Buh - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Bahenní Dhar má nakonec až moc velký rekrut, tak navrhuji snížení.

Přemýšlel jsem jak to udělat a napadlo mě přepsání všech hodnot, ale to mi v důsledku přišlo zbytečné, tak jsem se nakonec rozhodl, že navrhnu jen větší úpravu bonusů z Bahenního toku:

bonus pro Bahno: místo "+ (tahy^2)/20000" tak "+ (tahy^1,9)/20000"
bonus pro Ještěry: místo "+ (tahy^1,9)/10000" tak "+ (tahy^1,9)/20000"
bonus pro Minotaury: místo "+ (tahy^1,4)/20000" tak "rekrut x2"

Výsledný rekrut pro bahno/ještěry (a tedy i na ně navazujících jednotek) o 1/3 a pro Minotaury o 1/10 a projeví se to až po postavení Bahenního toku (takže to příliš neovlivní rozjezd).
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

K bahnu je teraz bonus takyto:
A zaklad je 20, nie volne miesto. S volnym miestom sa pocitalo inde a nie pri Dharovi

Code: Select all

$bonus += pow($tahu_celkem, 1.4)/1000;
if( $bu_druh3 >= 310 && $bu_druh3 < 319){
	$bonus += pow($tahu_celkem, 1.6)/ (($bu_druh3 < 315) ? 4000 : 2000);
}
if( $bu_druh4 >= 320 && $bu_druh4 <= 329 ){
	$bonus += pow($tahu_celkem, 1.8)/ (($bu_druh4 < 325) ? 20000 : 10000);
}
if( $bu_druh5 >= 330 && $bu_druh5 <= 339 ){
	$bonus += pow($tahu_celkem, 2)/ (($bu_druh5 < 335) ? 40000 : 20000);
}
if( $bu_druh1 >= 390 && $bu_druh1 <= 400){
	$bonus *= ($toxic) ? 1.5 : 1.2;
}
jasteri

Code: Select all

$bonus += pow($tahu_celkem, 1.5)/1500;
if( $bu_druh4 >= 320 && $bu_druh4 <= 329 ){
	$bonus += pow($tahu_celkem, 1.7)/ (($bu_druh4 < 325) ? 10000 : 5000);
}
if( $bu_druh5 >= 330 && $bu_druh5 <= 339 ){
	$bonus += pow($tahu_celkem, 1.9)/ (($bu_druh5 < 335) ? 20000 : 10000);
}
if( $bu_druh1 >= 390 && $bu_druh1 <= 400){
	$bonus *= ($toxic) ? 1.5 : 1.2;
}
minotauri

Code: Select all

$bonus += pow($tahu_celkem, 1.3)/5000;

if( $bu_druh5 >= 330 && $bu_druh5 <= 339 ){
	$bonus += pow($tahu_celkem, 1.4)/ (($bu_druh5 < 335) ? 20000 : 10000);
}
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Já nemluvil o žádném volném místě, nejspíše došlo k nedorozumění.
To slovo "místo" mělo znamenat "instead", tedy že se změní to, co je za slovem "místo" na to, co je za slovem "tak".

Takže jsem tím myslel toto:

Code: Select all

$bonus += pow($tahu_celkem, 1.4)/1000;
if( $bu_druh3 >= 310 && $bu_druh3 < 319){
	$bonus += pow($tahu_celkem, 1.6)/ (($bu_druh3 < 315) ? 4000 : 2000);
}
if( $bu_druh4 >= 320 && $bu_druh4 <= 329 ){
	$bonus += pow($tahu_celkem, 1.8)/ (($bu_druh4 < 325) ? 20000 : 10000);
}
if( $bu_druh5 >= 330 && $bu_druh5 <= 339 ){
	$bonus += pow($tahu_celkem, [color=#FF0000]1,9[/color])/ (($bu_druh5 < 335) ? 40000 : 20000);
}
if( $bu_druh1 >= 390 && $bu_druh1 <= 400){
	$bonus *= ($toxic) ? 1.5 : 1.2;
}
jasteri

Code: Select all

$bonus += pow($tahu_celkem, 1.5)/1500;
if( $bu_druh4 >= 320 && $bu_druh4 <= 329 ){
	$bonus += pow($tahu_celkem, 1.7)/ (($bu_druh4 < 325) ? 10000 : 5000);
}
if( $bu_druh5 >= 330 && $bu_druh5 <= 339 ){
	$bonus += pow($tahu_celkem, 1.9)/ (($bu_druh5 < 335) ? [color=#FF0000]40000 : 20000[/color]);
}
if( $bu_druh1 >= 390 && $bu_druh1 <= 400){
	$bonus *= ($toxic) ? 1.5 : 1.2;
}
minotauri

Code: Select all

$bonus += pow($tahu_celkem, 1.3)/5000;

if( $bu_druh5 >= 330 && $bu_druh5 <= 339 ){
	$bonus += [color=#FF0000]$bonus; // tedy zdvojnásobení rekrutu[/color]
}
PS: Barvičky v kódu nefungují :( , ale snad ti dojde, jak jsem to myslel...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

