Page 10 of 15

Re: Buh - Vulkan

Posted: Sun 22. Jan 2023 20:59:50
by nezmar
1000 run ohna a nebes je prilis vela.
Aj keby efekt bol, ze sa z vulkana stane killer toto neda v rozumnom pocte. To potom budem mat menej obrov ako ked boli za runy vecnosti (cca 8 obrov). To nedam ani ked sa poskladam :D, mozno tak 3 - V tom pripade je to strasne oslabenie.

nezabudajme, ze s takymto posilenim vulkana pride aj posilenie Ohnivych chramov a teda bude narocnejsie ich davat. A malokto dava posledne stupne. Ja som spravidla koncil na 4-stupni s vacsinou bohov, cize tych run byva podstatne menej.
Na Dreaddovi som mal na konci cca 5-6 tisic run ohna a to som vyslovene lovil ohnive chramy

Ostatne vyzera dobre a moze byt. Aj ked s tou cenou flamika som kludne isiel na 10k. Ked uz tak nech ich ma klasicky vulkan viac ako Dreadd na konci a nech je to poznat.

Re: Buh - Vulkan

Posted: Sun 22. Jan 2023 23:58:29
by Hron
Přes 3k run ohně a nebes jsem měl minulý věk za Aethera a to jsem je nefarmil.

Ale ok, může to být méně. Takže kolik 300 od každé?

PS: Ono sehnat 90 run věčnosti na 9 obrů (pokud to bude bez trhu) taky není jednoduché a mým cílem není zlevnit obry (ti jsou silní jak jsou a ještě jim chci dát střelecký útok). Mým cílem je, aby byl Vulkán více samostatný a ne závislý na pomoci z venku.

PPS: Vím, že se posílí chrámy a plenění, ale nejsem si jist jak velký efekt to bude v důsledku mít. Změny jako snížení hodnoty, či v podstatě i dmg golemů se neprojeví a na zbytek jsem zvědav.

Re: Buh - Vulkan

Posted: Mon 23. Jan 2023 20:38:24
by Zajac
Reálně je potřeba vzít v potaz následující:
- dokáže vulkán dobývat vyšší chrámy ohně a nebes tak, aby se mu to vyplatilo (pokud ne, tak stejně bude pro spoustu hráčů nezajímavý)?
- runy ohně se změnou fénixů v portále stanou pro mnoho hrářů úplně zbytnou věcí (fénixů si neuděláš dost, aby se ti do nich vyplatilo investovat)
- runy nebes potřebují pro hru i jiní bohové (dává vůbec smysl je chtít na ryze ohnivou evoluci - nebylo by lepší více ohnivých a nula nebes?)
- dokáže vulkán obecně jít vyšší eventy s udržitelnými ztrátami (pokud ne, tak stejně bude pro spoustu hráčů nezajímavý)?

Jinak s tím, kolik bude střeleckých jednotek, tak mám dojem, že v podstatě začínají ztrácet smysl meteority - protže reálně půjde jen o koule a útoky ve druhém kole...meteority už budou defacto takové dočištění (navíc vzhledem k proměnlivé iniciativě a zvednuté iniciativě fénixů tak trochu nepředvídatelné).

Ve světle zranění od lepších eventů je otázka, jestli člověk nebu náhodou efreety milovat, protože díky nim dá třeba některé věci i "zadarmo".

Ad hradby - upřímě je to jednotka, o kterou bude člověk běžně přicházet, pokud jí bude štítovat. Aneb ono udržet ztráty z lepších eventů (15M životů úplně s přehledem v pozdější fázi hry = 1000 hradeb = 500 run ohně jen na přetvoření z golemů, což není zrovna malé číslo) čistě verbovanými jednotkami je obecně dost výzva.

