Buh - Vulkan

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
healtonn
Posts: 58
Joined: Thu 09. Apr 2015 19:07:24

Re: Buh - Vulkan

Post by healtonn »

tarrant wrote:mohu se zeptat jaký je vzorec pro zvýšení příchodu magma golemů v závislosti na počtu run ohně?
Když jsem postavil Chrám Večného Ohně tak se příchod golemů zvýšil na 2 ikdyž jsem neměl žádnou runu ohně, po tom co jsem získal 10 run ohně se mi zvýšil na 3 a po 20 na 4.. teď mám 72 a jsem na 5ti což po tom pěkném začátku je poněkud bída.. tak by mě zajímali milníky, kdy se příchod zvýší..
Já mám 48 run ohně a chodí mi 1 magmaticky golem za kolo. Ale teda koukam na lehce podstatny detail, ja nemam postaveny ten chram :D
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Vulkan

Post by nezmar »

v sucasnosti, magma golemovia:

Code: Select all

if($bu_druh1 == 1191){ 
	$bonus_rekrut += ceil(20*pow($runa_ohna, 0.7)/100);
}
cize treba mat vecny ohen aby sa bonus vobec aplikoval

Momentalne prerabam Ghora, potom sa pozriem pravdepodobne na Vulkana
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Vulkan

Post by nezmar »

rozmyslam ako prerobit klasickeho vulkana, resp. ho troska boostnut a pri vytvarani Ohnivej hory ma napadlo co keby sme aj s ohnivych a lavovych golemov spravili obrov (nie nutne ten ohnivy obor, ktory uz existuje)
A aby sa to dalo vyuzivat tak by ohnivy golemovia chodili aj ked sa rekrutia lavovy a magmaticky a lavovy aj ked sa rekrutia magmaticky. V pocte napr. 1/2 az 1 x pocet vyssieho stupna.
Vulkan by tak ziskal dodatocne 2 stity ktore tak nutne potrebuje

andele chodia spolu s fenixami a ty sa moc nerekrutia, cize by som zvysil ich pocet 2*

a rozmyslam ci by to moholo zatial stacit alebo ci este vymysliet aj nejaky upgrade magov/flamikov
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

U Flamíků mám j problém jen s tím, že to co je u Vulkána jako poslední drahá jednotka, je u dreadda zadarmo a na konci věku jich má často více, než Vulkán. Ale to je asi jiný problém. Flamíky by to dle mě chtělo nějak posílit, ale aniž by se posílila magie ohně 3.
Zde jsou uvažoval spíše o posílení vedlejší a tedy snížení ceny zlata a snížení hodnoty -> v dnešní době už meteorit není tak strašlivý jak byl kdysi a hodnota 25K je hodně.

Když už jsem klasického Vulkána hrával, tak jsem na konci stavěl Fénixů hodně, problém byl v tom, že jsem je nestavěl předtím, protože jsem chtěl co nejvíce run na rekrut magma golemů, abych nemusel tahat moc tahů, protože jsem nemohl Vulkánov armádu zaplatit. Když jsem se ke konci nahazoval, tak jsem pak dal do Fénixů všechny runy a Andělé jsou hodně silná jednotka -> nebo minimálně mě to vždy přišlo úžasně silné, jak každé kolo vyvolávají tolik deště se slayerem. Tady bych rozhodně nezvyšoval rekrut andělů, ale spíše bych snížil hodnotu většiny Vulkánových jednotek (viz níže) a možná upravil závislost rekrutu na ohnivých runách (i když i zde je hlavní problém v tom, že Vulkán se nemůže je dovolit famit jinde než ve Spolku, protože pak zkrachuje).

Mít další dva stacky golemů by bylo na první pohled dobré, ale na druhý by to aktuálně dopadlo stejně jako s efreety, které každých pár tahů propouštím, protože je nejsem schopen zaplatit na žoldu. Ale pokud upravíme hodnoty Vulkána, pak by to mohlo být zajímavé.

