Buh - Dreadd

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dreadd

Post by ySpirit »

Zmeny, ktery Dreadd dostal, jsou celkem fajn. Upiri jsou super, konecne undead jednotka, co ma damage. Druha vetev Dreadda taky dostala mensi posilneni, i kdyz mi stale prijde uplne nejhorsi.

Hlavni problem zive vetve Dreadda bych rekl, ze je hlavne synergie a pak zaroven stejny problem, co ma druha vetev Dralgara.
Vetev tankuje privrzenci, levnou jednotkou s vysokym rekrutem, velmi nizkou obranou.
Zaroven vsechny jednotky zacinaji utocit ve 3. kole, soulkeeperove ani ve velkem pocte nemaji damage, knezove jsou... bonusovou jednotkou, ktera se rekrutuje jako hlavni, takze po urcitech poctu nema smysl vytvaret dalsi.
To znamena, ze hromada eventu se neda bez silenych ztrat projit. Vsechny chramy ohne a jejich alternativy, demoni a jejich eventy, vsechny eventy co hodne utoci v 1. a 2. kole.


Cerny rytir - jednotka ze 3. budovy za 4.5k zlata + 1 clovek, slabsi jak jednotka z 2. budovy Aethera za 250 zlata + 10 lidi, ktera jeste dostava nekolik sester ledu + maga ledu za 5k vybaveni.
  • Moznost 1 - navysit jejich damage, klidne i stec, jednotka bude hlavni damage dealer vetve, co nici stack nepratel (jak ted zhruba funguji vylepseni rytiri)
  • Moznost 2 - snizit jejich stec, navysit hpcka, snizit hodnotu, snizit cenu rekrutu - byla by mixnutou jednotkou - dobry utok, ale taky muze byt primarnim stitem vetve (ma dobrou obranu, takze by to bylo lepsi s knezi, co snizi jednotkam utok)
  • snizit cena rekrutu na neco prijatelnejsiho (4.500 goldu + clovek)
  • pokud se nepridaji nejake bonusove jednotky do vetve, bylo by dobry, kdyby prichazeli predchazejici rytiri z vylepseneho hradu, jinak se snadno prijde cerne rytire
Proklety knez - jednotka ze 2. budovy. Aktualne 0 synergie s vetvi, 2x prokleje stejnou jednotku, pouze snizi jeji utok / obranu o pocet knezu POKUD je cilova jednotka ziva.
  • zmenit na bonusovou jednotku z budovy, hlavni jednotka by mohla byt nejaka strelna jednotka, napr Kazatel smrti - staty treba lepsi nez sestra ledu, nizsi hodnotu ale bez slayeru + maji vyssi iniciativu nez knezove (takze po mohli rozbit proklety stit, nez se prokleji znova)
  • magie smrti 4 - proklinani jednotek - zmenit na snizovani utoku a obrany vsech zivych nepratelskych jednotek (asi nejsnazsi reseni, aniz by se knezum hodilo nejake chytre targetovani), snizovani poctem by se snizilo, treba na 0.1 za kneze
  • nebo... typ utoku na 4
  • a nebo chytre vybirani cilu - utoci vzdy na nepratelskou zivou jednotku s nejvyssim souctem utok+obrana - pokud nepratele jsou treba ledovou hvezdu, samana ledu a ledoveho valecnika, vybere se nejprve saman ledu (28+12=40), pokud se mu snizi staty celkem o vice nez 6, proklinaji se pak ledove hvezdy (18+16=34) a az po ni by se slo na ledove valecniky (16+14=30). Nebral by se pocet jednotek. Tady je blby, ze se muze vybrat jednotka, ktere je malo a neni zrovna velka hrozba. A nebo to vyzere jedna jednotka se schopnosti dav.
  • kdyby se nechal typ utoku 3 s chytrym targetovanim, navrhoval bych jeste multi utok 2 (aspon sunda staty az 4 jednotkam)
Dreadduv privrzenec - jednotka z 1. budovy. Velmi levna, dobra v zacatku, hlavni tank vetve.
  • Vylepseni budovy by bylo dobre, aby se rekrutoval stit s vetsi vydrzi. Muze stat hodne run snehu.
  • Vylepsena jednotka by mela treba schopnost magii smrti 14, posmrtny "ohnivy stit" - kolik jednotek zemre, tolikrat se vrati nejaky damage na melee nepratele
  • alternativne by vylepsena jednotka mohla mit stit 50 (vsechny ranged utoky, co maji do 50 poskozeni by davaly polovinu damage)
Dale k zive vetvi Dreadda
  • Jednotka za vernost (krome vyvoleneho), co chodi kazde kolo (nebo nekdy za par kol) by byla super, pridalo by to stack jednotek, co vetvi chybi.
  • Nekromanti mi prijdou, ze jsou vylozene urceni pro undead vetvi. Vsechny jednotky od nekromanta jsou undead. Tech par extra stacku, co prakticky nic nedela, kde nejuzitecnejsi je zvestovatel (ktery bude tuhle vetvi vzdycky velmi bolet, jestli se chce ziskat) a nebo 1 obri kostlivec na zastrasovani, je tady celkem o nicem.
  • Proto bych radsi, kdyby misto Nekropole dostala ziva vetev Dreaddovo oblehaci dilnu, kde lze vytvorit 2 oblehaci jednotky, Vuz mrtvol (hazici mrtvoly, typ utoku 4, jedovaty utok), kanon (typ utoku 4, vysoky utok, drtivy utok)
Co se tyce undead vetve, prijde mi momentalne ok, mozna bych si jen parkrat do neceho rypnul.
  • Zombie a Stinove maji stejnou roli = stitovat. Stinove svymi cisly nejsou spatni, ale v undead branchi poradne nemaji vyuziti. Nemaji damage, slayer je tam zbytecny, vysoka hodnota, nizke HP, obrana sama o sobe vyzaduje u jednotek slayer nebo dav (krome par vyjimek) i bez posileni temnymi prizraky a pak se vetsina stacku stinu rozplacne na prvnim ohnivem stitu. Momentalne bych radsi tankoval Upiry, i kdyz maji jen 40 hpcek a rychle se ztraci. Schopnost kanibalismus + "zdarma" ziskavani pres arcliche je proste lepsi nez mit eko permanentne na prichodu lidi a vytvaret +- 5 stinu za kolo.
  • Zombie maji po postaveni vsech undead budov dobry rekrut, ale mel by se zvetsovat. Treba na aetherovo chramu nebo ledovem domu se ztrati par tisic zombie, vraci se to velmi pomalu zpatky
  • Upiri jsou velmi dobri, rekl bych, ze az moc. Mozna trochu srazit staty vcetne hodnoty. Kanibalismus aktivovat pokazde (i kdyz jednotka neutoci), pokud na bojisti umrou nejake zive jednotky. Takhle jde zabit celou nepratelskou armadu, par upiru se spali na ohnivem stitu a do konce boje se nevyleci zpatky.
  • Snizit cenu lichu (1000 zlata + 50 lidi) na neco prijatelnejsiho.
  • Snizit hodnotu lichu (vsechny staty horsi jak sestra ledu, ktera ma dokonce slayer, ale maji stejnou hodnotu)
  • Posilit Arcliche - vyssi hodnota jak lich, vsechny staty horsi, ale vyvolava upiry. Byl asi zamer, ale vzhledem k tomu, ze jejich rekrut je celkem vzacny, by to neuskodilo.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Tak jak u Dralgara jsme se oba shodli, že je potřeba posílit, tak tady už to tak jednoznačné není. Je to hlavně proto, že živá větev Dreadda funguje jinak, než mám pocit, že jsi ji pochopil.
Ano, uznávám, že živá větev je výrazně slabší, než nemrtvá, ale dle mě to není tak tragický, jak jsi nastínil.

