ja si toho krakena predstavujem takto nejako:
https://pre00.deviantart.net/672b/th/pr ... asmike.jpg
cize z greckej mytologie - hlavne zo starych filmoch. Kazdopadne ako zivu bytost obyvajucu morske hlbiny.
Kedze tu sa to pridalo k Dharovi (bohu zeme) tak je to jeho pretavena forma z mora do hlbin zeme. Preto je aj "kameny". Cas "panciera" /na chrbte, rukach,.../ je kamena, pripadne cas jeho koze je kamena na zosilnenie ale cely kameny podla mna urcite nie je.
Samozrejme 20 hracov 20 roznych nazorov
Co s tyka unikatnosti tychto jednotiek tak tam ani nie je problem nastavit im "unikatnost" ako so samostnymi predmetmi. V sucasnosti, keby sa tieto velke potvory nastavili ako unikatne, tak by s pouzitim urcitych predmetov boli prilis silne a v niektorych ohladoch mozno az neznicitelne
Preto sa nikdy nenastavili
Buh - Dhar
Re: Buh - Dhar
Tak ano, já si obecně Krakena taky představoval nějak takto:
https://f4.bcbits.com/img/a0290177501_10.jpg
Ale kamenného jsem si představoval, že má tvar jako klasický kraken, ale je z kamene jako toto:
https://img00.deviantart.net/eb80/i/201 ... 86lr4d.png
Ale jo, tvoji představu beru a už si na to nebudu stěžovat...
K unikátnosti:
Ano, některé itemy by byli hodně silné (například Ohnivá dračí zbroj), ale ty by se snést dali (pořád je to jen jedna jednotka, která má dost counterů). Přesílený by byli dle mě jen Ohnivý bič a Hůl ohně, což není tak moc věcí na úpravu a u nich by stačilo jen zavést maximum pro počet koulí, či rovnou dát prostě konstantní hodnotu 155 (jako má generál starého imperia) a hotovo...
Ale budiž, tohle není něco co by mě nějak moc trápilo (od toho tu jsou jiné věci... ), tady jsem si na to už zvykl a tak mi stačí, že jsem tu myšlenku nadhodil a pokusil se ji obhájit a dál už do toho šťourat nebudu...
https://f4.bcbits.com/img/a0290177501_10.jpg
Ale kamenného jsem si představoval, že má tvar jako klasický kraken, ale je z kamene jako toto:
https://img00.deviantart.net/eb80/i/201 ... 86lr4d.png
Ale jo, tvoji představu beru a už si na to nebudu stěžovat...
K unikátnosti:
Ano, některé itemy by byli hodně silné (například Ohnivá dračí zbroj), ale ty by se snést dali (pořád je to jen jedna jednotka, která má dost counterů). Přesílený by byli dle mě jen Ohnivý bič a Hůl ohně, což není tak moc věcí na úpravu a u nich by stačilo jen zavést maximum pro počet koulí, či rovnou dát prostě konstantní hodnotu 155 (jako má generál starého imperia) a hotovo...
Ale budiž, tohle není něco co by mě nějak moc trápilo (od toho tu jsou jiné věci... ), tady jsem si na to už zvykl a tak mi stačí, že jsem tu myšlenku nadhodil a pokusil se ji obhájit a dál už do toho šťourat nebudu...
Re: Buh - Dhar
Na chatu padl návrh, že by mohl Generál, když zadává úkol na najití Tajemství toxicity, naznačit, že je to tam velmi nebezpečné pro vše živé a to dokonce tak moc, že ani Kamenný kraken útok nedokáže přežít.
(tedy aby se nováčkovi poradilo, že si tam Krakena nemusí nechat zabít)
A mně osobně to nepřipadá jako špatný nápad.
Ano hra přijde o další hardcore prvek, ale to si nemyslím, že by v tomto případě bylo špatně a kdybych nepoužíval simulátor a popravdě mě by hodně naštvalo, kdybych o tom nevěděl a o krakena přišel hned po té, co jsem ho tak pracně získával.
(tedy aby se nováčkovi poradilo, že si tam Krakena nemusí nechat zabít)
A mně osobně to nepřipadá jako špatný nápad.
Ano hra přijde o další hardcore prvek, ale to si nemyslím, že by v tomto případě bylo špatně a kdybych nepoužíval simulátor a popravdě mě by hodně naštvalo, kdybych o tom nevěděl a o krakena přišel hned po té, co jsem ho tak pracně získával.
Re: Buh - Dhar
Čtení textu je dneska hardcoreHron wrote:Ano hra přijde o další hardcore prvek...
Ještě mě napadlo, že by Generál nemusel prozrazovat všechno. Mohl by hráče odkázat na Černého Jestřába, "který má o pevnosti více informací" (a ten by z hráče samozřejmě zase vytáhl prachy nebo by mu sebral Kamenožrouta "na experimenty").
Re: Buh - Dhar
ta cesta s jastrabom sa mi paci viac. Skuste napisat aky by bol text a ja ho tam zapracujem. Tu informaciu by si sli ziskat iba ti, ktori chcu, nebola by povinna pre dokoncenie eventu
Re: Buh - Dhar
Jaký je vlastně nyní text u Generála? Já si ho vlastně už nepamatuji.
Re: Buh - Dhar
iba toto:Hron wrote:Jaký je vlastně nyní text u Generála? Já si ho vlastně už nepamatuji.