Obecně si myslím, že největší problém Vulkána je, že jediný dobrý štít je Magmatický obr, o které ale nechce přicházet a vše ostatní je neskutečně drahé na žold a tak se Vulkánovi drtivá většina jednotek nevyplatí v armádě držet, pokud chce být schopen odtáhnout tah.

Vulknána bych chtěl zkusit více rozpracovat a sepsat nějaký podrobnější rework (podobně jak u Dhara), ale nevím kdy na to budu mít čas. Vím, že dnes ne, ale když vidím, že jsi rozjetý, tak zkusím co nejdříve.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Vulkan

Post by nezmar »

ceny sa mozu dat dole a islo mi hlavne o to nahodit mu vlastne stity (relativne lacne na prichod aj na udrzbu) v podobe tych obrov. Ono ked nebudu mat presvihnutu hodnotu a v podstate ti budu chodit lavovy a ohnivy zadarmo (v ramci rekrutu magmov) tak by to nemeselo byt na zahodenie

ale zmene hodnoty, pripadne aj mierne statov sa nebranim ani u existujucich jednotiek.

A prave kvoli cene flamikov a ako sa moc neoplatia som rozmyslal ci zmenit aj ich alebo nie. Ale pridavat dalsie meteority/nieco podobne sa mi moc nechce
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

Taky se mi nechce dávat více meteoritů, či něco takového. Uvažoval jsem nad tím, že by se dali opakovaně spojit do Flamekeeper lorda (který by přišel o status unikátní jednotky), ale to se mi taky moc nelíbí. Stejně tak jako je vylepšovat v něco jiného, protože by pak logicky taky dávalo více meteoritů či podobně. Takže proto mi vyšlo akorát to, že by se zlevnili, aby cena a hodnota více odpovídali reálné síle. Což sice neřeší původní problém (Flamekeeper vs Zvěstovatel), ale jednotce to pomůže.

U golemů je obvyklý problém vylepšovaných jednotek, že v early, kdy je zdrojů málo jsou tam jen slabé a drahé jednotky a v lategame, kdy se člověk pohybuje ve vyšších číslech, tak dostává lepší jednotky a k nim další jednotky zadarmo (tohle platí všude, jen je rozdíl ve významu jednotek). Pro lategame tohle bude určitě dobré, otázka je, jak bude vypadat early game, kdy ale to, že mají koule i obyč mágové mu hodně pomohlo.
Jakmile to více rozpracuji, tak to lépe uvidím.

Dodatky:
1) přejmenuji spojenou věc z "obrů" na "kolosy", protože mi to celkem sedí k tomu, že je to "větší golem" a pak alespoň nebude problém s tím, že už existuje Ohnivý obr, který tím, že je v portálu, tak ho nechci měnit
2) přemýšlím nad cenou spojování, protože pokud by měl Vulkán platit runy věčnosti za spojování ohnivých a lávových golemů, tak se na to vykašle a radši je pošetří na magma obry. Kdy vlastně protože sám si je farmit nemůže (pokud chce mít míce jak 9 obrů), tak musí runy runy kupovat a to mi přijde jako špatná mechanika, tak si říkám, že bych se chtěl od ceny v runách věčnosti nějak oprostit, nebo alespoň výrazně zredukovat. Mám nějaké nápady a uvidím k čemu dojdu, až to budu sepisovat...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Vulkan

Post by nezmar »

tak to sa uz neviem dockat :)

mozeme zlacnit cenu golemov (zakladnych) a kedze sa budu rekrutovat vo vacsom mnozstve po upgradoch tak vyssia cena tam bude davat zmysel. Tym padom sa viac oplatia

Inak to iste aj efreeti, ak su stale moc drahy, tak sa moze porozmyslat nad znizovanim hodnoty
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

