Buh - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

ok, zapracujem.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

Hron wrote: Sun 11. Dec 2022 10:43:14 Jestli jsem nepřehlédl nějakou úpravu, tak příchod brouků je nyní:
- základní rekrut: 2*(počet rekrutovaných bahen) -> navrhuji: 1*(počet rekrutovaných bahen)
- bonusový rekrut:
Bahenní jeskyně = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní bludiště = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní tok = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
Gigantický chrám = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
Teraz pozerám tú funkciu a gigantický chrám tam zahrnutý nebol.
Čiže momentálne bol max. rekrut 5* rekrut bahna. Po znížení to bude 4* rekrut bahna
A čo sa týka toxického rekrutu, tak tam bolo iba zvýšenie o 20%, Čiže na max 6* rekrut bahna. Po novom to bude 4.8* rekrut bahna.

A zistil som, že pri toxickom rekrute som mal chybu a vôbec sa neuplatnil, čiže bol stále "iba" 5* rekrut bahna.

Mám tam zahrnúť aj ten gigantický chrám? Lenže ako ho zahrniem tak dôjde vlastne k posíleniu rekrutu toxického bahna oproti súčasnému stavu a k zahovaniu stavu pri normálnom broukovi :D

A už teraz je teda stav, že je to príliš. Asi by malo dôjsť k zásadnej redukcií všetkych hodnôť. Napr. -40%
rekrut = (1.2 | base + 0.6 | 3budova + 0.6 | 4budova + 0.6 | 5budova + 0.6 | 1budova) * pocet bahna = 3.6 * rekrut bahna
toxicky rekrut = 1.2 * zakladny rekrut = 4.32 * rekrut toxickeho bahna
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Já jsem původně nechtěl dávat "necelá" čísla, ale nejspíše to bude nutné...

návrh nové podoby:
- základní rekrut: 1*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní jeskyně = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní bludiště = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní tok = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
Gigantický chrám = + 0,5*(počet rekrutovaných bahen)
toxicita = + 1*(počet rekrutovaných bahen)

tzn.:
max rekrut obyč. brouků = 3*(počet rekrutovaných bahen) <- psal jsi, že nyní je 5, takže je to snížení o 40% ve finále a o něco více do té doby
rekrut toxických brouků = 4*(počet rekrutovaných bahen) <- psal jsi, že nyní je 6, takže je to snížení o 33%
To by snad mohlo fungovat.

PS: Rozhodně si stojím za tím, aby byl snížen rekrut na "1*počet", když má člověk jen jednu budovu, tak dobýjet s tím město na 330 tazích je prostě nesmysl...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Opět přicházím s tím, že by měli mít brouci schopnost, která jim blokuje předměty, protože opravdu nejsou dimenzovaná na to aby měli předměty. Každý druhý předmět je boostuje o 100% a více a to u jednotky, která je sama hodně dobrá a když se něčím boostne, tak je to šílený. A nejedná se jen o předměty ala pírka, kterých moc není, ale už obyčejná ghorovka jim zdvojnásobuje dmg a ta je už dost běžný item, či dralgarův prapor zase zdvojnásobuje životy... A nejsem jediný, kdo si toho všiml...

Takže opět bojuji za to, aby brouci nemohli mít itemy.
(tohle nemusí být ala Diablo, kde ti z roje komárů padá plná plátová zbroj)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

okej, porozmyslam nadtym ako by sa to dalo zapracovat :)
Post Reply