Buh - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

A jak jsem psal u svého návrhu na úprava Dhara, že tam nebude Gigantický chrám dělat jiný změny, než píši, tak to má i velký význam v tom, že jak kvůli zaokrouhlování zvyšuje nyní Broukům dmg o 100%, tak to je taky dost přesílené...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

chrobaci sa musia upravit. Su moc brutalny ... A ten napad s chramom nie je zly, to by sa mohlo spravit
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

update pre dhara nahodím až po reštarte, nechcem vám rozbiť všetky predpoklady teraz keď sa mlátite o palác :D

staty bahenných už mám zmenené.

A teraz ma napadlo jedna myšlienka. Čo keby mohli Velemágovia Zeme "rozpohybovať" skamenené jednotky. Čiže by hodne spolupracovali s mágmi Zeme a oplatilo by sa ich mať viac než je terajší počet.
Fungovalo by to podobne ako stínová mágia, len by sa nevytvárali stíny ale používali by sa skamenené jednotky (iba pomocou mágie Zeme). Samozrejme jednotky by mali určité zmeny tak ako majú vyvolané stínové jednotky

Tento nápad prišiel hlavne kvôli tomu, že Dhár dostal teraz extermináciu v podobe Krála Honu, čím sa ešte viac zredukovala nutnosť vôbec vyrábať mágov zeme ...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Velemágové jsou u Dhara nyní velmi cení a hráč jich chce mít co nejvíce. Minimálně chce, aby topazový golem s dharovkou ustál meteorit, ale pokud to dokáže i Topazožrout se sekerou, tak se to taky hodí...
Mágové země díky novým chrámům nějaké využití také mají a tak to není tak smutné, jak kdysi.

Rozpohybování zkamenělých jednotek by mohlo být zajímavé, ale rozhodně nesmí přijít Velemágové o svoji nynější magii, protože ta je nyní na kameném dharovi to nejdůležitější a jen díky ní nějak funguje.

PS: Opravdu tento věk, dokud jsem neměl velemágy, tak hra za něj byl očistec a pak od 70 Velemágů to byla růžová zahrada, kdy jsem mohl chodit skoro cokoliv - nemohl jsem jen Posvátné Dómy života a od Aetherových velechrámů dál.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

tak možno len mágovia zeme + nejaký špeci predmet vylepšujúci ich mágiu zeme (+ probuzení)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Konečně jsem se dostal k tomu, abych přepsal Dharovi jednotky na WIKI a všiml jsem si u Minotarů pár drobností (občas i na mé straně):

1) Toxický minotaurus
já navrhoval: 2500 životů, 1500 hodnota
ty jsi zavedl: 3000 životů, 2000 hodnota

Zde bych rád zůstal u svého návrhu. Je to logičtější z pohledu ostatních vylepšení. (a z pohledu balancování jednotky to nehraje moc roli a tak mi přijde výrazně lepší, když zůstane fungování toxického vylepšení konzistentní mezi jednotkami)

2) Toxický Obrněný Minotaurus
já navrhoval: obrana 25, toxicita 20, blok 60%
ty jsi zavedl: obrana 23, toxicita 20, blok 60%

Myslím, že vhodné by bylo zavést: obrana 25, toxicita 30, blok 50%
Dává to větší smysl z pohledu jak fungují ostatní vylepšení a pokud jsi upravil i Gigantický chrám dle toho co jsem psal (zlevní minotaury a přijdou o bonus do statů), pak by tohle mělo obecně lépe sedět.

3) Toxický Minotauří Král Honu
já navrhoval: toxicita 20
ty jsi zavedl: toxicita 20

A stejně jak navrhuji zvýšit toxicitu u "Toxický Obrněný Minotaurus", tak stejné zvýšení na Toxicita 30 bych pak zavedl i tady.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

Ono si tu mal toľko návrhov, že som nemusel zobrať práve najaktuálnejšie :D pozriem sa nato
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Co jsem se díval, tak Gigantický chrám správně mění cenu (a možná i rekrut - ten jsem si zapomněl poznamenat, tak vím jen, že se změnil, ale nevím o kolik přesně). Ale všiml jsem si, že stále zůstal bonus do statů, který už ale být nemá -> Bahenní dhar je již dostatečně posílen a tak nepotřebuje dalších 20% do dmg a podobně.

PS: A i ve svém návrhu jsem psal, že u Gigantického chrámu počítám s tím, že se zavedou moje vylepšení a zruší se ta, která poskytoval předtím...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

asi som sa v tom stratil. Keď sa mení skoro všetko tak je veľká šanca že niečo nezmením tak ako by sa malo. Takže som rád, že si to všimne niekto iný :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

To je taky důvod, proč větve, kde došlo ke změnám obvykle hned hraji, protože i když si věci rychle projdu přes testovací klan, tak si ne všeho všimnu, ale když ten klan poctivě hraji, tak se toho dá dobře všimnout. Zvláště pak, když jsou to změny, které jsem navrhoval já a tak vím, jak přesně byli věci myšlené... :) A tobě děkuji, že to pak doopravuješ.
Post Reply