Buh - Vulkan

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

Lorwyn21/Vrty21 wrote:Já si upřímně myslím že ty změny co jsou výš by vulkánovi jednotky posílily není to špatný nápad ale podle mě finále by bylo stejný akorát trochu boostnuté s tím zlevněním flamekeeprů nebo zlepšením a zároveň zlevněním jednotek určitě fandím ale napadlo mě co se do toho zavrtat ještě mnohem více a udělat něco takového:

Takže absolutně bych zrušil příchod eefreetů jak sám hron říkal jsou teď už víceméně k ničemu shamani nejsou až tak špatný ale pořád mají oba dva velkou hodnotu za málo parády tak co udělat tohle protože když se “zboří domoobrana” tak se u většiny bohů dějí úžasné věci např. Necropolis nebo nevěstince gobliní tak u vulcána bych to udělal tak že by si člověk mohl rekrutovat eefreety s tím že by se jím (alespoň těm základním) minimálně snížila hodnota na polovinu zvýšilo dmg na trojnásobek a trochu foukl útok a obrana (něco jako obří černý pavouci) jakože co se statů týče +- ale k tomu by jako bonus chodili pořád efreet šamani vždy když by se rekrutovali upřímně nevím v jaké zavislosti to jsem ještě nedomyslel (a teď přijde to nejlepší) za určitý počet run ohně by šlo tohle například eefreetí hora předělat na eefreetí sopku ( příklad základ těch 300-500 run ohně vylepšení 500-700 run ohně) a dělala by tak magmatické eefreety přidali by se jim nějaké staty třeba ale hlavně by mohli mít místo ohnivého štítu magmatický štít (jako novou vlastnost i magmatický golemové by to měli) na který by nefungovala immunita na ohnivý štít (staty ani nic nemám domyšlené ) a jako bonusový rekrut by se mohl dělat magmatický efreet šaman ale klasický magmatický eefreeti by fungovali jako štíty + když jste říkali že ohnivý štít je zastaralý a immunitu má kde kdo pojďte přijít s novým magmatickým a časem by se doplnili immky a třeba itemy aby to né každý měl úplně. + po postavení všech budov vulkána bych za jeho věrnost udělal to že by právě chodil akolyta věčného ohně jako přesně bonusový stack jednotek a mohli by mít třeba alespoň něco jako ohnivý dotek že by třeba nepřítele zapálili a mít útok typu 2.

No a odsud se to dá vzít 2 možnostma který mě napadli a myslím si že v dnešní době jak máme silné bohy a hodnoty armád by to vůbec neuškodilo.

