Buh - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Z vlákna : Výpočet dmg
viewtopic.php?f=9&t=210
nezmar wrote:mierne to upresnim.

Slayer neznamena, ze obranu nastavi na 0 a utocnik ide z utokom 18 (ten temny rytier).

Znamena:
- ak ma utocnik vyssi utok ako je obrana vykona sa klasicky vypocet
- ak ma utocnik nizzsi utok tak sa zbehne vypocet ako keby boli tieto dve hodnoty rovnake (obrana, utok) -> cize sa viac menej ignoruje obrana a utok jednotiek.

Cize ak mas vyssi utok tak davas vzdy vacsi damage ako ked sa uplatnuje slayer.
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dhar

Post by ySpirit »

nezmar wrote:Napadlo ma, že by tá schopnosť neznižovala celkový damage o xy% ale znižovala by útočníkovi ÚTOK (iba proti tejto jednotke) o určité percenta. Potom by to malo troška iný dopad na súboj a bola by to aj čiastočná ochrana proti slayru
No, zalezi, jak moc by to snizilo utok utocnika a jestli by se Minotaurova obrana taky navysovala.
Kdyby jenom dostal tu schopnost a bylo by to treba snizeni utoku o 50%, Minotaur s 18 obranou by od vsech jednotek stale dostavat velky poskozeni. S tvrzenymi ocelovymi platy (18+8 = 26), pak musi mit utocnik utok jen 2, aby se to redukovalo na 0.1 - 1 poskozeni. S Dharovo kamennou standartou (18+10 = 28) by musel byt utok 6 a mene. Toxicky ma pak obranu o 2 vice, takze zminovane utoky na nizky damage by byly o 4 vyssi (max 10 utok nebo mene)
Asi by mu to pridalo nejake % vydrze navic, ze by treba nedostaval od hromady jednotek poskozeni navic, ale stale by to jako hlavni stit chcipalo jednoduse a casto.
A jestli je to pak stit, co stoji runu zivota na 5 nebo kolik kusu, tak je to celkem draha jednotka. Takovy meteorit by jich sestrelil zhruba 16.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

Hron wrote:Z vlákna : Výpočet dmg
viewtopic.php?f=9&t=210
tak teraz si ma zaskocil, uz som zjavne zabudol ako sa to pocita :D budem to musiet skontrolovat. Ak je to tak ako si napisal, tak potom na slayer by nemala az taky efekt ako som myslel

v tom pripade by mohol znizovat damage, ale to je vlastne ekvivalent toho ked sa znizuje celkove poskodenie ktore by sa jednotke udelilo.
Alebo potom fakt aby blokovalo aj schopnosti slayer a exterminacia
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dhar

Post by ySpirit »

Kdyz vynecham uz zminene Minotaury, v toxicke vetvi jsou pomerne slabi bahenni jesteri. Je to takovy slabsi elfi lucisnik (mensi utok a damage v pomeru na hodnotu) s nizsi iniciativou, ktery ma navic 15% jedovaty utok.
Bud by jednotka mela mit take hodnotu 40 a nebo idealne zvyseny damage / utok drobne.
Toxicky by se upravil take.
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

ySpirit wrote:Kdyz vynecham uz zminene Minotaury, v toxicke vetvi jsou pomerne slabi bahenni jesteri. Je to takovy slabsi elfi lucisnik (mensi utok a damage v pomeru na hodnotu) s nizsi iniciativou, ktery ma navic 15% jedovaty utok.
Bud by jednotka mela mit take hodnotu 40 a nebo idealne zvyseny damage / utok drobne.
Toxicky by se upravil take.
Plně podporuji.
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dhar

Post by ySpirit »

A kdyz uz toho Dhara testuju, celkem se bojim te zmeny bahen z nezive na zivou jednotku.
V Mucusove pevnosti se na zdech pokrytym slizem muze rozbit az 36k bahen rovnou ve tretim kole, kdyby zadne jednotky pred nimi neznicily zdi (s bahennimi hady a kamenozrouty to bude urcite lepsi).
A to je Dhar schopny si tam zabit Krakena :mrgreen:
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

ySpirit wrote:A kdyz uz toho Dhara testuju, celkem se bojim te zmeny bahen z nezive na zivou jednotku.
V Mucusove pevnosti se na zdech pokrytym slizem muze rozbit az 36k bahen rovnou ve tretim kole, kdyby zadne jednotky pred nimi neznicily zdi (s bahennimi hady a kamenozrouty to bude urcite lepsi).
A to je Dhar schopny si tam zabit Krakena :mrgreen:
To máš pravdu, to mi nedošlo, že vlastně bahno se často používá na likvidaci hradeb a to nyní nemůže.

Navrhoval bych proto, aby "magické" jednotky získali imunitu na toxický štít. (jestli se nepletu, tak magické jsou bahno a kraken a oboje si zaslouží to přežít...)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

alebo sa zvysia bonusy za ziskanie toxicity (staty jednotiek) aby sa oplatilo si nechat co to znicit :twisted:
rekrut bahna sa zvysil (pri toxicite sa moze este viac) aby sa to stihalo rozumne dorekrutit
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

nezmar wrote:alebo sa zvysia bonusy za ziskanie toxicity (staty jednotiek) aby sa oplatilo si nechat co to znicit :twisted:
rekrut bahna sa zvysil (pri toxicite sa moze este viac) aby sa to stihalo rozumne dorekrutit
Ty ale chceš mít rozumné množství i starého stacku. Stejně jak u Vulkána děláš neděláš rituál hned, ale až později, tak i u Dhara chceš aby starý stack za něco stál. Ale zase nemůžeš čekat do nekonečna, protože pak nebudeš mít čas na rekrut nového.

Ale jak nad tím čím dál více přemýšlím, tak bahno jak živá jednotka je divné. Jak se chceš pojídáním bahna léčit (upír)? A podobně...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

tak to mozem zase spravit nezive, ale tym padom budu ine bonusy ako boli. Bahno sa vrati do starych kolaji
preto som to menil
Post Reply