Buh - Crinis

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Daerwok
Posts: 26
Joined: Tue 08. Apr 2014 14:36:04

Re: Buh - Crinis

Post by Daerwok »

ok, tak to půjde předělat tak, že místo run se na upgrade použijí peníze a bude dostupný až po dosažení určitého věhlasu (netroufám si teď odhadnout, kolik čeho bude potřeba). Mě šlo spíš o to, představit nové jednotky s tím, že detaily se dořeší na základě komunikace ;)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

spoločné:
1. budova: Chrám svetla (vylepšenie na 5.lvl) - vojaci (vlastný) budú odvádzať (darujú) časť svojho žoldu chrámu - efekt zníženia žoldu :) dáva mi to logický zmysel

prvá vetva:
2. Valečník => Elitný válečník, po postavení Chrám řádu prichádza za každých 100 válečníkov aj Kapitán Válečníku. Po postavení Chrámu svetla budú chodiť Elitný svätý válečníci
3. Strelec => Elitný strelec a podobne ako pri 2ke kapitán a svätý
4. Mnich => Válečný mnich, namiesto kapitána to bude Opat Válečných mnichu. A svatý mnich
5. to čo doteraz + svätý paladin (svätého križiaka nieje možné získať)

druhá vetva:
- doplním
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

nové schopnosti, mágie:
  • Svätý štít - nečisté bytosti pri útoku získajú dodatočné poškodenie
  • Svätý útok - bude účinkovať proti nečistým
  • Svätá ochrana - ochrana proti nečistým jednotkám (znižuje udelené poškodenie pri útoku nepriateľom)
  • Mágia svetla - Svetelný záblesk - oslepí všetky nečisté jednotky do konca kola (bude vyvolávané v 3. kole)
* nečisté = nemrtvé, démonské (a rozmýľlam že tam zaradím aj neživé) jednotky
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

nezmar wrote: Sat 18. Jun 2022 8:40:35 spoločné:
1. budova: Chrám svetla (vylepšenie na 5.lvl) - vojaci (vlastný) budú odvádzať (darujú) časť svojho žoldu chrámu - efekt zníženia žoldu :) dáva mi to logický zmysel

prvá vetva:
2. Valečník => Elitný válečník, po postavení Chrám řádu prichádza za každých 100 válečníkov aj Kapitán Válečníku. Po postavení Chrámu svetla budú chodiť Elitný svätý válečníci
3. Strelec => Elitný strelec a podobne ako pri 2ke kapitán a svätý
4. Mnich => Válečný mnich, namiesto kapitána to bude Opat Válečných mnichu. A svatý mnich
5. to čo doteraz + svätý paladin (svätého križiaka nieje možné získať)

druhá vetva:
- doplním
Řešení zní nezajímavě, ale nic lepšího mě nenapadá, tak jsem rád i za něj. Ale jsem hodně zvědavý na konkrétní čísla.

A taky by mě zajímalo, kolik věcí bude chodit zároveň, tedy kolik stacků jednotek bude za kolo verbovat. Ono pokud bude každé kolo verbovat 8 stacků jednotek, tak je to hodně (viz rozbor později), ale možná se to snese (i když je to opravdu hodně), ale pokud by mělo chodit více, tak to bude hodně špatné a být by to tak nemělo...

Počet stacků za tah: rekrut na konci + počet již nekrerutovatelných stacků (unikátky/pseudounikátky nepočítám)
Ghoro - složitější určení (má univerzitu, může se vracet ke starším vzducholodím, může nabíjet děla, ...
- 1. větev (pyromani): 6? + 1
- 2. větev (zlobři): 6? + 2

Vulkán
- 1. větev (flamekeeper): 8 (+1 za schopnost boha)
- 2. větev (stín): 5 + 4 (vyvolané 1+1)

Dreadd
- 1. větev (nemrtvý): 5 (ale hodně oživují)
- 2. větev (přívrženci): 5 + 2 (vyvolané 1+1) (hodně oživují)

Dralgar
- 1. větev (jednorožec): 5 + 2 + OV (vyvolané 1+1)
- 2. větev (wurm): 6 + 9 + OV

Dhar
- 1. větev (bahno): 5 + 5 (+3 +3 za schopnosti boha)
- 2. větev (kámen): 5 + 9

Aether
- 1. větev (hvězdy): 5 + 2 + OV (vyvolané 1+1)
- 2. větev (hydry): ehm... nehraje se... jinak asi 5 + OV (+4 za schopnosti boha)