Obecně Vulkán má vysokou hodnotu, protože kdysi když jsi vyvolal 20 meteoritů, tak jsi zabil cokoliv a ohnivý štít byl velmi silný.
Dnes jsou mnohem větší armády o mnohem více stacích, takže meteoritů potřebuješ více, aby jsi něco udělal a i když jich máš více a zabiješ 3 jednotky, tak to hráče často nebolí tolik, jako když kdysi přišel třeba jen o jednu jednotku. A ohnivý štít nyní už skoro nemá význam, protože jak se rozšířili démoni a jejich eventy a všichni jsme volali po více imkách a obranách pro drahé jednotky, tak v dnešní době ohnivý štít už nebezpečný není.
A když se člověk podívá na jednotky Vulkána, tak často má pocit, že 50% jejich hodnoty je to, že mají ohnivý štít.

Takže snížení hodnoty bude nejspíše na všech jednotkách a některé se budou měnit dále.

Jinak rád bych první nástřel sepsal zítra, tak uvidím, zda mi to vyjde.

PS: Když jsem dnes dával jednotky na wiki, tak jsem si všiml, že jsi vyrobil nejen Ohnivou hradbu, ale i Lávovou, tak uvažuji, že by nebyli ohnivý/lávový obři(kolosy), ale byla by hradba.
Nevýhoda hradby je, jak odůvodnit, že si ji bere Vulkán s sebou do boje. Výhoda je, že je to opět něco jiného než kolos, který by buď byl to samé co golem jen s vyššími staty, nebo by házel koule či něco podobného, čeho už má Vulkán i tak dost.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Vulkan

Post by nezmar »

vela veci nema logiku keby nad tym moc dlho rozmyslame, takze preco ich moze brat zo sebou by som neriesil.
Odovodnit sa to moze tym, ze sa v podstate spoja az na bojicku :D
alebo ich mas magicky ulozenych v multidimenzionalnej krabicke, ktoru ked roztvoris tak odial hradbu vysipes

ale bude to nieco co doteraz ziadny boh nema a teoreticky sa moze vyrobit aj magmaticka hradba, ked uz dosli runy nebes a nepotrebujes pohadzovat magmu ... :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

Vulkán upgrade

Obecně
Problém klasického Vulkána je, že se hra hodně posunula dál. Kdysi měl velký význam ohnivý štít a meteority a díky tomu měl Vulkán vysokou hodnotu a přesto byl silný.
Nyní se význam obojího snižuje a zlepšuje se u osatních poměr výkon/hodnota a tak je nyní Vulkán slabší a předražený.

Jednotky
Mág ohně
Kdysi bývala to vysoce předražená jednotka, jak na výrobu, tak na údržbu, ale jak mají nyní ohnivé koule, tak jsou skvělí v early game a myslím, že hodně i v mid game. Díky tomu je ideální první jednotka.

výsledek: neměnit

Arcimág ohně
Dobrý jednotka i kdysi. Nyní je otázka co hodnoty se týče, protože 80 hodnoty je hodně a ohnivé koule v lategame nedělají až tak moc. Zde bych proto navrhoval hodnotu snížit na 60. Dále pak bych zvýšil rekrut, aby drželi krok s ostatními jednotkami.

výsledek:
* snížit hodnotu na 60
* po postavení Ohnivého jezera bude příchod Arcimágů ohně "počet tahů/1000" zaokrouhleno nahoru (místo konstantních 1)
* po postavení Chrámu ohnivé sekty bude bonusový rekrut arcimágů ohně "počet rekrutovaných mágů ohně / 10" (přičte se k tomu, co je z Ohnivého jezera)



