Buh - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Zvýšený počet kol má zase i nevýhody, že u eventů, kde není potřeba 100% (například, myslím, že u chrámů stačí aby jsi udělal nad 50% a měl menší ztráty) tak u nich se může stát, že by Dhar vyhrál už po pěti kolech, ale kvůli prodlouženému boji by měl další ztráty. A zase chodit do těchto bojů bez Mágů by byla taky špatné, protože ti mají v boji význam.

Takže ona je to zajímavá myšlenka, ale já jsem nezažil, jak to fungovalo za generály a nyní nevím zda je to krok správným směrem a jak často to bude pro Dhara výhoda a jak často nevýhoda. Možná by bylo fajn, kdyby to bylo vázané na nějakou unikátní jednotku u které by si Dhar mohl vybrat, zda ji do boje vezme nebo ne. To mi připomnělo Draddova vyvoleného. Tak že by Kamenný Dhar postaveným poslední budovy získal zdarma "Dharova velekněze", který by měl nízké staty, druh útoku 2 a magii přidávající 2 kola. Po smrti by se dal oživit Esencí života.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

tarrant wrote:za 1) by měli všechny kamenné jednotky z této větve dostat drtivý útok
2) zvýšit podstatně rekrut
Ano, je to součástí návrhu, který sepisuji.
tarrant wrote:názvy jednotek berte s rezervou nějak mě nenapadají lepší názvy :D
co se týká válečníků, tak při jejich rekrutu by mohla chodit jednotka "vrhač kamene" druh útoku 2 inici 1-3, nízký útok, vysoký drtivý útok
- ano střelecká jednotka nabourává tu obranu dhara, ale měla by fixní příchod a nikdy by jich hráč neměl moc, dobrá výpomoc do startu
- buď jen 1 stack a nebo po vylepšení onyx/topáz, ale spíše ten 1 stack..
- kdyby byl ten jeden stack, tak třeba ještě šance na shopnost "zásah do hlavy" - jednotka by byla na 2 kola omráčená a neútočila by.. s progresivní šancí aktivace této schopnosti, třeba jako u převorů.. nicméně kdyby těch stacků bylo více, tak by to mohli mít všechny.. ale v tom případě bych příchod spíše omezil ne na počet rekrutovaných válečníků, ale vždy za x tahů..

Jako spojení válečníků - nejspíše až topázových (ikdyž by mohlo být zajímavé mít možnost mít více stacků této jednotky)
za 1k + x nějakých run by vnikl "obří drtič" (pseudo unikátní jednotka, hráč by jich mohl mít více) - druh útoku 1, ale trochu vyšší iniciativa než je na dhara zvykem (velká jednotka = dlouhé nohy :D ) vyšší útok i obrana, drtivý útok tak 2k% a klidně více, slušné životy (tak 1/3 K. krakena), imunita na oheň, slayer, ale hlavně schopnost rozdrcení (exterminace, ale stylem třeba 5-10 jednotek, nebo více)
Jak jsem si přečetl "vrhač kamene" tak první věc, která mě napadla byla Banner sága, což je ale jiná představa, než máš ty... ale v podstatě se mi ta moje představa líbí více a umožňuje to, aby ta jednotka nebyla příliš silná a tak se lépe začlenila do začátku hry... více pak v mém návrhu, až ho dopíši... (Dredge Slag Slinger)

A ten obří Vrhač se mi nelíbí. Už obyčejným Vrhačem kamene narušujeme to, jak kamenný Dhar funguje a pak mu dát střeleckou "pseaudo-unikátku", která je v důsledku snad silnější než Kraken je prostě už moc špatné. To už jezinky Smolíčka snědli a nyní se chystají na lov jelena...
Last edited by Hron on Tue 29. Mar 2022 18:03:58, edited 1 time in total.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Dhar

Post by tarrant »

obrázek se mi nezobrazuje..

