Buh - Dreadd

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

arcilich bude vyvolavat menej upirov. Ale vzorec som upravil.
Povodny bol 1 az max/2,
Novy bude: max/8 az max/4

max je bud pocet_arcilichov alebo pocet_zabitych (podla toho co bolo mensie)
Zoberme si ze 1000 arcilichov zabije 1000 dedincanov.
povodne to bolo rand(1, 500) -> priemer je 250 upirov
nove bude rand(125, 250) -> priemer je 187 upirov

S tym ze predmet alebo posilnenie privolavacej magie to vie este zvysit. Maximalne vsak na pocet zabitych.

Spolu s tym arcilichovi budu zvysene staty aby bol lepsi ako klasicky lich (za // je povodna hodnota)
nazev = "Arcilich";
utok = 12;//6;
obrana = 5;//3;
damage = 20;//10;
zivoty = 25;
inic = 6;//5;
typutoku = 2;
hodnota = 450;

$magie_smrt = 12;
$nemrtvi_j = 1;
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Upíři jsou obecně přesílení, ale částečně to vyrovnávalo to, že Arcilichové byli slabší a tak nezabíjeli vše na jednu ránu jako lichové.

Bral jsem, že jsou slabší než lichové i z pohledu logiky jako "obětovali část svých fyzických sil, aby dosáhli vyšší magie".

Zároveň u upírů platilo, že velmi velký význam mělo prvních několik (zásadní role při dobývání měst a pak Svobodných měst), ale v lategame jich měl člověk už obvykle moc (výrazně více než potřeboval na zabití čehokoliv) a spíše ho krachovali a tak se jich zbavoval třeba tím, že je nechával štítovat při farmě přes Nekromanty, nebo já jsem je často nechával upalovat na ohnivém štítu.

Takže výsledek tvé úpravy je vlastně brutální posílení arcilichů (jak útok, tak dmg je posilováno řevem, takže výsledné zranění arcilichů bude v late třeba 20x vyšší než nyní) za cenu oslabení magie, která se pozná v začátcích, ale v lategame už bude jedno.


Výsledek:
Úprava se mi nelíbí.
Pokud chceš posílit Arcilichy, tak výrazně sniž počet upírů. Ale tím stejně docílíš jen toho, že bude slabší v early, ale nemyslím si, že bude velký rozdíl v lategame. Já bych navrhoval staty Arcilichům neměnit a udělat změnu u upírů, jakou jsi psal. Pokud chceš změnit staty Arcilichům tak, aby byli lepší než lichové, tak pak bych to viděl na vyvolávání (max/20) až (max/10). Dreadd totiž získává novou silnou střeleckou jednotku v arciliších, tak ať sem musí snažit alespoň pro upíry.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

vychadzal som z toho co sa pisalo predtym a mal som pocit, ze VY chcete posilit arcilichov a znizit pocty upirov :D
ak to bolo v pohode tak to jednoducho vratim spat
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

nezmar wrote: Fri 02. Dec 2022 19:10:39 vychadzal som z toho co sa pisalo predtym a mal som pocit, ze VY chcete posilit arcilichov a znizit pocty upirov :D
ak to bolo v pohode tak to jednoducho vratim spat
Popravdě na to jsem už úplně zapomněl, ale vlastně si neprotiřečím až tak moc.. :D
Po dnešním zhodnocení situace, jsem spíše proti posílení Arcilichů, ale nebudu tomu bránit, pokud to půjde ruku v ruce s výrazným omezením počtu upírů. Což jsi udělal, ale to omezení upírů bylo jen nedostatečné.

Ale aktuálně bych navrhoval aby Arcilich zůstal stejný jak byl a aby došlo jen k oslabení upírů a to dle toho, co jsi teď nově psal.
(tzn.: vlastně jen k nerfu Dreadda -> ale taky upíři jsou přesílení od doby co vznikly a jen já jsem mlčel, protože jsem dreaddovi už ublížil dost tím, jak jsem si prosadil oslabení řevu, ale když už se do toho začalo vrtat, tak mlčet přestávám)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

uznavam, ze upirov mal clovek vela (az prilis) a prakticky znicili vsetko na co zautocili
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

Bude sa aktualizovať živá vetva Dreadda (z postrehov tu na stránke) - v nasledujucom update (zatial mozeme stale diskutovat)

* prokletým kňazom zmenený útok na 4
* posílenie rytierov o cca 25%
* pri rekrute rytierov bude chodiť aj nižší stupeň rytiera (0-50% poctu)
* namiesto nekropole bude mozne postavit Chram Vecnej Temnoty (zatial nespecifikovane bonusy)
* upgrady Dreaddovych privrzencov na Privrzencov Vecnej Temnoty (zivoty *2, mierne zvysenie ostatnych statov)

* privrzenci dostanu schopnost "povstani" -> po smrti sa zmenia na prekliate duse (kazdy) - obetovani duse
* rytiery mozu vyvolavat zo zabitych jednotiek prekliate duse (iba urcity pocet) - stvoreni duse
* Prekliaty knazy (obaja) rozhodnu o tom kolko tychto prekliatych dusi zostane po boji v armade a kolko sa ich rozplinie - spoutani duse
* prekliata dusa: utok 3, obrana 4, damage 1, zivoty 6, inic 5, hodnota 5
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Reakce na první pohled:
1) Je to zajímavé, líbí se mi, že to má nové mechaniky.
2) Duše by měli mít (už z principu fungování ostatních duší) schopnost Slayera.

Zbytek bude asi chtít doladit až s konkrétními hodnotami.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

rozmyslal som nad tym slayerom (2x som ho tam nahodil a 2x odstranil :D ), len ma pritom napadlo a nebude to uz vela?
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

nezmar wrote: Fri 09. Dec 2022 6:57:55 rozmyslal som nad tym slayerom (2x som ho tam nahodil a 2x odstranil :D ), len ma pritom napadlo a nebude to uz vela?
Hodně bude záležet na počtu. Ale reálně bych se řídil "duší goblina" (protože je to prakticky totožné, jen ne z goblina, ale z člověka), takže tomu dal slayera a status nemrtvý (živá jednotka to logicky není) a možná bych upravil staty, když se tomu dá slayer:

například: utok 0, obrana 0, damage 1, zivoty 5, inic 5, hodnota 5, slayer, nemrtvý
-> do všeho bude dávat 1 dmg
-> obrana by logicky měla být buď 0 nebo vysoká, aby zapadla do ostatního kontextu a vysokou jim dával nechci
-> nebude mít více životů než hodnotu (to mi zde nějak nesedělo)
-> inic 5 je pěkná, tu bych neměnil
-> hodnota 5 mi aktuálně přijde rozumná

PS: Totem krve se stane zajímavým itemem.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

rozmyslam co by sme este mohli zmenit na zivom Dreaddovi aby to zapadlo a pomohlo mu to.
Tie duse su sice fajn (cim viac znicim tym dokazem byt silnejsi) a aj mi tam sedia. Ale nemam pocit, ze by to predstavovalo az taku brutalnu zmenu. Pokial clovek nema fakt kvanta knazov tak to rastie velmi pomaly a extremne stitovat sa tym neda. Uvidim neskor

Ale chcelo by to este nieco.
Napr. ten novy "chram" namiesto nekropole. Resp. Co keby sa dala aj Nekropola vylepsit na Temnou nekropoli.
Pricom by posilovala "Temne" budovy a mozno mierne aj "temnu" magiu
Post Reply