Buh - Dreadd

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod nezmar » úte 30. kvě 2017 9:38:03

navrhujem, aby vsetkym nemrtvym jednotkam sposoboval aspekt ohna vacsi damage.

Napr. ohnivy stit by daval vacsi damage, pokial je jednotka nemrtva. Pripadne jednotky, ktore su zlozene z ohna (ohniva gula, ohnivy elemental) davali tiez vacsi damage.

Predsa len ty nemrtvi su taki vysuseny, ze nie je tazke ich zapalit :twisted:
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1000
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Ripperman » stř 31. kvě 2017 17:48:28

Takže když jsou tak vysušení, tak by o to odolnější měli být proti mrazu aspoň a ten by jim nemusel ani snižovat iniciativu. :P

Jako já stejně musím dávat pomalu na každou jednotku předmět s imkou proti ohnivému štítu, protože ohnivý štít tu má kdeco, takže je to skoro až jedno...

Ale jinak jsem samozřejmě proti tomu. :D
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod nezmar » čtv 01. čer 2017 7:50:12

jednalo by sa vlastne o urcite oslabene nemrtvej vetvy na urcity typ. Hlavne proti demonom a vulkanovi

ked som teraz utocil na stare stoky tak vlastne iba vdaka efreetom a ich ohnivemu stitu som vyhral (hoci som mal 5x vacsiu armadu), pretoze posilene stiny som nedokazal prerazit (ani meteorit) :(

netvrdim, ze teraz nahodime vsetko co ma ohne da dvojnasobny damage/utok na nemrtve.

Ale keby ohnivy stit posoboval dajme tomu o 25-50% vacsi damage tak by to bolo podla mna fajn :). Bola by to vlastne taka dreaddova slabina
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 1000
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Ripperman » pon 31. črc 2017 17:46:38

Návrhy na vylepšení dreadda:

Nekromanti budou ze zabitých stínových jednotek oživovat stíny.
Nekromanti budou ze zabitých jednotek s prastarou magií oživovat Mohrgy:
nazev: Mohrg
damage:5
<utok>5
<obrana>3
<zivoty>10
<iniciativa>3
<hodnota>1000
<typUtoku>4
<pocetUtoku>1
<schopnosti>: nemrtvý, Magie smrti 8
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Hron » čtv 10. kvě 2018 17:53:58

Mohla by se udělat taková malá úprava Města přízraků?

Aktuálně za 1 město dá 10 vybavení do budovy, kdy jeden TP stojí 1 vybavení.
Já bych navrhoval, aby 1 město dávalo 50 vybavení do budovy a jeden TP stál 5 vybavení.

Výsledek: Cena zůstane stejná, ale eventy a hlavně pak tažení budou dávat méně TP.
Důvod: TP jsou jedny z nejsilnějších (a nejdražších) posledních jednotek a přitom za Tažení jich člověk dostane nejvíce. Teď dá jedno tažení 10 TP, ale jen 1/2 Wurma, 1/2 Mága země, 2/3 Bahenního hada, 1 Soulkeepera, 2 Jednorožce, ...


PS: A obecně mám pocit, že by se hodilo nějaké lepší vyvážení potřebné množství vybavení v posledních jednotkách v závislosti na ceně jednotky a na síle. Před démoními karavanami a Tažením to nehrálo až tak velkou roli, ale nyní (hlavně Tažení) může hrát velkou roli a zbytečně moc některé bohy posilovat a jiným pomáhat jen zanedbatelně. Osobně si myslím, že by bylo fajn, kdyby cena posledních jednotek byla 1-5 vybavení (přinejhorším 1-10, ale rozhodně ne 1-20). Neznám ale ceny všech posledních jednotek, tak nemohu dát ucelený návrh.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 217
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Hron » sob 27. dub 2019 10:11:15

Moje opětovné bojování za oslabení dreadda.

Uznávám, že za poslední rok Dreadd nebyl Imperátorem příliš často, ale nepamatuji si věk, kdy by dreadd nebyl nejsilnější a nevyhrál by boj o IP.
V každém věku co jsem hrál proběhl minimálně jeden (počet závisel délce boje o IP) útok dreadda na klan v IP, kdy dreadd utrpěl malé ztráty a způsobil ztráty 99-100% klanu, který měl několikánásobně vyšší hodnotu a který nebyl porazitelným nikým jiným v alianci.

Silný argument proti oslabení dreadda (že dreadd armádu těžko obnoví) uznávám, ale nepovažuji ho za tak extrémně významný, jak se mu přisuzuje, protože jednak je dreadd tak silný, že často obnova po bojích není nutná a pak ani ostatní silní bozi se jen tak neobnoví (výjimkou je ascena, která sice taky jednoznačně souboj prohraje, ale pak se obnoví, i když bez své nejsilnější jednotky-> a za svou sílu je zabanovaná).

