Page 9 of 12

Re: Buh - Ghoro

Posted: Mon 28. Mar 2022 18:14:44
by Hron
nezmar wrote:PS: moja predstava bola, že budú chodiť po upgrade iba sapery bez pyromanov (úplna náhrada), pretože to vlastne má byť pyroman, ktorý dokáže pokladať míny
Moje taky, ale pak jsem zjistil, že je miny jsou několikanásobně silnější jednotky než pyromani a pokud nechceme z pyromanů udělat hodně silné jednotky, nebo z min slabé, tak jsem měl dvě možnosti:
1) cca 10x zdražit jednotku po vylepšení budovy a podobně brutálně ji snížit rekrut - což mi přišlo divné
2) inspirovat se Zlobry a šamany (kde člověk by zlobry nestavěl, kdyby nechtěl šamany) a nastavit to tak, že budou chodit společně - což mi přišlo jako přijatelné řešení
nezmar wrote:PS2: Delo kľudne môže strieľať v prvom a doletia v druhom kole.
Super!
nezmar wrote:aj nepredvidatelnost vynechava unikatne jednotky. Resp. utoci na ne az ked uz nic ine nezostalo.
To iste sa da spravit pri ghorovi. Mozu sa tam dar rozne obmedzenia. Napr. ak hodnota jednotky je vacsia ako priemier vsetkych jednotiek tak sa jej pre potreby vyberu ciela rata iba polovicna iniciativa.
A ano bude to vynachavat vacsinou hlavny stit a to predsa ghorovi ide. Aby to bolo atraktivne a aby ho ludia opat zacali hrat. A pokial sa daju presne pravidla podla ktorych sa ciel vybera tak sa da potom pripravit armada aby ti neumieralo nic dolezite.
Mně se líbilo to moje (tedy že by si útočící nepřátelské jednotky "házeli mincí" zda naběhnou na minu), ale Nepředvídatelnosti se spoustou podmínek by mohla být praktičtější.

Nástřel jak by vybírání cíle mohlo vypadat takto (podmínky by se vyhodnocovali odshora dolů):
1) rozdělení dle druhu útoku (pořadí: 1, 2, 4, 3)
2) prvně neunikátní jednotky, pak unikátní
3) prvně jednotky, které mají nadprůměrný počet, pak podprůměrný počet (jednak je logické, že čím více je jednotek, tak tím je větší šance, že nějaká stoupne na minu a zároveň to chrání speciální jednotky, kterých je málo a snižuje vliv obcházení přes Chrám)
4) rozdělení dle iniciativy

Re: Buh - Ghoro

Posted: Mon 28. Mar 2022 18:51:25
by nezmar
môže sa brať aj podľa počtu jednotiek - dáva to rovnaký zmysel ako iniciatíva. Dá sa s tým lepšie počítať.

Ak sa zoberie počet je už nezmyselné kontrolovať
* iniciatívu (aká šanca že budeš mať rovnaký počet a inú iniciatívu na začiatku 3-ho kola? :D)
* či je jednotka unikátna. Keďže jej počet je 1 tak bude vždy na konci. A keď už sa bude rozhodovať medzi velitelom, generálom a jedným bizónom tak si už v peknom .... a už je to aj tak jedno či to doklepnú míny alebo goblini

Re: Buh - Ghoro

Posted: Mon 28. Mar 2022 19:17:21
by Hron
nezmar wrote:môže sa brať aj podľa počtu jednotiek - dáva to rovnaký zmysel ako iniciatíva. Dá sa s tým lepšie počítať.

Ak sa zoberie počet je už nezmyselné kontrolovať
* iniciatívu (aká šanca že budeš mať rovnaký počet a inú iniciatívu na začiatku 3-ho kola? :D)
* či je jednotka unikátna. Keďže jej počet je 1 tak bude vždy na konci. A keď už sa bude rozhodovať medzi velitelom, generálom a jedným bizónom tak si už v peknom .... a už je to aj tak jedno či to doklepnú míny alebo goblini
Já to bral, že u počtu jednotek budou je dvě skupiny (podprůměrný počet a nadprůměrný počet), ale je fakt, že se to může udělat čistě na počtu a zbavit se tak dvou podmínek, jak píšeš...

Re: Buh - Ghoro

Posted: Fri 08. Apr 2022 21:08:42
by nezmar
nemyslite si, že nič nerobím. Momentálne mám spravených takých 60% z celého nového Ghora
ale ide to teraz pomalšie (veľký update eshopu mám za sebou, teraz dobehnúť 4 malé updaty, ktoré išli bokom :D )

Re: Buh - Ghoro

Posted: Wed 13. Apr 2022 20:10:55
by Hron
A ještě jedna úprava pro Ghora:

Vzducholodě sami o sobě skoro nic nedělají a tak u nich jde jen o paragány a iniciativa rozhoduje tak jen o tom, kdy paragány vyvolají.
Zároveň jediné využití Bot Slabosti je v tom, že Pán šelem bude posilovat až po vyvolání paragánů.

Proto si myslím, že se nestane nic špatného, když se tato taktika (která v důsledku není nějak příliš silná) stane stabilnější a to tím, že se zvýší iniciativa vzducholodím na 2, aby vyvolaly paragány vždy před oslabeným pánem šelem.

Zkráceně: Navrhuji zvýšit Vzducholodím iniciativu na 2.

Re: Buh - Ghoro

Posted: Mon 18. Apr 2022 12:45:04
by Hron
update u návrhu
- koeficienty u vybavení do vlčí/medvědí jeskyně mírně zvýšeny

Re: Buh - Ghoro

Posted: Thu 26. May 2022 14:11:36
by nezmar
Podpalaci su hotovi. Dela su hotove. Este musim dokoncit mini a bude Ghoro update :)

Jednotka 1 709 x Goblin Pyroman Sapér rozmístila po bojišti celkem 1 624 x Gobliní mina
1,709 x Goblin Pyroman Sapér útočí na 5,243 x Trpaslík se sekerou
1,709 x Goblin Pyroman Sapér zmasakroval (16,571) 828 x Trpaslík se sekerou(88,286)
Jednotka Goblin Pyroman Sapér hodila na nepřítele Molotovův koktejl s cílem podpálit ho

Kolem jednotky Trpaslík se sekerou vzplanul desivý oheň a poranilo ho za 34 180, zahynulo 1 709 x Trpaslík se sekerou

Bude to celkom husta schopnost. Dokaze sa akumulovat, to znamena, ze ked pyromani zautocia 2krat na jednu jednotku tak sa vysledne poskedenie spocitava a jednotka hori az do konca boja. Kludne aj 4 kola (kedze utocia od druheho kola)

Re: Buh - Ghoro

Posted: Thu 26. May 2022 17:32:14
by Hron
Že bych ještě přehodil zlobřího Ghora na nového (starého)? Jak rychle to asi doděláš?

Re: Buh - Ghoro

Posted: Thu 26. May 2022 19:27:16
by nezmar
Dúfam že zajtra ale nič neslubujem

Re: Buh - Ghoro

Posted: Thu 26. May 2022 22:06:55
by healtonn
prifarim sem jeden dotaz ktery se tohoto castecne tyka. Po tom co aktualizujes ghora, tak hron pry vidi na testerskem uctu nejakou tabulku se vsema jednotkama. ta tabulka se aktualizuje automaticky z tvych zmen, nebo to musi nekdo rucne upravit? pac pokud to nekdo musi upravit rucne tak to prosim upravte co nejdriv, prozenem to generatorem jednotek a hned to bude v simulatoru