A proč to nemůže být jako u většiny jiných jednotek? (Dralgarovi obři, wurmové, lučištníci, kopiníci, druidi, komplet Crinis a Vulkán a kamenný dhar (až na mágy), atd atd atd)nezmar wrote:K obrnenému minotaurovi. Buď sa nechá tak ako je, alebo sa bude pridávať ako bonus za runy (v rámci božskej mágie) podobne ako obor u Aethara alebo fenix u Vulkána
Dhar díky toxicitě má dost jednotek a plánovat, kdy člověk přejde z jednoho typu jednotek na druhou je součástí strategie. Stejně tak to má Stínový Vulkán s tím, kdy udělá Rituál ohně, nebo Dralgar s Prastarým rituálem, nebo pak ostatní s konkrétními budovami.
Osobně nevidím důvod, proč by mu měli chodit stále obě jednotky.
A opačně co se týče toho, aby to bylo jako u obrů u Aethera, tak to by sice byla možnost, ale nějak se mi nelíbí, přijde mi to zbytečné. (a pokud by neměl nastat problém, který je teď, tak by to muselo přetvářet stávající na lepší - podobně jako Preascended a Ascended, jinak by si hráč mohl instantně přivolat obří armádu a to není dobré u klanu který se hraje a kde je ta jednotka silná -> tady by Dhar v boji přišel o kompletní štít a ještě v tom samé kole by ho získal zpět, kdyby měl dost run -> to mi zní přesíleně... u Vulkána a Aethera těmi jednotkami štítovat nechceš a tak obvykle neumírají a tak je tento problém méně vzácný)