špatně čteš :) tu pseudounikátku jsem pracovně pojmenval "drtič" a psal jsem druh útoku 1 :D
vzniknul by spojením topázových válečníků
pokud mám dát nějaký nástřel jak bych si toho drtiče představoval, tak asi takto: ("topázový drtič kamene")
útok 35, obrana 40, dmg 12500-15k, inic 8-10, druh útoku 1, hp 60k, hodnota 150k, imunita na oheň, neživá, drtivý útok 2k%, slayer, "rozdrcení" (exterminace, ale stylem třeba 5-10 jednotek, nebo více)

toho vrhače, když jsem se nad tím zamyslel bych si představoval jen 1 stack.. příchod vždy za X odehraných tahů, přicházet by začal po postavení skály případně s vylepšením cvičiště by se rekrut zrychlil.. viděl bych to na start každých 10 tahů a za každý upgrade o 1 tah méně..
Dhar nám požehnal a přišel "Dharův vrhač kamene"
útok 3, obrana 10, dmg 100-250, inic 3, druh útoku 2, hp 50, hodnota 100, neživá, drtivý útok 300%, schopnost zásah do hlavy (jednotka by byla na 2 kola omráčená a neútočila by - nárůst šance na aktivování schopnosti jako u převora/prokletého kněze a nebo fixní ještě nižší)

tak asi takhle nějak +- autobus :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

takže jedno je upravený kraken a druhá věc je přesílená (už jen ten stun je 2x delší než u zlatého pavouka, kterých má hráč málo a čance, že něco udělají je až na konci věku)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Velký Dharův balanc jednotek
(některé věci se nebudou lišit od současného stavu, ale pro lepší přehlednost, je i tak budu uvádět)
Bude to bez komentářů, proč nastavuji daná čísla, aby se ušetřilo místo a příspěvek byl přehlednější, ale odůvodnění pro ně mám, tak pokud s některými nebudete souhlasit, tak rovnou napište prosím nový návrh a důvod, bychom se pak rychle mohli posunout dál.


Všechny položky se zaokrouhlují nahoru (ceil), ale pro přehlednost to tam nepíši.

Zároveň předpokládám, že Zikkurat bude zvyšovat celkový výsledný rekrut.
Nejsem si totiž jist, jestli pokud je rekrut ovlivněn něčím, co generuje větu „Za věrnost se zvýšil rekrut o…“, tak jestli i tohle je ovlivněno Zikkuratem, nebo ne. Proto bych tyhle věci zrušil a nechal obyčejné zvyšování, jaké je u všech ostatních bohů…

Gigantický chrám
- předělá domobranu
- umožňuje Krakena
- umožňuje zisk Toxicity (to mimo jiné značí, že ve chvíli, kdy člověk získá Toxické jednotky, tak už má bonus z Chrámu...)
- další vlastnosti budu pak psát u jednotlivých jednotek a nic jiného dělat nebude

Bahení větev
Změny ve statech jsou většinou drobné (obvykle +1/+2 u toxické varianty), kdy hlavní změny jsou v rekrutu (kde je to v podstatě kompletně změněné). (a pak mírná sleva bahna)
//Nad čísly u rekrutů jsem strávil několik hodin, takže opravdu pro ně mám důvod a nejsou to jen nějaké random hodnoty...

Bahno
- cena: 24 zl (potřeba 3 vybavení po 8 zl)
- dmg 6, útok 4, obrana 8, iniciativa 3, druh útoku 1, životů 10, hodnota 10
- schopnosti: steč (6), slayer, neživý
- základní rekrut: 20 + (tahy^1,4)/1000
- bonusový rekrut:
  • Bahenní jeskyně = + (tahy^1,6)/2000
  • Bahenní bludiště = + (tahy^1,8)/10000
  • Bahenní tok = + (tahy^2)/20000
- bonus Gigantického chrámu: + 20% do výsledného rekrutu

Toxické Bahno
- cena: 24 zl (potřeba 3 vybavení po 8 zl)
- dmg 8, útok 6, obrana 8, iniciativa 4, druh útoku 1, životů 10, hodnota 10
- schopnosti: steč (8), slayer, neživý, jed (10%), toxicita (1)
- rekrut jako Bahno až na bonus z Gigantického chrámu
- bonus Gigantického chrámu: + 50% do výsledného rekrutu

Bahenní golem
//Po otestování zjištěno, že je to slabá a předražená jednotka. Poměr síly "spotřebovaných bahem" vs "golem" mi přijde dobrý, takže změna bude v množství přeměněných Bahen, kdy bych využil druhé magické číslo a to číslo 3.
- cena: za 7 run života a 3333 Bahen se vytvoří 333 Baheních golemů
- dmg 50, útok 18, obrana 16, iniciativa 7, druh útoku 2, životů 100, hodnota 200
- schopnosti: slayer, neživý, rozložení (1 golem na 5 bahen)
- bonus Gigantického chrámu: možnost změny zůstává i po objevení Toxicity

Toxický Bahenní golem
- cena: za 7 run života a 3333 Toxických Bahen se vytvoří 333 Toxických Baheních golemů
- dmg 70, útok 20, obrana 16, iniciativa 8, druh útoku 2, životů 100, hodnota 200
- schopnosti: slayer, neživý, rozložení (1 golem na 5 toxických bahen), jed (20%), toxicita (10)
- bonus Gigantického chrámu: možnost změny obyčejného Bahena na obyčejného Baheního golema zůstává i po objevení Toxicity

Bahenní Brouk
- zadarmo
- dmg 1, útok 0, obrana 0, iniciativa 15, druh útoku 1, životů 1, hodnota 3
- schopnosti: slayer, jed (400%)
- základní rekrut: 2*(počet rekrutovaných bahen)
- bonusový rekrut:
  • Bahenní jeskyně = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
  • Bahenní bludiště = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
  • Bahenní tok = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
  • Gigantický chrám = + 1*(počet rekrutovaných bahen)
//je zvýšen rekrut bahen a hlavně je tohle v extrémně silná jednotka i po oslabení jedu


Toxický Bahenní Brouk
- zadarmo
- dmg 1, útok 0, obrana 0, iniciativa 18, druh útoku 1, životů 1, hodnota 3
- schopnosti: slayer, jed (900%), toxicita (1)
- rekrut: 8*(počet rekrutovaných toxických bahen) //neboli jako Bahenní brouk + 2x počet bahen


Bahenní Ještěr
- cena: 75 zl (potřeba 3 vybavení po 25 zl) //aktuálně je to tak, že je prvně potřeba 8 po 15 (120 zl) a pak je sleva na 3 po 15 (45 zl) - první mi přijde moc, druhé málo, tak jsem pro stabilní střed (75 zl)...
- dmg 13, útok 7, obrana 4, iniciativa 5, druh útoku 2, životů 7, hodnota 40
- schopnosti: jed (15%)
- základní rekrut: (tahy^1,5)/1500
- bonusový rekrut:
  • Bahenní bludiště = + (tahy^1,7)/5000
  • Bahenní tok = + (tahy^1,9)/10000
- bonus Gigantického chrámu: + 20% do výsledného rekrutu

Toxický Bahenní Ještěr
- cena: 75 zl (potřeba 3 vybavení po 25 zl)
- dmg 15, útok 9, obrana 4, iniciativa 6, druh útoku 2, životů 7, hodnota 40
- schopnosti: jed (25%)
- rekrut jako Bahenní Ještěr až na bonus z Gigantického chrámu
- bonus Gigantického chrámu: + 50% do výsledného rekrutu

Bahenní Ještěr s kuší
- zadarmo
- dmg 20, útok 11, obrana 3, iniciativa 3, druh útoku 2, životů 7, hodnota 60
- schopnosti: jed (15%)
- rekrut: 0,5*(počet rekrutovaných ještěrů)

Toxický Bahenní Ještěr s kuší
- zadarmo
- dmg 22, útok 13, obrana 3, iniciativa 4, druh útoku 2 životů 7, hodnota 60
- schopnosti: jed (25%), toxicita (1)
- rekrut: 0,7*(počet rekrutovaných toxických ještěrů)


Minotaurus
- cena: beze změny
- dmg 250, útok 16, obrana 18, iniciativa 4, druh útoku 1, životů 2500, hodnota 1500
- schopnosti: blokování (30%), tvrdá kůže
- základní rekrut: (tahy^1,3)/5000
- bonusový rekrut: Bahenní tok = + (tahy^1,4)/10000
// výsledný rekrut zvýšen jen nepatrně, protože jsem měl pocit, že je v pořádku oproti ostatním Dharovým jednotkám
- bonus Gigantického chrámu: Zvýšení krvavých obětí z 5 na 7, při stejné ceně.

Toxický Minotaurus
- cena: beze změny
- dmg 300, útok 16, obrana 20, iniciativa 5, druh útoku 1, životů 2500, hodnota 1500
- schopnosti: blokování (30%), tvrdá kůže, jed (20%), toxicita (20)
- rekrut jako Minotaurus
- bonus Gigantického chrámu: Zvýšení krvavých obětí na 10, při stejné ceně.

Obrněný Minotaurus
- cena: event
- dmg 350, útok 16, obrana 23, iniciativa 3, druh útoku 1, životů 3000, hodnota 2000
- schopnosti: blokování (50%), tvrdá kůže

Toxický Obrněný Minotaurus
- cena: event
- dmg 400, útok 16, obrana 25, iniciativa 4, druh útoku 1, životů 3000, hodnota 2000
- schopnosti: blokování (60%), tvrdá kůže, jed (20%), toxicita (20)

// Tady jeden komentář dám:
Když se minotarus upravoval a vymýšlel obrněný, tak se vlastně celou dobu řešili a ladili jen obyčejné varianty a ne toxické. Když se vezme cena minotaurů (kteří jsou už v základu hodně levní oproti ostatním jednotkám této úrovně) a nová verze bloku, tak si nemyslím, že toxická varianta potřebuje posilovat více, než u ostatních Dharových jednotek. Takže jsem zachoval systém předchozích jednotek jen s tím, že jsem vyměnil bonus do útoku za bonus do obrany…


Minotauří Král Honu
- cena: event
- dmg 450, útok 18, obrana 23, iniciativa 3, druh útoku 1, životů 5000, hodnota 3000
- schopnosti: tvrdá kůže, exterminace
- Magie smrti III

Minotauří Král Honu
- cena: event
- dmg 500, útok 18, obrana 25, iniciativa 4, druh útoku 1, životů 5000, hodnota 3000
- schopnosti: tvrdá kůže, jed (20%), toxicita (20), exterminace
- Magie smrti III


Bahenní Had
- cena: beze změny
- dmg 10000, útok 20, obrana 10, iniciativa 8, druh útoku 4, životů 3000, hodnota 30000
- schopnosti: jed (25%)
- základní rekrut: 1
- bonus Gigantického chrámu: Snížení počtu potřebných vajec z 9 na 1. Snížení počtu nalezených vajec z 6 na 1.
// výsledná cena tedy bude: 10 run života a 1 runa nebes za 1 vybavení, kdy na jednu jednotku bude potřeba jedno vybavení

Toxický Bahenní Had
- cena: beze změny
- dmg 11000, útok 22, obrana 10, iniciativa 9, druh útoku 4, životů 3000, hodnota 60000
- schopnosti: jed (35%), multiútok (2), toxicita (1000)
- základní rekrut: 1
- bonus Gigantického chrámu: Snížení počtu potřebných vajec z 9 na 1. Snížení počtu nalezených vajec z 6 na 1. Snížení potřebného počtu run života z 10 na 8.
// výsledná cena tedy bude: 8 run života a 1 runa nebes za 1 vybavení, kdy na jednu jednotku bude potřeba jedno vybavení



Kamenná větev
Kvůli délce, dám Kamennou větev až do druhého příspěvku.
Last edited by Hron on Sat 02. Apr 2022 21:51:18, edited 4 times in total.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Kamenná větev - edit: rekrut by měl být menší, ale jeho opravu budu řešit, až se opravdu začne na Kamenném dharovi pracovat...
Na úplné rozchození větve by to potřebovalo přidat mnohem více věcí, ale i tak sem dám základní věci, které větvi rozhodně pomohou.

Změny budou primárně v cenách a rekrutu.

Kamenný válečník
- cena: beze změny
- dmg 10, útok 7, obrana 7, iniciativa 2, druh útoku 1, životů 13, hodnota 9 //beze změny
- schopnosti: neživý, drtivý útok (10%)
- základní rekrut: 20 + (tahy^1,4)/1000
- bonusový rekrut:
  • Skála = + (tahy^1,6)/2000
  • Kamenné údolí = + (tahy^1,8)/10000
  • Palác země = + (tahy^2)/20000
- bonus Gigantického chrámu: + 20% do výsledného rekrutu
// nyní stejné jako Bahno a reálně nevidím moc důvod, proč by to mělo být jiné. Bahno je slabší, ale jako bonus má silné Brouky a tak se to cca vyrovná...

Mramorový, Onyxový, Topazový válečník
- cena beze změny
- staty beze změny
- schopnosti: beze změny až na Drtivý útok (15% / 20% / 25% dle stupně)
- rekrut jak Kamenný válečník
- bonus Gigantického chrámu: + 30% (Marmor) 40% (Onyx) 50% (Topaz) do výsledného rekrutu

Kamenný válečník s prakem
- cena: zadarmo
- potřeba: Skála
- dmg 8, útok 6, obrana 6, iniciativa 3, druh útoku 2, životů 10, hodnota 10
- schopnosti: neživý
- rekrut: 0,1*(počet rekrutovaných válečníků)
- bonus Gigantického chrámu: + 0,05*(počet rekrutovaných válečníků)

Mramorový válečník s prakem
- cena: zadarmo
- potřeba: Mramorové cvičiště a Mramorová Skála
- dmg 9, útok 7, obrana 7, iniciativa 3, druh útoku 2, životů 10, hodnota 10
- schopnosti: neživý
- rekrut: 0,1*(počet rekrutovaných válečníků)
- bonus Gigantického chrámu: + 0,1*(počet rekrutovaných válečníků)

Onyxový válečník s prakem
- cena: zadarmo
- potřeba: Onyxové cvičiště a Onyxová Skála
- dmg 10, útok 8, obrana 8, iniciativa 3, druh útoku 2, životů 10, hodnota 10
- schopnosti: neživý, výbušný kámen
- rekrut: 0,1*(počet rekrutovaných válečníků)
- bonus Gigantického chrámu: + 0,15*(počet rekrutovaných válečníků)

Topazový válečník s prakem
- cena: zadarmo
- potřeba: Topazové cvičiště a Topazová Skála
- dmg 12, útok 10, obrana 10, iniciativa 3, druh útoku 2, životů 10, hodnota 10
- schopnosti: neživý, výbušný kámen
- rekrut: 0,1*(počet rekrutovaných válečníků)
- bonus Gigantického chrámu: + 0,2*(počet rekrutovaných válečníků)

Výbušný kámen – poloviční silou zasáhne nepříteli druhý štít (i když první nezabije)

Kamenný golem
- cena: snížení ceny za jedno vybavení z 1000 na 500
- staty beze změny
- schopnosti: neživý, drtivý útok (40%)
- základní rekrut: tahy/150
- bonusový rekrut:
  • Kamenné údolí = + tahy/125
  • Palác země = + tahy/100
- bonus Gigantického chrámu: + 20% do výsledného rekrutu

Mramorový, Onyxový, Topazový golem
- cena: snížení ceny za jedno vybavení z 1000 na 500
- staty beze změny
- schopnosti: beze změny až na Drtivý útok (60% / 80% / 100% dle stupně)
- rekrut jak Kamenný golem
- bonus Gigantického chrámu: + 30% (Marmor) 40% (Onyx) 50% (Topaz) do výsledného rekrutu


Kamennožrout
- cena: množství potřebného vybavení z 10 na 7
- staty beze změny
- schopnosti: neživý, steč (6000), drtivý útok (50%)
- základní rekrut: (tahy^1,2)/10000
- bonusový rekrut: Palác země = + (tahy^1,3)/10000
- bonus Gigantického chrámu: snížení potřebného vybavení na 5

