Buh - Vulkan

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod nezmar » čtv 25. kvě 2017 10:14:06

Vulkanovi bola pridana cela nova vetva
http://landofice.com/wiki/index.php?title=Vulk%C3%A1n
viewtopic.php?f=5&t=342

zatial navrhy:
Pan Klamperna (chat): Vulkan super, akorat je nesmysl aby první budova stála 3 runy sněhu...strasne to zdrzi pred mestem
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 990
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod Kubus_X » sob 27. kvě 2017 17:22:44

Zatím mi přijde, že hodnota Stínové valkýry je strašně vysoká. Její poměr dmg a hodnoty je horší jak u otroků s oštěpy.
Jako bonus má trochu dmg ve 3. kole a slayer. To se může hodit v pozdější části věku, ale ze začátku slayer nijak nepomůže.
Taky je mnohem dražší na postavení.

Dále je trochu divné že Stínový mág je levnější na rekrutování než Stínová valkýra.
Bylo by možné dát sem i staty Stínového Ohaře? Docela by mě zajímalo jestli se s něma dá štítovat.
Kubus_X
 
Příspěvky: 10
Registrován: sob 27. kvě 2017 16:59:06

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod nezmar » pon 29. kvě 2017 8:23:32

kludne mozes aj napisat aku cenu by si predstavoval, pripadne ako by si zmenil staty danej jednotky.


$nazev_j = "Stínový ohař";
$utok_j = 13;
$obrana_j = 0;
$damage_j = 130;
$zivoty_j = 130;
$inic_j = 10;
$typutoku_j = 1;

slayer, stec = 150;
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 990
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod Kubus_X » pon 29. kvě 2017 11:27:42

Navrhuji snížení hodnoty Stínové valkýry na 300, nebo zvýšení její dmg na 100.
I po takovémto posílení budou valkýry stále méně efektivní než Stínový drak, ale už se snad vyplatí je stavit jako další stack jednotek.

Stínového mága bych o něco zdražil, teď je docela levný. K aktuální ceně bych přidal 10k zlatých, možná i víc.
Tato větev teď za zlato rekrutí jen Stínové medvědy a Stínové valkýry. Na medvědy chodí vybavení zdarma každé kolo a valkýry se zrovna teď nevyplatí. Tudíž všechny peníze zůstavají na runy. :D

Kromě toho chodí po postavení Dračí skály do Obětních Jám víc vybavení zdarma, než lze za kolo narekrutit Stínových medvědů.
V Obětních Jámach se podařilo stvořit 29 x Stínový medvěd
Do budovy Obětní Jámy bilo dodáno 251x krvavá obeť

(Na 1 medvěda je potřeba 6 obětí)

Možná se to změní po postavení Stínového portálu, ale to ještě chvíli nebudu schopný vyzkoušet.
Asi by stálo zato zvýšit rekrut medvědů i bez Stínového portálu.

A díky za staty ohaře. Na štítování to asi nebude. :?
Kubus_X
 
Příspěvky: 10
Registrován: sob 27. kvě 2017 16:59:06

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod Ripperman » čtv 08. čer 2017 17:00:36

Stínová valkýra versus černý rytíř (jednotka na 3. úrovni vs jednotka na 4. úrovni)

Stejný útok (20), víceméně stejný dmg 32 vs 40, černý rytíč má ale zase větší stec, takže ve třetím kole udělají obě jednotky STEJNOU dmg.

Černý rytíř je lepší v životech (220 vs 30 !), v inciativě (12 vs 9) v obraně (16 vs 0 !).

Valkýra je lepší jedině v tom, že ve druhém kole plácne navíc 40 dmg, protože střílí a nechcípne na ohnivém štítu...

Hodnota valkýry: 700 vs hodnota černého rytíře: 400

Tohle je větší tragédie než bývali ledoví válečníci....

Se současnými staty a tím co umí by byla přijatelná hodnota ani ne poloviční, ale maximálně tak 200.
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod Ripperman » pát 16. čer 2017 14:50:20

Zdá se to jen mě nebo je stínová větev vulcana ve srovnani s prvni vetvi (meteory, magma obři,arcimágové,magma golemové, fenixove) těžce nanic ?
Hodnota jednotek (např. valkýry) je neúnosná, tato větev nemá absolutně žádný štít a vše hned chcípá ve velkých počtech. Slayer ji sice hezký, ale ten by měl kompenzovat to, že jednotky mají obranu 0 a ne jim zvedat hodnotu do nebeských výšin...
Kromě toho tam není žádný jednotka s dostatečnou dmg. Pokud někdo postaví hodně stínových draků, hned mu jich několik v každé bitvě chcípne, protože tato jednotka má životů zrovna nejvíc....
Podle výpočtů hodnota jednotek má Stínový obr u démonů hodnotu 2000 a přitom má 10tis. životů. To je cca tak rozumný poměr životů a hodnoty jednotky při obraně 0...

Pokud má stínová větev vulcana vůbec šanci s něčím soupečit musel by se:
- brutálně zvednout rekrut jednotek. (stínový portál je hezká věc, ale spolek mocných nedá tato větev vulcána aniž by přišla o skoro celou armádu (oproti první větvi vulcana) takže ty počty run sněhu jsou pru tuto větev nedosažitelné).
- snížit hodnotu jednotek
- snížit cenu jednotek
(aneb přiblížit tu větev ghorovi, protože styl hraní musí být podobný -> obrana jednotek 0 znamená že pořád chcípají a je třeba je pořád znovu stavět).
- buď snížit hodnotu jednotek nebo brutálně navýšit životy.

