Buh - Vulkan

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

ySpirit wrote:Golemove jsou ted o neco lepsi, ale stale jsou hodne predrazeni a jejich hodnota mi tam stale nesedi.
Ohnivy a Lavovy golem by mel mit snizenou cenu (napr. na 10 vybaveni = 1.000 zlata celkem) a hodnotu taky nizsi (400, 500 pro lavoveho)
Souhlasím s tím, že jsou předražení, souhlasím s tím, že by potřebovali upravit a posílit. Také souhlasím s tím, že Vulkánovi chybí štíty. Ale moje představa Ohnivého golema je útočná a ne obranná. Já bych nechal cenu i hodnotu a zvýšil útok, zranění a ohnivý štít. Uznávám, že pak stále bude chybět Vulkánovi štít, ale moje představa ohně je ničení a ne obrana. (obrana patří kamennému golemovi, ne ohnivému)

PS: A kdyby se měl stát obranným, pak ano, rozhodně snížit hodnotu pod počet životů a zlevnit, ale sleva na 1000 mi přijde už moc. Zkusil bych 2000.
V reakci na Nezmara z vlákna o Crinis jsem proti tomu, co jsem psal v "PS" a více podporuji, co jsem psal předtím (větší dmg, útok a ohnivý štít).
ySpirit wrote:Kdyby se zmenilo tohle, tak by se mohli trochu upravit i Efreeti - hodnotu jim shodit na 300 (samani muzou byt 350), ohnivy stit hodit obema na 100 (jako u lavoveho golema).
Změna Efreetu v pohodě. Když hrávám Vulkána, tak Efreety věčně propouštím, protože mě krachují a nepomáhají, takže snížit hodnotu by určitě pomohlo. A ohnivý štít je pro mě nezajímavá veličina a tak klidně ať se zvýší (možná se tak stane zajímavým).
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Vulkan

Post by nezmar »

* Mág ohňa získava Mágiu ohna 1 s polovičnou účinnosťou (čiže 2x menej ohnivých gul) - aby ste sa toľko nesťažovali že je to taká naprd jendotka
* Arcimágom ohňa sa zvyšuje účinnosť mágie dvojnásobne (2x viac ohnivých gul) - aby bol výrazný rozdieľ medzi mágom a arcimágom
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

nezmar wrote:* Mág ohňa získava Mágiu ohna 1 s polovičnou účinnosťou (čiže 2x menej ohnivých gul) - aby ste sa toľko nesťažovali že je to taká naprd jendotka
* Arcimágom ohňa sa zvyšuje účinnosť mágie dvojnásobne (2x viac ohnivých gul) - aby bol výrazný rozdieľ medzi mágom a arcimágom
To zní dobře!
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Vulkan

Post by ySpirit »

nezmar wrote:* Mág ohňa získava Mágiu ohna 1 s polovičnou účinnosťou (čiže 2x menej ohnivých gul) - aby ste sa toľko nesťažovali že je to taká naprd jendotka
* Arcimágom ohňa sa zvyšuje účinnosť mágie dvojnásobne (2x viac ohnivých gul) - aby bol výrazný rozdieľ medzi mágom a arcimágom
Zkusil jsem 5-6 eventu a prijde mi, ze Mag a Arcimag ohne sesilaji stejny pocet kouli.

Code: Select all

Na rukou jednotky 2,096 x Arcimág ohně (Bronzový meč) se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 964 x Ohnivá koule proti nepříteli!

Na rukou jednotky 1,680 x Mág ohně se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 874 x Ohnivá koule proti nepříteli!

=========

Na rukou jednotky 2,114 x Arcimág ohně (Bronzový meč) se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 1,078 x Ohnivá koule proti nepříteli!

Na rukou jednotky 1,680 x Mág ohně se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 806 x Ohnivá koule proti nepříteli!

Na rukou jednotky 548 x Mág ohně se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 247 x Ohnivá koule proti nepříteli!

=========

Na rukou jednotky 2,117 x Arcimág ohně (Bronzový meč) se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 1,143 x Ohnivá koule proti nepříteli!

Na rukou jednotky 1,680 x Mág ohně se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 857 x Ohnivá koule proti nepříteli!

=========

Na rukou jednotky 2,120 x Arcimág ohně (Bronzový meč) se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 1,039 x Ohnivá koule proti nepříteli!

Na rukou jednotky 1,680 x Mág ohně se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 924 x Ohnivá koule proti nepříteli!

=========

Na rukou jednotky 2,123 x Arcimág ohně (Bronzový meč) se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 998 x Ohnivá koule proti nepříteli!

Na rukou jednotky 1,680 x Mág ohně se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 874 x Ohnivá koule proti nepříteli!
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Vulkan

Post by tarrant »

Na rukou jednotky 2,348 x Arcimág ohně (Gnomí vozík) se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 1,268 x Ohnivá koule proti nepříteli!

Na rukou jednotky 2,348 x Mág ohně (Čepec vyvolávače počasí) se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 1,127 x Ohnivá koule proti nepříteli!

jj ten rzdíl by měl být větší..
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Vulkan

Post by nezmar »

asi som zabudol niekde nieco upgradnut. Teraz maju zjavne uplne rovnaku magiu. Musim to zajtra skontrolovat co som zabudol nahrat na server :)

a teraz ked nadtym rozmyslam tak uz aj viem kde som to zabudol. V samotnom suboji som este pri spusteni magie zabudol nastavit ten koeficient ktory to ovplyvnuje

EDIT: zabudol som nahrať zmenenú mágiu ohňa. Už by to malo byť opravené.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Vulkan

Post by tarrant »

jj už je to v poho :)
Na rukou jednotky 2,411 x Arcimág ohně (Gnomí vozík) se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 2,170 x Ohnivá koule proti nepříteli!

