Buh - Vulkan

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Vulkan

Post by nezmar »

magie_seslanych = zivoty_celkem/60 az zivoty_celkem/30
ak vulkan_ma_prapor tak
magie_seslanych = magie_seslanych * 1.5;

cize je tam presne vynasobenie poctu.

Stínový arcimág 150 zivota.
Cize 60 arcimagov vyvola 150 az 300 bestii. Pri prapore je to 225 az 450 bestii.

ak ich je 200, tak s praporom by to malo byt 750 az 1500. Bez praporu by to malo byt 500 az 1000
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

Nemohl by se ten rozsah magie trochu zmírnit, aby to nebylo tolik o náhodě a dalo se s tím lépe počítat?

Nyní je to x/60 - x/30, takže pro arcimága je to 2,5-5 jednotek, tedy průměrně 3,75.
Navrhuji, aby to bylo x/50 - x/36, takže pro arcimága by to bylo 3,333 - 4,166, tedy průměrně stále 3,75.

A pak stejnou úpravu i pro mágy.

PS: Drobná výhoda: S praporem takhle nemůžeš vyvolat méně, než bez něj, jak je to nyní možné, pokud máš smůlu... :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

Stínový portál 4. a 5. úrovně je tak drahý, že se nevyplatí ho dělat, což mi přijde jako škoda.
Navrhoval bych ho zlevnit a to u 4. úrovně z 10k na 7k a u 5. úrovně z 20k na 10k.
(cena první tří stupňů je dle mě v pohodě)
žroutík
Posts: 7
Joined: Sat 24. Oct 2020 16:49:59

Re: Buh - Vulkan

Post by žroutík »

Přiznám se, nečetl jsem zde všechny posty, takže nevím, zda to už někdo nenavrhoval. Ale navrhuji citelně posílit flamekeeper lorda. Ohnivý přízrak je sice super, ale dá se říct, že v bitvě není téměř nikdy rozdíl mít/nemít ho a druhá možnost - seslat 1x meteorit působí jako vtip.

Osobně navrhuji ho nějak posílit, protože 750 run ohně není úplně málo a v podstatě se jedná o jednotku, která nic nedělá. Možná zvýšit počet meteoritů na 5-10x? Nebo to spojit a aby povolal ohnivého přízraka + 3-10x meteorit?
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

žroutík wrote:Přiznám se, nečetl jsem zde všechny posty, takže nevím, zda to už někdo nenavrhoval. Ale navrhuji citelně posílit flamekeeper lorda. Ohnivý přízrak je sice super, ale dá se říct, že v bitvě není téměř nikdy rozdíl mít/nemít ho a druhá možnost - seslat 1x meteorit působí jako vtip.

Osobně navrhuji ho nějak posílit, protože 750 run ohně není úplně málo a v podstatě se jedná o jednotku, která nic nedělá. Možná zvýšit počet meteoritů na 5-10x? Nebo to spojit a aby povolal ohnivého přízraka + 3-10x meteorit?

Nevím o tom, že by se to v posledních pár letech řešilo.
Co posilování Magie ohně IV se týče, tak pozor na to, že RGP ji má taky, takže tím se posílí i démon.

A protože se jedná o pána Flamekeeperů, tak by se mi líbilo, kdyby jeho umění bylo nějak posílené umění flamekeeperů a tím pádem bych navrhoval mu dát novou magii, tedy Magie ohně XI - Roj meteoritů.
(bylo by to místo magie ohně III a bylo by to nastavené jako defaultní magie)

Roj Meteoritů
Jednotka vyvolá třikrát tři meteority.
(tedy já mám vulkána rád, takže bych radši silnější variantu "3-5x tři meteority", ale pochopím, že by se to někomu mohlo zdát moc OP...)
žroutík
Posts: 7
Joined: Sat 24. Oct 2020 16:49:59

Re: Buh - Vulkan

Post by žroutík »

klidně souhlas s tvou verzí. Ono stejně 3-5x meteorit je prakticky nic - je to max 480000 (nebo kolik, nechytej mě za slovíčko :D ) dmg, což v době, kdy na vulkánovi bude někdo mít flamekeeper lorda už fakt není žádný dmg. A co se týče eventů jako plenění/dobývání a další - stejně všechno chceš primárně projít flamekeeperama - tam je hlavní dmg a další stack meteoritů nic neřeší (viz magmatičtí obři - jsou fajn, ale zásadní rozdíl to není). Takže ani další stack meteoritů od flamekeeper lorda není zásadní rozdíl v hratelnosti - stejně jednotkama jako stín s posílením neprojdou a čím projdou, to by stejně vyřešily meteority od flamekeeperů.