Než ale začnu, tak udělám ještě drobnou odbočku, protože používáš ve svých srovnáních "nové" jednotky Aethera:
V lategame je nejsilnější nemrtvý Dreadd a pak dvojice stínový Vulkán a "nový" Aether (válečníci+šamani+hvězdy), kdy mezi Vulkánem a Aetherem je to hodně vyrovnaný a celkem záleží na tom, co od nich člověk chce.
Souhlasím s tím, že by bylo fajn bohy více balancovat a tak srovnávání s top jednotkami je logické, ale je třeba nezapomínat na to, že to jsou top jednotky a ne průměrné jednotky.
Zkus živého Dreadda porovnat třeba s Ghorem...

Ale zpět k tomu, co jsi psal, zde je třeba si uvědomit dvě věci:
První věc, kterou je třeba si uvědomit je, že tato větev dostala posílení zavedením Rituálů věčnosti a je třeba brát v potaz i ty nové jednotky.
Druhou významnou věcí je to, že klíčovou jednotkou jsou Soulkeepeři, tedy přesněji Uvězněné duše. Právě tato vyvolávaná (tedy obnovující se zadarmo pro každý boj) jednotka jsou hlavní štíty a zároveň i slušný dmg deal se slayerem.

A teď konkrétně k jednotkám, co jsi zmiňoval:
Černý rytíř
- jedná se historicky o nejhorší jednotku ze hry, takže ano, tady uznávám, že je opravdu drahá a slabá
- jednotka je velmi podobná Křižákovi od Crinis. Tomu se dal dav a stala se z něho tak silná jednotka. Zde bych ale dav nedával. Rytíře si představuji spíše jako osamocené silné jednotky, než jako davovou kavalérii. Ale zase nemusí nutně zabíjet celý stack nepřátelské jednotky. Spíše bych podporoval u této větve oslabování nepřátel. Takže bych jim (a Temným rytířům) dal Magii Smrti 3 a zvýšil útok, obranu a zranění o 20%.
- pokud bude posílená, tak nemusí být nutně zlevňována
- nevidím důvod je zachovávat -> i ostatní bohové si nezachovává starší jednotky
Temný rytíř - silná jednotka, nepotřebuje posilovat, ale pokud bude posílen Černý rytíř, tak by se hodilo ve stejném duchu posílit i jeho, aby byla zachována významnost Rituálu Věčnosti

