Buh - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

hlavne sa ukludníme, pozrieme sa nato logicky a zatiaľ to budem brať ako pokus o vtip :)

každý máme svojho obľúbené a menej obľúbeného boha a každý sa bude snažiť zastať toho svojho v rámci porovnávania s inými.

Ja osobne neposudzujem iba jednu jednotku voči druhej ale skôr sa snažím komplexne celú vetvu (a viem, že sa o to snažíš aj ty).
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Už jen jak se dívám na Wiki, tak je vidět, že Dhar bude chtít přepracovat rekrut.
Nevím, jestli náhodou skutečný rekrut není lepší (například na wiki nic nedává bonus do rekrutu válečníků), ale i kdyby tohle ve hře bylo, tak stejně to bude chtít (minimálně u kamenné větve) upravit i číselně, protože rekrut kamenné větve je historicky nastaven tak, aby finální armáda byla do 10M a ne jak nyní i budovy umožňují udržovat 20M+ armádu nemluvě o tom, že hra směřuje spíše k tomu, aby základní dosažitelná armáda byla 100M.

Vím, že jsi psal, že kamennou větev budeme (jestli vůbec) upravovat až později, ale i tak si říkám, že by se mohl udělat u Dhara kompletní úprava rekrutu a když už se bude měnit bahenní větev, tak se u toho může vzít i kamenná...

Konkrétní návrhy budu psát až v průběhu věku. Ale důvod, proč píši příspěvek už teď je ten, že by mě zajímal váš názor na to, zda má rekrut zůstat vázaný na počet odehraných tahů, nebo jestli by jste chtěli i jinou závislost (na městech, na runách života, na velikosti armády, ...)?
Jde mi o to, že když bude rekrut vázán jen na tahy, tak je to něco, co nemůže hráč nějak moc ovlivnit. Vše ostatní (věhlas, předzvěst, runy, ...) se dají ve hře nějak farmit a hráč tak může ovlivňovat rychlost rozvoje svého klanu.
Je samozřejmě možnost to nechat na tazích a třeba dát nějaký vyšší bonus a tak by byl omezující faktor zdroje (tedy kolik vybavení je schopen člověk do budov dostat), ale to se mi taky nějak nezdá.

Já po uvážení možností bych asi nakonec přeci jen zůstal u vázanosti na tahy a to proto, že mi přijde, že se to k Dharovi hodí (hlavně ke kamenné větvi, která na mě působí jako něco pevného, stabilního a pomalého) a hlavně bych nechtěl u Dhara kopírovat něco, co má jiný bůh.

Opakuji otázku (kdyby v textu zapadla): Na čem by dle vás měl primárně záviset rekrut Dharových jednotek?



Dodatek
Na čem by dle mě měli primárně záviset rekruty u jednotlivých bohů:

Dralgar Imagar - runy života
Æther - runy nebes
Dhar - tahy
Dreadd - runy sněhu
klasický Vulkán - města + runy ohně
stínový Vulkán - města + runy sněhu (on je totiž čistě závislý na runách sněhu a tak moc nedává smysl, aby byl vázaný na runy ohně...)
Ghoro - kapacita + předzvěst (kapacita = celkové místo pro bydlení daného klanu)
Crinis - věhlas
Ascendancy - hodnota armády


PS: Nezmare, byl bys ochoten sem (nebo mně do pošty) poslat kompletní přehled rekrutu Dharových jednotek, nebo se k němu mám pokusit dopočítat z informací, co tu vyhrabu?
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

dám časom

ja som zato aby to dharovi zostalo na tých ťahoch
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Dhar

Post by tarrant »

taky jsem za tahy, ale nemuselo by to být fixní typu X/200 tahů ale s počtem odehraných tahů by to mohlo narůstat třeba stylem ((X/X tahů) + (celkový počet odehraných tahů/X))
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