1) Možnost za nějaký poplatek asi runy ohně a nebes třeba by se dala vylepšit vulcánova magie ohně že by za prvé ohnivé koule určitě dostali boost do útoku (mělo by to například 2 stupně třeba 500 a 1000 run ohně) a ohnivé koule by dostali boost aby dokázali alespoň v late game procházet takže třeba( upřímně nevím ani kolik má ohnivá koule dmg ale dám příklad jestli má 10 aby pak měla třeba 20 a 30) a vím že tohle mi neprojde ale jak říkám v dnešní době jsou bohové silnější a silnější(to pak připíšu v PS) a mohli by meteority přidat útok ještě na 4. A 5. Stack jednotek možná třeba jen na čtvrtý aby to nebylo až moc silné ale nepřijdemi a mohli by taky dostat lehký boost do útoku třeba 5 a 5 nebo 3 a 5 něco takového a předpokládám že je jedno jestli má jednotka 100 nebo 200 útok že dmg má stejný ne ? Líbí se mi tenhle nápad protože sami všichni říkali vulcán je dravý oheň co útočí první a druhý kolo tak proč mu tohle brát ale upřímně vulcan si nemůže vklidu útočit na velechrámy ledu atd aniž by toho úplně nelitoval nebo vyšší protože minimálně ty ohnivý koule neudělají v LateGame absolutně nic takže máš vlastně hromadů mágů ohně s velkou hodnotou a doslova pár arcimágů ohně co jen zautočí v druhém kole no + ještě jsem zapomněl zmínit určitě jak bylo napsáno bpnusový rekrut arcimágů s mágama něco jako má obří černý pavouk akorát ve větší míře protože ani mých 200k mágů ohně upřímně nic moc neudělali + bych možná zavedl za všechna ohnivá vylepšení by vulcán mohl posílat třeba ohnivé kerbery co by měli útok 2 a multi útok 3 podle hlav ale to mě teď čistě při psaní napadlo
2) Mě napadlo když by byli magmatický eefreeti tak by mohlo být něco: za 200 run ohně a 100 nebes nám vulcán poslal speciálního učitele aby našim mágům a arcimágům dovolil využívat magmat a nebo použili jsme 200 run ohně a 100 nebes jsme dokázali přidat magmat mágům a arcimágům ohně to samé pro fénixy a pro flameekeepry že by dělali magmatické koule třeba a magmatické meteority které by mohli mít něco podobného jako jsem psal u prvního bodu že koule by měli zvýšenou sílu a meteority taky o něco + by útočili třeba na další stack + by za věrnost nejdřív mohl posílat akolyty věčného ohně a kerbery třeba a pak akolyta věčného magma a magmatický kerbery.
Napadl mě fakt absolutně hrubý nápad jak by to nějak teoreticky mohlo vypadat a jsem z toho nadšenej + co si budeme eefreeti jsou fakt k ničemu tak proč je alespoň nějak nevyužít když už tam jsou ty staty všechny nějaký byli od oka a jen čistě co mě fakt jen napadlo a myslím si že by si to vulcán zasloužil +

P.S. Úplně bych se nezaměřoval na nerfování bohů (jako dralgar s jednorožcem a pavoukama je fakt super že můžeš chodit absolutně cokoliv skoro hned jak se to objeví ale dreadd podle mě po nějakém úsilí taky) a když se budpu nerfovat bohové tak lidi budou zklamaný a naštvaný protože nikdo jakoby nechce aby jeho oblíbený bůh byl najednou slabší ale co mě napadlo třeba bych se zaměřil víc na late game a udělal celkově všechny bohy silnější ( v podstatě v late game rozprášíš všechno a neděláš nic jen že chodíš chrámy a nic jakoby u svého boha už nevylepšuješ jen hodnotu army protože vše máš skoro hned) proto bych měl časem třeba nápad udělat něco absolutní příklad nějaké další vylepšení za i klidně 10k run života ohně jakýchkoliv za 20k za 50k ikdyby to mělo být posílení jednotek o 10% ( fakt čistě absolutní nápad co mě taky napadl u psaní něco takového) nebo třeba přidat každému nějakou ultimátní jednotu a tak ale to je fakt pak už otázka asi i pár let tohle a samozřejmě i eventy silnější chrámy třeba i ten démon s 40m se mi líbil akorát bych klidně za jeho zabití dal odměnu runy věčnosti protože je jediný kdo se opováží zautočit na eterňany nebo něco takového.

Každopádně je to fakt dlouhý a pokud jste došli poctivě až sem moc děkuji za přečtení tohle celé je podle mě návrh se kterým by se dal trochu poohýbat a popracovat takže děkuji
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

Budu odpovídat trochu na přeskáčku, protože to pak bude dávat o něco větší smysl.