Prokletý kněz
- jako bonusová jednotka jsou tu Prokletí kněží věčné Temnoty...
- má synergii minimálně s Prokletými kněží věčné Temnoty, kdy díky tomu proklejí 2 jednotky a ne jednu 2x
- tím že zneschopní první a druhé štíty nepřátel, tak většinu bohů (mimo Dhara a Aethera) velmi zneschopní
- změnit magii, aby působila na všechny živé jednotky je naprostý nesmysl, protože pak by byl naprosto neporazitelný většinou bohů
- změnit typ útoku na 4 by jít mohlo
Jako hlavní problém této jednotky vidím v tom, že u ní nemá smysl ji mít více jak 75 a dál se staví jen kvůli PKVT, kterých má smysl mít i třeba 1000...
Proto bych navrhoval kněze upravit tak, aby měli synergii s přívrženci. Navrhoval bych proto zavést schopnost (schopnost proto, aby ji měl současně s magií smrti) posilující přívržence (jen přívržence). (pokud se zavede vylepší Dreaddových přívrženců, tak by to platilo i pro vylepšené)

Schopnost "Temná modlitba"
"Prokletí kněží prochází řadami svých přívrženců a odříkávají modlitbu ke svému pánovi Dreaddovi. ??? x Prokletý kněz posílil Dreaddovi přívržence o ??? %."
Každý Prokletý kněz posílí útok a obranu Dreaddových přívrženců o 1%.

Schopnost "Modlitba Věčné Temnoty"
"Prokletí kněží Věčné Temnoty prochází řadami svých přívrženců a odříkávají modlitbu ke svému pánovi Dreaddovi. ??? x Prokletý kněz Věčné Temnoty posílil Dreaddovi přívržence o ??? %."
Každý Prokletý kněz Věčné Temnoty zvýší životy Dreaddových přívrženců o 1%.

Dreaddův přívrženec
- tank je jen v začátku, pak tankují duše
- vylepšení bych dal, ale opět za 6 run věčnosti, jak ostatní budovy -> Dreaddův přívrženec Věčné Temnoty
- vylepšená jednotka získá +1 do zranění, útoku a obrany, pak +5 životů
- ta magie smrti 14 zní rozumně, kdy tedy za jednoho mrtvého by to byl 1 dmg (přeci jen je to základní jednotka, tak by to nemělo být něco ohromně silného, zvláště pak, když proti tomu není obrana) a tématicky by se ještě hodil, aby to platilo jen na živé jednotky (něco jako, že stahují duše útočníků do pekla spolu s nimi)

"Dále k živé větvi" - tak tady s tebou hodně nesouhlasím
- díky nekromantům má nejvíce jednotek ze všech bohů, nepotřebuje další. Živý Dreadd a Crinis na první pohled jsou tematicky podobní (stoupenci Smrti / stoupenci Světla). Vem si, kolik jednotek má Crinis a kolik Dreadd. Proč by měl Dreadd dostávat nějaké další věci navíc???
- ano, nemrtvá větev z Nekromantů těží několikanásobně více, ale zvěstovatelé i obří kostlivci jsou super i pro něj a získat je není tak velký problém (štítují vyvolanými dušemi na na nekromantech mají imku, třeba kouzelnickou róbu)
Ale dobře, uznávám, že máš pravdu v tom, že Nekromanti jsou spíše pro druhou větev a tak by se hodilo dát živému Dreaddovi něco jiného. Ale mělo by být zachováno spojení s tím, že se jedná o "svatyni Dreadda" a pak že z jedné budovy jsou dvě odlišné jednotky má jen Ghoro a PROSÍM PROSÍM nekraďme mu další jeho unikátnost (já osobně jsem stále ještě nerozdejchal, že přišel o unikátnost Exterminace).
Zde bych navrhoval, aby místo Nekropolis bylo Chrámové město. Chrámové město zdvojnásobí rekrut Dreaddových přívrženců a zdvojnásobí šanci na Prokletého kněze věčné temnoty. Dále pak se zde rekrutuje Dreaddův velekněz.

Dreaddův velekněz
Velekněží Dreadda studovali prastaré svitky a díky moci od svého pána Dreadda se jim povedlo otevřít portál do říše mrtvých odkud jsou schopni přivolat duše nejmocnější jednotek.
Magie Smrti 15 -> funguje podobně jako magie Prastarých 3, ale platí jen na živé jednotky a zato nesnižuje obranu
"Velekněží Dreadda otevřeli průchod do Říše duší a přivolali ??? x Duše /název jednotky/."
Jinak Velekněz sám o sobě by podobné staty jak nekromant.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