Ohnivý golem
Předražená jednotka, která se v podstatě nevyplatí stavět. Stavím ji jen když Vulkána rozjíždím později a pošlu mu 1M zlata z alianční pokladny.
Obecně jeho hlavní síla je ohnivý štít a dobrý poměr životů a hodnoty, ale kvůli ceně rekrutu se nevyplatí. Protože je to OHEŇ a protože z toho nechci dělat Kamenné golemy, tak nechci podporovat obrané vlastnosti jednotky, ale opačně bych chtěl podpořit útočné vlastnosti jednotky, či snížit hodnotu, nebo možná ideálně oboje.
Problém s laděním jednotky je, že na útočnou jednotku má mizernou iniciativu a zároveň je to "golem", takže se očekává i hodně životů.
Když vyjdu z porovnání s ostatními jednotkami ve hře, tak pro daný tier jednotky, toho co je zač a podobně by sedělo zvýšení dmg na 500 a snížení ceny na 3k zl se zachováním ostatního. Ale problém je, že s iniciativou 3 a útokem od třetího kola u boha, který se specializuje na vyhraní boje v prvních dvou kolech a při nejhorším pak pádem meteoritů, to je neskutečně pozdě a jednotka nemá využití. V lategame bude využití tím, že se spojí do hradby, ale bylo by dobré mít využití i pro early. A proto si říkám, že by možná stálo za to zkusit je posílit ještě více. Nechci jim zvyšovat iniciativu, sice "oheň" rychlý být může, ale pořád mám spíše představu toho pomalého golema a tak bych ještě více zvýšil dmg. S tím, že je to vlastně jedna z posledních jednotek, která bude dané kolo útočit, tak ty dmg mohou být opravdu vysoké, když je potřeba aby Vulkán přežil až do jejich útoku.

výsledek: zvýšit dmg na 1000, snížit cenu na 3000 zl (30 vybavení po 100 zl)

Lávový golem
O něco lepší, než Ohnivý golem, ale stále slabé. Problémy jsou tu stejné jak u Ohnivého a řešení se nabízí stejné a je to i logické.
Ale navíc bych zde zavedl co jsi psal ty, tedy že se budou rekrutit i nižší stupně. Zkusil bych prvně 1/3. (3 jednotky za tah je základní rekrut)
A pak k tomu bych ještě přidal další vlastnost a to tu, že další stavby by dodávali vybavení. Zde jsem přemýšlel o závislosti na runách ohně (podobně jak má dralgar pro elfí lučištníky), ale pak jsem si řekl, že tento bonus bych chtěl, aby spíše pomáhal v early a u magmatických golemů upadal, tak jsem se rozhodl o konstantní hodnotu (rozptyl).
Původně jsem chtěl snížit cenu na 4k, ale protože bude chodit vybavení zadarmo a protože chci zdražit magma golemy, tak cenu zachovám.

výsledek:
* zvýšit dmg na 1500, zachovat cenu na 5000 zl (50 vybavení po 100 zl)
* zadarmo příchod Ohnivých golemů v počtu floor(počet rekrutovaných Lávových golemů / 3)