Takže asi tak :D
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Buh - Vulkan

Post by Ripperman »

A co takhle flamekeeper lorda udělat zajímavějšího a to tak, aby posiiloval celkově celou armádu vulcana. Když v závěřečné fázi věku do něčeho prdne 5 meteoritu navic, tak se to ani nepozná. Zatímco když ti posvátný jednorožec každé kolo oživí tisíc starodávných entů, tak to poznáš....

Navrhoval bych, že flamekeeper lord způsobí to, že flamekeepeři vyvolají meteority jak v prvním, tak v druhém kole. :twisted: Případně všechny jednotky armády ve které je flamekeeper, zakouzlí ve druhém kole opětovně své magie ohně, případně slabší varianta s nějakou slabší účinností, např. 50% . :mrgreen:
Tzn. že když v prvním kole vyvolají flamekeepeří 100 meteorů, stínoví mágové 1000 ohařů, tak ve druhém kole se vyvolá dalších 50 meteorůa dalších 500 ohařů. Generál s robou vyvolá meteorit ve druhém kole ne s 50% pravděpodobností, ale jen s 25%, atd.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

To mi přijde přesílený za pouhých 750 run ohně.
Zdvojení štítů u stínového vulkána s tím, že kdyby neštítovali, tak mají slayera a steč, což je silný, je dle mě strašně moc. A zdvojnásobení velkého stacku meteoritů mi přijde taky dost šílený. A to i kdyby bylo všeho "jen" 50%.

A pak ještě jedna drobnost: S tím, jak je ysystém aktuálně nastaven, tak kdyby vyvolávali ve druhém kole, tak by ve druhém kole neútočili.

Když už něco takovéto, tak spíše, posílit množství vyvolaných v prvním kole třeba o 30%, ale to mi přijde takové bez nápadu...

PS: Těch 3x 3-5 meteoritů mělo mít význam čištění méně životových staců po tom, co se Vulkán zbaví štítů v prvním/druhém kole, ale uznávám, že 3-5 je na tohle opravdu málo...
Mně se na tom líbí ta představa "bombardování nepřátelské armády meteority". Ale možná by to šlo udělat ještě jinak a to ještě více šíleně a to tak, že by kouzlo Roj meteoritů vyvolal jednotku pojmenovanou Roj meteoritů, která by měla Multiútok 7 a nepředvídatelnost (jako starodávná hydra) a měl by třeba zranění 100k, útok 100, obrana 0, životy 10k, iniciativu 20, útok ve třetím kole a pak zánik. (jo a samozřejmě by byl Roj imunní na ohnivý štít)
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Vulkan

Post by ySpirit »

Prvni vetev Vulkana je na zacatku veku snad uplne nejslabsi, ze se pomalu nevyplati vytvaret jednotky z budov.
Magove jsou hodne drazi (125g + 5 lidi), statove podobni otrokum s kopim, hodnotou take, jen maji ohnivy stit a muzou utocit ve 2. kole. Casto na zacatku zvazuju, jestli se vubec vyplati investovat takove suroviny do nich, nez koupit par otroku na dobyti prvnich nekolik osad. Kdyby se jednotka kompletne odebrala a misto ni se rekrutovali rovnou arcimagove v malem poctu, Vulkan by mel kola 100-500 mnohem jednodussich.
Golemove jsou neskutecne drazi, a to jak jejich budova za 75k (protoze to konecne Vulkanovi odemkne rekrut arcimagu, prvni uzitecne jednotce z vetve), tak jejich rekrut. 5k zlatych za Ohniveho golema, co ma 500 hp na 1.000 hodnotu se vubec nevyplati a ztrata 5k zlata za jednotku je proste znat. Lavovy golemove jsou o neco lepsi (700 hp na 1.000 hodnotu) s lepsim ohnivym stitem, ale stale se to vubec nevyplati za tu cenu stavet. Magma golem je uz ale neco uplne jineho, protoze dela neco vic, hlavne si je hrac odemkne az po nejake dobe, kdy uz ma rozjety klan a 5.000 za tah neni tolik.
Ke chramu vecneho ohne / vylepseneho vecneho ohne (s andeli) jsem se jeste nedostal, tak k tomu zatim nic nemam. Stinovou vetev jsem nezkousel.