ySpirit wrote:Co se tyce undead vetve, prijde mi momentalne ok, mozna bych si jen parkrat do neceho rypnul.
  • Zombie a Stinove maji stejnou roli = stitovat. Stinove svymi cisly nejsou spatni, ale v undead branchi poradne nemaji vyuziti. Nemaji damage, slayer je tam zbytecny, vysoka hodnota, nizke HP, obrana sama o sobe vyzaduje u jednotek slayer nebo dav (krome par vyjimek) i bez posileni temnymi prizraky a pak se vetsina stacku stinu rozplacne na prvnim ohnivem stitu. Momentalne bych radsi tankoval Upiry, i kdyz maji jen 40 hpcek a rychle se ztraci. Schopnost kanibalismus + "zdarma" ziskavani pres arcliche je proste lepsi nez mit eko permanentne na prichodu lidi a vytvaret +- 5 stinu za kolo.
  • Zombie maji po postaveni vsech undead budov dobry rekrut, ale mel by se zvetsovat. Treba na aetherovo chramu nebo ledovem domu se ztrati par tisic zombie, vraci se to velmi pomalu zpatky
  • Upiri jsou velmi dobri, rekl bych, ze az moc. Mozna trochu srazit staty vcetne hodnoty. Kanibalismus aktivovat pokazde (i kdyz jednotka neutoci), pokud na bojisti umrou nejake zive jednotky. Takhle jde zabit celou nepratelskou armadu, par upiru se spali na ohnivem stitu a do konce boje se nevyleci zpatky.
  • Snizit cenu lichu (1000 zlata + 50 lidi) na neco prijatelnejsiho.
  • Snizit hodnotu lichu (vsechny staty horsi jak sestra ledu, ktera ma dokonce slayer, ale maji stejnou hodnotu)
  • Posilit Arcliche - vyssi hodnota jak lich, vsechny staty horsi, ale vyvolava upiry. Byl asi zamer, ale vzhledem k tomu, ze jejich rekrut je celkem vzacny, by to neuskodilo.
1) Stín
Stínové mají jinou roli, než zombie a jsou nejdůležitější jednotkou v boji dvou nemrtvých dreaddů. (kdy nafarmeného nemrtvého dreadda dokáže porazit jen jiný nemrtvý dreadd)
Ano, v běžných bojích jako primární štíty tankují zombie a pak v pozdější fázi věku upíři. Role stínů je jiná. Jejich role je v tom, že fungují jako "poslední štíty" před "drahými jednotkami". Jsou to štíty, které mají tak vysokou základní obranu, že je neprojde nic bez slayera a zároveň oni ho mají. Takže pokud boj neovlivňuje pks či drtič lebek, tak v boji dvou nemrtvých dreaddů vyhraje ten, jehož stíny zabijí stíny tomu druhému.
Takže máš pravdu, Stíny nejsou typická štítovací jednotka, která vždy stojí vepředu, ale v době PvP (ať už o IP, nebo jinak) jsou extrémně důležitou jednotkou.

2) Zombie
Ano, mají pomalý rekrut a to je účel. Omezený rekrut jednotek je Dreaddova jediná slabina. I tak je nejsilnější a odebrat mu část jeho jediné slabiny by byl naprostý nesmysl.
PS: Zombie + tvrzenky + řev = zombie až tak moc neumírají (a pak se stejně dá štítovat upíry...)

3) Upír
Ano, je to přesílená jednotka. Reálně její slabost je v tom, že musíš stavět lichy, abys měl arcilichy, kteří až dělají upíry a tak je drahá cesta k nim...
A (pro mě překvapivě) mě ta přesílenost u nich nevadí. Právě naopak se mi líbí. Je to tak vtipná jednotka generující absurdní čísla. A zároveň mi nepřijde, že by hru nějak příliš kazila (díky řvaní u TP se ta přesílenost upíra stejně často ztrácí a poprvadě snížení hodnoty by nejspíše vedlo k posílení i kdyby se snížili staty...).
A že kanibalismus se aplikuje jen když sami útočí mi taky přijde v pohodě. Reálně ale v tom nevidím velký rozdíl, kdyby to fungovalo vždy. A co logiky se týče, tak záleží, jak to vnímá autor - buď vysávají životní sílu (pak to musí být při útoky), nebo žerou mrtvoly (pak to může být kdykoliv). PS: Sehnat pro ně imku není až tak těžký, takže se na ohnivém štítu upalovat nemusí, a když se upalují, tak je to alespoň nějaký regulační mechanismus...

4) Lich
Ano, jsou drazí. Přesto kvůli je hodně stavím. Ano, mají vysokou hodnotu, proto je první 2/3 hry propouštím. -> Stavím je proto, že chci arcilichy abych měl upíry.
Ale argumentovat, že by se jim měla snížit hodnota, protože mají horší staty než Sestra ledu je nesmysl. Lichové jsou totiž nemrtvá jednotka, kterou posilu řev. Postav 100 Přízraků a už má lich cca dvojnásobný staty než Sestra ledu.
Obecně nemrtvé jednotky by měli mít (a většinou mají) špatné staty, protože se čeká, že budou posíleny. U lichů je to cca 50 TP na to, aby jejich staty byli srovnatelné a pro 100 TP už jsou lichové silnější...
Takže za mě rozhodně NE, nezlevňovat lichy a ani nesnižovat hodnotu...