Mramorožrout, Onyxožrout, Topazožrout
- cena: množství potřebného vybavení z 10 na 7
- staty beze změny
- schopnosti: beze změny až na Drtivý útok (75% / 100% / 150% dle stupně)
- rekrut jak Kamenožrout
- bonus Gigantického chrámu: snížení potřebného vybavení na 5


Mág země
- cena beze změny
- staty beze změny
- schopnosti beze změny
- základní rekrut: 1
- bonus Gigantického chrámu: snížení ceny o 30%

Velemág země
- beze změny

Dharův velekněz
- přijde zadarmo po postavení Paláce země, pokud má klan Kamenné cvičiště, Skálu, Kamenné údolí (nebo jejich vylepšení)
- dmg 5, útok 4, obrana 9, iniciativa 12, druh útoku 4, životů 10, hodnota 1
- unikátní jednotka (po smrti se dá oživit pomocí Esence života)
- Magie země III – Prodlouží boj o 2 kola.


Závěr
Ostatní bonusy do rekrutu, změny cen a podobné věci, které nyní mezi budovami u obou větví se zruší a nechá se jen to, co jsem psal. Jediné, co zůstane v platnosti bude to, že Vylepšení Paláce země sníží cenu Mágů země.
Last edited by Hron on Thu 30. Jun 2022 19:17:00, edited 3 times in total.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Dhar

Post by tarrant »

Hron wrote:takže jedno je upravený kraken a druhá věc je přesílená (už jen ten stun je 2x delší než u zlatého pavouka, kterých má hráč málo a čance, že něco udělají je až na konci věku)
a jak si představuješ spojenou jednotku u dhara? o které nezmar sám psal..
Nezmar navrhoval, že by mohla mít více rukou, tak může dostat multiútok a to bude slabší kraken.. a nevím co chceš u dhara vymýšlet?

I druhá jednotka se drží dhara, jak je teď.. tedy nic moc útok, pomalý rekrut..
Tak jsem chtěl ty jednotky alespoň ozvláštnit novými schopnostmi
- dle mého návrhu měla pomoci do startu snadněji dobýt město, ale schopnost mít reálně na 100% až ke konci věku..

a k tvému balancu kamenné větve, mi nejdříve napíšeš, že by kamenná větev neměla dostat střelecké jednotky a rázem tam máš 3 :D tak nějak nevím co tím chtěl básník říci??

:mrgreen: válečník s prakem? promiň, ale to mi vážně rozesmálo :D už vidím kus "pohyblivé skály" což jsou válečníci v kamenné větvi, jak v ruce drží prak :mrgreen:
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

tarrant wrote:
Hron wrote:takže jedno je upravený kraken a druhá věc je přesílená (už jen ten stun je 2x delší než u zlatého pavouka, kterých má hráč málo a čance, že něco udělají je až na konci věku)
a jak si představuješ spojenou jednotku u dhara? o které nezmar sám psal..
Nezmar navrhoval, že by mohla mít více rukou, tak může dostat multiútok a to bude slabší kraken.. a nevím co chceš u dhara vymýšlet?

I druhá jednotka se drží dhara, jak je teď.. tedy nic moc útok, pomalý rekrut..
Tak jsem chtěl ty jednotky alespoň ozvláštnit novými schopnostmi

a k tvému balancu kamenné větve, mi nejdříve napíšeš, že by kamenná větev neměla dostat střelecké jednotky a rázem tam máš 3 :D tak nějak nevím co tím chtěl básník říci??

:mrgreen: válečník s prakem? promiň, ale to mi vážně rozesmálo :D už vidím kus "pohyblivé skály" což jsou válečníci v kamenné větvi, jak v ruce drží prak :mrgreen:
Upravil jsem odkaz na obrázek.
On to není nesmysl a pro každého, kdo zná Banner ságu, je ta představa naprosto v pohodě. Pro ty, co neznají nemohu posoudit, protože já se té představit zbavit nedokáži...

