Hlavni problem zive vetve Dreadda bych rekl, ze je hlavne synergie a pak zaroven stejny problem, co ma druha vetev Dralgara.
Vetev tankuje privrzenci, levnou jednotkou s vysokym rekrutem, velmi nizkou obranou.
Zaroven vsechny jednotky zacinaji utocit ve 3. kole, soulkeeperove ani ve velkem pocte nemaji damage, knezove jsou... bonusovou jednotkou, ktera se rekrutuje jako hlavni, takze po urcitech poctu nema smysl vytvaret dalsi.
To znamena, ze hromada eventu se neda bez silenych ztrat projit. Vsechny chramy ohne a jejich alternativy, demoni a jejich eventy, vsechny eventy co hodne utoci v 1. a 2. kole.
Cerny rytir - jednotka ze 3. budovy za 4.5k zlata + 1 clovek, slabsi jak jednotka z 2. budovy Aethera za 250 zlata + 10 lidi, ktera jeste dostava nekolik sester ledu + maga ledu za 5k vybaveni.
- Moznost 1 - navysit jejich damage, klidne i stec, jednotka bude hlavni damage dealer vetve, co nici stack nepratel (jak ted zhruba funguji vylepseni rytiri)
- Moznost 2 - snizit jejich stec, navysit hpcka, snizit hodnotu, snizit cenu rekrutu - byla by mixnutou jednotkou - dobry utok, ale taky muze byt primarnim stitem vetve (ma dobrou obranu, takze by to bylo lepsi s knezi, co snizi jednotkam utok)
- snizit cena rekrutu na neco prijatelnejsiho (4.500 goldu + clovek)
- pokud se nepridaji nejake bonusove jednotky do vetve, bylo by dobry, kdyby prichazeli predchazejici rytiri z vylepseneho hradu, jinak se snadno prijde cerne rytire
- zmenit na bonusovou jednotku z budovy, hlavni jednotka by mohla byt nejaka strelna jednotka, napr Kazatel smrti - staty treba lepsi nez sestra ledu, nizsi hodnotu ale bez slayeru + maji vyssi iniciativu nez knezove (takze po mohli rozbit proklety stit, nez se prokleji znova)
- magie smrti 4 - proklinani jednotek - zmenit na snizovani utoku a obrany vsech zivych nepratelskych jednotek (asi nejsnazsi reseni, aniz by se knezum hodilo nejake chytre targetovani), snizovani poctem by se snizilo, treba na 0.1 za kneze
- nebo... typ utoku na 4
- a nebo chytre vybirani cilu - utoci vzdy na nepratelskou zivou jednotku s nejvyssim souctem utok+obrana - pokud nepratele jsou treba ledovou hvezdu, samana ledu a ledoveho valecnika, vybere se nejprve saman ledu (28+12=40), pokud se mu snizi staty celkem o vice nez 6, proklinaji se pak ledove hvezdy (18+16=34) a az po ni by se slo na ledove valecniky (16+14=30). Nebral by se pocet jednotek. Tady je blby, ze se muze vybrat jednotka, ktere je malo a neni zrovna velka hrozba. A nebo to vyzere jedna jednotka se schopnosti dav.
- kdyby se nechal typ utoku 3 s chytrym targetovanim, navrhoval bych jeste multi utok 2 (aspon sunda staty az 4 jednotkam)
- Vylepseni budovy by bylo dobre, aby se rekrutoval stit s vetsi vydrzi. Muze stat hodne run snehu.
- Vylepsena jednotka by mela treba schopnost magii smrti 14, posmrtny "ohnivy stit" - kolik jednotek zemre, tolikrat se vrati nejaky damage na melee nepratele
- alternativne by vylepsena jednotka mohla mit stit 50 (vsechny ranged utoky, co maji do 50 poskozeni by davaly polovinu damage)
- Jednotka za vernost (krome vyvoleneho), co chodi kazde kolo (nebo nekdy za par kol) by byla super, pridalo by to stack jednotek, co vetvi chybi.
- Nekromanti mi prijdou, ze jsou vylozene urceni pro undead vetvi. Vsechny jednotky od nekromanta jsou undead. Tech par extra stacku, co prakticky nic nedela, kde nejuzitecnejsi je zvestovatel (ktery bude tuhle vetvi vzdycky velmi bolet, jestli se chce ziskat) a nebo 1 obri kostlivec na zastrasovani, je tady celkem o nicem.
- Proto bych radsi, kdyby misto Nekropole dostala ziva vetev Dreaddovo oblehaci dilnu, kde lze vytvorit 2 oblehaci jednotky, Vuz mrtvol (hazici mrtvoly, typ utoku 4, jedovaty utok), kanon (typ utoku 4, vysoky utok, drtivy utok)
- Zombie a Stinove maji stejnou roli = stitovat. Stinove svymi cisly nejsou spatni, ale v undead branchi poradne nemaji vyuziti. Nemaji damage, slayer je tam zbytecny, vysoka hodnota, nizke HP, obrana sama o sobe vyzaduje u jednotek slayer nebo dav (krome par vyjimek) i bez posileni temnymi prizraky a pak se vetsina stacku stinu rozplacne na prvnim ohnivem stitu. Momentalne bych radsi tankoval Upiry, i kdyz maji jen 40 hpcek a rychle se ztraci. Schopnost kanibalismus + "zdarma" ziskavani pres arcliche je proste lepsi nez mit eko permanentne na prichodu lidi a vytvaret +- 5 stinu za kolo.
- Zombie maji po postaveni vsech undead budov dobry rekrut, ale mel by se zvetsovat. Treba na aetherovo chramu nebo ledovem domu se ztrati par tisic zombie, vraci se to velmi pomalu zpatky
- Upiri jsou velmi dobri, rekl bych, ze az moc. Mozna trochu srazit staty vcetne hodnoty. Kanibalismus aktivovat pokazde (i kdyz jednotka neutoci), pokud na bojisti umrou nejake zive jednotky. Takhle jde zabit celou nepratelskou armadu, par upiru se spali na ohnivem stitu a do konce boje se nevyleci zpatky.
- Snizit cenu lichu (1000 zlata + 50 lidi) na neco prijatelnejsiho.
- Snizit hodnotu lichu (vsechny staty horsi jak sestra ledu, ktera ma dokonce slayer, ale maji stejnou hodnotu)
- Posilit Arcliche - vyssi hodnota jak lich, vsechny staty horsi, ale vyvolava upiry. Byl asi zamer, ale vzhledem k tomu, ze jejich rekrut je celkem vzacny, by to neuskodilo.