Ascendancy
- jediná větev: 4 + OV (+1 za schopnost boha)

Crinis
- nyní: 4 + 4 + OV
- navrhované (jestli chápu dobře): 7 + 11 + OV


Nebral jsem kombinace větví, které mohou mít jiné počty stacků.
Last edited by Hron on Sat 18. Jun 2022 11:55:45, edited 1 time in total.
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

nezmar wrote: Sat 18. Jun 2022 11:30:55 nové schopnosti, mágie:
  • Svätý štít - nečisté bytosti pri útoku získajú dodatočné poškodenie
  • Svätý útok - bude účinkovať proti nečistým
  • Svätá ochrana - ochrana proti nečistým jednotkám (znižuje udelené poškodenie pri útoku nepriateľom)
  • Mágia svetla - Svetelný záblesk - oslepí všetky nečisté jednotky do konca kola (bude vyvolávané v 3. kole)
* nečisté = nemrtvé, démonské (a rozmýľlam že tam zaradím aj neživé) jednotky
Neživé jednotky jsou primárně stroje a to není něco co by tímto mělo být ovlivněno -> chtěl bych vidět, jak mě někdo přesvědčuje, že má katapult nečistou duši...

Záblesk mi připadá brutálně přesílený (tedy oslepení beru, že v daném kole neútočí).
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

takže neživé nie (to bolo len na zamyslenie). Ale pridajú sa tam všetky jednotky od Ascendancy, tie sa tam hodia určite

myslene to bolo tak (rekrut), že najskor chodia obycajny, po vylepseni eliny + kapitani (za kazdych 200), po chrame iba svaty + kapitani (za kazdych 100)
kapitani budu posilovat magiu svetla danej jednotke. cize z jednej budovy 2 jednotky.
1+2+2+2+1 = 8
z chramu (namiesto OZ) bude chodit tiez jednotka

mnich sa stane streleckou jednotkou a s valecnikmi si vymenia magie (predchadzajuce navrhy) - pride mi to rozumne
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

Proč se tam hodí Ascena?
Její jednotky jsou fanatici a autisti, kteří jsou když tak posíleni runami věcnosti. S takovou by měla být nepřirozená veškerá magie (snad s výjimkou života). A je otázka zda jsou třeba takoví elfové v pořádku. A skřeti by určitě nebyli.

Já chápu Crinis jako bojovnici se zlem, tedy s nemrtvými, démony, zlými přízraky a podobně. Ale ostatní věci nechává být.
Takže dle mě by měla její magie platit na nemrtvé, démony a pak specifické jednotky jako je Ohnivý přízrak a Nižší ohnivý spolezenec.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

Ale primárne sem na LoInasledovala Ascen, bez nej by sa tu ani neobjavila. A príde mi hlúpe ze by sa na ňu nejako nepripravovala.
A práve jednotky Ascen sú hodné pokryvene (fyzicky aj psychicky) preto by mohli byt zahrnuté medzi nečisté jednotky.
Vo výsledku to nespraví veľký rozdiel. Ascen sa moc nehrávam a do bojov o IP sa zapojí malokedy
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

Uznávám, že já beru Crinis jako protiváhu k Dreaddovi (světlo/tma, dobro/zlo, ...) a ne k Asceně...

A kde se píše, že přišla Crinis za Ascenou? V příbězích na WIKI jsem to nikde nenašel.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

Tak to bolo pôvodne reprezentované keď sa to zaviedlo. Veľa toho zmizlo keď sa zrušilo staré fórum :(

Druhá vetva bude čiastočne anjelska.
2. Serafin - strelecká jednotka
3. Anjel
4. Gryfin
5. Archanjel - útok 2 - paprsek svetlá (možno bude útočiť len skrz mágiu)
Anjelské jednotky budú mať svätý štít a lietanie (do budúcna vid predchádzajúce príspevky)

Crinis by teda bola asi jediná, kde by si hráč mohol vybrať pri každom stupni ci chce strelcov alebo pozemné jednotky.
Pričom musí vyladit štít, damage a strelcov

Bonusy v prvej vetve sú vylepšenie na elitné jednotky
Druhá vetva bude zlacnovanie
Aj pri druhej vetve sa vylepšia na sväté jednotky

Zasvätec svetla by sa teda mal presunúť ako jednotka z chrámu svetlá (1 budova) a rozumne ho upravit
Alebo tam bude ten rytier svetla a zasvatenec bude chodiť zadarmo ako bonusov a jednotka (alebo opačne)
Post Reply