mali by mat a uz aj maju.Kouji wrote:Neměli by mít topazožrout a onyxožrout imunitu vůči ohnivému štítu? Když to mají golemové?
Buh - Dhar
Re: Buh - Dhar
Re: Buh - Dhar
navrhované úpravy
normální bahenní had: inic 5, žádný multiútok, hodnota 50k
toxiký bahenní had: inic 5, multiútok, hodnota 70k
NEBO
normální bahenní had: inic 5, utok 10, multiutok
toxiký bahenní had: inic 5, utok 15, multiutok
normální bahenní had: inic 5, žádný multiútok, hodnota 50k
toxiký bahenní had: inic 5, multiútok, hodnota 70k
NEBO
normální bahenní had: inic 5, utok 10, multiutok
toxiký bahenní had: inic 5, utok 15, multiutok
Re: Buh - Dhar
K druhému návrhu, sniž jim útok a nikdy nedají Wurma, magma obra, a jiné jednotky s velkou obranou, už teď je to problém, pokud ta jednotka má artefakt.
Spíše se mi líbí ten první návrh, až na tu iniciativu, ta mi přijde až moc nízká. Osobně bych to řešil takovým kompromisem, že by se snížila iniciativa na 7 a jednotkám, které něco vyvolávají by se zvýšila na 8-9.
Spíše se mi líbí ten první návrh, až na tu iniciativu, ta mi přijde až moc nízká. Osobně bych to řešil takovým kompromisem, že by se snížila iniciativa na 7 a jednotkám, které něco vyvolávají by se zvýšila na 8-9.
Re: Buh - Dhar
ja som skor zastanca navrhu ze by si nemohol mat topazkov + hadov pretoze hadi bez stitu zas podla mna nie su az tak OP 

Re: Buh - Dhar
to není pravda.. protože oni tě prostě rozstřílí před tím než něco zautočí na štíty...death wrote:ja som skor zastanca navrhu ze by si nemohol mat topazkov + hadov pretoze hadi bez stitu zas podla mna nie su az tak OP
Re: Buh - Dhar
Šlo na mě asi 12 útoků, co jsem bránil IP. Asi 1/3 se dostala k tomu, že se mi dostala do třetího kola a něco udělala. Zbytek jsem neměl ztráty větší jak 1%.
Re: Buh - Dhar
Problém je hlavně to, že hadi + tox hadi útočí 4x za první kolo, 4x za druhé, 4x za třetí a pak teprve hraje někdo další - reálně.Ripperman wrote:navrhované úpravy
normální bahenní had: inic 5, žádný multiútok, hodnota 50k
toxiký bahenní had: inic 5, multiútok, hodnota 70k
NEBO
normální bahenní had: inic 5, utok 10, multiutok
toxiký bahenní had: inic 5, utok 15, multiutok
Takže když jim sebereme multiútok, snížíme jim tím útočný potenciál o polovinu - to se mi líbí.
Samotný útok bych nesnižoval, ten mi přijde v pořádku (je otázkou, jak moc v pořádku jsou artefakty, které se tomu dají oblíct)
Zvýšil bych i hodnotu, aby bylo složitější ty hady uživit - tady ale nevím, o kolik, tomu nerozumím
No a nakonec iniciativa. Podle mě není ani tak problém v hadovi, jako v obecné chybě v tom, že vyvolávací jednotky mají inic malou. Narozdíl třeba od eterňana vyvolávače, který vyvolává hodně brzo. Takže s inic hada bych hýbal maximálně nepatrně, ale druid a ostatní jim podobní šamani ledu by měli mít inic dost velkou. To není problém jen hada, ale třeba i ledové koule mi často obletěly enty a letěly na vesničany.
Re: Buh - Dhar
Se zbraněmi se dostaneš tak, že jsi schopen dát poškození jednotkám s velkou obranou, ale když mají oni pláty, tak jsou hadi na nic.Rethon wrote:Problém je hlavně to, že hadi + tox hadi útočí 4x za první kolo, 4x za druhé, 4x za třetí a pak teprve hraje někdo další - reálně.Ripperman wrote:navrhované úpravy
normální bahenní had: inic 5, žádný multiútok, hodnota 50k
toxiký bahenní had: inic 5, multiútok, hodnota 70k
NEBO
normální bahenní had: inic 5, utok 10, multiutok
toxiký bahenní had: inic 5, utok 15, multiutok
Takže když jim sebereme multiútok, snížíme jim tím útočný potenciál o polovinu - to se mi líbí.
Samotný útok bych nesnižoval, ten mi přijde v pořádku (je otázkou, jak moc v pořádku jsou artefakty, které se tomu dají oblíct)
Zvýšil bych i hodnotu, aby bylo složitější ty hady uživit - tady ale nevím, o kolik, tomu nerozumím
No a nakonec iniciativa. Podle mě není ani tak problém v hadovi, jako v obecné chybě v tom, že vyvolávací jednotky mají inic malou. Narozdíl třeba od eterňana vyvolávače, který vyvolává hodně brzo. Takže s inic hada bych hýbal maximálně nepatrně, ale druid a ostatní jim podobní šamani ledu by měli mít inic dost velkou. To není problém jen hada, ale třeba i ledové koule mi často obletěly enty a letěly na vesničany.
Když se sebere multiútok, tak bych nijak s hodnotou nešaškoval, pokud by zůstal multiútok toxickým, tak těm hodnotu zvýšit na max 70k, jinak nechat stejně jako obyč hadům na 50k.
S iniciativou s tebou souhlasím.
Re: Buh - Dhar
mna napadla este jedna moznost nerfu hadov a to ze v pripade objavenia toxicity by sa vsetci hadi automaticky premenili na toxickych tzv. bol by tam iba jeden stack hadov...ostatne jednotky s toxicitou by fungovali tak ako doteraz 

Re: Buh - Dhar
To bys popřel celý princip toxicity
.
