Buh - Crinis
Re: Buh - Crinis
jak poladite tu prvni vetev tak pak poprosim hrona aby poslal tabulku s jednotkama
Re: Buh - Crinis
A možná bych mezi "nečisté" zařadil i všechny jednotky používající magii Smrti.
Aneb kdo s čím zachází, tím taky schází.
Aneb kdo s čím zachází, tím taky schází.
Re: Buh - Crinis
chram svetla - kludne sa to moze zmenit iba na 5% (uz vcera som nadtym rozmyslal) takze to nie je problem. Idealne takto nieco spustit, vyladi sa to za jeden vek 
s tou magiou smrti to nie je zly napad. Skusim to zaradit a potom dam vediet

s tou magiou smrti to nie je zly napad. Skusim to zaradit a potom dam vediet
Re: Buh - Crinis
5% na lvl mi přijde zase celkem málo. Aneb buď bude vylepšení drahé a ty po jeho koupi si změny moc nevšimneš (což je škoda), nebo bude levné, ale pak trochu ztrácí smysl, těch 5 stupňů, protože každý rovnou rychle udělá všechny.
Ale možná těch 5% zkusit můžeme (rozhodně lepší, než těch 10%, které by dalo nakonec 50%), ale napadlo mě to tu trochu propojit více s ostatními budovami a to tak, že by jsi mohl vylepšit 1 stupeň za každou vylepšenou budovu. Jen je problém, že vylepšení budov jsou jen 3 (paladini se nevylepšují), takže poslední vylepšení by potřebovalo Světlonoše.
Aneb maximální velikost Chrámu světla by byla omezená tím, jak moc máš posvěcených budov v klanu, tedy jak moc jsi Crinis oddán.
Ale možná těch 5% zkusit můžeme (rozhodně lepší, než těch 10%, které by dalo nakonec 50%), ale napadlo mě to tu trochu propojit více s ostatními budovami a to tak, že by jsi mohl vylepšit 1 stupeň za každou vylepšenou budovu. Jen je problém, že vylepšení budov jsou jen 3 (paladini se nevylepšují), takže poslední vylepšení by potřebovalo Světlonoše.
Aneb maximální velikost Chrámu světla by byla omezená tím, jak moc máš posvěcených budov v klanu, tedy jak moc jsi Crinis oddán.
Re: Buh - Crinis
paladinovia sa tiez vylepsuju
Tam su najskor iba kriziaci. Je ich mozne vylepsit ked mas vsetky budovy od Crinis (teda okrem prvej)
Ono sa ti to moze zdať málo a na začiatku hry 5% je málo. Ale keď máš žold 500 tisíc tak potom je to zníženie o 25 tisíc za každý level a to už nie je málo
Tam su najskor iba kriziaci. Je ich mozne vylepsit ked mas vsetky budovy od Crinis (teda okrem prvej)
Ono sa ti to moze zdať málo a na začiatku hry 5% je málo. Ale keď máš žold 500 tisíc tak potom je to zníženie o 25 tisíc za každý level a to už nie je málo
Re: Buh - Crinis
A jo vlastně, takže dobrý, máš 4 stupně vylepšení. (spletl jsem si to s kapitány, kteří jsou jen 3)
U těch %, je to stále jen 5%. Aneb i když je výsledná částka třeba 50k, tak pokud je to v době, kdy se pohybuješ s žoldem v milionech, tak se to prostě stejně ztratí, protože to bude jen těch 5%. A v podstatě si toho člověk možná ani nevšimne, protože se podívá na první dvě číslice, které se změnit nemusí...
Ale toto je něco, co je spíše pocitové, než nějaká statistika a tak v tomto případě to asi nemá cenu příliš rozebírat, protože to každý cítíme. Podstatné je, že na max lvl to nebude 50%, ale 25% (nebo u mých 3 by to bylo 30%), což zde už statistika je a ta říká, že jak těch 25%, tak těch 30% je přijatelných, ale aktuálních 50% není.
Tzn.: Je asi jedno, kterou z těch dvou změn použiješ (snížit procenta na 5%, nebo snížit počet na 3), ale je třeba nějakou z nich použít.
U těch %, je to stále jen 5%. Aneb i když je výsledná částka třeba 50k, tak pokud je to v době, kdy se pohybuješ s žoldem v milionech, tak se to prostě stejně ztratí, protože to bude jen těch 5%. A v podstatě si toho člověk možná ani nevšimne, protože se podívá na první dvě číslice, které se změnit nemusí...