Ano, já jsem ti řekl, že střelec je špatný, ale zamítl jsem ho kvůli tomu omráčení, ne kvůli tomu, že střílí. A ty které navrhuji já jsou důsledek toho, že ty jsi navrhl střelce a já si vzpomněl na Banner ságu a zaujalo mě to.
Jo a nemám tam tři, ale 4, protože je to střelec za každý nerost (ale ve finále hlavní dmg bude jeden max dva, protože nečekám, že by jsi vyrobil slušný stack ostatních).

Spojenou jednotku jsem do návrhu nedal, protože právě aktuálně nemám žádný zajímavý nápad na něco, co by nebyl kraken, nebo střelecká jednotka a zároveň to k něčemu bylo.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Jediné co mě napadá jako spojení jednotek je spojení Golemů a vytvoření hradby. Ale radši bych něco útočnějšího, než další štít. (ale zase štít se k němu více hodí a pokud bude mít neumírající štít, tak pak v kombinaci s dalšími koly boje by mohl začít fungovat...)

Co napadlo mě by bylo:
Za X run života spojit 1000 Golemů stejného typu a vytvořit hradbu, která by
  • byla stěnou (vlastnost "zeď, iniciativa 0)
  • měla by stejně životů, jako je součet životů golemů //ona velká výhoda stěny je v tom, že je to jeden stack a tak se hůře zabíjí celý a zničit něco s cca 1M životy není tak jednoduché)
  • měla by o 20% větší obranu // použitá magie golemy zpevnila a udělala z nich neprostupnou stěnu
  • měla by imunitu na magii // je to neměnná pevná stěna
  • byla by to neživá jednotka
  • onyxová a topazová hradba měla by schopnost Tvrdá kůže // už se pouštím do toho, co Nezmar nechtěl a to dávání imunity na slayera všem, ale tak Topazová hradba by si to zasloužila
Problém ale je, že takhle vzniklá hradba mi přijde přesílená a přitom je to jen hradba...
Kdy v kombinaci s Dharovou standartou a Velemágy země nevím, kdo by jí dokázal projít, takže minimálně ta Tvrdá kůže by se jí musela odebrat (kdy pak mám strach, že s tím počtem slayerů ve hře je to celkem slabý) a tak bude hodně záležet na ceně...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dhar

Post by Hron »

Přemýšlím, zda něco neudělat s tím, že Dhar na vylepšení potřebuje dobýt plenění. Všichni ostatní bohové, kteří mají něco podobného, tak jen zaplatí (nebo u Dreadda dobyjí vlastní místo) a jsou vylepšení. Ale Dhar musí dobýt něco, co mu blokují ostatní hráči. Kdysi byli bohové slabší a Mucuska se moc nechodila a tak neměl problém tam Dhar zajít. Ale tento věk už týden chci Mucusku dobýt a ještě jsem ji neviděl neobsazenou.

Přemýšlel jsem co s tím. Nelíbí se mi, aby se rušila obnova Mucusky (aby tam mohl každý) a to třeba je pro Dhary. Také nechci, aby se Mucuska přesunula jako soukromá záležitost Dhara. Spíše se říkám, že by se mohl udělat takový kompromis.

Dhar získá možnost vytvořit podzemní průchod k Mucusově pevnosti. Cena by byla 500 run života a umožnila by útok na pevnost nezávisle na tom, zda u něj běží čas, nebo ne.
Tato možnost by byla místo políčka "Máme postavené všechny stavby. Nastal čas pro náš epický úkol. Nastal čas navštívit starého generála." po té, co si s tím generálem promluvíme a zmizela by po úspěšném dobytí Mucusovy pevnosti (tedy by šla využít jen k jednomu úspěšnému pokusu). Jinak samozřejmě, pokud dobyje Dhar to plenění normálně přes plenění, tak se to normálně počítá a ta možnost si zaplatiti vstup zmizí.

Smysl je, aby měl Dhar možnost získat Toxicitu kdykoliv chce )stejně jako ostatní bohové své lepší jednotky), ale jinak aby mu to nedávalo možnost farmit a zároveň aby to ostatní toto lenění nesebralo.
Post Reply