Magmatický golem
Skvělá jednotka, protože vyvolává "koule" v prvním kole (což je super) a statově už není tak strašná a cena pro lategame je za takovouto jednotku přijatelná. Protože ale budou změny v závislosti na předchozích golemech a protože bych chtěl podpořit základní fungování Vulkána, tak bych zde navrhoval jednotku posílit a zdražit.
Inspiruji se, že se obrům (ala "velká jednotka") přidal střelecký útok a i černým pavoukům (ala stejný "tier jednotky"), tak i zde bych golemům změnil útok na střelecký. Ale pokud bych zachoval rostoucí dmg ala předchozí golemové, tak by vznikla velmi silná jednotka na úrovni top jednotek ve hře a fénixové by byli oproti ní moc smutní. Což mi nepřijde dobré a posílením Fénixů by se problém nevyřešil... Pokud bych ale dmg snížil oproti předchozím golemům a zvýšil ho jen na 500, tak by to už možná fungovat mohlo. Sice je z logického hlediska zvláštní, že "silnější" golem má menší dmg, ale říkám si, že prostě mohl obětovat "sílu útoku" za to, že bude vrhat kusy sebe, což je jisté vysvětlení a v reálu tím, že to bude jednotka se střeleckým útokem, tak bude silnější i s nižšími dmg.
Dále zde zachovám to, co se zavedlo u Lávového golema, tedy že budou chodit nižší golemové a že sem bude chodit vybavení. Jen přemýšlím nad počty, protože příchod magma golemů může být klidně 30 za tah a i více a každé kolo zadarmo desítky nižších golemů mi přijde hodně. Ale tak zkusím zachovat příchod ohnivých a snížit na polovinu lávových a uvidíme co z toho bude.
A psal jsem, že bych chtěl magma golema zdražit a to je pravda, chtěl bych do ceny zavést runy ohně. Mám ale strach, zda nebude cena 1 runa ohně na golema moc. Vlastně žádná jiná jednotka tohoto tieru u jakéhokoliv boha nestojí runy a ono to má jistý důvod. Je tedy pravda, že je zde dost unikátní, že vlastně z jedné budovy přichází 3 jednotky, kdy každá se dá ještě změnit na jinou, což značí, že je vlastně z jedné budovy 6 jednotek a pak run by mělo být díky nových chrámům a novému plenění hodně, takže by to možná nevadilo. Ale pro runy ohně bude i jiné nové využít a tak to zkusme bez toho a uvidíme, zda nebude moc silný. Zvýšil bych tedy jen cenu na 10k zl a počkal, co z toho bude.

výsledek:
* zvýšit dmg na 500, zvýšit cenu na 15000 zl (150 vybavení po 100 zl)
* změnit druh útoku na 2
* zadarmo příchod Ohnivých golemů v počtu (počet rekrutovaných Magmatických golemů)
* zadarmo příchod Lávových golemů v počtu (počet rekrutovaných Magmatických golemů)
//Protože bude potřeba mít spoustu stěn, tak je potřeba mít velký rekrut ohnivých a lávových golemů a proto jsem zvýšil poměr z 50% a 25% na 100%. Ale protože jsem zvýšil množství golemů, co chodí, tak jsem i zvýšil cenu cenu o dalších 5k.
A uvažuji zda ještě nezvýšit cena a udělat poměr druhým směrem, tedy že bude chodit více ohnivých/lávových golemů, než magma golemů. To možná bude první změna během testování.



Ohnivý fénix
Ohnivý fénix sám o sobě je relativně dobrá jednotka. Sice vzniklo mnoho lepších jednotek a tak v daném teiru trochu zaostává, ale stále ujde a pokud jich má člověk hodně a nemá smůlu, tak je to silná jednotka.
Jednotku bych rád posílil aby dohnala aktuální dobu, ale je zde problém v tom, že se dá přivolat přes portál (chrám). A pokud z ní uděláme dobrou jednotku a někdo si pak za své tuny run ohně přivolá 5k fénixů, tak to bude moc. Takže součástí úpravy fénixe bych přidal i změnu runové kombinace pro něj a to tak, že s sníží šance na úspěch na 5%. Uznávám, že je to hodně, ale run ohně má každý přebytky a tak na to, aby jich měl pár stále bude mít každý a nebudou jich tak mít ostatní tisíce...
Tak a teď k úpravám samotného Ohnivého fénixe. Líbí se mi představa rychlé střelecké jednotky. Jen iniciativa 8 kdysi byla top, ale nyní je jen nadprůměr a až ledový fénix je top (kdy ale opačně bych ho čekal spíše pomalejšího a ne rychlejšího). Zvýšil bych tedy iniciativu Ohnivého fénixe na krásných magických 13. Pak je otázka co dál s ním. Reálně je to dobrá jednotka, jak jsem psal v úvodu, ale rád bych, aby byla lepší. A mám několik možností jak to udělat. Můžu zvýšit útok/dmg, můžu snížit hodnotu, můžu zlevnit jednotku. Ostatní změny mi k němu nesedí.
Útok je hodně dobrý, cena je nízká, rekrut je dobrý (jestli si dobře pamatuji), dmg není špatné, ale kvůli novým magma golemům bych ho zvýšil a tak hlavní problém je hodnota, protože nyní se moc nevyplatí kvůli žoldu jich dělat hodně a vyplatí se jen nějaký menší počet. Říkám si, že taková dobrá hodnota by mohla být 500. Ale přemýšlím nad dmg. Nabízí se 500, ale mám pak pocit, že je to moc podobné magma golemovi, který je díky magii o něco lepší je výrazně levnější. Ale dávat fénixům ještě vyšší dmg se mi nechce. A tak bych je možná přepracoval trochu více aby byli více jako lehká střelecká jednotka s vysokým útokem a dmg). Pořád si se staty nejsem jist, ale zkusil bych to takto a uviděl bych.

výsledek:
* nové staty: dmg 350, útok 30, obrana 10, iniciativa 13, druh útoku 2, životy 200, hodnota 500; Vzkříšení, Imunita proti ohni, Ohnivý štít (100)
* snížení úspěšnosti runové kombinace na 20% (zvýšeno na stejnou šanci, jako má Ledový obr a je to tedy takový kompromis, ale stále bych radši těch 5%)

Ledový fénix
Aktuálně je to v podstatě lepší varianta Ohnivého fénixe, což mi přijde škoda. Přišlo by mi lepší, kdyby to byla jen jiná varianta fénixe, tedy podobně silná, jen mírně upravená. Ledový fénix by měl dle mě mít menší iniciativu a za to magii ledu, více životů a větší obranu, a za to opačně menší útok a dmg, a na závěr stejnou hodnotu. Obranné staty ledového fénixe jsou v důsledku k ničemu a tak je to v podstatě oslabení, což mi přijde jako škoda, ale stále by to měla být dobrá jednotka.
Cena mi přijde v pohodě (možná je opačně celkem nízká, ale nechme to zatím takhle).

výsledek:
* nové staty: dmg 300, útok 25, obrana 15, iniciativa 12, druh útoku 2, životy 300, hodnota 500; Magie ledu 2; Vzkříšení, Imunita Led (100%), Ledový štít (50%)
* pokud by šlo dát magii ledu 2 100% šanci, bylo by to super

Anděl věčného ohně
Dle mě super jednotka. Extrémně vysoký útok, vysoké dmg a super ohnivý déšť každé kolo. Když ale Vulkána upravujeme, tak můžeme mírně posílit i Anděla.

výsledek:
* zvýšit útok na 36 a snížit hodnotu na 600


Flamekeeper
Kdysi skvělá jednotka. Nyní již slabší, protože meteority nejsou to co bývali (při porovnání s ostatními) a je smutné, že Dreadd má to samé jako "bonusovou jednotku". S obojím se moc nenadělá.
Jednotka by chtěla posílit, ale už z principu není cesta ve zvýšení statů, protože tohle má být mág a ne bojovník a posílení Magie 3 by nebylo také ideální. Zde bych zkusil jen jednouchou úpravu a to výrazně snížit hodnotu a snížit cenu.

výsledek:
* snížit hodnotu na 10k a snížit cenu na 100k zl + runa ohně + runa nebes
(uvažoval jsem ještě nad hodnotou 10k a 12,5k ale řekl jsem si, že zkusíme těch 15k)

Meteorit
*zvýšení iniciativy na 15-30


Flamekeeper Lord
Nevím, jestli jsi už zavedl, ale jeho multimagie má mít 200% účinnost, jak jsme se původně domlouvali a tak tu bych u něj chtěl a to je vše.