Mag ohne
  • Jednotka by se musela budto posilit statove, dostat nejakou schopnost (i kdyby to melo byt treba sesilani ohnivych kouli, co maji arcimagove, jenom by treba sesilali polovinu nebo tretinu toho, co arcimagove), nebo shodit hodnotu jednotky na 10-15
  • Pokud by se jednotka nemela posilit, hodila by se nizsi cena - 125z + 5 lidi je proste moc. Arcimagove chodi s nimi, ok, ale tak by treba mohli chodit pri plnem rekrutu z teto budovy. Davat neustale stranu zpatky - dopredu namisto obycejneho refreshe je proste otravne.
Golemove
  • Snizit cenu ohniveho a lavoveho golema (5.000 -> 1.000 zlatych), magmaticky muze zustat tech puvodnich 5.000
  • Snizit hodnotu na 400 (500 pro lavoveho)
  • Tzv 50 ohnivych golemu vyjde na 50.000 zlatych, 20.000 hodnotu (625 zold), ma 25.000 hp (pokryje 3,5k vesnicanu), utokem da 2.500+ a ma ohnivy stit 1.250 - neni zrovna nejlepsi, ale aspon by Vulkan mohl dat nejake eventy na nizke hodnote s nizkymi ztratami, ktere je schopny rychle dorekrutovat zpatky.
  • A 50 lavovych golemu vyjde na 50.000 zlatych, 25.000 hodnotu (781,25 zold), ma 35.000 hp (pokryje 5k vesnicanu), utokem da 3.000+ a ma ohnivy stit 1.750 - to uz je pouzitelne.
  • V porovnani 50 kamennych golemu - 500.000 zlatych, 12.500 hodnota (390,625 zold), 37.500 hp (pokryje 5,3k vesnicanu), utokem da 500, bez ohniveho stitu ale s vysokou obranou.
  • Cena Dharovo golemu by taky musela jit dolu. 10.000 za kazdeho golema je moc. Treba by se aspon opet trochu hral Dhar.
  • Tim by meli golemove na zacatku hry smysl pouzit, slo by je vyuzit na dobyti prvniho mesta a celkove urychlit zacatek
Fenixove
  • Jsou celkove dobrou jednotkou, ale i tak mi prijde, ze 3 ohnivi fenixove za 2 runy ohne jsou drazi. Videl jsem, ze je tam to posileni, co je ma zlevnit a pridat jednotku, co se s nimi rekrutuje, ale i tak by mohlo byt treba 1 RO = 3 fenixove, vylepsene 1 RO = 4-5 fenixu. Prece jenom prvni budova se pouziva jen na arcimagy, druha nedela v zacatku vubec nic, a treti vyzaduje ohnive runy na rozjezd.
  • Pridat kouzlo, kde se 10.000 lidi obetuje do vecneho ohne pro vytvoreni 1 runy ohne (nebo klidne muze byt nejaky pocet magu ohne, aspon by meli konecne vyuziti)
  • Ledovy fenix je asi jen jako bonus stack, co muze zpomalit. Radsi bych to videl za 1 runu nebes v mensim poctu treba 1-4.
Bylo by super, kdyby privolane nebo stejne jednotky utocili v poradi podle jejich poctu. Takze kdyz mam 40 flamekeeperu, co mi hodi 20 meteoritu, 1 magmaticky obr hodi 4 a pak jeste velitel s robou 1, slo by to vzdy v poradi 20-4-1.
At uz tohle funguje ciste na kazdou stranu zvlast, a nebo zaroven pro vsechny (tzv. v eventu demoni privolaji 16 meteoritu - tyto meteority by vzdy utocily po mem stacku 20)

A zaroven by se mohl ohnivy stit pridavat do damage jednotek, stejne jako je to ted pro stec, ale fungovalo by to ve 3. kole a dal. Jednotky imuni na ohnivy stit by nedostaly zadne extra poskozeni.
To by posililo i demony (jestli tedy potrebuji posilit) :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

Stínová větev spolu s Aetherem (šaman+hvězda) a nemrtvým Dreaddem tvoří tři nejsilnější bohy. Má slabší rozjezd (postavit první dvě budovy není nejlehčí), jinak je super.

