Sem prosim piste vsetky navrh na vylepsie boha Ghoro
- zmena hodnoty stavajucich jednotiek
- vylepsenia budov
- nove budovy
- nove jednotky
- ...
Prosim uvedte aj preco by sa to malo zmenit
Buh - Ghoro
Re: Buh - Ghoro
Proč se musí dílny předělávat nebylo by lepší tu budovu zdražit třeba na 10 či 20 M a nechat univerzitu stát napořád? to předělávání se mi zdá divné. Mimo to napadlo mě, když hraješ za goblina neměl by nevěstinec ovlivňovat i přírůstky obyvatelstva?
Re: Buh - Ghoro
Když něco u Ghora jinak, tak aby se dílna, která byla přeměna zachovala a neničila. Čili by se třeba vylepšila 2x dílna (10M) a pak na univerzitu (5M), pak opět na dílnu (5M, ale byla by to opět ta dílna, která byla 2x vylepšená). Tvůj klan tvoří lidé, ne goblini. Kde tedy bereš to, že by ti měl GOBLINÍ nevěstinec zvyšovat počet obyvatel?
Re: Buh - Ghoro
Tady s tebou Kouji na 100% nesouhlasím, pokud nemůžeš mít obě současně, tak musí spadnout zpátky na počáteční level. Ale to je jedno a pokud jde o nevěstinec, to jsem přemýšlel, máš klan lidí kterým slouží jako vojáci goblini, jsem přemýšlel co kdyby jsi měl jen gobliny. O to šlo, promiň budu psát to jasněji, aby to šlo dokonale pochopit. Prostě jakmile by ses rozhodl, že budeš hrát za gobliny, tak by to bylo něco ve stylu. Lidé opouštějí tvoji zemi, ale Ghoro posílá několik gobliních obyvatel aby ti pomohl zaopatřit armádu (tou dobou máš pár vesnic tak bys dostal třeba 500 obyvatel). Pak bys měl národ goblinů. Kouji a odpovím na tvůj další dotaz a ano tvůj hlavní hrdina je člověk, kterým je částečně i Ghoro.Kouji wrote:Když něco u Ghora jinak, tak aby se dílna, která byla přeměna zachovala a neničila. Čili by se třeba vylepšila 2x dílna (10M) a pak na univerzitu (5M), pak opět na dílnu (5M, ale byla by to opět ta dílna, která byla 2x vylepšená). Tvůj klan tvoří lidé, ne goblini. Kde tedy bereš to, že by ti měl GOBLINÍ nevěstinec zvyšovat počet obyvatel?
Re: Buh - Ghoro
Nevím, jestli sis toho všiml, ale při zakládání klanu máš pod tím rasu, jsou tam jen lidé. Čili nemůžeš mít jen gobliny. Goblini jsou armáda ne lidé. To je jako by Dhar měl za obyvatelé bahno, golemy atd... Tady nejde o velitele, ale o rasu. Tahle hra momentálně totálně popírá to, že by obyvatelé mohly být jiné rasy. Jistou myšlenku máš, ale to možná až časem.
Re: Buh - Ghoro
Jo řeším jednu věc u goblinů. Když máš loď a dáš na ni třeba bastard to zvedá útok o 7, zvedne se útok i paragánům? Pokud ne nebylo by třeba špatné něco takové zavést? Buď pro všechny vyvolání a předměty nebo jen pro některé (Pokud vím u druidů a entů to nefunguje). Třeba, že bys vytvořil předmět paragánův meč, ten bys dal lodi a paragánní by měli útok +3. Nebo že bys měl brnění vyvolaných a to dávalo +2 k obraně.
Co vy na to?
Co vy na to?
Re: Buh - Ghoro
velmi tazke na naprogramovanie v sucasnom systeme. A osobne si nemyslim, ze je to dobry napad.