čo tak aj z kamenných válečníkov spraviť silnejšiu jendotku jej spojením
videl som niekde kamenného obra, tak ma to trklo, že prečo nie keď už mám aj bahno, ktoré sa dá spojiť, tak by sa mohol vytvoriť aj kamenný obr (a jeho vyššie stupne).
po zabití by sa ale úplne rozpadol
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dhar

Post by ySpirit »

Kameni obri jsou sakra silni a maji i ohnivy stit. 52 obrana, 95k zivotu, 2k ohnivy stit, 175k hodnota (jsou taky zivy, aby je mohli goblini exterminovat a Dreadd proklit). Jestli se mysli kamenny obr z pleneni (obri dobra)
Jednotka by ve vetvi byla super, ale pak by postradalo smysl mit golemy, kdyz by tohle byl neznicitelny stit. Jedine, ze by se to stavelo z valecniku+golemu dohromady vcetne nejakych run ohne, aby se spojily a ten ohnivy stit nejak oduvodnil, jen ten status zive jednotky by tam vubec nedaval smysl.

Asi by se mi libilo vic neco, co by kamenne vetvi pomohlo trochu se zacatkem boje. Vsechny jednotky bojuji az ve tretim kole, vsechny jednotky jsou velmi pomale, nic extra silneho tam neni (zadny slayer, zadny dav; pouze navysovani obrany pres vzacnou jednotku).
Magove zeme jsou celkove velmi slabi, kdyz se porovnaji s jinymi finalnimi jednotkami. Potrebuji imunitu vuci ohni a pak maji pouze zkameneni, ktere jim ve vyssich chramech zivota nepomuze proti horskym / prastarym jednotkam, ktere maji nejakou imunitu vuci magii.

Jestli by se nechtelo pridavat teto vetvi neco do 1. / 2. kola, tak me napada, ze by se jednotkam mohl hodne navysit utok (stejne tam nikdo nema slayer a jsou pomale, potrebuji byt silne nejakym zpusobem - bahno dava 3 stacky slayeru, jeden tam utoci uz v druhem kole a druhy stack hned na zacatku tretiho s vysokym bonusem do zivych jednotek), nebo treba na nektere jednotky hodit schopnost, co jim zvysi utok za nejake % jejich obrany.
Pro priklad si vememe obri kamen, co nema zadny utok, ale je tezke ho nejakym zpusobem poskodit. Kdyz by takovyto kamen "spadl" na takoveho goblina, tak se chudak goblin promeni v pastu.
Tohle by ve finale znamenalo, ze velemag zeme by posiloval jak obranu, tak i utok pro nektere jednotky, co jsou treba vice ofenzivni a vyuziji to - treba i kamenny kraken by mohl mit bonus do utoku z obrany. :twisted:
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Kamenný obr existuje a je přesílen. Ale myslím, že si Nezmar neuvědomil, že už existuje a myslel prostě něco z válečníků a to by určitě šlo.

Problém kamenného Dhara je, že pokud by se měla zachovat jeho původní myšlenka (pomalé jednotky s vysokou obranou), tak je velmi těžké ho udělat nějak funkčním. Osobně si myslím, že pokud by se neměla zrušit jeho původní myšlenka, tak je potřeba nějaký geniální nápad, ale mě nenapadá co (protože mi přijde, že by to mělo být něco, co mu nedá střelecký útok, nedá vyšší iniciativu a zároveň by mu to nemělo dávat moc útok a zranění, protože má být obranný, ale zase na druhou stranu, když nic nezabije, tak nemůže být silný...).

Aktuálně Kamenný Dhar potřebuje velmi a velmi posílit a nejspíše by potřeboval minimálně tak velký zásah jak Bahenní větev. A co se toho týče, tak souhlasím s tím, co se tu psalo dříve, že "Dhar už posílen byl a má silnou větev a tak by se hodilo zprovoznit někoho dalšího, třeba Ghora...".