Klasické větev
Kdysi byl Vulkán velmi silný, protože Flamekeepeři s meteority byli něco neskutečně silného. Od té doby stále upadá a příchod stínové větve ji (minimálně pro mě) zabil, aneb já od té doby rád hraji stínového vulkána a s klasickým se trápit nechci...
Takže ano, rozhodně si myslím, že by klasická větev měla být posílena a aby se z ní nepoužívali jen flamekeepeři v kombinaci s dreaddem kvůli démonům a podobně...

S tvým popisem souhlasím. (jo a Andělé mi přijdou silní, nebo minimálně jsem měl hodně rád a je to asi jediná jednotka po které se mi stýská)

Mág ohně
- Ano, jsou drazí a jediné využití, které si pamatuji je, že se používají jako štít ve Spolku mocných. Klasický Vulkán je jeden z top klanů na dobýjení Spolku mocných od doby, co má vlastní meteority (nechá spadnout Meteority spolku do "postradatelných jednotek, které tak tak štítují vlastní meteority a vlastní meteority pak zabijí tři stacky jednotek spolku a pak stačí jen něco málo do doražení zbytku)...
- Zvýšil bych jim útok a zranění o 2. Snížil hodnotu na 30 a zlevnil jen na 100 zl + 5 lidí.
- Dále pak bych upravil rekrut velemágů na vzorec co mají zasvěcenci u Aethera. Je zde totiž stejná situace - u obojího je to bonusová jednotka, která se otevře další budovou a oboje je to posilněné vylepšením budovy.


Golemové
- S tím co navrhuješ nemám problém a klidně bych takovou úpravu bral. Ale radši bych jinou úpravu. Jde mi o to, že "golemové" (jak si je já představuji) by měli být něco, čeho by se měl člověk bát. Kamení golemové by měli být hradba přes kterou se nedá dostat a ohnivý golemové by měli být snem každého pyromana a rozsévat destrukci kam jen přijdou. Proto místo snížení ceny a hodnoty bych byl radši, kdyby byli posíleni.
-> tvá změna mi přijde bezproblémová a pokud bude, budu rád, ale radši bych tuto změnu:
- Ohnivý golem: útok 24, zranění 150, ohnivý štít 100
- Lávový golem: útok 26, zranění 175, ohnivý štít 150
- Magma golem: útok 28, zranění 200, ohnivý štít 200, hodnota 2000
(ten posílit nepotřebuje, ale je nesmysl, aby byl slabší, než předchozí...)


Fénixové
- Fénixové jsou hrozně ošemetná jednotka kvůli vzkříšení. Já za ně mám obvykle smůlu a umírají hrozně rychle, ale teoreticky to může být nesmrtelná a proto ta cena. Takže je to drahé, ale pokud se posilní jeho předchozí jednotky, tak bych to neměnil.
- Rozhodně jsem proti, aby bylo kouzlo na tvoření run ohně za lidi a to už minimálně proto, že Obchodník na tržiště má šanci ti za runy ohně procentuálně zvýšit počet lidí a to by mohlo lehce vést k nekonečnému množství lidí a run...
- A v podstatě jsem i proti tomu, aby se tvořili runy ohně z něčeho "spotřebního", protože to se může lehce vymknout kontrole. Trochu bych se inspiroval Aetherem a pokud by mělo být nějaké tvoření run ohně (což jsem spíše proti tomu, aby nějaké bylo) tak za něco cenného. U Aethera to jsou města, tady bych dal třeba Esence života (vloží se Esence života do Věčného plamene, ten se na chvíli promění v malou sopku a vytryskne z něj několik run ohně).
- Ledový fénixové jsou fajn a vysoká iniciativa se občas dost pozná...


Dodatky:
Chápu oba tvoje dodatky, ale u obou mi přijde, že je to moc práce za málo užitku. Aneb, to jak to nyní funguje je v pohodě a po zavedení těch dvou změn to nebude výrazně lepší a obě změny vyžadují podmiňované příkazy a předělávání stávajících vzorců, což mě přijde zbytečné. (meteority mají náhodou iniciativu a tak aby zůstalo zachované, že je náhodná a zároveň jdou v určitém pořadí není nejjednodušší vzorec a podobně)
Post Reply