Re: Buh - Vulkan

Posted: Mon 23. Jan 2023 21:08:05
by nezmar
za chvilku cesta nebude viest zlepsovanim statov ale naopak zacneme zhorsovat staty ostatnym :(

Re: Buh - Vulkan

Posted: Mon 23. Jan 2023 21:13:47
by Zajac
PS. Jinak nejpozději se zavedením změn by bylo dobré aktualizovat na nové jednotky i simulátor. Protože jinak budou někteří hráči velmi nadávat, že se rozflákali o něco, co mělo být snadné...podobně jako když se upgradoval Dralgar.

PPS. V zásadě od změny Asceny, která byla v podstatě oslabena, se teď všechny změny dělají jako poměrně drastické posílení. Bývaly doby, kdy se bitvy rozhodovaly ve 3. kole s tím, že předtím šel už občas nějaký útok...nyní prakticky rozhohodují pouze první dvě kola. Skoro bych řekl, že se roztočila spirála posílíme jednoho boha, čímž posílíme eventy...a následně pak posílíme jiného boha mnohem více, čímž opět posílíme (jiné) eventy...a jdeme spirálou vesele dál. Vulkán tímto získá opravdu velké množství různých stacků, ke kterým bude mít stále přístup. Chudák třeba již zmíněná Ascena, která musí vystačit s 5 druhy jednotek (+ domobranou).

PPPS. Nic proti posilování, akorát mám pocit, že se to občas trochu přehání. Ať už bahňák (ale ten zejména v počátku) či třeba Posvátný jednorožec.

Re: Buh - Vulkan

Posted: Mon 23. Jan 2023 22:27:51
by Hron
1) Cílem bylo vše jednou posílit na +- srovnatelnou úroveň a pak to zase na dekádu nechat.
Zatím byl posilněn Dralgar, Dhar, Crinis, Ghoro (snad v tomto pořadí) a nemám v plánu je v brzké době dál posilovat. Takže nekonečné spirály bych se nebál.

2) Ascena je nyní nejslabší a to uznávám už od doby jejího oslabení. Ale za tím oslabením si stále stojím, protože předtím byla sice silná, ale tím, že měla skoro neomezené štíty zadarmo a to bylo prostě špatně. Ascena by rozhodně chtěla předělat.

3) Bohužel simulátor by měli mít na starost dva hráči, kteří tu už půl troku nebyli.

4) Oslabování by myslím prošlo jen tak, že by bylo plošné, jinak ho moc nevidím.
(když tedy pominu ladění zaváděných změn)

5) Jestli a s jakými ztráty bude dávat Vulkán chrámy ohně netuším. To bude chtít otestovat. Ale z principu toho, že nemá léčení, vyvolávané štíty, štíty skoro zadarmo, či nekonečnou obranu, tak ztráty bude mít určitě, ale zatím nedovedu odhadnout, zda takové, aby se to vyplatilo, nebo ne.
Podobně to bude i s ostatními chrámy, které útočí prvních dvou kolech.

6) Přijde mi v pořádku, když má hráč z portálu jednotky/desítky Fénixů (podobně jako obrů) a nepřijde mi dobře, že jich má tisíce. Nějaké rozumné využití pro ně by asi bylo dobré vymyslet, ale nechci aby to byli Fénixové.

7) Už historicky je spojitost mezi ohněm a nebesy (ala Flamekeeper) a proto jsem dával oboje.

8) Ano, význam meteoritů klesá, ale to je v podstatě pravda už od doby rozvoje jiných bohů (a nejen v poslední době). Ale dobrý point s iniciativou a navrhuji, aby měl Meteorit iniciativu 15-30 místo 10-30.

9) 15M životů bereš jako ztráty z jakých chrámů? Z těch nejvyšších? Jinak mi to přijde celkem dost.
Ale jinak máš pravdu, bude to chtít zdi upravit, aby byli levnější a tím pádem by se mohl vyřešit i bod 5.

PS: Úpravy doplním červeně do původního příspěvku.

Re: Buh - Vulkan

Posted: Mon 23. Jan 2023 22:40:25
by Hron
Jinak obecný problém Vulkána je v tom, že Vulkán je destrukce, je to útok bez obrany. A to je něco co nezapadá mezi ostatní, kteří jsou dělaní tak, že mají silnou/vyvolanou obranu a ve výsledku bojují s minimálními ztrátami, nebo úplně bez nich. Z toho vybočuje jen Ghoro, ale ten je levný a to se k Vulkánovi nehodí. Vulkán správně aby sem zapadl, tak by měl být ten, kdo vyhrává v prvních dvou kolech, zatímco ostatní vyhrávají až od třetího kola dál (což tak kdysi bylo), ale už dávno se u ostatních přešlo k tomu, že vše střílí a vyhrává se v prvních dvou kolech. Tím Vulkán přišel o svou unikátnost a ano, je nudné, že mu opět u všeho dávám střelecké útoky a zaměřuji ho na boj prvních dvou kol, ale to je něco, co mi u něj vždy přišlo jako základ a co je u něho vyrovnávající prvek = nemají obranu, ale zato zabíjí dříve, než soupeř zaútočí.

Protože Vulkán už nyní nemůže mít svou exkluzivitu v zabíjení v prvních kolech, tak mu přidávám i tu obranu co mají všichni (hradby), což se mi tolik nelíbí, ale pracuji s tím co mám a vlastně když se budou hradby neustále skládat a rozpadat, tak to alespoň může simulovat "proměnlivost ohně".

Re: Buh - Vulkan

Posted: Tue 24. Jan 2023 20:58:59
by nezmar
skladat spat moc nechcem. Uz to ma dhar a bolo by to len o tom istom. Mne nevadi ze to bude chcipat a je to v pohode. Bude dostavat 2 stity zadarmo (golemov) a moze z nich za runy ohna spravit este lepsie stity - cize za mna v pohode ze to bude kapat.
Zatial nikto nema budovanie hradby (trvalej), takze by bude mat nieco unikatne.
A mozno porozmyslat nad znizenim imunity na ohen pre niektore jednotky a artefakty (alebo spravit ich viac nedostupne). Tym by sa opat zvisil zaujem o ohnivy stit ako taky

to ze nepojde na 20M stit je tiez v pohode. Nepotrebujeme ist tymto smerom (aby mal kazdy 20M stit na konci). A pokial niekto nechce investovat runy ohna, tak nech neinvestuje, stale moze vyuzivat golemov ako takych (kedze budu zadarmo a lacnejsi na udrzbu, nebude to take hrozne ako teraz).

Co sa tyka tej ceny a obrov, tak tam sa mi pozdava nieco ako: 400 run ohna, 200 nebes, 1 vecnosti. To by uz mohlo umoznit mat v klude 10 obrov za vek vlastnymi silami. Ak niekto bude skupovat, tak sa moze dostat aj na 20-30 oborv a to uz vie narobit aku taku neplechu.

K inej debate: mozno bude nutne troska (vsetkym) ubrat z druheho utoku aby sa to opat presunulo aj na 3-utok (momentalne sa vyuziva iba na domlatenie supera)

Re: Buh - Vulkan

Posted: Tue 24. Jan 2023 21:18:32
by Hron
Co ohnivého štítu se týče, tak on se řeší kvůli démonům a pokud ho kvůli Vulkánovi budeš rušit, tak si jen lidé budou stěžovat, na démony, ale nebudou kvůli tomu více hrát Vulkána.

Ceny v návrhu přepíšu a zruším rozložení.

Re: Buh - Vulkan

Posted: Thu 02. Feb 2023 7:17:36
by nezmar
napadla ma jedna myslienka ohladom tych ohnivych zdi. Co keby sa namiesto zmeny golemov na zdi skor "kupoval" ritual ohna/lavy, ktory by mal vlastne 0 hodnotu.
Ale keby ho hrac zoberie so sebou do boja tak by na zaciatku 1 kola trasnformoval vsetkych ohnivych/lavovych golemov na stenu a po boji naspat a spotreboval by sa.
Hrac by ich mohol mat viac ale do boja by sa bral maximalne 1ks
- jednotka by sa nepocitala do poctu jednotiek, ktore moze hrac poslat do boja