5) Arcilich
Ehm... oživují ZADARMO A NASTÁLO přesílenou jednotku. I kdyby se Arcilichům snížili staty na polovinu a zvedla hodnota na dvojnásobek, tak by stále zůstali extrémně chtěnou jednotkou, která se staví jak to jen jde...
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dreadd

Post by ySpirit »

Hron wrote:Ale zpět k tomu, co jsi psal, zde je třeba si uvědomit dvě věci:
První věc, kterou je třeba si uvědomit je, že tato větev dostala posílení zavedením Rituálů věčnosti a je třeba brát v potaz i ty nové jednotky.
Druhou významnou věcí je to, že klíčovou jednotkou jsou Soulkeepeři, tedy přesněji Uvězněné duše. Právě tato vyvolávaná (tedy obnovující se zadarmo pro každý boj) jednotka jsou hlavní štíty a zároveň i slušný dmg deal se slayerem.
Posileni pres runy vecnosti jsem poradne nezkousel, takze budes mit pravdu, ohledne meho celkoveho dojmu z vetve. Zkusil jsem vylepsene Temne Rytire. Ted si uvedomuji, ze to byla nejhorsi budova na vylepseni. Ocekaval, ze nejlepsi postup je tam Soulkeeperi > Knezove > Rytiri (stit, utility a na konec jen dalsi stack damage)

Soulkeeper
  • Jestli se chce Soulkeepery stitovat, tak se mi teda nelibi ten rozptyl jednotek, 150-400 (300-800) je opravdu hodne, ale mozna, ze ve velkem poctu jednotky se to vice blizi stredu. Prislo by mi lepsi to upravit na 250-350 (550-700), by mohlo usnadnit jejich praci. Prumerne by se stit pohnul z 3300 (6600) na 3600 (7500)
  • Po upgradu runami vecnosti pridat moznost vyvolat unikatni jednotku - Soulkeeper Lord - kazde kolo privolava uveznene duse - pocet by se odvijel od celkoveho poctu vsech vyvolanych uveznenych dusi a zaroven by doplnoval stacky zranenych uveznenych dusi (ve vyssim % nez posvatny jednorozec)

Cerny rytir
  • Magii smrti 3 by mi tu nedavala poradne smysl, stack rytiru vetsinou odstrani stitovaci stack (mel by byt proklety, pokud se samozrejme nepresunul stit pomoci prokletych knezu vecnosti pryc)
  • Kdyby se jim ale dala schopnost uveznit duse zivych jednotek, tzv. pri zabijeni zivych jednotek by vyvolavali uveznene duse (bud do nejvetsiho stacku dusi a nebo zvlast), by mohlo byt dostatecne posilneni jednotky.
  • zakladni rytir ale musi nabrat nejake staty, neni mozne, aby byl horsi, jak jednotka z druhe budovy

Proklety knez
  • Na jednu stranu se mi modlitba libi, na druhou stranu mi to dava jen vetsi pocit, ze knez by mela byt bonusova jednotka k privrzencum, kdyz uz je to jedina jednotka, co budou posilovat.
  • Modlitba by urcite pomohla na zacatku hry, pozdeji ve hre, pokud se chce jit tankovat dusemi, uz by to ale nebylo az tak uzitecne.
  • Nejvetsi problem jednotky je ten, ze pokud utoci na nezivou nebo nemrtvou jednotku, 1-2x vyplacaci svoji akci a vubec nic neudela, proto jsem chtel udelat chytrejsi vybirani cilu.
  • Prevorove u Asceny tenhle problem nemaji. Tem je jedno, jestli je jednotka ziva, neziva a nebo nemrtva, proste ji shodi dmg/utok/obranu o to %.
  • Kdyby knezove zvysovali poskozeni, co prokleta jednotka dostava, napr. o 1% za kazdeho kneze, uz by se jejich vyssi pocet dokazal vyplatit. (najednou 100 knezu by znamenalo dvojnasobne poskozeni, co prokleta jednotka dostava)
  • Ale zase tohle by pak snizilo ucinnost knezu vecnosti...

Privrzenec
  • Pokud by to dmg bylo i do strelnych jednotek, tak 1 dmg za kazdeho privrzence, co umre, zni i rozumne. V pripade, ze by to bylo pouze do jednotek na blizko, muselo by byt vice, treba 10.
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Dreadd

Post by ySpirit »

Hron wrote: 2) Zombie
Ano, mají pomalý rekrut a to je účel. Omezený rekrut jednotek je Dreaddova jediná slabina. I tak je nejsilnější a odebrat mu část jeho jediné slabiny by byl naprostý nesmysl.
PS: Zombie + tvrzenky + řev = zombie až tak moc neumírají (a pak se stejně dá štítovat upíry...)

4) Lich
Ano, jsou drazí. Přesto kvůli je hodně stavím. Ano, mají vysokou hodnotu, proto je první 2/3 hry propouštím. -> Stavím je proto, že chci arcilichy abych měl upíry.
Ale argumentovat, že by se jim měla snížit hodnota, protože mají horší staty než Sestra ledu je nesmysl. Lichové jsou totiž nemrtvá jednotka, kterou posilu řev. Postav 100 Přízraků a už má lich cca dvojnásobný staty než Sestra ledu.
Obecně nemrtvé jednotky by měli mít (a většinou mají) špatné staty, protože se čeká, že budou posíleny. U lichů je to cca 50 TP na to, aby jejich staty byli srovnatelné a pro 100 TP už jsou lichové silnější...
Takže za mě rozhodně NE, nezlevňovat lichy a ani nesnižovat hodnotu...

