni ostatní byli posíleni, a tak z toho crinis vychází jako chudá příbuzná. Já bych vylepšil světlonoše a k jeho současnému bonusu pro všechny jednotky bych přidal i ono zabíjení nemrtvých - něco jako má paladin sám od sebe. Ať je to pro dreada peklo, když narazí na crinis. A mohly by se ty bonusy týkat i eterňanů ...
Andělská větev teda ale zní parádně, to se zase musí nechat. A kdyby pak na ni na něco byly potřeba runy věčnosti (s tím bonusem proti eterňanům ...) no jen tak si sním
Andělská větev teda ale zní parádně, to se zase musí nechat. A kdyby pak na ni na něco byly potřeba runy věčnosti (s tím bonusem proti eterňanům ...) no jen tak si sním
Re: Buh - Crinis
Ale proč nepřidat novou větev zrovna ta andělská zní good byla by ochuzená
Re: Buh - Crinis
Do nové větve bych se nepouštěl.. jak už tady zaznělo crisa je pěkná tak jak je..
1) když už anděly, tak udělat jako 3 vývojový stupeň budov.. (válečník - svatý válečník - anděl bojovník)
2) celkem hodně pěkný taktický prvek by byla magie světla X - svatyně, její schopností by bylo, že v náhodném rozsahu sníží poškození vlastních jednotek v jednom předem vybraném kole.
například by to mohl mít světlonoš jako multimagii - před bojem na světlonoši vybereš kolo, ve kterém sešle svatyni a ta sníží na dané kolo poškození vl. jednotek o dejme tomu 30-70% (nebo 50 - 90%).
krása téhle magie je v tom, že v PVE dostane Crisa pěkný buff, ale v údolí ji to tolik nepomůže, protože nikdy neví proti komu jde.. tzn. vulkán když přijde o druhé kolo, tak se tolik neděje, jako když přijde o první. Ale třeba ascena, která by ve druhém kole dávala jen 1/3 dmg.. to by hru docela balancovalo (když už má být Crisa protipól Asceny.)
1) když už anděly, tak udělat jako 3 vývojový stupeň budov.. (válečník - svatý válečník - anděl bojovník)
2) celkem hodně pěkný taktický prvek by byla magie světla X - svatyně, její schopností by bylo, že v náhodném rozsahu sníží poškození vlastních jednotek v jednom předem vybraném kole.
například by to mohl mít světlonoš jako multimagii - před bojem na světlonoši vybereš kolo, ve kterém sešle svatyni a ta sníží na dané kolo poškození vl. jednotek o dejme tomu 30-70% (nebo 50 - 90%).
krása téhle magie je v tom, že v PVE dostane Crisa pěkný buff, ale v údolí ji to tolik nepomůže, protože nikdy neví proti komu jde.. tzn. vulkán když přijde o druhé kolo, tak se tolik neděje, jako když přijde o první. Ale třeba ascena, která by ve druhém kole dávala jen 1/3 dmg.. to by hru docela balancovalo (když už má být Crisa protipól Asceny.)
Re: Buh - Crinis
Takže by si to každý nastavil na třetí kolo a eliminoval by tím meteority (víceméně jediný útočný potenciál vulcana) a veškerou dmg ze zteče, která přijde taky přesně ve třetím kole.