To je za mě asi tak vše po vyzkoušení druhé větve... Zpátky k meteoritům a magma obrům.
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod Kubus_X » pát 16. čer 2017 19:38:27

Absence čehokoliv na tankování a obecně velmi vysoká hodnota všech jednotek jsou hlavní 2 problémy této větvě.

Když to vezmu po jednotkách:
Ozbrojený vesničan - nejsilnější tankovací jednotka celé větvě. Poměr životy/ hodnota 1 a navíc mají obranu! Po postavení stínového portálu už nejde rekrutit.

Medvědi - nejspíš byli zamýšleni jako hlavní tanci. Obrana 0, poměr životy/hodnota horší než u vesničanů (40/44, 40/50). Docela pěkný je ohnivý štít po vylepšení a navíc jsou schopni dát trochu dmg. Aktuálně mám stínový portál 2. úrovně (lidi co prodávají runy sněhu mě musí milovat) a max. rekrut je 120 za kolo. 1 meteorit v chrámu ohně jich zabije 2400... Reálně většinou tankují 1. kolo (vyjímečně i 2., pokud v 1. nic neútočí) než jich vychcípá tolik že se přejde na další jednotku. Ohnivý štít se většinou nevyužije, pokud ano, tak už je většina armády mrtvá.

Valkýry - aktuálně nepoužitelné, ani je nerekrutím. Viz předchozí příspěvky.

(Arci)mágové - jediná docela slušná jednotka. Hodně vysoká hodnota (2000/3000), vlastní staty zanedbatelné (obrana 3? namísto 0). Vyvolává ohaře/bestie se slušnou iniciativou, dmg a 130 životy. Problém je, že díky vysoké chcípavosti všech jednotek v této větvi je nutné používat vyvolané jednotky jako tanky a k tomuto účelu je jich vyvoláváno málo. 400 mágů s hodnotou 800 000 a vulkánovým praporem (+50% vyvolaných) vytvoří cca 200 000 životů. Navíc RNG je tady hodně vysoké, takže na to nelze spoléhat (1400-2400 vyvolaných jednotek). Reálně odtankují 2. kolo a ti co zbudou útočí ve 3. kole. Zároveň jsou to asi nejlepší útočné jednotky. Pokud něco přežije jejich útok tak už je často po boji.

Draci - Na první pohled slušná jednotka, na druhý pohled už ne. Díky 40 000 životům jich nelze postavit moc, jinak tankují a chcípají. Dmg 15 000/20 000 není vzhledem k omezenému počtu a vysoké hodnotě (70 000/75 000) taky nic moc. V porovnání třeba s Gobliní Vyztuženou Vzducholodí (taky Slayer, útok už od 1. kola,...) si vedou hodně špatně.

Trochu jsem čekal že se tato větev posílí po postavení Stínového portálu nebo provedením Obřadu Večného plamene, ale vzhelem k ceně jsou změny minimální.

BTW. 333 run ohně u větve která dá chrám ohně se ztrátama 1/2 hlavních tanků a na svatyni se nemůže ani podívat je dost brutální.
3000 run sněhu na 2 úrovně portálu taky moc nepomohly. Lehké zvýšení rekrutu a mírné "zlevnění" za to nestojí. Radši za ty peníze/runy něco narekrutit. Na to aby se ty bonusy projevily by musel být věk výrazně delší.

Pár návrhů na předělání:
1) Medvědi. Zvýšit rekrut, zvýšit životy na 100. Třeba pak přežijí až do 3. kola a využijí ohnivý štít.
2) Valkýrie. Zvýšit dmg, snížit hodnotu. Poměr dmg/hodnota nastavit na cca 0,5.
3) Mágové. Snížit hodnotu na 1000, arcimágy na 1500. Snížit rozptyl počtu jednotek co vyvolávají.
4) Draci. Snížit životy na 20 000, snížit hodnotu na 30 000/35 000.
5) Stínový Efreet. Aktuálně asi nejlepší jednotka. Přidat upgrade na Stínové Efreety Šamany po Obřadu Večného plamene?
6) Po postavení Stínového portálu rekrutit Stínové obry co používají démoni. Se zvyšující se úrovní zvedat rekrut. Po Obřadu Večného plamene rekrutit Stínové ohnivé obry.

V původním příspěvku jsem zmiňoval že zůstavají peníze na nákup run. To už neplatí, protože kvůli vysoké hodnotě všech jednotek je potřeba platit vysoký žold za slabou armádu + stále rekrutit medvědy na štítování.
Ale ať jenom nekritizujeme. Nápad udělat větev s obranou 0 a slayerem na všem se mi velmi líbí. :twisted:
Kubus_X
 
Příspěvky: 10
Registrován: sob 27. kvě 2017 16:59:06

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod nezmar » pon 19. čer 2017 8:47:09

dakujem za spatnu vazbu. Na tu som cely cas cakal, teraz sa mozem dat do balancovania jednotiek

Na papiery a u mna na testovani (ked mam 200M zlata) to vyzera inak ako ked to niekto realne zahra :)
Budovy teraz urcite nekombinujte, testujte, skusajte, budeme ladit aby to bolo plnohodnotne
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 990
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod Hron » čtv 28. čer 2018 17:39:04

Flamekeeper lord má při útoku přednastavené vyvolávání Ohnivého přízraku. To je super, ale proč při obraně (například IP) vyvolává Meteorit? Nemohl by i tehdy vyvolávat Ohnivý přízrak?
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 174
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Předchozí

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron