Kdyz se posilovali lesni trollove, uplne se zapomnelo na prastare lesni trolly.
Aktualne ma lesni troll dvojnasobne zivoty a polovicni hodnotu co prastary.
Co se tyce Hronovu poznatku, celkove mi to prijde OK.
Vetsi rekrut kopiniku na pavoucich mi nevadi, pri nejhorsim se s tim par eventu tankuje - kdyby jich chodilo mene, poradne bych si toho nevsiml.
Kopinici mi prijdou dobri, drtivy utok pomaha v zacatku na nektere eventy (svobodne mesto / opevnene mesto), jedovaty bych tam nedaval, max teda odebrat drtivy a nahradit nejakym bodem do stece (a nebo do utoku), aby se nereklo.
Alternativne by se budove mohlo pridat vylepseni, aby se cvicili Elfi elitni kopinici - zhruba stejne vylepseni jako u lucisniku, nejaky damage, utok, mozna o nejake to HP navic, aby jednotka byla schopna davat poskozeni do vice jednotek.
Jinak souhlas, ze 500 run zivota je moc, 200 mi prijde v pohode, 300 bych asi prezil, 400 a vice bych velmi zvazoval - protoze vylepseni pavouku stoji 50 run zivota, obru 100, wurmu 250, prastary ritual je pak za 500 a do toho 1 obr stoji 5 run zivota a wurm 20, a to se jeste chce drzet nejake runy zivota na lepsi rekrut jednotek a prichod trollu.
Pritom ten obr na wurmovi je dobry hlavne na zacatku, pozdeji to ma vliv jen pres to vyvolavani kentauru, kteri se musi dostat na tah (utoci pomalu po cele vetvi, snad jen obri a trollove jsou pomalejsi).
Jinak jak uz jsem zminoval:
U pavouku by se mi libil vetsi rekrut, mam pocit, ze ted je stale jen 1-10 + runy zivota/250 (200 nebo 150, na vylepsenych pavoucich).
Takze pokud se drzi 1.000 run zivota, ma klan 5-14 / 6-15 / 7-16 obrich pavouku za kolo - pokud se tim stituje, staci jeden mensi event (klidne i svatyne) a ti pavouci se budou vracet zpatky nekolik kol.
Jestli se trollove nechteji zmenit na prichod v kazdem kole, aspon dat ten bonus za runy mnohem lepsi (nebo at ty runy zivota aspon navysuji sanci prichodu eventu na vyssi %), prece jen 1 az runy zivota / 50 (nebo 40 pro prastare) mi prijde malo a ten stack trollu je vzdycky velmi pozadu.
Je to specializovana jednotka, co stituje pouze pres HP, tak by tam ten vyssi rekrut poradne neskodil.
Napr. kdyby stale chodili stejne, navysit rekrut na (1 + RZ/40) az (1 + RZ/20) a pro prastare (1 + RZ/30) - (1 + RZ/15)
Takze na 1.000 runach zivota by se pri prichodu trollu pridalo 26 - 51 lesnich trollu (v prumeru ~32k HP stit z kazdeho prichodu) a nebo 35 - 68 prastarych
U Obra na wurmovi jsou 2 itemy, co se daji hrat - imunita na ohen (jistota, ze se nekde nespali) a nebo dralgaruv totem zivota (vice HP => mensi sance, ze se tech 225k hpcek ztrati na ohnivym stitu + a take vice kentauru) - asi v pohode, celkove mi prijde, ze kdyby se jednotce hodil status unikatni jednotky, nic by se poradne nestalo - tak mu pujde hodit tamhle slonovinovy luk a hodi si jeden utok za ~35k dmg ve druhem kole, hodi se na nej drap draka (nebo predmety z kovarny) a bude mit 4x tolik poskozeni, v te fazi veku mi prijde, ze to stejne poradne nic neovlivni.
Hlavne si tam nejsem jisty, jestli demoni (a asi i stinovy vulkan) jsou schopni zkopirovat obra na wurmovi nekolikrat a pokud by to bylo v prvnim kole, pak by se tam vytvoril sileny stack kentauru.
Netestoval jsem s jasnych duvodu, ale bojim se toho