5) Arcilich
Ehm... oživují ZADARMO A NASTÁLO přesílenou jednotku. I kdyby se Arcilichům snížili staty na polovinu a zvedla hodnota na dvojnásobek, tak by stále zůstali extrémně chtěnou jednotkou, která se staví jak to jen jde...
Zombie
  • Ten rekrut 200-210 u zombie daval smysl kdysi davno, kdy prizraci zvysovali staty o 1-3%, neexistovali svatyne / domy. Ted jsou prizraci slabsi a na svatynich a domech jde ztratit hodne jednotek. Obzvlast pro vetve, ktere netankuji vyvolanou jednotkou. Problem nebude mit hodne dobre rozjety undead, ktery ma treba 500 prizraku, tvrzene ocelove platy (nebo dokonce dreadduv specialni item na zvyseni utoku/obrany), ktery muze zombiky uplne preskocit a tankovat rovnou pres upiry
  • Ted uz tu mame hromadu demonich eventu, silnejsi demony. Proto by se ten jejich rekrut mohl soupnout nahoru. Vetve, co si stit vyvolavaji, tenhle problem maji pouze pokud se preceni a rozbiji se.
  • Zvysit jejich rekrut po dokonceni nemrtve vetve za kazde mesto o 2 zombiky by aspon castecne dovolilo .
Lich
  • Cena lichu chce srazit treba na 250g + 10 lidi, zvysit zakladni rekrut z 2 na 4 nebo rovnou 5.
  • Prizraci jsou slabsi, nez byvali, ale stale maji stejnou hodnotu. Proc by lich mel mit vysokou hodnotu, kdyz je problem az v tom, ze X prizraku z ni konecne udela dobrou jednotku?
  • Kdyz se to porovna napr. s elfim hranicarem, ten ma vsechny staty lepsi nez lich, jen ma 20 HP (o 10 mene nez lich), zaroven ma multiutok 2. Nevytvari kostlivce, neni undead, ma 100 hodnotu.
  • Elfi elitni lucisnik ma celkove podobne staty neposilenemu lichovi, ma 40 hodnotu.
  • Snizit lichovi hodnotu na 100 by umoznilo nejake vyuziti v zacatku hry. Jestli by to bylo az tak moc silne, klidne se Prizrakum muze navysit hodnota treba o 500.
  • Tohle by znamenalo, ze by 1 prizrak + 3-4 lichove by melo podobnou hodnotu jako ted, vice lichu, nizsi hodnota po uprave.
Arcilich
  • Mohli by se mu zvysit staty a pak snizit pocet upiru, co se vyvola na jednotku. Jejich stack a pocet by se pak vyplatil a ne jen kvuli doplnovani ztracenych upiru.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

ySpirit wrote:Ocekaval, ze nejlepsi postup je tam Soulkeeperi > Knezove > Rytiri (stit, utility a na konec jen dalsi stack damage)
Tohle souhlasí a uznávám, že bez tržiště, pokud chce mít dreadd všechny tři budovy, tak ho eternani poškodí, ale i tak se nesmí zapomínat, že tady ty jednotky jsou...

Soulkeeper
Ono těch 150-400 je vylepší z konstantních 200, co měli předtím, ale uznávám, že menší rozptyl by se jim hodil (obecně nejsem zastánce rozptylových hodnot).
Jinak jak jsem psal předtím, aktuálně jsou duše štíty a hraje se to tak aby byli duše štíty. Ale díky tobě jsem se nad tím teď zamyslel a nelíbí se mi to. Myslím, že by bylo fajn se pokusit navrhnout změny tak, aby se přívrženci stali opět štíty a ne udělat změny tak, aby byli duše lepší štíty. Takže to značí udělat změnu u přívrženců.

U Soulkeeperů bych tak jen upravil rozsah se zachováním střední hodnoty na 250-350 (500-700) a nic dalšího bych nedělal.


Černý rytíř
Ta magie smrti mi tam sedí z pohledu toho, jak si tu jednotku představuji jako "v reálu" a ne jen jako "hodnoty v tabulce". Jinak uznávám, že jí moc nepomůže.
Uvěznění duše se mi ale hodně líbí. Byl by to samostatný stack a je to úžasná myšlenka!


Prokletý kněz
Sám si psal, že ti chybí synergie se zbytkem větve a tak jsem to spojil s tím, že mě chyběla motivace stavět přívržence a chtěl jsem jim nějak pomoci. Výsledkem spojení bylo toto...
Jo a taky často jsem viděl hrát tuto větev dreadda tak, že to byli "zombie + kněží + rytíři/stíny + soulkeeepeři" a já bych chtěl měnou kněží motivovat více k tomu, aby se ta větev hrála čistá a ne mixnutá.