Akolyta věčného ohně
Když jsem tohle poprvé sepsal, tak jsem na Akolytu úplně zapomněl, protože to je jednotka, kterou nechceš stavět.
Cena je 1 obyvatel, což na první pohled vypadá jako dobrá cena, ale když si člověk uvědomí, že v lategame dostává za boj dmg v milionech životů, tak aby tě boj stál třeba 200k obyvatel je velmi nevýhodné.
Jednotka sama o sobě by měla vyrovnané staty. Dmg 12 a ohnivý štít 2 u "ozbrojených vesničanů" je hodně a hodnotě 20 odpovídá. Ale problém je v tom, že Vulkánovi je naprosto k ničemu. Akolyti jsou lategame záležitost a ten chce v lategame buď něco co vyvolává, něco co střílí, nebo něco co je štít. A Akolyti nejsou ani jedno -> nevyvolávají, nestřílí a na štít mají špatný poměr obrany a životů ku hodnotě.
Dát Vulkánovi další střeleckou jednotku už ale nechci (po ostatních úpravách jich má už hodně a všechny použitelné) a tak bych jen podpořil obranou funkci tím, že bych vrátil poměr životy/hodnota, jak má ozbrojený vesničan, kterého nahrazuje. Sama o sobě se z toho stane opět silná jednotka, ale z pohledu celého boha tak silná nebude.
Ale hodně přemýšlím nad cenou. Protože na jednu stranu tímto člověk přijde o Ozbrojené vesničany a získá jednotku, která má v podstatě úplně stejnou funkci (být štít a pravděpodobně nikdy nezaútočit) a tak by bylo logické, aby poměr životy/cena zůstal podobný a tak by byla vhodná cena 20 zl. Ale zase na druhou stranu 20 zl je na takovouto jednotku děsně málo. Ale nedokáži si představit, že bych za ni dal třeba 50 zl. A obyvatel v ceně se mi nelíbí (viz výše). Ale když se tak teď dívám na Aetherova věrného (v důsledku velmi podobná role), tak ten má poměr životy/hodnota stejný, jak aktuální Akolyta a ve zbytku je horší a stojí 33 zl a 1 člověka, jen výhoda věrného je, že je štít až za stěnách a akolyta by měl být první štít (když pominu "placené" hradby). Takže vlastně Akolyta není tak špatný, jak jsem z něho měl pocit (což bylo dané tím, že byl Vulkán celkově předražen v žoldu a tak jsem musel hodně osekávat, které jednotky si nechat). Proto ve výsledku hodnotu nesnížím až tak moc a ceny se nebudu tolik bát.

výsledek:
* snížit hodnotu na 15
* cena: zkusil bych ponechat 1 obyvatel, ale v záloze mám změnu na 25 zl + 0 obyvatel
* rekrut: 120 + ceil(3*((počet run ohně)^0,75)))
(neznám cenu ani rekrut, tak nastavuji jak by se mi to líbilo; 20 jako OV + 100 bonus za "lategame" + rekrut za runy)


Efreet
Jednotka totálně na nic, kterou bych nejraději propouštěl každé kolo, protože 99% procent bojů nic nedělá a jen je neskutečně drahá na žold.
Nejraději bych prostě jen snížil hodnotu na 1/10, ale nejsem si jist, zda to pak nebude moc přesílené. Tím, že to není střelecká jednotka, je to prostě na nic, ale možná se dá trochu využít tak to zkusím snížit na 100 a uvidíme.

výsledek:
* snížit hodnotu na 100

Efreet šaman
Díky tomu, že je to střelecká jednotka, už to něco dělá, ale stále je to hodně drahé. S hodnotu 100 mám ale strach, zda by to nebylo moc silné, na jednotku zadarmo, takže tady bych zkusil 200.

výsledek:
* snížit hodnotu na 200

PS: A když se mění šaman na 200, tak bych tak změnil i Stínového Efreeta.


Magmatický obr
Vulkánova top jednotka. Toho bych neměnil, jen bych změnil cenu, protože se mi nelíbí, že buď se Vulkán zabije sám, nebo si člověk založí farmu na runy věčnosti a tak většina těch, co ho chce hrát si tu farmu založí. Takže tady bych změnil cenu z 10 run věčnosti na 1 runu věčnosti a 400 run ohně a 200 run nebes. Runa věčnosti tak jen dodá sílu runám ohně a nebes, které spojí golemy.
I když jednu změnu bych udělal, když je Magma golem střelecký, tak by byl i obr.

výsledek:
* změna druhu útoku na 2
* změna ceny na 1 runa věčnosti, 400 run ohně, 200 run nebes


Ohnivá hradba - nezavádět
Cíl hradeb je, aby měl Vulkán lategame štítovací jednotku. Proto by cena neměla být příliš vysoká a zároveň by měl být nízký žold.
Ohnivá hradba má 15k životů, to odpovídá 25 ohnivým golemům. Spojovat jen 25 golemů mi přijde málo a opačně se řídit Magma golemem a spojovat 1000 mi přijde moc, tak bych navrhoval kompromis a spojovat 250. Či možná spojit o trochu více, a mít u spojování nějaké ztráty (ne vše do sebe zapadne ideálně).
Ohnivý golemové obětují svůj útok, posílí svůj ohnivý štít a za pomocí ohnivého rituálu se spojí do Ohnivé hradby.
[color=#FF80000]Hradba bude fungovat jako proměnlivost mezi golemy a hradbami, kdy se bude jednat o obnovitelné štíty s drobným poplatkem.[/color]

výsledek:
* 10 run ohně + 1 runa nebes + 1000 ohnivých golemů vytvoří 40 Ohnivých hradeb //bezztrátová proměna většího počtu
* 1 runa ohně + 100 ohnivých golemů vytvoří 3 Ohnivých hradeb //ztrátová proměna menšího počtu
* snížení hodnoty hradby z 10k na 1k

Lávová hradba - nezavádět
Lávová hradba má 20k životů, to odpovídá 25 lávovým golemům. Takže ala ohnivá hradba.
Lávový golemové obětují svůj útok, posílí svůj ohnivý štít a za pomocí ohnivého rituálu se spojí do Lávové hradby.

výsledek:
* 10 run ohně + 1 runa nebes + 1000 lávových golemů vytvoří 40 Lávových hradeb //bezztrátová proměna většího počtu
* 1 runa ohně + 100 lávových golemů vytvoří 3 Lávových hradeb //ztrátová proměna menšího počtu
* snížení hodnoty hradby z 15k na 1,5k


Stavby
Ohnivé jezero
Nejdražší (či jedna z nejdražších) druhých budov, který přináší slabou jednotku. Hlavní síla budovy je příchod Arcimágů, kdy jejich hlavní síla byla to, že přinesli ohnivé koule, což nyní odpadá. Přišlo by mi dobré budovu zlevnit alespoň ze 75k na 50k.

výsledek: snížit cenu na 50k


Věčný oheň
* dodává každý tah 1-5 vybavení do Lávového/Magmatického jezera
po vylepšení:
* dodává každý tah 1-10 vybavení do Lávového/Magmatického jezera


Ohnivý palác
* dodává každý tah 1-10 vybavení do Lávového/Magmatického jezera


Chrám Věčného ohně
* umožňuje spojit golemy do hradeb //nebude se zavádět//
* změna u množství dodávaného vybavení pro Mágy ohně na ((počet měst)*2) až ((počet měst)*4)
(pro 100 měst je to 40-80 mágů a já mám nyní se 100 městy stabilních 73 //ale nevím, na čem je to závislé//, takže je to možná drobné snížení, ale když vyjdu z toho, jak je rekrut mágů závislý na počtu měst, tak mi tohle přijde rozumné)
Last edited by Hron on Mon 03. Apr 2023 22:17:52, edited 10 times in total.
Post Reply