Začnu tím, že píšeš, že jsi proti oslabování. To chápu, ale pokud máme na upravování hry omezený čas, tak je oslabení pár silných věcí mnohem praktičtější způsob, než předělat cca 90% věcí ve hře aby měli smysl a přidat ještě 2x tolik.
Například co nám s Nezmarem vadí je to, že hra obecně směřuje tomu aby všichni bohové vyhrávali v prvních dvou kolech a s co nejmenšími ztrátami. Hra má ale 5 kol a ty ostatní mají jen význam na dočišťování nepřátel, kteří mají kvanta stacků jednotek. Jak tohle řešit? Oslabit jednotky, aby jich tolik nestřílelo a omezit některým bohů počty jednotek, nebo vymyslet a vyladit spousty nových jednotek pro bohy s málo jednotkami a eventům zdvojnásobit počet stacků jednotek? Mnohem jednodušší je oslabování. A v důsledku hráči budou naštvaní tak jako tak, protože když posílíme eventy tak aby trvali do čtvrtého kola, tak stejně hráči budou mít ztráty a to nemají rádi.
Ano, uznávám, že tento přístup není dobrý a je zpátečnický, ale když vyjdu z toho, že hru aktuálně programuje jeden člověk, který kvůli jiným věcem běžně třeba přes rok, nebo i více na LoI nesáhne, tak je myslím mnohem lepší pracovat oběma směry, tedy nejen věci posilovat, ale některé i oslabovat.
Nebo jiný problém s tím jak boje vypadají je Kamenný Dhar. Ten byl kdysi skvělý a unikátní v tom že vše přežil a během toho, co mu nepřítel nic nedělá ho on pomalu ve čtvrtém a pátém kole umlátil. Nyní má vše slayera a Dhara zabije než si zaútočí.

Dále pak je ve hře sousta věcí, které by mohli být zajímavé, ale díky tomu, jak je hra rychlá a jak jsou některé jiné věci časté, tak nemají význam (například ohnivý štít, či třeba vysoká obrana, nemluvě o ledovém štítu). Přijde mi mnohem lepší hru zpomalit a věci oslabit a tím pádem dodat význam k již existujícím věcem, než vymýšlet stále nové a silnější schopnosti schopnosti a magie.

Zkráceně: Oslabování minimálně přesílených věcí a pak v druhém kole i nějaké zpomalení hry je dle mě nejlepší cesta s tím co máme k dispozici.

A když tedy vezme jako premisu, že by se nemělo dál točit ve spirále "po updatu být nejsilnější ze všech" tak přejdu k tomu, že se často odkazuješ na obří černé pavouky. Obří černí pavouci jsou jedna z nejlepší jednotek ve hře a opravdu jsou přesílení. Mají slušný útok, obranu iniciativu, jejich poměr dmg/hodnota patří mezi top ve hře, jejich poměr hp/hodnota patří mezi top ve hře a k tomu ještě střílí a mají silný jed, kdy většina jednotek je živých a na závěr jsou levní a nemají úplně špatný rekrut. Když se vše toto zkombinuje, tak je to naprosto šílené.
Takže správně bychom si u úprav měli říkat "je to alespoň tak silné jako obří černý pavouk?" a pokud bude odpověď kladná, tak jsme to přehnali a musíme to udělat slabší. Takže rozhodně nechci posilovat věci na sílu obřích černých pavouků.

Když pominu to, že tebou navrhované ceny jsou extrémně nízké (protože to beru jako něco, co se může upravit) tak další problém vidím v magmatickém štítu. Už u toxického štítu lidé nadávají, že proti němu není obrana (a to ani nefunguje na všechny typy jednotek). Nemyslím si, že správným řešením je zavádět něco dalšího takového. To je naštve mnohem více lidí. A pokud bychom ještě začala zavádět imky na tohle, tak jsme opět tam, kde jsme byli s ohnivým štítem, kdy všichni budou volat po tom, aby tohle či tamto na to mělo imku, aby item, který to dává padal často a oni mohli chránit si důležité věci a podobně. Ne, pouštět se do tohle je cesta do pekel. Mnohem lepší by bylo zpomalit hru (jak bylo řečeno výše) aby se bojovalo i ve třetím kole (jinak to vlastně nemá smysl ten štít) a pak aby byli imky vzácnější, než jsou nyní.

Dále pak se mi nelíbí vykrádání Ghora.
Ghoro byl unikátní s exterminací, natož střeleckou. A pak to dostal Aether na jednotku, která mimo toho je ještě velmi silná a výrazně levnější a pak se exterminace rozšířila i dále.
Teď jako novinka od posledního posilování bohů dostal Ghoro pyromany, kteří zapalují nepřítele a hned je tu návrh, aby to měl někdo další.
Jsem zásadně proti.

Teď malá vsuvka ohledně mechanismů:
Hodnota útoku hraje roli v konečném zranění. Pokud je (útok útočníka - obrana obránce) větší jak 0, pak je bonus do zranění roven 4% krát daný rozdíl. Proto je také řev o TP tak neskutečně silný, protože zranění vlastně posiluje 2x, jedna přímo a druhak přes útok.
Takže je velký rozdíl mezi tím, jestli má někdo útok 100 nebo 200.

Co posilování vyvolaných jednotek se týče, tak stále se mi to moc nelíbí, ale pokud Nezmar řekne, že to nebude problém z programátorského hlediska, tak by to asi šlo. Ale nepřehnat to.
Spíše jak teď nad Vulkánem přemýšlím, tak jeden z jeho hlavních problémů je, že má špatné pořadí dmg. Má několik stacků koulí a magmatu, ale útočí předtím, než nepříteli shodí štíty střelci, nebo meteority. Paradoxně si říkám, zda by se Vulkánovi nevyplatilo mít něco (domyslelo by se pak, jestli třeba nová schopnost Flamekeeper lorda, nebo nějak jinak) která ty jednotky zpomalila a útočili by až na konci druhého kola. Ideální by bylo aby meteority padali v prvním kole před ostatními vyvolanými jednotkami, al to je zase moc silné, takže to ne.
Možná by jako upgrade mohlo fungovat to, že by se neměnili staty, ale že by první vylepší způsobilo, že by koule a magma bylo vyvoláno i ve třetím kole (tedy by byl výbuch v první kole a pak ve třetím, tedy má význam v slabých bojích na začátku a v těžkých pak na konci po pádu meteoritů) a druhé vylepšení, že by bylo vyvoláno i ve druhém kole (tedy by se vyvolali třikrát s tím, že ve druhém kole jedou po fénixech a dalších střelcích a tak pravděpodobně zaútočí do něčeho co nejsou štíty a budou mít význam už ve druhém kole).
Ale tohle jsou aktuální nápady jak to píši a musel bych to ještě více promyslet. Vše ale závisí na Nezmarovi a jak by bylo těžké co z toho naprogramoval s tím jak vypadá současný kód hry.

Další věc co navrhuješ jsou nové magmatické jednotky. S tímto mám problém spojený s tím co jsem psal na začátku a s tím, že bych chtěl trochu zredukovat počty stacků co bohové mají, tak jsem proti zavádění nových jednotek. Reálně by se mi více líbilo, kdyby se Efreeti zrušili úplně jako jednotka hráče a místo toho se s nimi udělal nějaký event. Ale zatím bych zkusil je jen posílit a neměnit výskyt a nepřidávat nový typ.
PS: Úžasná věc kterou Chrám dělá je zvyšování rekrutu magma golemů a pak vybavení k mágům ohně se také hodí. Uznávám že by mohl ještě něco, ale i tohle je fajn.

Proč jsi vlastně vyměnil Akolyty za Efreety. Protože ti zní Efreeti lépe? Reálně pokud jedna jednotka chodí zadarmo a druhá se staví a tu, která se staví vylepšíš, tak je jedno jak se jmenuje. Nebo šlo o to, že Efreet je v základu silnější jednotka a tak jeho posílení na jednotku s významem je jednodušší, než u Akolyty?


Omlouvám se, jestli jsem se k něčemu nevyjádřil, trochu jsem se v tom už ztratil.

Závěr:
Kdyby se vyladili hodnoty, tak by to byl zajímavý nápad na posílení Vulkána tak, aby se stal nejsilnějším se spoustou silných jednotek. Ale to není to, čeho chci dosáhnout. Já bych chtěl aby byl silný, ale s mírou a aby neměl více stacků jednotek, než má nyní.

