Buh - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod nezmar » stř 02. kvě 2018 10:43:33

ja si toho krakena predstavujem takto nejako:
https://pre00.deviantart.net/672b/th/pr ... asmike.jpg

cize z greckej mytologie - hlavne zo starych filmoch. Kazdopadne ako zivu bytost obyvajucu morske hlbiny.
Kedze tu sa to pridalo k Dharovi (bohu zeme) tak je to jeho pretavena forma z mora do hlbin zeme. Preto je aj "kameny". Cas "panciera" /na chrbte, rukach,.../ je kamena, pripadne cas jeho koze je kamena na zosilnenie ale cely kameny podla mna urcite nie je.

Samozrejme 20 hracov 20 roznych nazorov :D

Co s tyka unikatnosti tychto jednotiek tak tam ani nie je problem nastavit im "unikatnost" ako so samostnymi predmetmi. V sucasnosti, keby sa tieto velke potvory nastavili ako unikatne, tak by s pouzitim urcitych predmetov boli prilis silne a v niektorych ohladoch mozno az neznicitelne :(
Preto sa nikdy nenastavili
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 991
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Hron » stř 02. kvě 2018 21:40:21

Tak ano, já si obecně Krakena taky představoval nějak takto:
https://f4.bcbits.com/img/a0290177501_10.jpg

Ale kamenného jsem si představoval, že má tvar jako klasický kraken, ale je z kamene jako toto:
https://img00.deviantart.net/eb80/i/2014/320/b/f/stone_giant_by_rzanchetin-d86lr4d.png

Ale jo, tvoji představu beru a už si na to nebudu stěžovat... :)


K unikátnosti:
Ano, některé itemy by byli hodně silné (například Ohnivá dračí zbroj), ale ty by se snést dali (pořád je to jen jedna jednotka, která má dost counterů). Přesílený by byli dle mě jen Ohnivý bič a Hůl ohně, což není tak moc věcí na úpravu a u nich by stačilo jen zavést maximum pro počet koulí, či rovnou dát prostě konstantní hodnotu 155 (jako má generál starého imperia) a hotovo...
Ale budiž, tohle není něco co by mě nějak moc trápilo (od toho tu jsou jiné věci... :D ), tady jsem si na to už zvykl a tak mi stačí, že jsem tu myšlenku nadhodil a pokusil se ji obhájit a dál už do toho šťourat nebudu... :)
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 174
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Hron » úte 05. čer 2018 21:35:19

Na chatu padl návrh, že by mohl Generál, když zadává úkol na najití Tajemství toxicity, naznačit, že je to tam velmi nebezpečné pro vše živé a to dokonce tak moc, že ani Kamenný kraken útok nedokáže přežít.
(tedy aby se nováčkovi poradilo, že si tam Krakena nemusí nechat zabít)

A mně osobně to nepřipadá jako špatný nápad.
Ano hra přijde o další hardcore prvek, ale to si nemyslím, že by v tomto případě bylo špatně a kdybych nepoužíval simulátor a popravdě mě by hodně naštvalo, kdybych o tom nevěděl a o krakena přišel hned po té, co jsem ho tak pracně získával.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 174
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod doon » pát 08. čer 2018 23:51:49

Hron píše:Ano hra přijde o další hardcore prvek...

Čtení textu je dneska hardcore :D

Ještě mě napadlo, že by Generál nemusel prozrazovat všechno. Mohl by hráče odkázat na Černého Jestřába, "který má o pevnosti více informací" (a ten by z hráče samozřejmě zase vytáhl prachy nebo by mu sebral Kamenožrouta "na experimenty").
doon
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 31. kvě 2018 1:50:45

Předchozí

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron