nezmar wrote:A čo tak, keby Flamekeeper Lord robil nasledujúce veci:
* posílil magii ohne priateľským jednotkam (%)
* posílil ohnivý štít priateľským jednotkam (%)
* vyvovlal 1-5 stacku po 1-3 špeciálnych meteoritov, ktoré by sa po dopade (a zničení) premenili na ohnivých prízrakov
Hodnoty, rekrut jednotiek sa bude upravovať keď sa nato detailnejšie pozriem
A pravdepodobne večný oheň bude dávať instantne runy ohňa (podobne ako sa občas druidom podarí nájsť runy života v údolí obrov)
A mágovia ohňa budú vyvolávať ohnivé gule (menej ako teraz arcimágovia) a arcimágovia budú vyvolávať viac ohnivých gulí (čiže sa to už hádam oplatí viac)
Přijde mi, že by se stal Lord až nezvykle silným. Dost záleží na procentech u posílení magie ohně a pak ty stacky přízraků mi připadají moc silné. Jsem proto, aby se to udělalo, ale možná bych pak zauvažoval o drobném posílení pro ostatní unikátky:
Zesílit Obra na wurmovy (toho v každém případě), posílit krakena (ten mimo jiné totiž blokuje i celou budovu), u světlonoše minimálně spojit obě magie v jednu (což tak byl původně myšlen i ten můj nápad, když jsem psal o vytvoření té druhé schopnosti), jendorožci dát druh útoku 4, posílit velemága ledu, posílit budoucího velemága země.
Což ale považuji za dobrý trend, jen ať jsou unikátní jednotky opravdu unikátní!
Zbytek změn mi přijde taky relativně silný, ale vulkán z top klanu po změnách okolních bohů dost klesl, tak ať se zase klidně vyšvihne zpět...
ySpirit wrote:At uz Flamekeeper Lord bude delat cokoliv, bude silnejsi, nez je ted
Posilovani magie ohne spojeneckym jednotkam by bylo super. Taky by znamenalo, ze se s vetsi armadou vic a vic vyplati. Jak by to pak fungovalo s vulkanovo ohnivym praporem - bonusy se vynasobi nebo sectou?
Posileni ohniveho stitu mi prijde jako zajimavy napad, ktery by se klasicke vetvi ale poradne nevyuzil - proti eventum / pleneni / dobyvani Vulkan vetsinou zabiji vse v 1. a 2. kole, nebo na zacatku 3. pres meteority. A v PvP se muze cekat, ze nepratele budou mit imunity na vsem dulezitem.
Stale neznam stinovou vetev, takze mozna, ze by to na te bylo mnohem lepsi.
Specialni meteority by mohly byt, ale taky je to spis takova fixni sila jednotka (nez aby byla silnejsi podle armady / typu cile, jako treba posvatny jednorozec / buffujici postavy / exterminace), ktera by byla uzitecna nekdy v zacatku, co ty meteority jsou schopne sundat vice stacku. Jakmile by vsechny stacky meteoritu padly na jednu jednotku, se kterou to ani nehne, bylo by to vse o ohnivych prizracich a jejich schopnosti snizovat iniciativu o 5.
Mozna by nebylo spatne, kdyby se pocet stacku a pocet meteoritu odvijely od celkove hodnoty armady.
Pro priklad - na male hodnote armady by byl vzdycky jen 1 stack 1 specialniho meteoritu -> 1 stack 2 -> 2 stacky, v jednom 2 v druhem 1 a tak dale, dokud nebude na 100M+ hodnote armady vzdycky privolavat 5 stacku po 3.
Celkove posileni magie ohne mi zni nejlepsi.
Posílení magie ohně je naprosto super, to máš pravdu.
Posílení ohnivého štítu je na nic všem -> jak jsi psal, démoni mají imky a hráči taky. Reálně schopnost ohnivého štítu u hráče má význam jen jako imka na ohnivý štít a tak je jedno její hodnota. Ale občas výjimečně se zadaří, že se to projeví, tak ať má pak hráč alespoň dobrý pocit, že ten štít něco udělal...
Jediná nefixní jednotka je posvátný jednorožec, který ale má jen jedinou abilitu, která dělá jedinou věc a ta "jen" obnovuje tvé jednotky, nic nepřidává, nic nebere soupeři. Takže nevidím důvod proč by nemohl být Flamekeeper lord taky fixní, jen možná trochu snížit random z 1-5 na 3-5 (ať to není tolik o náhodě a je z toho větší užitek vždy). A pak vlastně ani on není fixní, díky tomu, že zlepšuje magii ohně...