PS: Ještě mě tak napadlo, že by možná šla část věcí použít, kdyby se spojilo vylepší budov s "ala obrnění minotauři". Tedy že by byl nějaký drahý upgrade, který by udělal, že se budou rekutovat silnější jednotky (třeba tvoje magmatické) a zároveň se část stávajících přemění na silnější (ale zbytek zemře). Díky tomu by nebyli nové stacky a zároveň by byli silnější jednotky. Což tohle by se mohlo zavést u většiny bohů, kteří mají více jednotek, například Dralgar.
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

Lorwyn21/Vrty21 wrote:1) rozumím tomu “posílení” to byl třeba příklad k něčemu ve hře aby to bylo vyrovnané protože zo že chcete oslabovat všechny jsi mi napsal do chatu až potom co jsem měl celý sepsaný takže logicky jsem to porovnával se silnou obrannou jednotkou
2) Hodnoty a ceny byli fakt jen absolutní příklad spíš šlo hlavně o to udělat ze “zbytečných” eefreetu užitečnou věc a myslím si že jako štíty mají lepší předpoklady než zrovna akolyta kterej by splňoval pořád stejnej účel jako stack “navíc” a i si myslím že původně eefreetové měli něco jako tankovací účel alespoň částečně + si myslím že teď jak jsi sám řekl jsou z toho 2 zbytečné jednotky.
3) Já tomu rozumím že chcete “protahovat” boje do pátého kola s tím souhlasím ale myslím si i že posilování není špatná cesta akorát by se to hodilo více do dalších kol + lidi budou vždy nespokojení když budou přicházet o jednotky a srovnat všechny bohy asi né úplně na úroveň dralgara to chápu že je až moc přesílenej ale něco takového není špatný nápad + v end game v podstatě jen farmíš runy a myslím si že je dobrej nápad je nějakým způsobem využívat pro vylepšení svého klanu a zvládání silnějších eventů a tak
4) Ghora vůbec nehraju teď ho zkouším a nemám na to moc čas takže nějaký zapálení abdolutně nevím že je takže žádnej nápad nevykrádám + když píšeš tohle nerozumím proč jsi teda navrhuješ block jako mají minotauři nějaké vlastnosti by měli být pro určité jednotky a určité bohy unikátní blok je sice běžnou věcí ale nedával bych ji dál ok stejně jak to zapálení když to má ghoro a nesmíš bejt na oblíbeného boha tolik háklivý :D
5) Podle mě ten magmatický štít je skvělá věc je jasný že lidi budou nadávat vždycky je něco co se nemá líbit + by to byla jen vulkánova vlastnost + i o to jde aby jednotky i ty silnější umírali k tomu by se přihodil třeba vzácný item na obranu magma štítu + to byla asi podle mě nejrozumnější reakce na to že ohnivý štít je běžnej a v podstatě nic neznamená
6) Hele v podstatě když to je takhle tak nic moc nemá cenu ale myslím si že by se hra měla upírat tím že máš větší silnější challenge a máš možnost právě mít více druhů jednotek různě je posilovat ikdyž už jsou silný a dostával lepší odměny a těžší challenge upřímně si myslím že by se takováhle hra neměla vydat směrem zpět ( tím nemyslím že má všechno umírat v prvním druhém kole ale tahat to až do pátého ale jiným způsobem) protože dřív nebo později ty lidi to samé dokola bude unavovat a každej a vsadím se že i ty by jsi chtěl všechno posílat “za hranice” mít větší challenge mít silnější armády další bohy a rozvíjet se to chce přece každý kdyby se třeba přidal bůh tartarus ať už s kamcodlakama nebo něčím jiným a pak další a další věci byla by to mega paráda(v tom musím každopádně zmínit to že poslední stupeň zahrady paláce atd + nové stupně budov a nové budovi jsou mega bomba to moc cenim) pro všechny mít více artefaktů a všeho, ale zase chápu že když na to někdo nemá čas jde to těžko (a tím nikoho nehejtuju to vůbec) protože tahle hra má prostor pro tolik věcí co by tu šlo udělat. Chápu že každý z nás nežije jenom land of ice a má svoje životy rodiny kariéru všechno a že je to jenom hra ale je škoda že třeba nezmar nepověří tebe který jak jsi sám řekl že máš pro něj hodně úkolů aby je udělal sám nebo klidně více lidí kteří by vše museli probrat a shodnout se pak by to bylo super. Každopádně kdyby jste kdykoliv potřebovali pomoc jak jsem řekl kdykoliv s čímkoliv pomůžu klidně bych to i zafinancoval + klidně mám kamaráda ajťáka který by taky určitě pomohl s hodně věcma kdyby jste chtěli stačí říct
7) P.S. Jak už jsem řekl tímto nikoho nehejtuju neříkám že je všechno špatně nebo něco land of ice zbožňuju už (ikdyž s velkýma přestávkama) od mala a je to takový únik z reality a je to prostě boží skvělý a super jen píšu svůj názor + se mi upřímně moc nelíbí jak jsi to celé okamžitě “zavrhnul” protože si myslím že nápad nebyl špatný i s informacema co jsem měl a jak jsem psal byl to třeba prvnotní návrh protože staty ceny to bylo vše od oka nad tím jsem se absolutně nezamyslel a prostě nadhodí návrh pro nějaké větší dění třeba :) . Každopádně děkuji :)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

