Kameni obri jsou sakra silni a maji i ohnivy stit. 52 obrana, 95k zivotu, 2k ohnivy stit, 175k hodnota (jsou taky zivy, aby je mohli goblini exterminovat a Dreadd proklit). Jestli se mysli kamenny obr z pleneni (obri dobra)
Jednotka by ve vetvi byla super, ale pak by postradalo smysl mit golemy, kdyz by tohle byl neznicitelny stit. Jedine, ze by se to stavelo z valecniku+golemu dohromady vcetne nejakych run ohne, aby se spojily a ten ohnivy stit nejak oduvodnil, jen ten status zive jednotky by tam vubec nedaval smysl.
Asi by se mi libilo vic neco, co by kamenne vetvi pomohlo trochu se zacatkem boje. Vsechny jednotky bojuji az ve tretim kole, vsechny jednotky jsou velmi pomale, nic extra silneho tam neni (zadny slayer, zadny dav; pouze navysovani obrany pres vzacnou jednotku).
Magove zeme jsou celkove velmi slabi, kdyz se porovnaji s jinymi finalnimi jednotkami. Potrebuji imunitu vuci ohni a pak maji pouze zkameneni, ktere jim ve vyssich chramech zivota nepomuze proti horskym / prastarym jednotkam, ktere maji nejakou imunitu vuci magii.
Jestli by se nechtelo pridavat teto vetvi neco do 1. / 2. kola, tak me napada, ze by se jednotkam mohl hodne navysit utok (stejne tam nikdo nema slayer a jsou pomale, potrebuji byt silne nejakym zpusobem - bahno dava 3 stacky slayeru, jeden tam utoci uz v druhem kole a druhy stack hned na zacatku tretiho s vysokym bonusem do zivych jednotek), nebo treba na nektere jednotky hodit schopnost, co jim zvysi utok za nejake % jejich obrany.
Pro priklad si vememe obri kamen, co nema zadny utok, ale je tezke ho nejakym zpusobem poskodit. Kdyz by takovyto kamen "spadl" na takoveho goblina, tak se chudak goblin promeni v pastu.
Tohle by ve finale znamenalo, ze velemag zeme by posiloval jak obranu, tak i utok pro nektere jednotky, co jsou treba vice ofenzivni a vyuziji to - treba i kamenny kraken by mohl mit bonus do utoku z obrany.