PS: Tento věk zkouším obě větve Dhara. Bahenní Dhar zabil na cca 485 tazích Wurma a chvíli na to postavil stezky a na 600 tazích opravuje čtvrté město. Kamenný Dhar na 600 tazích nepřekročil army 50k a o tom, že by dobyl první město si zatím může jen zdát...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Jen tak pro zajímavost:
Proč jsi Nezmare přidal obyčejným minotaurům jedový útok? To je něco, co před změnami neměli a nevím o tom, že by se o tom někdy mluvilo, že by ho měli dostat.

V návrhu na vyladění Dhara, který postupně sepisuji časem ho sem dám (ale to bude nejspíše až po získání toxicity, takže za dlouho) navrhuji opětovné oddělání toho jedu a do té doby to neřeším, ale jsem celkem zvědavý, jak se stalo, že se tam objevil...

Edit: I když s tím, že jsme se s Nezmarem asi nepochopili na rekrutu Brouků a spolu s tím, že ti jsou nyní celkem přesílení, tak asi návrh rozdělím na dvě části (obyč/toxická) a tu první část sem dám už po postavení prvního hada...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dhar

Post by nezmar »

ten jedovatý útok pribudol pri prvej zmene minotaurov (medzi prvými updatemi čo som teraz začal) spolu so znižovaním hodnoty aby sa spravil troška zaujímavejším.

potom sa robili ďalšie updaty a už som zabudol že som ho tam pridal a tak som to bral, že tam bol stále :D

Čo sa týka Kamenného Obra tak som myslel novú jednotku nie stávajúceho obra. S tým, že by boli aj ďalšie stupne (mramorový, ...)

Ma napadlo:
* Čo keby mágovia Zeme dokázali predĺžiť počet kôl (o 1, max 2 kolá) podobne ako to kedysi robili generálovia. Pridalo by im to na hodnote a pomalý Dhar (kamenný) by mal viac času doraziť všetky jednotky. Keďže má silnú obranu tak by mal viac času na útoky.
* kamenný válečníci by získali multi útok (pridal by sa im ďalší pár rúk a teda by mohli útočiť viac)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Dhar

Post by tarrant »

za 1) by měli všechny kamenné jednotky z této větve dostat drtivý útok
2) zvýšit podstatně rekrut

názvy jednotek berte s rezervou nějak mě nenapadají lepší názvy :D
co se týká válečníků, tak při jejich rekrutu by mohla chodit jednotka "vrhač kamene" druh útoku 2 inici 1-3, nízký útok, vysoký drtivý útok
- ano střelecká jednotka nabourává tu obranu dhara, ale měla by fixní příchod a nikdy by jich hráč neměl moc, dobrá výpomoc do startu
- buď jen 1 stack a nebo po vylepšení onyx/topáz, ale spíše ten 1 stack..
- kdyby byl ten jeden stack, tak třeba ještě šance na shopnost "zásah do hlavy" - jednotka by byla na 2 kola omráčená a neútočila by.. s progresivní šancí aktivace této schopnosti, třeba jako u převorů.. nicméně kdyby těch stacků bylo více, tak by to mohli mít všechny.. ale v tom případě bych příchod spíše omezil ne na počet rekrutovaných válečníků, ale vždy za x tahů..

Jako spojení válečníků - nejspíše až topázových (ikdyž by mohlo být zajímavé mít možnost mít více stacků této jednotky)
za 1k + x nějakých run by vnikl "obří drtič" (pseudo unikátní jednotka, hráč by jich mohl mít více) - druh útoku 1, ale trochu vyšší iniciativa než je na dhara zvykem (velká jednotka = dlouhé nohy :D ) vyšší útok i obrana, drtivý útok tak 2k% a klidně více, slušné životy (tak 1/3 K. krakena), imunita na oheň, slayer, ale hlavně schopnost rozdrcení (exterminace, ale stylem třeba 5-10 jednotek, nebo více)

a ten zvýšený počt kol zní zajímavě :)
Post Reply