Re: Buh - Ghoro
Posted: Sun 05. Jun 2022 22:01:49
Navrhuji udělat změnu u příchodu gobliních děl.
Aktuálně je to tak, že pokud se rekrutují pyromani, tak chodí 1 (2) děla. (dle úrovně budovy)
Ghoro má vysoký rekrut jednotek, takže je schopen i pyromany rekrutovat ve velkém počtu a pokud by to dělal, tak velmi rychle zkrachuje (zvláště pokud staví i sapéry). Na druhou stranu zase potřebuje hodně děl, pokud mají mít smysl. Tedy přesněji, pokud děla nabíjí bombami, tak je více omezen počtem bomb a nepotřebuje mít kvanta děl, ale pokud děla nabíjí fanatiky, tak zjistí, že má děl málo. Všechny silnější eventy mají hodně životů a 300k dmg z 1000 děl je tak celkem málo a je potřeba na rozumné použití tak 10000 děl s tím, že na lepší chrámy je i tohle málo. A aby člověk získal 10k děl, tak musí každé kolo rekrutit pyromany po dobu celého věku.
Já aktuálně hraji ghora tak, jak se kdysi hrával Vulkán, tedy že každé kolo vkládám 10 vybavení do budovy a to je skutečně otravný.
A protože vlastně i těch 10000 děl nezvládá lategame, tak bych navrhoval udělat dvě úpravy:
1) 1 (2) děla nebudou chodit jen při rekrutu, ale každé kolo -> to by mělo dát na konci věku 10k děl
2) při rekrutu budou chodit další děla a to 1 dělo za každých 300 pyromanů (zaokrouhleno dolů) -> což by v midgame mohlo zvýšit rekrut o jedna a v lategame až o 5 -> to by nemělo způsobit, že jich bude přespříliš, ale ghorovi by to mohlo pomoci mít dost děl k tomu, aby dal významný dmg pomocí vystřelených fanatiků.
PS: Kdyby byl problém, že děla začnou štítovat (což by neměli), tak se jim může snížit počet životů na polovinu (životy u nich stejně nehrají příliš významnou roli).
Aktuálně je to tak, že pokud se rekrutují pyromani, tak chodí 1 (2) děla. (dle úrovně budovy)
Ghoro má vysoký rekrut jednotek, takže je schopen i pyromany rekrutovat ve velkém počtu a pokud by to dělal, tak velmi rychle zkrachuje (zvláště pokud staví i sapéry). Na druhou stranu zase potřebuje hodně děl, pokud mají mít smysl. Tedy přesněji, pokud děla nabíjí bombami, tak je více omezen počtem bomb a nepotřebuje mít kvanta děl, ale pokud děla nabíjí fanatiky, tak zjistí, že má děl málo. Všechny silnější eventy mají hodně životů a 300k dmg z 1000 děl je tak celkem málo a je potřeba na rozumné použití tak 10000 děl s tím, že na lepší chrámy je i tohle málo. A aby člověk získal 10k děl, tak musí každé kolo rekrutit pyromany po dobu celého věku.
Já aktuálně hraji ghora tak, jak se kdysi hrával Vulkán, tedy že každé kolo vkládám 10 vybavení do budovy a to je skutečně otravný.
A protože vlastně i těch 10000 děl nezvládá lategame, tak bych navrhoval udělat dvě úpravy:
1) 1 (2) děla nebudou chodit jen při rekrutu, ale každé kolo -> to by mělo dát na konci věku 10k děl
2) při rekrutu budou chodit další děla a to 1 dělo za každých 300 pyromanů (zaokrouhleno dolů) -> což by v midgame mohlo zvýšit rekrut o jedna a v lategame až o 5 -> to by nemělo způsobit, že jich bude přespříliš, ale ghorovi by to mohlo pomoci mít dost děl k tomu, aby dal významný dmg pomocí vystřelených fanatiků.
PS: Kdyby byl problém, že děla začnou štítovat (což by neměli), tak se jim může snížit počet životů na polovinu (životy u nich stejně nehrají příliš významnou roli).