čiže chceš zmeniť iba bonus za poslednú budovu. OK
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

nezmar wrote: Mon 04. Jul 2022 6:37:20 čiže chceš zmeniť iba bonus za poslednú budovu. OK
Přesně. Jak jsem psal v původním příspěvku. Prvně jsem myslel, že budu měnit všechny budovy, ale nakonec mi přišlo lepší změnit bonus jen z poslední a mělo by to být ideální řešení. Jednak to neovlivní rozjezd a na konci věku to bude mít chtěný efekt a u toho přepsat 3 hodnoty je lepší než přepsat celý rekrut všeho...
nezmar wrote: Mon 04. Jul 2022 6:52:02 Dhárovi boli mierne zmenené bonusy za rekrut (bahenná vetva) z poslednej budovy.
Díky.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

nie je na zaciatku u dhara moc rychly rekrut toho bahna. V podstate teraz ked ho rozbieham tak mi staci nahodit rekrut raz za 50 tahov a mam nadrobene
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

nezmar wrote: Mon 04. Jul 2022 16:54:14 nie je na zaciatku u dhara moc rychly rekrut toho bahna. V podstate teraz ked ho rozbieham tak mi staci nahodit rekrut raz za 50 tahov a mam nadrobene
Když s ním štítuješ, tak ti zase rychle umírá a ty nemáš nějaké silné střelce, aby jsi boje řešil předtím. A i ve třetím kole má nízkou iniciativu.
Takže reálně reálně záleží co vše chodíš za eventy a jak často ti chodí. Pokud se boji vyhýbáš, tak ano, bahna máš hodně, ale pokud se boji nevyhýbáš a nemáš smůlu, že by ti nic nechodilo, tak je to myslím v pohodě.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

ja ho používam ako druhú jednotku, čiže všetko štítujem iba OV-čkami a teda bahno vôbec neumiera (kosím čo to dá, občas vynechám skrýš banditov tam toho umiera hodne)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Co já si pamatuji, tak i když jsem stavěl vesničany maximální rychlostí od cca 200 tahů, tak stejně jsem rychle začínal štítovat bahnem a po čase dokonce i brouky...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Brouci, kteří měli být drobné posílení Dhara, aby neměl tak těžký rozjezd jsou stále moc silní.

Tím jak rychle chodí a jak mají velké zranění proti živým jednotkám jsou úžasnou jednotkou v rozjezdu a to až tak, že tento věk jsem dal první město na 330 tazích s tím, že jsem se svou 70k army porazil 73k army ve městě se ztrátami 10%. Toto nikdo jiný v early nedokáže.
Již několikrát se mě Zajac ptal, zda bych nechtěl ten rekrut nerfnout, ale já jsem ho vždy odbíjel tím, že už nyní jsou brouci nic oproti tomu, co byli původně a ať si užívá Dhar svoje období slávy po mnoha letech, kdy byl totálně k ničemu.

Brouci jsou ale skvělí i dál ve věku. Díky slayeru a vysoké iniciativě dokáží v mid game, kdy obvykle onehitují jednotku na začátku třetího kola (a jsou vždy první a nic je nezastaví). A protože jsou zadarmo s velkým rekrutem, tak ani není problém, když slouží jako druhé štíty.

A pak ultimátní jsou v lategame v PvP, kdy podle toho kolik jich člověk má a dle toho jaký předmět na nich má mohou být úžasný štít, který má desítky milionů životů s toxickým štítem v milionech (neexistuje předmět, který by chránil před toxickým štítem) a zároveň čemukoliv co nemá status "živá jednotka" dávají zranění na začátku třetího kola v řádech milionů a pokud je to živá jednotka, tak v řádech desítek milionů.

Reálně brouci jsou nyní v top 3 Dharových jednotek (toxický obrněný minotaurus, toxický bahenní had, toxický bahenní brouk) a pro specifické případy jsou na prvním místě. Ta jednotka se tváří nenápadně ale v důsledku je silnější, než si mnozí uvědomují.


A pak její další síla je v tom, že většina předmětů ovlivňující zranění/životy to ovlivňuje procentuálně, což je v pohodě. Ale pak je pár předmětů, které mění staty o konstantní hodnotu, které u jednotek s vysokými staty jsou v pohodě, ale u jednotek s nízkými staty jsou velmi silné. A když se zkombinuje jednotka s nulovými staty, obřím rekrutem a zadarmo s itemy s konstantní silou, tak z toho vzniká něco neskutečného.

A protože není zájem o to, aby daná silná jednotka nemohla využívat předměty, který ji ještě neskutečně boostují, tak se na základě toho, co jsem psal výše ( o tom, jak je to velmi silná jednotka, která rozhodně není to drobné posílení, co původně měla být) a navrhuji snížení jejího rekrutu...

Jestli jsem nepřehlédl nějakou úpravu, tak příchod brouků je nyní:
- základní rekrut: 2*(počet rekrutovaných bahen) -> navrhuji: 1*(počet rekrutovaných bahen)
- bonusový rekrut:
Bahenní jeskyně = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní bludiště = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
Bahenní tok = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
Gigantický chrám = + 1*(počet rekrutovaných bahen)

Toxický Bahenní Brouk
- rekrut: 8*(počet rekrutovaných toxických bahen) -> navrhuji: 7*(počet rekrutovaných toxických bahen) (tohle není další snížení, jen důsledek změny u obyč brouků; tedy v kódu se to přepsat nejspíše musí, ale zachovává to to, že toxický je bonus +2 k rekrutu, jak byl nyní)

Což je ale menší oslabení, než by se mi líbilo, ale nechci jít do desetinných čísel, tak k tomu navíc ještě zvýšení hodnoty na 5. (slayer, dmg 5 proti většině cílů, neskutečná iniciativa, zadarmo, ... jo ta hodnota mi nepřijde přehnaná)
Post Reply