Druhý argument, je, že je dreadd nejtěžší a stojí nejvíce času a tak si zaslouží být nejsilnější. Ano, to taky uznávám. Jenže on není až tak těžký a časově náročný aby si zasloužil takovou sílu. Oproti ostatním bohů jsou tu dvě hlavní odlišnosti. Za prvé je to, že přicházením o města (stavbou přízraků) se lehce krachuje, za druhé je tu to, že když hráč přizpůsobuje útočnou armádu cíli útoku, tak se posiluje. Jenže krachnout se dá za kohokoliv a pokud hráč není úplný nováček tak se naučí jak hrát a pro zkušeného hráče je v podsatě jedno, zda hraje dreadda, nebo dralgara. A co útočení se týče, tak kdyby chtěl hráč dostatet ze hry maximum, tak by to dělal u všech bohů (expy pro hrdinu), jenže na rozdíl od dreadda se expy hru neotočí (a jak jsou nyní nastaveny to ani nemá cenu dělat -> ale to je na jinou diskuzi). Co jsem chtěl k dreaddovi je to, že je to sice pravda, ale prakticky stačí chodit s kombinací "velitel (pro expy,), zombie (tvrenky), přízraky, nekromanti" a hráč se farmí skoro maximálně -> tzn.: není to těžké, je to jen otravné/nudné to stále nastavovat -> co jsem četl, tak někteří si k tomu naprogramovali prográmek a tak jedinou velkou nevýhodu dreadda (otravnost) eliminovali. (já jsem lenoch a místo toho abych se naučil si prográmek udělat taky, tak jen brečím jak je dreadd silný a každý věk, co hraji a tak se otravuji s klanem navíc (dreaddem) jen abych měl jistotu, že se mohu pomýšlet na vítězství, protože bez něj proti jinému dreaddovi šanci nemám)

A i kdyby se s výše zmíněným nesouhlasilo, tak stejně si TP zaslouží oslabení, protože jsou neúměrně silní oproti čemukoliv jinému ve hře. TP zdaleka nemají nejvyšší hodnotu a síle jejich schopnosti se nic neblíží.
Jsou celkem tři jednotky, které posilují - Temný přízrak, Velemág země, Pán šelem. Velemág země a Pán šelem posilují jeden stat a o 1%, Temný přízrak všechny staty a to o 1-3%.
Můj rekord je mít 287 Pánů šelem, 676 Velemágů země a 3511 Temných přízraků. (počty zároveň naznačují i rychlost rekrutu / obnovy daných jednotek)
S dreaddem mívám pokaždé přes 2k TP a co potkávám jiné silné dreaddy, tak mají minimálně kolem 1k, ale častěji více. Což je stále více, než je můj rekord u Velemágů, či Pánů šelem, kteří jsou ale výrazně slabší.
Je argument, že dreadd bez TP je k ničemu, ale Ghoro, či Dhar bez svých posilovaček nejsou. Ano, to je nejspíše pravda, ale dreaddovi stačí 300 TP a s minimálním zařváním udělá ze zombií (s tvrzenkami) Wurmy, což je už silné dost a umožní to nekromantův v klidu farmit a dreadd je v pohodě a silný (582 TP s minimálním zařváním na ustání meteoritů zombiemi s tvrzenkami, což nikdo jiný mimo krakena nedá). Tzn.: I s minimálním zařváním dreadovi stačí výrazně méně TP, než kolik jich běžné má na to, aby byl mohl plně využívat svůj potenciál a byl silnější než ostatní ve hře. Tak proč by měl mít možnost řvát více???

Proto si myslím, že oslabení přízraků na to, že budou řvát jen za 1% místo rozsahu 1-3% je oslabení, které mu nevezme jeho pozici nejsilnějšího boha, zároveň to odebere velký prvek náhody (hra je v boji až na výjimky dost nenáhodná, což se mi líbí a hodnotím to jako velké plus) a hlavně to alespoň trochu přiblíží dreadda ostatním.
Dle mého názoru bude dreadd stále nejsilnější a ostatní mu nebudou schopni konkurovat a ve hře se až tak moc nezmění, ale stále to bude krok správným směr, stále to bude krok k přiblížení dreadda k ostatním. A snad posilováním ostatních se někdy v budoucnu stane i někdo další konkurence schopný... (i když zavedení upírů /obří dmg dealera s vysokou inic/ a ghúlů /další štít před přízraky/ dreaddovi hodně pomohlo...)

Navrhuji oslabit zařvání z 1-3% na 1%.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 217
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Předchozí

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron