Buh - Vulkan

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Vulkan

Post by nezmar »

A čo tak, keby Flamekeeper Lord robil nasledujúce veci:
* posílil magii ohne priateľským jednotkam (%)
* posílil ohnivý štít priateľským jednotkam (%)
* vyvovlal 1-5 stacku po 1-3 špeciálnych meteoritov, ktoré by sa po dopade (a zničení) premenili na ohnivých prízrakov

Hodnoty, rekrut jednotiek sa bude upravovať keď sa nato detailnejšie pozriem

A pravdepodobne večný oheň bude dávať instantne runy ohňa (podobne ako sa občas druidom podarí nájsť runy života v údolí obrov)

A mágovia ohňa budú vyvolávať ohnivé gule (menej ako teraz arcimágovia) a arcimágovia budú vyvolávať viac ohnivých gulí (čiže sa to už hádam oplatí viac)
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Vulkan

Post by ySpirit »

At uz Flamekeeper Lord bude delat cokoliv, bude silnejsi, nez je ted :mrgreen:

Posilovani magie ohne spojeneckym jednotkam by bylo super. Taky by znamenalo, ze se s vetsi armadou vic a vic vyplati. Jak by to pak fungovalo s vulkanovo ohnivym praporem - bonusy se vynasobi nebo sectou?
Posileni ohniveho stitu mi prijde jako zajimavy napad, ktery by se klasicke vetvi ale poradne nevyuzil - proti eventum / pleneni / dobyvani Vulkan vetsinou zabiji vse v 1. a 2. kole, nebo na zacatku 3. pres meteority. A v PvP se muze cekat, ze nepratele budou mit imunity na vsem dulezitem.
Stale neznam stinovou vetev, takze mozna, ze by to na te bylo mnohem lepsi. :D

Specialni meteority by mohly byt, ale taky je to spis takova fixni sila jednotka (nez aby byla silnejsi podle armady / typu cile, jako treba posvatny jednorozec / buffujici postavy / exterminace), ktera by byla uzitecna nekdy v zacatku, co ty meteority jsou schopne sundat vice stacku. Jakmile by vsechny stacky meteoritu padly na jednu jednotku, se kterou to ani nehne, bylo by to vse o ohnivych prizracich a jejich schopnosti snizovat iniciativu o 5.
Mozna by nebylo spatne, kdyby se pocet stacku a pocet meteoritu odvijely od celkove hodnoty armady.
Pro priklad - na male hodnote armady by byl vzdycky jen 1 stack 1 specialniho meteoritu -> 1 stack 2 -> 2 stacky, v jednom 2 v druhem 1 a tak dale, dokud nebude na 100M+ hodnote armady vzdycky privolavat 5 stacku po 3.

Celkove posileni magie ohne mi zni nejlepsi.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

nezmar wrote:A čo tak, keby Flamekeeper Lord robil nasledujúce veci:
* posílil magii ohne priateľským jednotkam (%)
* posílil ohnivý štít priateľským jednotkam (%)
* vyvovlal 1-5 stacku po 1-3 špeciálnych meteoritov, ktoré by sa po dopade (a zničení) premenili na ohnivých prízrakov

Hodnoty, rekrut jednotiek sa bude upravovať keď sa nato detailnejšie pozriem

A pravdepodobne večný oheň bude dávať instantne runy ohňa (podobne ako sa občas druidom podarí nájsť runy života v údolí obrov)

A mágovia ohňa budú vyvolávať ohnivé gule (menej ako teraz arcimágovia) a arcimágovia budú vyvolávať viac ohnivých gulí (čiže sa to už hádam oplatí viac)
Přijde mi, že by se stal Lord až nezvykle silným. Dost záleží na procentech u posílení magie ohně a pak ty stacky přízraků mi připadají moc silné. Jsem proto, aby se to udělalo, ale možná bych pak zauvažoval o drobném posílení pro ostatní unikátky:
Zesílit Obra na wurmovy (toho v každém případě), posílit krakena (ten mimo jiné totiž blokuje i celou budovu), u světlonoše minimálně spojit obě magie v jednu (což tak byl původně myšlen i ten můj nápad, když jsem psal o vytvoření té druhé schopnosti), jendorožci dát druh útoku 4, posílit velemága ledu, posílit budoucího velemága země.
Což ale považuji za dobrý trend, jen ať jsou unikátní jednotky opravdu unikátní!

Zbytek změn mi přijde taky relativně silný, ale vulkán z top klanu po změnách okolních bohů dost klesl, tak ať se zase klidně vyšvihne zpět...


ySpirit wrote:At uz Flamekeeper Lord bude delat cokoliv, bude silnejsi, nez je ted :mrgreen:

Posilovani magie ohne spojeneckym jednotkam by bylo super. Taky by znamenalo, ze se s vetsi armadou vic a vic vyplati. Jak by to pak fungovalo s vulkanovo ohnivym praporem - bonusy se vynasobi nebo sectou?
Posileni ohniveho stitu mi prijde jako zajimavy napad, ktery by se klasicke vetvi ale poradne nevyuzil - proti eventum / pleneni / dobyvani Vulkan vetsinou zabiji vse v 1. a 2. kole, nebo na zacatku 3. pres meteority. A v PvP se muze cekat, ze nepratele budou mit imunity na vsem dulezitem.
Stale neznam stinovou vetev, takze mozna, ze by to na te bylo mnohem lepsi. :D

Specialni meteority by mohly byt, ale taky je to spis takova fixni sila jednotka (nez aby byla silnejsi podle armady / typu cile, jako treba posvatny jednorozec / buffujici postavy / exterminace), ktera by byla uzitecna nekdy v zacatku, co ty meteority jsou schopne sundat vice stacku. Jakmile by vsechny stacky meteoritu padly na jednu jednotku, se kterou to ani nehne, bylo by to vse o ohnivych prizracich a jejich schopnosti snizovat iniciativu o 5.
Mozna by nebylo spatne, kdyby se pocet stacku a pocet meteoritu odvijely od celkove hodnoty armady.
Pro priklad - na male hodnote armady by byl vzdycky jen 1 stack 1 specialniho meteoritu -> 1 stack 2 -> 2 stacky, v jednom 2 v druhem 1 a tak dale, dokud nebude na 100M+ hodnote armady vzdycky privolavat 5 stacku po 3.

Celkove posileni magie ohne mi zni nejlepsi.
Posílení magie ohně je naprosto super, to máš pravdu.

Posílení ohnivého štítu je na nic všem -> jak jsi psal, démoni mají imky a hráči taky. Reálně schopnost ohnivého štítu u hráče má význam jen jako imka na ohnivý štít a tak je jedno její hodnota. Ale občas výjimečně se zadaří, že se to projeví, tak ať má pak hráč alespoň dobrý pocit, že ten štít něco udělal...

Jediná nefixní jednotka je posvátný jednorožec, který ale má jen jedinou abilitu, která dělá jedinou věc a ta "jen" obnovuje tvé jednotky, nic nepřidává, nic nebere soupeři. Takže nevidím důvod proč by nemohl být Flamekeeper lord taky fixní, jen možná trochu snížit random z 1-5 na 3-5 (ať to není tolik o náhodě a je z toho větší užitek vždy). A pak vlastně ani on není fixní, díky tomu, že zlepšuje magii ohně...
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Vulkan

Post by ySpirit »

Hron wrote:Jediná nefixní jednotka je posvátný jednorožec, který ale má jen jedinou abilitu, která dělá jedinou věc a ta "jen" obnovuje tvé jednotky, nic nepřidává, nic nebere soupeři. Takže nevidím důvod proč by nemohl být Flamekeeper lord taky fixní, jen možná trochu snížit random z 1-5 na 3-5 (ať to není tolik o náhodě a je z toho větší užitek vždy). A pak vlastně ani on není fixní, díky tomu, že zlepšuje magii ohně...
No, treba takovy Svetlonos je zavisly na armade (jednotka sama nedela poradne nic, stejne jako Flamekeeper Lord), Velemag Ledu bych taky rekl, ze je spis zavisly na nepratelske armade (zpomalovat je o 20% jeste kdyz se to hraje pres valecniky-samany-hvezdy, kde vsechny jednotky maji vysokou inic, takze ve 3. kole ma prakticky garantovano, ze zautoci pred nepritelem).

Myslel jsem, ze bud dostane vyvolavani meteoritu, co vytvori prizraky (reference na Warcraft 3? :D ) a nebo prave posileni magie ohne / ohniveho stitu.

Nebo by mohl byt prvni unikatni jednotkou, co dostane expeni a svuj skill tree, podobne jako velitel klanu. Jen teda je skoda, ze nektere skilly se veliteli poradne nevyplati levelit a nektere jsou silne k nicemu (slayer za hromadu levelu po vylepseni utoku, celkove prostredni vetev), ale byl bych velmi spokojeny uz s obycejnym posilenim magie ohne :mrgreen:
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

ySpirit wrote: No, treba takovy Svetlonos je zavisly na armade (jednotka sama nedela poradne nic, stejne jako Flamekeeper Lord), Velemag Ledu bych taky rekl, ze je spis zavisly na nepratelske armade (zpomalovat je o 20% jeste kdyz se to hraje pres valecniky-samany-hvezdy, kde vsechny jednotky maji vysokou inic, takze ve 3. kole ma prakticky garantovano, ze zautoci pred nepritelem).
Máš pravdu, omlouvám se, neměl bych psát příspěvky po půlnoci...


ySpirit wrote: Myslel jsem, ze bud dostane vyvolavani meteoritu, co vytvori prizraky (reference na Warcraft 3? :D ) a nebo prave posileni magie ohne / ohniveho stitu.

Nebo by mohl byt prvni unikatni jednotkou, co dostane expeni a svuj skill tree, podobne jako velitel klanu. Jen teda je skoda, ze nektere skilly se veliteli poradne nevyplati levelit a nektere jsou silne k nicemu (slayer za hromadu levelu po vylepseni utoku, celkove prostredni vetev), ale byl bych velmi spokojeny uz s obycejnym posilenim magie ohne :mrgreen:
Aha, tak já to pochopil tak, že dostane všechny tři věci věci. Pokud by měl dostat jen jednu, pak samozřejmě by si zasloužil to posílení magie ohně. (ale více by se mi líbilo, kdyby měl všechny tři a posílili se i ostatní unikáty)

Skill tree mě na něm neláká.
A skill tree na veliteli je nakonec trochu jiný, než jsem si představoval, protože jsme s Nezmarem měli jinou představu o tom, kolik lvl za věk velitel získá a má představa byla, že na konci věku by měl velitel dost bodů, aby měl jednu ze tří větví (cesta bojovníka, cesta mága, cesta průzkumníka) kompletní, nebo aby experimentoval s kombinacemi. Vytvořená byla pak jen neúplná "cesta bojovníka" a body takové, že za věk většinou nedá ani jednu ze tří větví bojovníka...
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Vulkan

Post by nezmar »

velitel sa bude dalej upravovat (riesit tam)

moj navrh bol aby dostal vsetky tri vylepsenia :twisted: s rozumnymi hodnotami

a tie meteor/prizrak moze byt zavisle od poctu tahov. Napr. round(pocet_tahov/2000) az up(pocet_tahov/1000)
pri 5000 tisicoch by to malo byt 3-5
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Vulkan

Post by tarrant »

Zdravím

Nešlo by něco udělat s příchodem arcimágů?
Třeba že by od postavení věčného ohně chodili automaticky, bez nutnosti trénovat v ohnivé sektě?
Pokud si dobře pamatuji, tak chodí automaticky od vylepšení ohnivé sekty, ale do té doby je to strašně tahů, kdy každé kolo musím přidávat 5ks vybavení, protože mágové ohně nejsou moc potřeba a nepotřebuji, aby mi brali peníze jak za jejich trénink, tak i za žold.. Už mi z toho hrabe (a už kolikrát dělám to samé u jiných bohů, než mi to dojde :D ).. Aspoň, že už se to nemusí psát ručně, ale i tak je to dost otravné..
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

tarrant wrote:Zdravím

Nešlo by něco udělat s příchodem arcimágů?
Třeba že by od postavení věčného ohně chodili automaticky, bez nutnosti trénovat v ohnivé sektě?
Pokud si dobře pamatuji, tak chodí automaticky od vylepšení ohnivé sekty, ale do té doby je to strašně tahů, kdy každé kolo musím přidávat 5ks vybavení, protože mágové ohně nejsou moc potřeba a nepotřebuji, aby mi brali peníze jak za jejich trénink, tak i za žold.. Už mi z toho hrabe (a už kolikrát dělám to samé u jiných bohů, než mi to dojde :D ).. Aspoň, že už se to nemusí psát ručně, ale i tak je to dost otravné..
Tak pokud Nezmar zavede to, že i obyčejní mágové ohně budou mít ohnivé koule, tak už to nebude jednotka na nic a bude mít smysl je trénovat.
Pokud to Nezmar nezavede, pak s tebou souhlasím a podporuji.
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Vulkan

Post by ySpirit »

tarrant wrote:do té doby je to strašně tahů, kdy každé kolo musím přidávat 5ks vybavení
Hele, nez se budou delat zmeny, muj tip je jednou kliknout v ohnive sekte na dodani 5 vybaveni, pak pruzkum pustiny a pak misto refreshovani stranky pres F5 (jako by to bylo u jinych bohu), musis alt + sipku doleva, alt + sipku doprava.
Tim provedes dodani 5 vybaveni a pruzkum pustiny. Je to stale hodne otravne, taky na to asi budes potrebovat obe ruce, na zacatku urcite zachrani par mozkovych bunek, protoze early eventy se stejne z vetsiny muzou preskocit, na lepsi armade je to pak podobne otravne, protoze se stale musi utocit na eventy.
Jakmile pak ale doplnis vybaveni do jine budovy, musis tenhle trik opakovat - 5 vybaveni pres tlacitko, pruzkum pustiny a znova alt + sipky, popr pouzit horni tlacitka v prohlizeci pro stranku zpatky / stranku dopredu. :D
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Vulkan

Post by ySpirit »

Golemove jsou ted o neco lepsi, ale stale jsou hodne predrazeni a jejich hodnota mi tam stale nesedi.
Ohnivy a Lavovy golem by mel mit snizenou cenu (napr. na 10 vybaveni = 1.000 zlata celkem) a hodnotu taky nizsi (400, 500 pro lavoveho)

Kdyby se zmenilo tohle, tak by se mohli trochu upravit i Efreeti - hodnotu jim shodit na 300 (samani muzou byt 350), ohnivy stit hodit obema na 100 (jako u lavoveho golema).
Post Reply