Na rukou jednotky 5,722 x Mág ohně (Čepec vyvolávače počasí) se vytvořily malé ohnivé koule, za okamžik už letí 1,459 x Ohnivá koule proti nepříteli!

Do útoku to bylo fajn :D ale jak mě mlátili chrámy ohně to moc fajn nebylo :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Vulkan

Post by Hron »

nezmar wrote:rekrut mágov ohňa sa zvyšuje až po postavení Chrámu ohnivej sekty a to v závislosti od počtu MEST = mesto*2. Resp. je už závislý iba od počtu mest (tam nieje žiadnych 5ks+...)
Takže když ti Eternané zničí všechna města, tak jsi v kopru... :D

Eternany nechme být a i tak si myslím, že by se to mělo změnit.
Dralgar je pěkně závislý na runách života a podobně by mohl být Klasický vulkán závislý na runách ohně. Aktuálně už tam nějaké vazby jsou (na Magma golemy po postavení Chrámu Věčného ohne, na Fénixe po vylepšení Plamene) a já bych navrhoval to více rozšířit. Ale zároveň bych zachoval i tu návaznost na města, protože k Vulkánovi se hodí. Takže bych to navrhoval takto:

Mág ohně
- základní rekrut: 5
- Chrám Ohnivé Sekty: 5 + počet měst + ceil(runy ohně / 100)
- Chrám Věčného ohne: 5 + 2*počet měst + ceil(runy ohně / 50)

Arcimág ohně
- rekrut: ceil(počet rekrutovaných mágů / 10)

Ohnivý golem
- základní rekrut: 2 + počet měst // místo 3

Lávový golem
- základní rekrut: 2 + ceil(počet měst / 10) // místo 3
- Chrám Ohnivé Sekty: 2 + ceil(počet měst / 5) + ceil(runy ohně / 200)
- Chrám Věčného ohne: 2 + ceil(počet měst / 3) + ceil(runy ohně / 100)

Magmatický golem
- základní rekrut: 1
- Chrám Ohnivé Sekty: 1 + ceil(počet měst / 10) + ceil(runy ohně / 200)
- Chrám Věčného ohne: 1 + ceil(počet měst / 5) + ceil(runy ohně / 100)

(čím lepší golemové, tím horší rekrut; taky to vychází z toho, že ke starším se už člověk nevrátí a tak větší rekrut tolik nevadí a Magma golemové jsou tak dobří, že je člověk prostě bude chtít)

Ohnivý fénix
- základní rekrut: 3 // místo 2 (když dám minimální bezezbytkový vklad, tak je to na 3 fénixe)
- vylepšený Věčný oheň: 3 + ceil(runy ohně / 100)
- vylepšený Věčný oheň + Chrám Věčného ohne: 3 + ceil(runy ohně / 50)
(u nich nějaké zvýšení je, ale já netuším jaké)

Anděl věčného ohne
- rekrut: floor(počet rekrutovaných fénixů / 3)
(tady netuším jaký je rekrut, takže nevím, zda je tohle snížení, nebo zvýšení rekrutu...)

Flamekeeper
- rekrut neměnit

Akolyta věčného ohne
- rekrut: jako ozbrojený vesničan + ceil(runy ohně / 10)
(tady netuším jaký je rekrut, takže nevím, zda je tohle snížení, nebo zvýšení rekrutu...)

Efreet/ Efreet šaman
- rekrut navýšit o: floor(počet měst / 10) + floor(runy ohně / 500)
(reálně si nemyslím, že tohle nějak brutálně navýší jejich počet, ale třeba to občas pomůže...)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Vulkan

Post by tarrant »

ikdyž to pro mě už byla zbytečnost tak jsem hodil vybavení do chrámu věčného ohně
rekrut teď mám 203
odehraných tahů 5925 a 959 run ohně - runy ohně též nepotřebuju, ale někomu jsem udělal radost a 100 jich koupil, rekrut akolytů se nezvýšil.
Dobyl jsem město a rekrut se zvýšil o 7 na 210..
Last edited by tarrant on Fri 08. Apr 2022 9:17:56, edited 2 times in total.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Buh - Vulkan

Post by tarrant »

mohu se zeptat jaký je vzorec pro zvýšení příchodu magma golemů v závislosti na počtu run ohně?
Když jsem postavil Chrám Večného Ohně tak se příchod golemů zvýšil na 2 ikdyž jsem neměl žádnou runu ohně, po tom co jsem získal 10 run ohně se mi zvýšil na 3 a po 20 na 4.. teď mám 72 a jsem na 5ti což po tom pěkném začátku je poněkud bída.. tak by mě zajímali milníky, kdy se příchod zvýší..

a ještě druhá věc: "Několik Akolytů se rozhodlo postoupit zkoušku ohněm v Chrámu Sekty."
Nešlo by jako je to třeba u dralgara druidi dodali x vybavení do elfí stromové vesnice, taky tady uvádět kolik vybavení přišlo do Chrámu Ohnivé Sekty? Ikdyž je to drobnost..
a tady by mě taky zajímal ten příchod? ten je taky závislý na runách ohně to vím, ale možná by stálo za to ho navýšit.. na konci minulého věku jsem měl hafo run ohně a přidávání vybavení bylo vážně mizerné..
Post Reply