Nyní kratší odpověď:

1) k bodu 4: Kde navrhuji "block"? Nepamatuji si, že bych ho navrhoval někam dál a co sedívám na návrhy Vulkána, tak ho nikde nevidím.

2) Nové silnější věci se rozhodně přidávat budou, ale například porovnání Asceny a Dreadda - Ascena má střeleckou jednotku s multiútokem, slyerem a obřími dmg, kvůli které byla přes 10 let zakázaná k tomu má jednotku, která dělá, že zasažené jednotce sníží všechny staty na nulu. To je další extrémně silná věc. Ale z dnešního pohledu je to skoro nehratelný bůh, protože nemá levné štíty a má jen 6 stacků jednotek. V dnešní době je standart kolem 10 stacků. Dreadd má 15 stacků a všechny je posiluje.

Mně by stále přišlo dobré tenhle aspekt hry sjednotit.

V drtivé většině jiných her co mě napadá má každá rasa/stát/bůh/národ/... vždy stejný počet různých jednotek a co se balancování hry týče, tak opravdu je to poznat, že to tak má smysl a velmi to usnadňuje vývojářům práci. Proto by mi přišlo dobré, kdyby bohové měli 8-10 stacků jednotek, který by byli v součtu vyrovnané a až pak by se hra třeba opět vydala směrem posilování. Ale nyní vymyslet něco, co bude pro všechny podobně nebezpečné je skoro nemožné a vždy se najde někdo, kdo brečí, že s jeho oblíbeným bohem se to dobývat nedá. A dokud nebudou bohové sjednocení, tak to tak bude vždy a to s obřími rozdíly.
A bohy rozhodně nesjednotíme tím, že bychom je upravoval tak, že by každý po úpravě byl silnější, než všichni předchozí.