Dalsia vec, je to v zlom topiku! Toto je diskusia o Ghorovi
K lodiam:
Ghoro je jediny boh, kde je mozne prehadzovat poslednu budovu. Co je podla mna nepredstavitelny bonus. Cize z toho dovodu ani neuvazujem nadtym, ze by sa nemuseli goblinie dielne neustale vylepsovat pri prepinanni
Proste ked to chcete neustale robit tak si zaobsatrajte dost penazi (co nie je problem pri nizkej armade)
Dalsia vec, je to v zlom topiku! Toto je diskusia o Ghorovi
K lodiam:
Ghoro je jediny boh, kde je mozne prehadzovat poslednu budovu. Co je podla mna nepredstavitelny bonus. Cize z toho dovodu ani neuvazujem nadtym, ze by sa nemuseli goblinie dielne neustale vylepsovat pri prepinanni
Proste ked to chcete neustale robit tak si zaobsatrajte dost penazi (co nie je problem pri nizkej armade)
Re: Buh - Ghoro
měl bych 2 návrhy
první: u gobliního patriarchy a ohnivých koulí by bylo hezké kdyby to fungovalo jako u magma obra že by to mohl být náhodný počet koulí třeba od počtu 5-50(25) za každou jednotku
druhý: posílení gbliního hrdiny, stačilo by lehké posílení tím že by se mu změnil druh útoku na 2, takhle by měl již nějaké využití protože takhle musí mít něco s imunitou vůči ohni, jinak hned padne a to co vyvolá je taky na dvě věci
a ještě třetí o kterým jsem psal jinde, aby u gobliního patriarchy a i u všech ostatních jednotek s multimagií bylo nastavení že to co maí vybráno budou používat až do chvíle než to změním, pokud by to bylo složité na naprogramování, tak aby se aspon jednotky s multimagií při příravě boje zobrazovali hned na 1. místě, protože rolovat neustále nakonec je opravdu otravné :/
první: u gobliního patriarchy a ohnivých koulí by bylo hezké kdyby to fungovalo jako u magma obra že by to mohl být náhodný počet koulí třeba od počtu 5-50(25) za každou jednotku
druhý: posílení gbliního hrdiny, stačilo by lehké posílení tím že by se mu změnil druh útoku na 2, takhle by měl již nějaké využití protože takhle musí mít něco s imunitou vůči ohni, jinak hned padne a to co vyvolá je taky na dvě věci
a ještě třetí o kterým jsem psal jinde, aby u gobliního patriarchy a i u všech ostatních jednotek s multimagií bylo nastavení že to co maí vybráno budou používat až do chvíle než to změním, pokud by to bylo složité na naprogramování, tak aby se aspon jednotky s multimagií při příravě boje zobrazovali hned na 1. místě, protože rolovat neustále nakonec je opravdu otravné :/
Re: Buh - Ghoro
Opravte mě prosím jestli se pletu, ale mám pocit, že jsou Zlobři slabá jednotka (jsou drazí, rekrutují se oproti ostatním ghorovým jednotkám pomalu a nemají až tak vysoké staty).
Zároveň jsem v jednom oznámení tady na fóru četl, že Zlobří jeskyně zvyšuje šanci na příchod Pána šelem. (jak moc vlastně?)
Tak mě napadlo, co to udělat podobně jako se Stínovými mágy a medvědy u Vulkána a to tak, že by Zlobři zvyšovali šanci na příchod Pána šelem - třeba o 0,001 za Zlobra z aktuální šance?
Tato úprava samotné jednotky nezmění a zároveň nečekám, že se začnou objevovat šílená množství Pánů šelem, ale stavět Zlobry začne být zajímavé a nebude to "jen další stack slabých jednotek".
Co myslíte vy?
Zároveň jsem v jednom oznámení tady na fóru četl, že Zlobří jeskyně zvyšuje šanci na příchod Pána šelem. (jak moc vlastně?)
Tak mě napadlo, co to udělat podobně jako se Stínovými mágy a medvědy u Vulkána a to tak, že by Zlobři zvyšovali šanci na příchod Pána šelem - třeba o 0,001 za Zlobra z aktuální šance?
Tato úprava samotné jednotky nezmění a zároveň nečekám, že se začnou objevovat šílená množství Pánů šelem, ale stavět Zlobry začne být zajímavé a nebude to "jen další stack slabých jednotek".
Co myslíte vy?
Re: Buh - Ghoro
Mně to přijde jako celkem dobrý, protože už teď se zlobři staví vlastně jen proto, aby ti chodili pání šelem a zlobří jednotka je prostě jen další stack bez nějakého využití...