Ale toto je něco, co je spíše pocitové, než nějaká statistika a tak v tomto případě to asi nemá cenu příliš rozebírat, protože to každý cítíme. Podstatné je, že na max lvl to nebude 50%, ale 25% (nebo u mých 3 by to bylo 30%), což zde už statistika je a ta říká, že jak těch 25%, tak těch 30% je přijatelných, ale aktuálních 50% není.
Tzn.: Je asi jedno, kterou z těch dvou změn použiješ (snížit procenta na 5%, nebo snížit počet na 3), ale je třeba nějakou z nich použít.
Re: Buh - Crinis
Ono se to bude ladit nejspíš v průběhu celého věku. Protože třeba ten multiútok já bych zrušil, ale Nezmar chce počkat, až se to vyzkouší ve hře. A ostatní věci jako jsou staty a síly schopností bude ladit ještě těžší a bude do chtít více pozorování. Ale do té doby by bylo fajn, kdyby simulátor fungoval, když je to tento věk po Dralgarovi nejhranější bůh.
Takže ti pošlu, jak to vypadá nyní s tím, že pak když tak uděláš jen drobné změny, nebo ti to pak pošlu znovu (dle toho, kolik toho bude).
Re: Buh - Crinis
Dle přehledu jednotek na testovacím klanu má magie u Crinis vždy 20% nezávisle na "stupni" jednotky, ale měla by růst až na 50%...
Jo a oprav prosím název u Elitního Svatého Střelce, jinak jsou tam dvě jednotky, které se jmenují stejně...
PS: Ok, Healtonnovi pošlu přehled až po těchto úpravách.
Jo a oprav prosím název u Elitního Svatého Střelce, jinak jsou tam dvě jednotky, které se jmenují stejně...
PS: Ok, Healtonnovi pošlu přehled až po těchto úpravách.
Re: Buh - Crinis
* takže je to zmenené na 5% - Chram svetla
* mágie ukazujú 20% pretože som ešte nezmenil spôsob akým sa zobrazujú mágie, ktoré nepočítajú s tým, že môže mať rôzne nastavenie. V samotnom boji ale majú iný koeficient, čiže to rastie
* názov opravený na Elitní svatý strelec - tento text je ale iba v "prehlade v admine". V útoku a v prehlade armády bol správny
* mágie ukazujú 20% pretože som ešte nezmenil spôsob akým sa zobrazujú mágie, ktoré nepočítajú s tým, že môže mať rôzne nastavenie. V samotnom boji ale majú iný koeficient, čiže to rastie
* názov opravený na Elitní svatý strelec - tento text je ale iba v "prehlade v admine". V útoku a v prehlade armády bol správny
Re: Buh - Crinis
Něco jsme nedomysleli u magie.
Tedy u posilování iniciativy je to jedno a u útoku to taky není tak velký problém, ale posilování obrany každé kolo problém je. I bez posílení magie od kapitána ti máš obranu na konci:
1. kola: 13 s tvrzenkami 24
2. kola: 17 s tvrzenkami 33
3. kola: 24 s tvrzenkami 46
4. kola: 34 s tvrzenkami 65
5. kola: 48 s tvrzenkami 91
A to pak budeš ještě posílen těmi kapitány. To je prostě hrozně moc.
Přemýšlel jsem nad dvěma možnostmi co s tím udělat:
1) Nechat čísla tak jak jsou, ale magie by se spouštěla až v rámci útoku (před útokem, ale jen s ním a tedy když jednotka útočí až od třetího kola, tak až ve třetím kole poprvé)
2) snížit procentuální bonus a to na 1/3 (pak budou mít na konci třetího kola jen o něco více, než by nyní měli po prvním kole a to mi přijde rozumný)
Tedy u posilování iniciativy je to jedno a u útoku to taky není tak velký problém, ale posilování obrany každé kolo problém je. I bez posílení magie od kapitána ti máš obranu na konci:
1. kola: 13 s tvrzenkami 24
2. kola: 17 s tvrzenkami 33
3. kola: 24 s tvrzenkami 46
4. kola: 34 s tvrzenkami 65
5. kola: 48 s tvrzenkami 91
A to pak budeš ještě posílen těmi kapitány. To je prostě hrozně moc.
Přemýšlel jsem nad dvěma možnostmi co s tím udělat:
1) Nechat čísla tak jak jsou, ale magie by se spouštěla až v rámci útoku (před útokem, ale jen s ním a tedy když jednotka útočí až od třetího kola, tak až ve třetím kole poprvé)
2) snížit procentuální bonus a to na 1/3 (pak budou mít na konci třetího kola jen o něco více, než by nyní měli po prvním kole a to mi přijde rozumný)