8) supernezmar wrote:1. mini som tu odniekadiaľ opísal. Dokonca som tam zvyšoval dmg pretože bol príliš nízky, takže mi skôr ušlo tvoje navrhované staty (a robil som to cez mesiac, tak som to poriadne neskontroloval)
2. mini neútočia tak ako ostatné jednotky, ale cez "schopnost" vyhodnot_mini a preto sa vyhodnocuju na konci útoku. Fungujú tak, že keď jednotka ktorá na ne nabehne je zničená kompletne, zostáva v hre stále určité percento min (podľa toho koľko by dokázali zničiť a reálne zničili). A preto sa ich útok ani nepočíta normálne, ale berie sa do úvahy iba poškodenie. Preto som im nahodil útok na 0 a pridal slyaer (aby to bolo jasne pochopené - zvýšim im damage prijateľne k 0 útoku)
3. sapérom sa kľudne môže dať 4 ako útok (nevadí mi to) aj s tým, že bude normálne útočiť (s podpalovaním)
4. míni reálne musia byť započítané až od 3 kola (inak by to nedávalo zmyseľ)
5. delám nastavím čo najskôr auto nezúčastnenie sa boja
6. vylepšovanie doupete som si nevšimol. Opravím
7. goblinia mina má byť určite neživá (skôr preklep ako niečo iné)
8. vzducholode - opäť som si nevšimol a to som sa snažil ten "globálne" post prebehnuť celý
7) super (jen dle přehledu jednotek je aktuálně "živá", takže ještě přidat status "neživé" prosím)
6) super
5) super
4) samozřejmě, tak jsem to taky vždy myslel (taky v původním mém návrhu je odpalovali jen jednotky s druhem útoku 1)
3) když i podpalují od prvního kola, tak to je už samo o sobě dost silné
Když to přepočtu na hodnotu, tak pyroman má 50 a je to oproti jiným bohům celkem málo (ale ke Ghorovi to sedí). Sapér má dvojnásobné podpálení a protože to je hlavní síla pyromanů, tak to reálně zdvojnásobuje hodnotu. Pak to má útok od prvního kola a ne až od druhého, což obecně u ostatních jednotek několikanásobně zvyšuje hodnotu, ale tady pro jednoduchost můžeme ztrojnásobit (dřívější útok + stackující se podpálení by tomu mohlo odpovídat). Takže z toho plyne, že jen to, že útočí od prvního kola a podpaluje odpovídá hodnotě 300. Jednotka má hodnotu 1000, takže miny by měli odpovídat hodnotě 700. Když se ve třetím kole objeví, tak jsou jich rovnou dva stacky, takže každý stack by měl být za hodnotu 350
Miny mají výhodu, že se odpalují do prvních útočících jednotek, což nemusí být štíty, ale mohou to být dmg dealeři, takže to jejich hodnotu významně zvyšuje. Ignoruje obranu, což také navyšuje hodnotu.
Z toho mi vychází, že kdybych se měl řídit tím, co mají ostatní jednotky, tak by dmg mělo být kolem 200.
1000 sapérů s hodnotou 1M od prvního kola podpalují za 20k dmg za kolo a mini vybuchnou ve třetím kole za 400k, kdy oboje ignoruje obranu. To by jít mohlo, ale pocitově mi to přijde mírně slabší.
10k sapérů s hodnotou 10M od prvního kola podpalují za 200k dmg za kolo a mini vybuchnou ve třetím kole za 4M, kdy oboje ignoruje obranu. To mi přijde opačně už dost silné a snad i přesílené a 10k sapérů nemá Ghoro problém míst.
Výsledek:
30 dmg, co bylo původně je málo.
1300 dmg co je nyní je neskutečně přesílené a musí to co nejdříve zmizet
já navrhuji 200 dmg
2) jo, jak fungují jsem pochopil potom, co se mi je poprvé povedlo aktivovat (asi po 300 odehraných tazích)
1) by mě celkem zajímalo odkud jsi je opisoval, protože moje návrhy byli dmg 1000 a pak snížené na 500. Ale mylsím, že někomu se to zdálo moc a možná navrhoval něco nižšího a tak asi něco takového být mohlo...