Buh - Crinis

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

tam bol troška iný problém a to ten, že som bonus za vylepšenie (+50% do účinnosti mágie) nedával do účinnosti, ale priamo do zvyšovanie statov. Čiže kto mal vylepšené jednotky tak sa im dostával bonus nie +20% do obrany ale rovno + cca 73%, v určitých prípadoch rovno 130% každé kolo. Preto boli válečníci neporaziteľný obrami ...
už je to opravené a bonus (počiatočný) som znížil na 10% pri obrana. Čiže elitný válečníci už majú 20% (tak ako bolo pôvodne pre mnichov)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

Ou, tak ono ne jen že to bylo silné, ono to k tomu bylo ještě buglé... se divím že nebylo dobytých několik ÚS...

Super, že jsi to opravil a i snížil onu obranu válečníků.

PS: Jak to vidíš s úpravou toho, aby se ukazovali správná procenta u magie?
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

ešte som sa tomu nevenoval a v "prehľade" armády to chce viac zmien.
* veliteľ a zobrazenie talentov
* zmena popisov
* niektoré predmety sa nepočítajú korektne
* atď
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

nezmar wrote: Fri 08. Jul 2022 18:13:19 ešte som sa tomu nevenoval a v "prehľade" armády to chce viac zmien.
* veliteľ a zobrazenie talentov
* zmena popisov
* niektoré predmety sa nepočítajú korektne
* atď
Takže nemám čekat, že to bude v nejbližší době a mám tedy rovnou poslat přehled jednotek pro simulátor?
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

ano. Je zbytocne nato cakat :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

Myslel jsem, že "lidská Crinis" bude mít Chrám Světla a "andělská Crinis" bude mít Nebeskou bránu. A teď vidím v přehledu vylepšení "Předělat Domobranu na Nebeskou Bránu".

Jak to tedy je?
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

Asi som sa pomylil a uviedol zly nazov. To sa zmeni a ludska verzia bude mat Chram Svetla
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

Napiš mi prosím vzorce pro příchod kapitánů (všech tří) a vzorec pro posilování.
Dnes bych chtěl aktualizovat WIKI, tak ať to tam mám komplet.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

A narazil jsem na dvě věcí:

1) nechodí Zasvěcenci světla
- a možná bych jim dal i 10% svatý útok, aby nebyli taková nezajímavá jednotka (a když jsou zasvěcenci, tak by nějakou moc mít mohli)

2) je příliš velký rekrut Paladinů -> myslím, že by počet životů za kolo u Paladinů neměl být vyšší, než u Válečníků
- snížil bych rekrut paladinů na polovinu (i tak je slušný)
- nezvyšoval bych rekrut válečníků, protože oproti střelcům a mnichům mají rozumný rekrut
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

Balanc reworku Crinis
(budu postupně sepisovat)

1) Zasvěcenec
Příchod je myslím moc vysoký. I když rekrutuji válečníky maximální rychlostí, tak zasvěcenci štítují v každém druhém boji a se životy se drží těsně za válečníky, což je u jednotky zadarmo, opravdu hodně. A myslím, že kdybych nestavěl válečníky (stavím je jen kvůli farmě kapitánů), tak by Zasvěcenci zvládali uštítovat většinu odtahu.
Navrhuji snížit příchod Zasvěcenců o 20%. (tedy osobně si myslím, že by to chtělo snížit ještě více, ale radši postupovat opatrně)

2) Paladin
Opět příliš velký rekrut. Viz jak jsem psal minule.
Navrhuji snížit na polovinu.

3) (Svatý) Elitní střelec
Tak stále si myslím, že by měl přijít o multiútok, ale pokud o něj nepřijde, tak navrhuji snížit sílu magie na polovinu (podobně jako u válečníků) a to z důvodu, že díky multiútoku se posilují 2x za kolo a tak není potřeba moc kapitánů k tomu, aby měli střelci větší iniciativu než meteority a to je dle mě hodně velký boost.
Navrhuji odebrat multiútok, nebo alespoň snížit účinnost magie na polovinu.

4) Opat
Rekrut opatů je vyšší než ostatních kapitánů a to je dle mě špatně. Za kolo by jich mělo chodit méně, než kolik chodí kapitánů.
Navrhuji snížit příchod o 20-30%.
Post Reply