Co se týče toho, že to působí jen na živé jednotky a převor na všechny, tak jednak je logické aby to bylo jen na živé jendotky (opět z pohledu "jak si představuji že to ve skutečnosti funguje", kdy zde oslabuje "duši") a pak u převorů navrhuji oslabení na 0,02% a je to vyšší tier jednotky, tak si asi zaslouží, aby měl výhodu v tom, že funguje na vše a ne jen na živé (kdy převor využívá "sílu" podobně jak pak Ascended na dmg a tak není omezen "živým cílem").
Co se tvého návrhu na to, aby zasažená jednotka dostávala větší zranění z útoků na ni, tak to je pěkná myšlenka, to ano, ale opět ze stejného důvod, proč aktuální prokletí platí jen na živé bych i tohle chtěl pak aplikovat jen na živé a tak by to nevyřešilo ten problém...

Takže jak jsem psal, tady mi stále připadá nejlpší použít to, co jsem navrhoval: druh útoku 4 + modlitba


Přívrženec
Dát mu zranění střeleckých jednotek mi připadá divné a neskutečně silné (představ si, že by na ně zaútočili Ascendedi, Aetherovi hvězdy, Flamekeepeři, ... ty by všichni zemřeli prvním útokem...), stejně jako mi připadá hodně silné, aby to bylo 10 dmg. Přívrženec je první jednotka, která se navíc staví ve velkém (a návrh Chrámového města rekrut ještě zvyšuje). Ta jednotka by neměla mít super silné věci. Zraňovat střelce je nesmysl (viz co jsem psal) a na blízko mi těch 1 připadá taky docela dost, ale uznávám, že v začátcích hry se moc nepozná a ke konci jsou útoky převážně střelecké. Takže asi se přežije, když to bude něco vyššího, ale dal bych max 5 i u toho mám strach aby se neukázalo, že je to moc silné a na nerf se nečekalo třeba dalších 5 let... :D
Last edited by Hron on Fri 10. Dec 2021 0:38:54, edited 1 time in total.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

ySpirit wrote:
Hron wrote: 2) Zombie
Ano, mají pomalý rekrut a to je účel. Omezený rekrut jednotek je Dreaddova jediná slabina. I tak je nejsilnější a odebrat mu část jeho jediné slabiny by byl naprostý nesmysl.
PS: Zombie + tvrzenky + řev = zombie až tak moc neumírají (a pak se stejně dá štítovat upíry...)

4) Lich
Ano, jsou drazí. Přesto kvůli je hodně stavím. Ano, mají vysokou hodnotu, proto je první 2/3 hry propouštím. -> Stavím je proto, že chci arcilichy abych měl upíry.
Ale argumentovat, že by se jim měla snížit hodnota, protože mají horší staty než Sestra ledu je nesmysl. Lichové jsou totiž nemrtvá jednotka, kterou posilu řev. Postav 100 Přízraků a už má lich cca dvojnásobný staty než Sestra ledu.
Obecně nemrtvé jednotky by měli mít (a většinou mají) špatné staty, protože se čeká, že budou posíleny. U lichů je to cca 50 TP na to, aby jejich staty byli srovnatelné a pro 100 TP už jsou lichové silnější...
Takže za mě rozhodně NE, nezlevňovat lichy a ani nesnižovat hodnotu...

5) Arcilich
Ehm... oživují ZADARMO A NASTÁLO přesílenou jednotku. I kdyby se Arcilichům snížili staty na polovinu a zvedla hodnota na dvojnásobek, tak by stále zůstali extrémně chtěnou jednotkou, která se staví jak to jen jde...
Zombie
  • Ten rekrut 200-210 u zombie daval smysl kdysi davno, kdy prizraci zvysovali staty o 1-3%, neexistovali svatyne / domy. Ted jsou prizraci slabsi a na svatynich a domech jde ztratit hodne jednotek. Obzvlast pro vetve, ktere netankuji vyvolanou jednotkou. Problem nebude mit hodne dobre rozjety undead, ktery ma treba 500 prizraku, tvrzene ocelove platy (nebo dokonce dreadduv specialni item na zvyseni utoku/obrany), ktery muze zombiky uplne preskocit a tankovat rovnou pres upiry
  • Ted uz tu mame hromadu demonich eventu, silnejsi demony. Proto by se ten jejich rekrut mohl soupnout nahoru. Vetve, co si stit vyvolavaji, tenhle problem maji pouze pokud se preceni a rozbiji se.
  • Zvysit jejich rekrut po dokonceni nemrtve vetve za kazde mesto o 2 zombiky by aspon castecne dovolilo .
Lich
  • Cena lichu chce srazit treba na 250g + 10 lidi, zvysit zakladni rekrut z 2 na 4 nebo rovnou 5.
  • Prizraci jsou slabsi, nez byvali, ale stale maji stejnou hodnotu. Proc by lich mel mit vysokou hodnotu, kdyz je problem az v tom, ze X prizraku z ni konecne udela dobrou jednotku?
  • Kdyz se to porovna napr. s elfim hranicarem, ten ma vsechny staty lepsi nez lich, jen ma 20 HP (o 10 mene nez lich), zaroven ma multiutok 2. Nevytvari kostlivce, neni undead, ma 100 hodnotu.
  • Elfi elitni lucisnik ma celkove podobne staty neposilenemu lichovi, ma 40 hodnotu.
  • Snizit lichovi hodnotu na 100 by umoznilo nejake vyuziti v zacatku hry. Jestli by to bylo az tak moc silne, klidne se Prizrakum muze navysit hodnota treba o 500.
  • Tohle by znamenalo, ze by 1 prizrak + 3-4 lichove by melo podobnou hodnotu jako ted, vice lichu, nizsi hodnota po uprave.
Arcilich
  • Mohli by se mu zvysit staty a pak snizit pocet upiru, co se vyvola na jednotku. Jejich stack a pocet by se pak vyplatil a ne jen kvuli doplnovani ztracenych upiru.
Prvně bych chtěl říci, že nemrtvý dreadd byl neskutečně přesílen oproti ostatním bohům a ten mírný nerf přízraků považuji za svůj největší úspěch na fóru LoI. Po tom nerfu si stále myslím, že je nemrtvý dreadd nejsilnějším lategame bohem a tak odmítám argument "je oslaben řev, musíme proto posílit ostatní nemrtvé", který tak naprosto znehodnocuje to oslabení řevu...