3) Omlouvám se, jestli jsem byl na tebe zlý. Nechtěl jsem aby to tak vyznělo. Já uznávám, že nápady jsou tam zajímavé a kdyby to přišlo o dva roky dříve, tak by se do toho nejspíše šlo, ale s tím, že nyní bych chtěl já prvně bohy sjednotit, než se vydáme někam dál, tak k tomu se to z mého pohledu opravdu tolik nehodí. Moc se ti omlouvám, vážně jsem na tebe nechtěl být zlý.
PS: Ale třeba až se Nezmar vrátí a přečte si to, tak ho to zaujme a inspiruje se tím tak jako tak. Protože ano, nápady tam nejsou špatné. Jen za mě je na to "moc brzy".
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Vulkan

Post by nezmar »

je tam toho dost a obcas sa tam stracam (dik hrone za tie zpisania - to hodne pomaha)

Kazdy napad je dobry - aj ked sa mozno nepouzije tak ako autor zamyslal :D

Pri citani ma napadla jedna vec - magovia, arcimagovia a ich "gule". Magovia su slabsi, cize by mohli vyvolavat gule, ktore dopadnu v druhom kole namiesto prveho kola.
arcimagovia su silnejsi a teda vyvolaju uz v prvom kole (teoreticky by mohli mat posilene gule - "Obri ohniva koule", ktore by mali navysene staty, napr. utok = 10)
- mierne by to oslabilo magov a prvotny rozbeh vulkana (nie moc, lebo na zaciatku hry je asi jedno ci to dopadne v 1. alebo 2. kole)
- zvysilo by to hodnotu arcimaga
- velke gule by viac toho prerazili ako male gule
- utok aj do druheho kola po oslabeni 1. stitu

je tu samozrejme viac napadov (dobrých) - ale toto som chcel zapisat ako prve co ma napadlo pri citani :)
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

Koule od druhého kole vulkánovi nesmírně pomohou v lategame, ale v early ho to oslabí více než si myslíš. Nyní díky koulím řeší mnoho early eventů předtím, než útočí jejich střelci, což přestane platit.

Ale i tak se mi to líbí a jsem pro.

Co arcimágů se týče, tak jsem byl proti posilování vyvolaných koulí, ale nyní mě už přehlasujete, tak budiž.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Vulkan

Post by nezmar »

nebude sa jednat o velke posilenie a bude to len na arcimagoch - da sa im nova magia. Cize by to az taky velky boost nemusel byt - zase nemoze to byt silnejsie ako lava

ano vela eventov sa tym vyriesilo (gule v 1.kole) ale nie je to tak davno co magovia ohna nemali ziadne a za vulkana sa dalo hrat, cize ... :D
A zase ovplyvni to strasne vela eventov s magmi ohna (resp. s danou magiou ohna) kedy gule budu lietat az od 2. kola. To bude vacsi dopat na hru ako taku.

A kazdy kto pojde na arcimagov tie gule mat bude. Len to bude chciet zase troska viac taktizovat s Vulkanom a nie iba "sak gule znicia vsetko"
User avatar
Hron
Posts: 1131
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

Tak zkusit to můžeme a uvidíme.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Vulkan

Post by nezmar »

Hron wrote: Fri 22. Sep 2023 21:51:29
2) stínový mágové mají moc nízkou iniciativu
Problém Stínových mágů je stejný jako Druidů a to že existuje mnoho věcí, kteří útočí předtím, než vyvolají štíty. U Druidů je návrh aby bylo posílení v druidských rituálech (praporech starého druidského cechu), kteří se na ně stejně dávají a lehce se shánějí.
U Vulkána je ještě významnější, aby k nějakému posílení došlo, protože je závislý na runách sněhu a nejhorší chrámy pro něj jsou chrámy ledu, což je velmi smutné.

Stínový portál pomáhá rekrutovat stínové jednotky, ale mágům nijak nepomáhá. Zároveň je logické, že by portál mohl pomáhat mágům čerpat sílu ze Stínového světa a díky tomu by je urychloval (jednodušeji by se jim vyvolávali věci ze Stínového světa, když by s ním byli více propojení).

Výsledek:
Portál bude zvyšovat za každý svůj stupeň iniciativu stínových mágů a arcimágů o jedna.
(PS: Výhoda této úpravy je, že neovlivňuje eventy a plenění. Nevýhoda je, že by to chtělo, aby to fungovalo i při obraně IP, což nebude tak jednoduché, ale i bez toho to hodně pomůže.)
to bude asi troška na dlhšie, keďže tá zmena sa musí uskutočňovať priamo pred súbojovým skriptom. Jednoduchšie by bolo im vymyslieť predmet, ktorý by to umožňoval
Hron wrote: Fri 22. Sep 2023 21:51:29 3) a pak taky bych uvítal, kdyby se upravili počty % u lvl 3 portálu (protože cena jednotky "18/7" mi nedá spát)
Upravit procenta lvl 3 portálu: +500% / 400% / 300% počet krvavých obětí do 2./3./5. budovy (z +600%/450%/300%)
(je to oslabení, ale velmi mírné a když navrhuji slevu medvědů + zvýšení inic mágům, tak mírné oslabení oslabení se snese)
troška nechápem ktoré chceš presme zmeniť :)
súčasné zľavy (resp. násobky do vybavenia)
case 1190:
$budova_data[1105]['sklad_pridat'] *= 2;
$budova_data[1106]['sklad_pridat'] *= 2;
$budova_data[1115]['sklad_pridat'] *= 2;
$budova_data[1116]['sklad_pridat'] *= 2;
$budova_data[1135]['sklad_pridat'] *= 2;
$budova_data[1136]['sklad_pridat'] *= 2;
case 1192:
$budova_data[1105]['sklad_pridat'] *= 4;
$budova_data[1106]['sklad_pridat'] *= 4;
$budova_data[1115]['sklad_pridat'] *= 3.5;
$budova_data[1116]['sklad_pridat'] *= 3.5;
$budova_data[1135]['sklad_pridat'] *= 3;
$budova_data[1136]['sklad_pridat'] *= 3;
case 1193:
$budova_data[1105]['sklad_pridat'] *= 7;
$budova_data[1106]['sklad_pridat'] *= 7;
$budova_data[1115]['sklad_pridat'] *= 5.5;
$budova_data[1116]['sklad_pridat'] *= 5.5;
$budova_data[1135]['sklad_pridat'] *= 4;
$budova_data[1136]['sklad_pridat'] *= 4;
case 1194:
$budova_data[1105]['sklad_pridat'] *= 12;
$budova_data[1106]['sklad_pridat'] *= 12;
$budova_data[1115]['sklad_pridat'] *= 9;
$budova_data[1116]['sklad_pridat'] *= 9;
$budova_data[1135]['sklad_pridat'] *= 6;
$budova_data[1136]['sklad_pridat'] *= 6;
case 1195:
$budova_data[1105]['sklad_pridat'] *= 18;
$budova_data[1106]['sklad_pridat'] *= 18;
$budova_data[1115]['sklad_pridat'] *= 12;
$budova_data[1116]['sklad_pridat'] *= 12;
$budova_data[1135]['sklad_pridat'] *= 9;
$budova_data[1136]['sklad_pridat'] *= 9;
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Vulkan

Post by nezmar »

a ešte jedna otázka. Arcimágovia ohňa budú mať novú mágiu ohňa - ktorá bude generovať "Obří ohnivé koule", ktoré budú útočiť od druhého kola a mágia ohňa 1 bude vyvolávať ohnivé koule až v druhom kole.

ktoré jednotky zo súčasných, ktoré disponujú mágiou ohňa 1 budú presmerované na novú mágiu ohňa a aké staty by mohla mať obří ohnivá koule :)

Súčasné ohnivé koule:
utok = 0;
obrana = 0;
damage = 100;
zivoty = 5;
inic = 15;
typutoku = 3; // zmení sa na 2
hodnota = 1;
imunita_ohen = 95;
global_damage = 2;
nezivy = 1;

Osobne navrhujem iba:
* zvýšiť útok obrých na 10, damage na 150, typ útoku 3 (od prvého kola)
* predmet ohnivý bič dať na obrie gule
* magma golemovi dat tiež obrie gule
* ostatné jednotky ponechat s magiou ohna 1 bez vylepšenia
Post Reply