Buh - Ghoro

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ghoro

Post by nezmar »

Hron a prístup k live výstupu štátov. To co je v hre to vidi
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

Rád bych znal váš názor na Molotovi.

Mám pocit, že by bylo lepší, kdyby obecně neplatili na neživé jednotky. Mezi neživými jsou sice katapulty a balisty, které jsou obvykle ze dřeva a tak se spálit dají, ale většina ostatních věcí jsou věci z kamene (kamenná hradba, ...) a podobně a u nich by mi přišlo logické, kdyby se spálit nedali.
Stejně tak si říkám, že jednotky se schopností "imunita na ohnivý štít" by mohli mít imunitu na tohle, protože když je nemůže spálit ohnivý štít, tak je logické, že by je nemohlo spálit ani tohle.

A pokud obě oslabení projdou, tak aby se to vyrovnalo, tak bych zvýšil jejich zranění z 10 na 15.

Co si o tom myslíte vy?
Zde si sám nejsem jist, zda je to dobrá změna, nebo zda by bylo lepší zůstat u toho jak to je teď (oboje má své plusy a mínusy) a tak by mě ty vaše názory hodně zajímali...
Kolem jednotky Kamenná hradba vzplanul desivý oheň a poranilo ho za 40 000, zahynulo 1 x Kamenná hradba
PS: Nezmare, místo "desivý" má být "děsivý".
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ghoro

Post by nezmar »

imunita na oheň sa aplikuje aj v prípade podpálenia. To som bral ako samozrejmé.

A áno, chvíľku som rozmýšlal aj ja, či to hodiť na neživých. Nakoniec som to zatiaľ nechal tak že sa môže (môže byť dostatočné vysoká teplota aby to poškodilo aj "kamenných"). Skúsme to chvíľku potestovať a potom budeme meniť :)
healtonn
Posts: 58
Joined: Thu 09. Apr 2015 19:07:24

Re: Buh - Ghoro

Post by healtonn »

na neživý bych to nechal, ale mělo by to dávat max 20% dmg, protože kámen je přece jen odolnější na ohen
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ghoro

Post by nezmar »

a na nemrtvych potom zase +100% kedze su dost prachnivy a horia rychlejsie :)

Lenže to by potom chcelo aplikovať na veškerú mágiu ohňa a nie iba na toto "podpálenie", pretože logika je úplne rovnaká
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

Tak meteorit reálně nezabíjí ohněm. Ohnivé koule jsou výbuch a ne hoření. A tak snad jen ohnivý déšť. A pak tedy ještě ohnivý štít...

Ale já se na to spíše díval tak, že všechny ostatní magie ohně jsou jednorázové efekty, kdy ale Molotov je "dlouhodobé hoření" a tak to na mě působí jako něco jiného. Spíše si říkám, že než že by to na neživé nefungovalo vůbec, tak že by to fungovalo jen jedno kolo a ne do konce boje - aneb když hodíš kámen do ohně, tak ti může prasknout, ale hořet spíše nebude...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

Jo a byla by možnost aby děla taky defaultně do boje nechodila? Ona je to sice jen drobnost, ale přišlo by mi to lepší.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

Gobliní mina je nemrtvá jednotka. Měla by být "neživá".

Vylepšení na medvědí doupě jsem navrhoval, aby bylo za 1M a až po postavení Nevěstince. Jde o to, aby to bylo stejně jako u druhé větve a přijde mi to takhle i vhodné.
Vylepšení na zlobří jeskyně jsem nenavrhoval, aby bylo až po postavení Nevěstince. Ale nyní si myslím, že by to bylo vhodné, protože Gobliní nevěstinec umožňuje vylepšovat pyromaní větev, tak by bylo fajn, kdyby to zde fungovalo stejně.


A na závěr ještě opět navrhuji vylepšení vzducholodí, které jsem v původní návrhu psal:
Snížit životy a hodnotu o 10% a zvýšit iniciativu na 2, zbytek nechat, jak je.

PS: A ideálně se ještě zamyslet nad jednotkami z univerzity.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Ghoro

Post by Hron »

Uznávám, že mnou navržený Sapér byl až moc silný, ale to jak jsi ho navrhl ty je zase až moc slabé.

Tvůj i můj Sapér má stejné staty (tedy druh útoku 1, inic 2 a hodnotu 1000).
Kdy ale v mém případě Sapér rozmístil miny v prvních dvou kolech a od začátku třetího kola měli efekt a s 500 dmg a útokem 50 měli velký efekt. Takže to, že útočili až v podstatě po boji bylo jedno a zároveň byla opodstatněná jejich hodnota.
Ty jsi minám snížil dmg na 30 (to je 6% mnou navržených dmg), dal jsi jim slayera místo útoku 50 (to ve většině případů ještě více snižuje dmg) a hlavně ji Sapér pokládá až při svém útoku. Výsledkem je, že jednotka s velkou hodnotou má efekt až na konci třetího kola a miny až ve čtvrtém kole. To je pro Ghora neskutečně pozdě. Obecně nikdo nechce bojovat až od čtvrtého kola a zvláště ne Ghoro, který má velké ztráty v každém kole...

Jak to teď zkouším, tak mám 1/2 hodnoty armády v jednotce, která ve více jak 90% bojů nemá efekt a ve zbytku případů má zanedbatelný efekt. Nebo je ten boj pro mě velmi nevýhodný.
1000 sapérů má hodnotu 1M a minami dá až ve čtvrtém kole 30k dmg -> to je naprosto příšerný!


Navrhuji udělat jednu z těchto úprav:
1) změnit sapérovi druh útoku na 2 (jako má obyč. pyroman)
2) změnit jeho z "konstrukce" na "podminování", které se spouští v prvních dvou kolech
3) přejmenovat ho jen na Sapéra (bez "pyroman"), zrušit mu útok (podobně jak Prokletý kněz), změnit mu druh útoku na 4 -> každé kolo by kladl miny a jinak by nic nedělal
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Ghoro

Post by nezmar »

1. mini som tu odniekadiaľ opísal. Dokonca som tam zvyšoval dmg pretože bol príliš nízky, takže mi skôr ušlo tvoje navrhované staty (a robil som to cez mesiac, tak som to poriadne neskontroloval)
2. mini neútočia tak ako ostatné jednotky, ale cez "schopnost" vyhodnot_mini a preto sa vyhodnocuju na konci útoku. Fungujú tak, že keď jednotka ktorá na ne nabehne je zničená kompletne, zostáva v hre stále určité percento min (podľa toho koľko by dokázali zničiť a reálne zničili). A preto sa ich útok ani nepočíta normálne, ale berie sa do úvahy iba poškodenie. Preto som im nahodil útok na 0 a pridal slyaer (aby to bolo jasne pochopené - zvýšim im damage prijateľne k 0 útoku)
3. sapérom sa kľudne môže dať 4 ako útok (nevadí mi to) aj s tým, že bude normálne útočiť (s podpalovaním)
4. míni reálne musia byť započítané až od 3 kola (inak by to nedávalo zmyseľ)
5. delám nastavím čo najskôr auto nezúčastnenie sa boja
6. vylepšovanie doupete som si nevšimol. Opravím
7. goblinia mina má byť určite neživá (skôr preklep ako niečo iné)
8. vzducholode - opäť som si nevšimol a to som sa snažil ten "globálne" post prebehnuť celý
Post Reply