Zombie
Tvrzenky jsou na trhu každý věk. Zombie+tvrzenky (lepší štít, než s dreaddovým praporem, kdy ten já na nich nikdy nepoužívám, pokud mám tvrzenky) mají obranu 11. Na 400 TP mají jistotu, že mohou kamkoliv mimo meteority, což bývalo na 300 TP. To není až tak velký rozdíl, když se vezme v potaz, že mělo dojít k oslabení.
A jinak když jsem hrál po oslabení dreadda, tak se zombiemi jsem měl problém jen v ÚS a pak při boji o IP. Jinak jsem s nimi byl v pohodě. Dokázali se udržet jako štíty do doby, než jsem začal používat Obří kostlivce /upíry / ghúly (dle toho, kam jsem šel a čeho jsem měl hodně. A stjně většinou s nemrtvým dreddem chodíš jen s malou části armády, protože se snažím maximalizovat zisk z nekromantů a tak si s tím můžeš dobře pohrávat...
Takže ano, uznávám, že rekrut je malý, ale stále si myslím, že je to správně (zachovává to ono pravidlo: "dreadd je velmi silný, ale neobnovitelný") a neměnil bych to proto.


Lich
Všechny nemrtvé jednotky jsou (nebo by alespoň měli) být slabší, než jejich živé protějšky a dokud bude existoval Řev tak budu bojovat za to aby to tak zůstalo!
Pokud snížíš řev na 0,1% za TP, pak klidně posil Licha aby byl srovnatelný s nejlepší Dralgarovou střeleckou jednotkou, ale dokud bude Řev neskutečně silné posílení, kterému není nic u jakéhokoliv jiného boha rovno (TP posilují více, než Pán šelem/Velemág země (jediné další posilující jednotky) a posilují všechny staty a ne jen jeden), tak nemůžeš nemrtvé jednotky s čímkoliv srovnávat...

Reálně zde jsou jen dvě možnosti:
1) Řev bude mít smysl, ale pak nemrtvé jednotky musí být špatné
2) Řev nebude mít smysl a pak můžeš mít nemrtvé jednotky srovnatelné s živými, ale nemrtvý Dreadd tak ztratí svou unikátnost a to je velmi špatně

Takže jsem zásadně proti tvým návrhům u něj.


Arcilich
Návrhu udělat z Arcilicha použitelnou jednotku za cenu toho, že bude méně upírů se nebráním. Přišlo by mi fajn, kdyby Arcilich byl lepší než lich, když by to měl být v "vyšší lich".
Zajac
Posts: 40
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: Buh - Dreadd

Post by Zajac »

Chápu, že Mág ledu nemá madii ledu 1-3 (má magii ledu 5), ale i tak by z něj mohl být ledový kouzelník...

5 x Nekromant (Vulkánův ohnivý prapor) útočí na 2 x Mág ledu
5 x Nekromant (Vulkánův ohnivý prapor) zmasakroval (102) 2 x Mág ledu(-18)
Kolem jednotky Mág ledu je ledový štít, který zpomalil útočníka
Jednotka 5 x Nekromant (Vulkánův ohnivý prapor) vzkřísila 2 x Lich
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

nekromant uz bude za 5 vybaveni, pricom cena vybavenia bude 100k zlata. Oprava kvoli materialu do prvej budovy z eventov a z tazeni (najblizsi update)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

Zajac wrote: Mon 12. Sep 2022 9:09:50 Chápu, že Mág ledu nemá madii ledu 1-3 (má magii ledu 5), ale i tak by z něj mohl být ledový kouzelník...

5 x Nekromant (Vulkánův ohnivý prapor) útočí na 2 x Mág ledu
5 x Nekromant (Vulkánův ohnivý prapor) zmasakroval (102) 2 x Mág ledu(-18)
Kolem jednotky Mág ledu je ledový štít, který zpomalil útočníka
Jednotka 5 x Nekromant (Vulkánův ohnivý prapor) vzkřísila 2 x Lich
kedze nemrtvy magovia ledu hadzu ladove gule tak si nemyslim ze je to dobry tah.
Naopak s maga stvorit LICHA mi pride uplne normalne :)
Post Reply