Velký Dharův balanc jednotek
(některé věci se nebudou lišit od současného stavu, ale pro lepší přehlednost, je i tak budu uvádět)
Bude to bez komentářů, proč nastavuji daná čísla, aby se ušetřilo místo a příspěvek byl přehlednější, ale odůvodnění pro ně mám, tak pokud s některými nebudete souhlasit, tak rovnou napište prosím
nový návrh a důvod, bychom se pak rychle mohli posunout dál.
Všechny položky se zaokrouhlují nahoru (ceil), ale pro přehlednost to tam nepíši.
Zároveň předpokládám, že Zikkurat bude zvyšovat celkový výsledný rekrut.
Nejsem si totiž jist, jestli pokud je rekrut ovlivněn něčím, co generuje větu „Za věrnost se zvýšil rekrut o…“, tak jestli i tohle je ovlivněno Zikkuratem, nebo ne. Proto bych tyhle věci zrušil a nechal obyčejné zvyšování, jaké je u všech ostatních bohů…
Gigantický chrám
- předělá domobranu
- umožňuje Krakena
- umožňuje zisk Toxicity
(to mimo jiné značí, že ve chvíli, kdy člověk získá Toxické jednotky, tak už má bonus z Chrámu...)
- další vlastnosti budu pak psát u jednotlivých jednotek a nic jiného dělat nebude
Bahení větev
Změny ve statech jsou většinou drobné (obvykle +1/+2 u toxické varianty), kdy hlavní změny jsou v rekrutu (kde je to v podstatě kompletně změněné). (a pak mírná sleva bahna)
//Nad čísly u rekrutů jsem strávil několik hodin, takže opravdu pro ně mám důvod a nejsou to jen nějaké random hodnoty...
Bahno
- cena: 24 zl
(potřeba 3 vybavení po 8 zl)
- dmg 6, útok 4, obrana 8, iniciativa 3, druh útoku 1, životů 10, hodnota 10
- schopnosti: steč (6), slayer, neživý
- základní rekrut: 20 + (tahy^1,4)/1000
- bonusový rekrut:
- Bahenní jeskyně = + (tahy^1,6)/2000
- Bahenní bludiště = + (tahy^1,8)/10000
- Bahenní tok = + (tahy^2)/20000
- bonus Gigantického chrámu: + 20% do výsledného rekrutu
Toxické Bahno
- cena: 24 zl
(potřeba 3 vybavení po 8 zl)
- dmg 8, útok 6, obrana 8, iniciativa 4, druh útoku 1, životů 10, hodnota 10
- schopnosti: steč (8), slayer, neživý, jed (10%), toxicita (1)
- rekrut jako Bahno až na bonus z Gigantického chrámu
- bonus Gigantického chrámu: + 50% do výsledného rekrutu
Bahenní golem
//Po otestování zjištěno, že je to slabá a předražená jednotka. Poměr síly "spotřebovaných bahem" vs "golem" mi přijde dobrý, takže změna bude v množství přeměněných Bahen, kdy bych využil druhé magické číslo a to číslo 3.
- cena: za 7 run života a 3333 Bahen se vytvoří 333 Baheních golemů
- dmg 50, útok 18, obrana 16, iniciativa 7, druh útoku 2, životů 100, hodnota 200
- schopnosti: slayer, neživý, rozložení
(1 golem na 5 bahen)
- bonus Gigantického chrámu: možnost změny zůstává i po objevení Toxicity
Toxický Bahenní golem
- cena: za 7 run života a 3333 Toxických Bahen se vytvoří 333 Toxických Baheních golemů
- dmg 70, útok 20, obrana 16, iniciativa 8, druh útoku 2, životů 100, hodnota 200
- schopnosti: slayer, neživý, rozložení
(1 golem na 5 toxických bahen), jed (20%), toxicita (10)
- bonus Gigantického chrámu: možnost změny obyčejného Bahena na obyčejného Baheního golema zůstává i po objevení Toxicity
Bahenní Brouk
- zadarmo
- dmg 1, útok 0, obrana 0, iniciativa 15, druh útoku 1, životů 1, hodnota 3
- schopnosti: slayer, jed (400%)
- základní rekrut: 2*(počet rekrutovaných bahen)
- bonusový rekrut:
- Bahenní jeskyně = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
- Bahenní bludiště = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
- Bahenní tok = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
- Gigantický chrám = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
//je zvýšen rekrut bahen a hlavně je tohle v extrémně silná jednotka i po oslabení jedu
Toxický Bahenní Brouk
- zadarmo
- dmg 1, útok 0, obrana 0, iniciativa 18, druh útoku 1, životů 1, hodnota 3
- schopnosti: slayer, jed (900%), toxicita (1)
- rekrut: 8*(počet rekrutovaných toxických bahen)
//neboli jako Bahenní brouk + 2x počet bahen
Bahenní Ještěr
- cena: 75 zl
(potřeba 3 vybavení po 25 zl) //aktuálně je to tak, že je prvně potřeba 8 po 15 (120 zl) a pak je sleva na 3 po 15 (45 zl) - první mi přijde moc, druhé málo, tak jsem pro stabilní střed (75 zl)...
- dmg 13, útok 7, obrana 4, iniciativa 5, druh útoku 2, životů 7, hodnota 40
- schopnosti: jed (15%)
- základní rekrut: (tahy^1,5)/1500
- bonusový rekrut:
- Bahenní bludiště = + (tahy^1,7)/5000
- Bahenní tok = + (tahy^1,9)/10000
- bonus Gigantického chrámu: + 20% do výsledného rekrutu
Toxický Bahenní Ještěr
- cena: 75 zl
(potřeba 3 vybavení po 25 zl)
- dmg 15, útok 9, obrana 4, iniciativa 6, druh útoku 2, životů 7, hodnota 40
- schopnosti: jed (25%)
- rekrut jako Bahenní Ještěr až na bonus z Gigantického chrámu
- bonus Gigantického chrámu: + 50% do výsledného rekrutu
Bahenní Ještěr s kuší
- zadarmo
- dmg 20, útok 11, obrana 3, iniciativa 3, druh útoku 2, životů 7, hodnota 60
- schopnosti: jed (15%)
- rekrut: 0,5*(počet rekrutovaných ještěrů)
Toxický Bahenní Ještěr s kuší
- zadarmo
- dmg 22, útok 13, obrana 3, iniciativa 4, druh útoku 2 životů 7, hodnota 60
- schopnosti: jed (25%), toxicita (1)
- rekrut: 0,7*(počet rekrutovaných toxických ještěrů)
Minotaurus
- cena: beze změny
- dmg 250, útok 16, obrana 18, iniciativa 4, druh útoku 1, životů 2500, hodnota 1500
- schopnosti: blokování (30%), tvrdá kůže
- základní rekrut: (tahy^1,3)/5000
- bonusový rekrut: Bahenní tok = + (tahy^1,4)/10000
// výsledný rekrut zvýšen jen nepatrně, protože jsem měl pocit, že je v pořádku oproti ostatním Dharovým jednotkám
- bonus Gigantického chrámu: Zvýšení krvavých obětí z 5 na 7, při stejné ceně.
Toxický Minotaurus
- cena: beze změny
- dmg 300, útok 16, obrana 20, iniciativa 5, druh útoku 1, životů 2500, hodnota 1500
- schopnosti: blokování (30%), tvrdá kůže, jed (20%), toxicita (20)
- rekrut jako Minotaurus
- bonus Gigantického chrámu: Zvýšení krvavých obětí na 10, při stejné ceně.
Obrněný Minotaurus
- cena: event
- dmg 350, útok 16, obrana 23, iniciativa 3, druh útoku 1, životů 3000, hodnota 2000
- schopnosti: blokování (50%), tvrdá kůže
Toxický Obrněný Minotaurus
- cena: event
- dmg 400, útok 16, obrana 25, iniciativa 4, druh útoku 1, životů 3000, hodnota 2000
- schopnosti: blokování (60%), tvrdá kůže, jed (20%), toxicita (20)
// Tady jeden komentář dám:
Když se minotarus upravoval a vymýšlel obrněný, tak se vlastně celou dobu řešili a ladili jen obyčejné varianty a ne toxické. Když se vezme cena minotaurů (kteří jsou už v základu hodně levní oproti ostatním jednotkám této úrovně) a nová verze bloku, tak si nemyslím, že toxická varianta potřebuje posilovat více, než u ostatních Dharových jednotek. Takže jsem zachoval systém předchozích jednotek jen s tím, že jsem vyměnil bonus do útoku za bonus do obrany…
Minotauří Král Honu
- cena: event
- dmg 450, útok 18, obrana 23, iniciativa 3, druh útoku 1, životů 5000, hodnota 3000
- schopnosti: tvrdá kůže, exterminace
- Magie smrti III
Minotauří Král Honu
- cena: event
- dmg 500, útok 18, obrana 25, iniciativa 4, druh útoku 1, životů 5000, hodnota 3000
- schopnosti: tvrdá kůže, jed (20%), toxicita (20), exterminace
- Magie smrti III
Bahenní Had
- cena: beze změny
- dmg 10000, útok 20, obrana 10, iniciativa 8, druh útoku 4, životů 3000, hodnota 30000
- schopnosti: jed (25%)
- základní rekrut: 1
- bonus Gigantického chrámu: Snížení počtu potřebných vajec z 9 na 1. Snížení počtu nalezených vajec z 6 na 1.
// výsledná cena tedy bude: 10 run života a 1 runa nebes za 1 vybavení, kdy na jednu jednotku bude potřeba jedno vybavení
Toxický Bahenní Had
- cena: beze změny
- dmg 11000, útok 22, obrana 10, iniciativa 9, druh útoku 4, životů 3000, hodnota 60000
- schopnosti: jed (35%), multiútok (2), toxicita (1000)
- základní rekrut: 1
- bonus Gigantického chrámu: Snížení počtu potřebných vajec z 9 na 1. Snížení počtu nalezených vajec z 6 na 1. Snížení potřebného počtu run života z 10 na 8.
// výsledná cena tedy bude: 8 run života a 1 runa nebes za 1 vybavení, kdy na jednu jednotku bude potřeba jedno vybavení
Kamenná větev
Kvůli délce, dám Kamennou větev až do druhého příspěvku.