General wrote:Ano máš pravdu. Opravdu existuje způsob, jak posílit Dharovy jednotky. Určitě jsi už slyšel o slavném Mucusovi. Jeho pevnost je možné vyplenit.
Možná by jsi tam dokonce mohl získat tajemství Toxicity. Tvé bahno by to určitě ještě více posílilo...
Re: Buh - Dhar
Nový řádek u Generála
Nový řádek u Jestřába
Velitel wrote:Pověz mi prosím více o té mocné Mucusově pevnosti.
Generál wrote:Omlouvám se. Bohužel více o ní toho více nevím. Neznám nikoho, kdo by přežil útok na ni. Možná by stálo za to navštívit Stříbrného jestřába, ten ví i věci, které snad ani vědět nemůže.
Nový řádek u Jestřába
Velitel wrote:Zajímám se o Mucusovu pevnost a prý jste jediný, kdo o ní něco ví.
Jestřáb wrote:To je pravda. Vím o ní. Znám i její tajemství. Ale jak jste správně poznamenal, jsou to velmi vzácné informace. Jste si jist, že máte dost zlata?
2 klikací možnosti:
Ano, jsem.
A co místo toho nějaký předmět?
Jestřáb (zlato) wrote:Dobrá tedy, bude vás to stát drahokami v ceně 1,000,000 zlatých mincí.
2 klikací možnosti:
Dobrá, to beru.
Ne, to je moc drahé, odcházím.
Jestřáb (předmět) wrote:To je zajímavý nápad, tak tedy směnný obchod. Nu dobrá, zabývám se teď jedním výzkumem a hodila by se mi Esence života.
2 klikací možnosti:
Souhlasím, tady ji máte.
Ne, to je moc drahé, odcházím.
Jestřáb (dostal zaplaceno) wrote:Pevnost je chráněna více jak tisíci zdmi pokrytými toxickým slizem. Slizem, který usmrtí vše živé, jenž se ho dotkne. Dokáže dokonce usmrtit i bájného Kamenného krakena.
Ale to je teprve jen začátek. Pevnost pak střeží tisíce Toxických elementálů, kteří jsou ale nic v porovnání s jejich králem. Mucus, král Toxických elementálů, je zhoubou všeho živého. Dokáže zabít tisíce útočníků svou jedinou mocnou ranou a přitom sám je skoro nezabitelný.
Pevnost je pro živé tvory smrtící pastí, snad jen střelci držící se v bezpečné vzdálenosti mají šanci přežít. V pevnosti ale přežijí jen neživé výtvory.
Jestřáb (Velitel odešel) wrote:Třeba si to ještě rozmyslíte, má nabídka stále trvá.
Re: Buh - Dhar
Jakože nováček zaplatí 1M zlatách nebo esenci života za veřejně známou informaci, aby se dozvěděl její zavádající variantu ?
Když už by někdo měl tohle absolvovat, tak by za to měl aspoň získat imunitu na toxicitu pro svého krakena
Když už by někdo měl tohle absolvovat, tak by za to měl aspoň získat imunitu na toxicitu pro svého krakena
Re: Buh - Dhar
Tak ono je mnoho věcí, které staří hráči ví, ale nováčci o nich netuší a obvykle se to buď nedozví vůbec (nejčastěji proto, že je nenapadne se zrovna na tohle zeptat), nebo nebo dozví za cenu ztráty armády (když jde o boj - například kde je potřeba porazit 100% obráncovy armády a pokud porazí 99,99% tak mají smůlu...). Takže, že si zaplatí za jinak známou informaci (pokud je nenapadne se zeptat na chatu, či vyzkoušet v simulátoru) mi přijde v pohodě...Ripperman wrote:Jakože nováček zaplatí 1M zlatách nebo esenci života za veřejně známou informaci, aby se dozvěděl její zavádající variantu ?
Když už by někdo měl tohle absolvovat, tak by za to měl aspoň získat imunitu na toxicitu pro svého krakena
A informace mi zavádějící nepřipadá, reálně je tam dokonce 2x naznačeno, že Kraken tam nepřežije (první a poslední řádek).
Ale jinak jo, asi by mohl Jestřáb poskytnout i nějakou ochranu jak navrhuje Rip a tím pádem by při zaplacení říkal:
Jestřáb (dostal zaplaceno) wrote: Pevnost je chráněna více jak tisíci zdmi pokrytými toxickým slizem. Slizem, který usmrtí vše živé, jenž se ho dotkne. Dokáže dokonce usmrtit i bájného Kamenného krakena.
Ale to je teprve jen začátek. Pevnost pak střeží tisíce Toxických elementálů, kteří jsou ale nic v porovnání s jejich králem. Mucus, král Toxických elementálů, je zhoubou všeho živého. Dokáže zabít tisíce útočníků svou jedinou mocnou ranou a přitom sám je skoro nezabitelný.
Pevnost je pro živé tvory smrtící pastí, snad jen střelci držící se v bezpečné vzdálenosti mají šanci přežít. Toxicita ale neovlivňuje neživé výtvory, proto doporučuji vést útok právě pomocí nich. A co se týče toho Vašeho Krakena (ano, vím o něm), tak pro něj moji alchymisté připravili dárek, který ho ochrání před toxicitou během jednoho boje o pevnost. Ale pozor, ochrana vydrží právě jen jeden boj. Další už ode mě nedostanete, takže s útokem počkejte, dokud si nebudete jisti úspěchem, neboť další pokus u budete muset provést bez krakena.